Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Marrty

Discuții de tot felul (derivat din Noul Doblo)

Recommended Posts

  "chestia e ca eu merg in fiecare zi cu ea, nu cu METROU"        numai bine.   

 

Pana pica injectoarele :salut: 

 

 

Cat mergi pe zi cu ea ? 3 km maxim pana la serv si acasa.. Eu mergeam cu Punto zilnic Berceni- Militari si retur.. plus alte drumuri suplimentare.. apropo.. Alfa Romeo este masina de drum lung nu de oras :D


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

radeti de skoda demparca fiatu ar fi cel mai tare

sunt fiaturi( alea cu pdf) care fac revizii din 2-3000 km

stiu masina doblo care are 27 de revizii in 65000 de km

 

asa ca poate fi si gelli dar dracu sa tina ca iti vine sa iti iei campii

orcum noul doblo este alceva, ghinionul utilizatorilor de diesel este ca toate au PDF

Share this post


Link to post
Share on other sites

EST noi glumeam... nu trebuie sa te impacientezi.. cred ca pana la urma toti o sa ajunge si la o masina din grupu vag... eu cel putin m-am cam saturat de fiat... tocmai ce mi-am schimbat cutia si iar am probleme cu ea.. asa ca... schimb mai des cutia decat uleiu.... cred ca deja s-a facut cam mult off topic pe aici.. asta din cauza mea. cred ca ar trebui mutat la cafenea acest subiect... bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Est daca nu esti in cunostinta de cauza te anunt eu ca skoda e o corcitura :D , si in service se practica orice altceva decat mecanica , n-ai sa vezi niciodata un Fiat sa iti pice parasolarul in brate cand pui frana , sau sa-ti plimbi pedala de ambreiaj peste frana si acceleratie etc. Audi si vw fac "masini" iar skoda si seat mai prind ce a ramas pe piata , preturile si calitatea reflecta asta , suntem in Romania tara oamenilor convinsi ca masinile germane fac legea oricat de cazane ar fi , insa sa fim seriosi , Fiat n-a fost niciodata o corcitura , mai fac ei piese prin turcia , asta e , fara compromisuri de genul ar da faliment ca Saab ... fiecare crede ce vrea insa neexperimentand adevarul ramane independent de parerile oamenilor , ciao Fiat-istilor o zi buna .


Fiat 131 supermirafiori 2.0

1981 Fiat 131 supermirafiori

1962 Fiat 600D

2005 Iveco daily

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai ma, nu mai ridica fiatu in slavi atat, ca ma ia cu lesin de la stomac chiar daca sunt fiatist pur sange

vrei sa spui ca leonu si ibita sunt pocnitori de masini sau ca o fabiuta cu motor de 1,9 este o pocnitoare???

 

oricat de mult imi place fiatu tot tanjesc dupa un pilot automat sau o viteza in plus ca sa nu mai aud motoru urland in 4500 de ture

cand dai 17-18000 pe o masina parca ai mai scoate din buzunar 2-300 pentru o clima si multe multe altele

si mai tanjim si dupa cutii automate

 

si revin vorbim de dobloul nou

care nu mai are probleme cu minunatul pdf-- asta daca in topicul asta se mai vorbeste de doblo

Share this post


Link to post
Share on other sites

si in service se practica orice altceva decat mecanica , n-ai sa vezi niciodata un Fiat sa iti pice parasolarul in brate cand pui frana ,

 

da dar la corciturile alea asa cu caderi de parasolare si de injectoare nu faci revizii la 2-3000 de km (am avut revizie la 1700de km)

si tot la jafurile alea deca ai filtru de particule primesti ulei pantru masini cu filtru de particule nu de diesel oarecare.(ulei recomandat de producator nu de gigi mecanicu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o relevanta sa vorbim despre "Calitatea" mecanicilor in paralel cu masina propriu-zis (la reprezentanta la VW de exemplu, f multi s-au plans ca le-au fost luati banii si nu le-a facut nimeni revizia - aceleasi filtre imputite si acelasi ulei invechit au avut dupa ce au dat milioane pe revizie) deci nu putem zice ca acest fapt denota calitatea PROASTA a unui VW...wrong! ca suntem noi infecti ca popor, asta e alta poveste :D EST vorbind de uleiuri: Selenia e net superioara zemurilor gen GM si Castrol, iar pe un pariu considerabil iti aduc grafice facute de cineva impatimit in domeniu. Mai precizez ca ulei original BMW e defapt Mobil 1 5W30 de SUA, deci cei de la BMW doar au branduit un ulei american. Pilot automat si cutie cutie automata au si masinile americane, dupa parerea mea, niste saibe cu roti!

Cedez luxul nemtesc pentru puterea unei italience :D Am condus BMW, VW si Mercedes, dragut dar nu am ramas impresionat. Am condus Alfa Romeo, vorbim de alt calibru :(


If you love something...let it go, if it comes back to you...it's yours, if NOT....it never was!

 

Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita - ignorance is bliss ;)

 

www.clublancia.ro

 

fiatmapportal.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se aude motorul turat pentru ca Fiaturile sunt masini pentru oameni ce inca mai au o viata sexuala activa :D , trebuie sa plec si nu pot sa dau un raspuns mai detaliat , revin probabil maine , vag nu-si are locul nici chinuit langa Fiat group , de acord cu mine sunt cei care detin asa ceva , tu cum nu ai o skoda mai dureaza pana ma vei aproba , dar cui ii pasa ...

PS: sub caroseria leonului si a ibitei se afla batranul golf 1 , atat ca e putin coafat.... salve !


Fiat 131 supermirafiori 2.0

1981 Fiat 131 supermirafiori

1962 Fiat 600D

2005 Iveco daily

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt un fan inrait al masinilor italiene !! Parerea mea o stiti- numai conteaza!!


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai numai prostii vorbiti. fratilor si eu am avut fiat  (ce e drept nu am avut unul puternic) si dupa cum stiti uni dintre voi mi-am luat o FABIA 1.9 TDI si va zic si motivul,pt k masinile nemtesti sunt mai bune.fiecare e cu parerea lui, dar pe oricine intrebi pe strada iti va spune treaba asta. oricat de corcitura ar fi (la fabia motoru e f bun,cutie ff buna,dotari destule,arata si bine pt vremea ei...    pana la urma urmei in ziua de azi nu mai conteaza ce conduci, ci conteaza cat de mult o conduci fara sa bagi bani in ea,si cati bani bagi in carburant...  restu mai ganditi-va si voi...  numa bine.


Making the simple complicated is commonplaces.

Making the complicated simple, awesomley simple. THAT'S CREATIVITY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robert..  cate Fiat-uri ai condus sau ai avut pana acum in afara de Stilo ? La noi este normal ca romanul sa fie pro masini nemtesti.. ce este legat de Fiat este un mit.. inca ceva Fiat avea consum de 3,8 % inca din anii '80 pe motoare Diesel.. cine este in top in ultimii ani la emisii CO2 ?


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut decat unul singur.recunosc si m-am convins. nu e neaparat ceva normal,insa nemti au stiut intodeauna sa faca masini indiferent de clasa lor (turisme,camioane,autocare, etc) si daca tu ma contrazici pe chestia asta... inseamna ca le stii mai bine ca mine. si sa iti mai zic cva: tu roman fiind,iti iei fiat sau alfa numai pt ca a avut un consum de 3.8 inca din anii 80'( ceea ce eu nu cred,da poate tu esti mai informat decat mine) sau numai pt faptu ca grupul fiat a luat locu 1 pt un motor cu putine emisii?  sau dupa cat e de fiabila,durabila in timp si mai ales dupa cat de mult de bucuri de ea si iti face viata mai usoara...  eu nu va inteleg...  sa mor


Making the simple complicated is commonplaces.

Making the complicated simple, awesomley simple. THAT'S CREATIVITY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa numai comentam legat de motorul anului sau multe alte premii pe care le are Grupul.. sau de Common Rail !

Eu am avut Punto doi ani si jumatate si stiu ce i-a putut pielea.. si.. mi-a salvat si viata pe deasupra.. stiu ce inseamna un Fiat.. asta este in sange.. stiu ce inseamna o Alfa.. si asta o am in suflet !!

Fiat detine recordul titlului de "Car of the Year" sau "Masina anului" in Europa, vitrina italienilor gazduind pana acum 9 trofee, ultimul castigat cu modelul Fiat 500, in anul 2008. Daca socotim insa si celelalte modele din cadrul grupului care au obtinut titlul "Car of theYear", respectiv Lancia si Alfa Romeo, Grupul Fiat detine 12 premii. Modelele care au castigat aceasta distinctie sunt: Fiat 124, 128, 127, Lancia Delta, Fiat Uno, Fiat Tipo, Fiat Bravo/Brava, Fiat Punto, Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 147, Fiat Panda si Fiat 500.

Motorul 1.3 Multijet de 70 de cai putere, creat de Fiat, a fost ales in anul 2005 Motorul International al Anului. Era atunci cel mai mic propulsor diesel in 4 cilindri, cu un consum ce poate ajunge la doar 3,3 l/100 km.

In 1922, prima locomotiva diesel-electrica din lume a fost echipata cu un motor Fiat care dezvolta 440 de cai putere.

In anul 1979, Fiat 147 a fost prima masina produsa in serie ce functiona exclusiv cu etanol in loc de benzina. In prezent Fiat este producatorul cu cea mai redusa medie europeana de emisii CO2: 133.7 g/km.

  Fiat a castigat premiul de cel mai bun motor ca tehnologie noua la International Engine of the Year Awards  2010 cu motorul de 1.4 litri MultiAir aflat pe Alfa MiTo si Giullieta cat si pe Punto Evo ?   

  În 1954 Fiat a fost primul producator auto din Europa care a introdus o masina propulsata cu turbina pe gaz ? modelul se numea Fiat Turbina si dezvolta o putere de 300 hp (220 kW) la 22.000 rpm. 

  Automobile - lunga lista include bine-cunoscutele firme Ferrari, Lancia, Autobianchi, Alfa Romeo, Maserati, Innocenti, Citroën (vândută în 1976). Fiat deţine de asemenea şi câteva mărci de vehicule industriale, cum ar fi OM şi Iveco.

Vehicule agricole şi de construcţii - Fiat deţine CNH Global (care include: Case Construction, Case IH, Flexi-Coil, Kobelco, New Holland, New Holland Construction, Steyr); şi Fiat-Hitachi Construction.

Autobuze - produse cu numele Fiat, Iveco sau Irisbus.

Aviaţie - avioane şi diverse componente au fost produse de către FiatAvio (numită acum Avio, o companie independentă).

Vehicule militare - Ariete. 

 

 

 

                              ... si lista continua 

 

 

An economy model called the "ES" ("Energy Saving") was also available, it featured an early start-stop system. It featured some detail modifications to the aerodynamics, an optimised (higher compression ratio and different valve timing) 1301 cc engine (rated at 65 PS (48 kW; 64 hp)), an engine shut-off system (when idling) and electronic ignition. asta in 1983


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Intrebare: Cine a patentat Common Rail-ul (Rampa Comuna) pe motoarele Diesel aflat sub felurite denumiri in functie de marca ?

 

 

CDI (Common Rail Direct Injection): Mercedes-Benz, Daimler

CDTI (Common Rail Diesel Turbo Injection): Opel

CRDi (Common Rail Direct Injection): Hyundai

dCi (Diesel Common-Rail Injection): Renault, Nissan

DDIS: Suzuki (Common-Rail)

DI-D (Direct Injection Diesel): Mitsubishi (Common-Rail)

D-4D (Direct Injection 4-stroke Diesel): Toyota (Common-Rail)

HDi (High Pressure Direct Injection): Peugeot, Citroën (Common-Rail)

i-CTDi (intelligent Common Rail Turbo Diesel Injection): Honda

JTD rsp. JTDM (Jet Turbo Diesel Multijet): Alfa Romeo, Fiat, Lancia (Common-Rail)

TDCi (Turbodiesel Common Rail Injection): Ford

TDI (Turbodiesel Direct Injection): Volkswagen („PumpeDüse” sau Common-Rail)

D (Diesel): BMW 

 

 

 

La sfârșitul anilor 1980 firmele Magneti Marelli și FIAT au dezvoltat, împreună cu firma Bosch, principiul rampei comune până în anul 1994.


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemul de rampă comună a fost dezvoltat pentru motoarele diesel la ETH Zürich (Universitatea Tehnică din Zürich) între anii 1976 – 1992.

 

În Republica Democrată Germană, în anul 1985 s-a încercat sistemul de rampă comună, într-un motor de camion IFA (Industrieverband Fahrzeugbau) din Chemnitz, abandonat în anul 1987.

 

Concernul PSA (Peugeot/Citroen) împreună cu Siemens au realizat primele injectoare piezo-electrice.

O vreme indelungata, Peugeot a detinut suprematia motoarelor Diesel pana a aparut Jtd sau mai nou MultiAir..

 

În domeniul camioanelori mari, firma MAN a introdus sistemul cu rampă comună al firmei Bosch în anul 2003, urmat de Cummins și Scania.


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca si skoda e masina facuta cu cap... vorba aia " eu gandesc cu penisul dar macar gandesc " , vorbeste toata lumea de ce stiu nemtii sa faca , suprematia lor si cacat la tava , am avut de aface si cu ele mai mult decat o sa aveti multi dintre voi toata viata , acum am Man-ul in service de suprem ce e :D , dar nu-l critic , important e sa aduca bani insa asta ramane strict problema mea ....

E normal sa consideri mai bun un tractor cu suspensie de vapor si motor de salupa mai "bun" cand treci de la o masina sport cu suspensie pe masura care cand dai cu ea de sina de tren sa te mai lase o bucsa , dar deaia stilo sta pe sosea si fabia isi ia zborul , stai sa mai prinzi ceva km la activ , si directia o sa-ti placa foarte mult , injectoarele care pica intentionat , mai o rola pe ici colo , si sa nu creada nimeni ca am ceva cu skoda sau vreau sa ma contrazic asa de nebun , dar e cea mai slaba si mai ieftina din grupul vag , e ce vor ei adica , audi`s scumpe , vw-urile comsi comsa , au ramas skoda si seat asa ca romanii le cumpara gunoaiele cele mai ieftine si mai ca si-ar pune o sigla de veyron de fericiti ce sunt in micutele tractorase :D , si ideea de consum mic dupa soft la tdi sa o lasam balta , 1.9-le scoate pe plecari si 50% cipuit , si accelereaza bine pana la 80 de acolo moare treptat ca orice diesel gandit acum 19128412 ani intr-o axa cu came si 8 valve , e o tampenie sa compari skoda cu fiat , fiatul fiind o marca de sine statatoare si cu multe colaborari si teren pe piata , cu istorie in lumea auto si vai ce istorie (aici nu ma refer la premii) , am avut si skoda dar 1000mb si o prefer oricand fata de o octavia sa zicem , era mai interesanta de la mama ei decat corcita de nemti , dar treaba sta in felul urmator.... care e sofer si are o idee bunicica despre ce inseamna o masina va face diferenta dintre resturile de mancare si placinta , daca nu ... pai o sa-si cumpere o sigla cu veyron :( , mi-e teama sa mai intru pe topicul asta ca vad numai baliverne .

Ciao a tutti !


Fiat 131 supermirafiori 2.0

1981 Fiat 131 supermirafiori

1962 Fiat 600D

2005 Iveco daily

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut o Lancia Delta TDS fabricata in 1987. In 2008 cand am dus-o la Remat avea 730000 km la bord. La 610000 km am facut prima segmentare, cota standard. Pana la segmentare chiuloasa nu a fost data jos. Masina asta a facut Italia 3 ani de zile aproape saptamanal,

Parerea mea este ca atunci cand vorbesti despre masini trebuie sa incepi cu italience, a doua zi sa le amintesti pe celelalte,VAG, PSA GM.

O zi buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut o Lancia Delta TDS fabricata in 1987. In 2008 cand am dus-o la Remat avea 730.000 km la bord. 

Parerea mea este ca atunci cand vorbesti despre masini trebuie sa incepi cu italience, a doua zi sa le amintesti pe celelalte,VAG, PSA GM.

O zi buna.

 

 

Si asta spune tot ! Respect..


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

ultima data cand am condus un BMW seria 3 din 2002, 1.8, imi arata numai 20%+ in bord la consum, ma luase disperarea, in principal am crezut ca e bordul defect la ceasul respectiv...pana cand mi-a confirmat proprietarul ca ii mananca sufletul la consum :( ahhh sa va mai povestesc ce mi-a zis un client acum cateva zile care avea in posesie un BMW seria 5 din 2003 cu rolele bulite si cu pompa de apa defecta, dupa ce i-am dat pret la cele mai junghiuri piese? "imi bag p**a in el de BMW, il pun la vanzare de maine" la care i-am zis: "tati, ai vrut BMW acum te scobesti de bani in c*r, eu am Fiat si iau aproape toate piesele gratis :D "


If you love something...let it go, if it comes back to you...it's yours, if NOT....it never was!

 

Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita - ignorance is bliss ;)

 

www.clublancia.ro

 

fiatmapportal.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa va zic si eu ceva.

Fiecare masina are cel putin o hiba. Nu exista masina perfecta in lumea asta. Eu in 4 ani am schimbat 4 masini personale, si 2 de serviciu.

Am mers cu Chevrolet Spark-ul. Mica, in 3 pistoane, motor de 0.8. da mergea de rupea. Am poza ca pe autostrada am atins 160 cu ea.

Am mers cu Dacia logan. Merg si azi. Motorul de 1.4 este o mizerie din toate punctele de vedere. Doar mos daca esti si nu meri niciodata cu A.C-ul pornit este ok. Apropo, am avut un logan de la firma cu 200.000 km care merea tipla.(Ce inseamna revizii facute la timp)

Dintre cele personale enumar BMW 525i din '89, Golf 5 a lu tata (dupa 4 ani , la 50.000km l-a lasat pompa de abs.Cost??? 40 milioane), Fiat grande punto 1.2, Ford mondeo 2.0 si volvo s40 1.8.

Sa vorbim de Fiat. Acu ceva timp l-am schimbat cu fordu pt ca voiam motor mare. Comparativ cu loganu spre exemplu, motorasul meu de 1.2 resfotat fuge de-l ia dracu, si cu A.c pornit. Dar in rest este VARZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Nu este posibil ca la o masina cumparata de noua  din show-room in 2008, sa i se rupa suportul al toba din grinda (atentie, nu din sudura, ci efectiv o bucata de metal sin grinda)

post-87-13233459913824_thumb.jpg


Frumoasa- ford mondeo mk3 2.0 16v/ 2005 b-145-FVT

Bestia- Volvo 850 2.0turbo 20v/1996 p-0928at

Lulutza- Fiat punto 1.2 8v/2001 cu sistem de talping 45+ ms-81-THO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treziti-va la realitate fratilor, pentru ca vremurile nu mai sunt ce-au fost.

Vrei consum mic? Nu te duci si iei fiat pt ca iubesti tu masina asta. Iti iei una care sa-ti consume putin... Atunci cand te arde banu la buzunar, poate sa fie si audi R8 ca tot iti bagi .... in ea de masina

Vrei viteza? ia-ti tata masina cu motor de 2.0 turbo, sau mai mare daca te tine buzunarul sa platesti impozit 20 mil pe an. Da dupa nu veni sa spui ca domne cu asta merg numai in afara , ca in oras ma rupe la consum.

Mobilule? zici ca faci rost de piese aproape moca. Da-le frate si altora piese d-astea , ca nu toti avem norocu tau. Sunt curios cat te-ar costa piesele pe bune...

Zici ca ai condus Alfa- "alt calibru" . Ford ai incercat? Volvo?

Denver? Se vede ca esti fan inrait fiat, dar sa stii ca mai sunt si alte masini pe lumea asta mai bune din 15 mii alte puncte de vedere decat fiatu. Nu e rau sa cunosti istoria, sa stii ca astia au facut si au dres, dar ia-ti tu una noua sa vezi ca-ti blestemi zilele.

Danielo? De ce esti asa mare fan al masinilor italience? Pe mine m-au fermecat suedezele... Vrei sa te convertesc?

 

Bai oameni buni, masinile sunt niste chestii, care asa cum oamenii au emotii, pareri, ganduri, simturi, orientari sexuale diferite ele au diverse hibe. Important este sa-ti deserveasca scopului pentru care au fost achizitionate. Daca tu esti multumit de asta , nimeni nu-ti va putea lua acest lucru.  Este ca si cum te-ai caca in gusturile omului, lucru care nu se poate.

Iubiti-va, da folositi prezervativul!


Frumoasa- ford mondeo mk3 2.0 16v/ 2005 b-145-FVT

Bestia- Volvo 850 2.0turbo 20v/1996 p-0928at

Lulutza- Fiat punto 1.2 8v/2001 cu sistem de talping 45+ ms-81-THO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat-urile noi nu sunt atat de bune si fiabile ca cele mai vechi precum Marea, Bravo old etc. sau chiar 1800/1500/1300/131/130/127/15 s etc. Si oricum Vali, tu ai alergat-o din toate punctele de vedere.. si masinuta a rezistat cu brio.. am auzit multe pareri de genul.. ca flansele pica des, ca se rupe nu stiu ce plastic repede, ca s-a zgariat nu stiu ce la masina noua.. sa fim seriosi.. astea nu sunt probleme majore.. sa vezi cand iti pica un injector si te costa cat nu face sau multe alte probleme.. si stiu.. "Fiat-urile sunt cele mai proaste.. "

 

Totusi este un forum de pasionati- dar se pare ca este plin doar de posesori...mi-am dorit altceva.. dar nu s-a materializat :D


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

da omule, a rezistat, dar deja a inceput s-o ia rugina pe burta. masina din 2008. volvo-ul meu din 98 nu stie ce-i aia rugina...

Daniel, sunt bune, dar nu exceptionale.Toate masinile!


Frumoasa- ford mondeo mk3 2.0 16v/ 2005 b-145-FVT

Bestia- Volvo 850 2.0turbo 20v/1996 p-0928at

Lulutza- Fiat punto 1.2 8v/2001 cu sistem de talping 45+ ms-81-THO

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite spre exemplu, si cu asta inchei, fiatu lu theo mere brici. mici chestii pe aici pe acolo, dar merge. Deci eu ma impac cu toate -italience, suedeze, nemtoaice, americane... Asta e.

:D


Frumoasa- ford mondeo mk3 2.0 16v/ 2005 b-145-FVT

Bestia- Volvo 850 2.0turbo 20v/1996 p-0928at

Lulutza- Fiat punto 1.2 8v/2001 cu sistem de talping 45+ ms-81-THO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.