Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Sign in to follow this  
mobiloil

Listă alfabetică de termeni asociați cu Sistemul de Rulare -subiect în lucru

Recommended Posts

ACC:

ACC Adaptive Cruise Control (control de croaziera adaptabil) - se refera la un tempomat care se adapteaza la vitezele variate ale celorlalti participanti la trafic si care ajusteaza distanta dintre vehicule. ACC va oferi in viitor - in special coloanelor de camioane - posibilitatea de a utiliza mai optim un anumit spatiu de circulatie, fara ca siguranta sa fie micsorata. Alte sisteme, cum ar fi acela al cremalierei electronice, realizat de specialistii concernului Daimler Chrysler, iau in considerare si ghidarea laterala pe strada

ECARTAMENT:Ecartament - latimea unei masini masurata de la linia centrala a rotilor aceleiasi osii


If you love something...let it go, if it comes back to you...it's yours, if NOT....it never was!

 

Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita - ignorance is bliss ;)

 

www.clublancia.ro

 

fiatmapportal.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

UNGHI DE FUGA:Unghi de fuga - unghiul dintre verticala care trece prin centrul rotii directoare si axa de inclinare longitudinala a pivotului. Se mai numeste unghi de inclinare longitudinala a pivotului.

ANVELOPA:Anvelopa - tub circular din cauciuc natural sau sintetic si tesatura (otel) amplasat in extremitatea interioara a rotii masinii.

Anvelopa-Tweel.jpganvelopa-sectiune.jpganvelopa-sectiune-2.jpg

 

 

PNEU:

 

Pneul este format din anvelopa(in termeni po****ri "cauciucul"), aer si camera de aer. In cazul in care pneul nu este prevazut cu camera de aer, atunci acesta este format din anvelopa si aer (cazul "tubeless")

 

Presiunea in pneuri se masoara inaintea de a pleca la drum, cand pneurile sunt reci;


If you love something...let it go, if it comes back to you...it's yours, if NOT....it never was!

 

Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita - ignorance is bliss ;)

 

www.clublancia.ro

 

fiatmapportal.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.