Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan Romania! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

danielomihai

Stiri Ferrari

Recommended Posts

     

 

 

   

  Ferrari 458 Italia parcă se află sub un fel de blestem al  focului şi neoficial se spune că în mai puţin de trei luni au ars  10 exemplare. Ceea ce nu este deloc puţin important, mai ales pentru un  supercar exclusivist cu un preţ pe măsură.   Nu se cunosc circumstanţele acestui incident din China, dar se  poate observa că focul provine ca şi în cazul precedentelor modele  de la compartimentul motor şi nu pare să fi fost implicat în vreun  accident grav acest bolid.

Ferrari intenţionează să demareze  o amplă anchetă pentru a stabili cauzele acestor neaşteptate  fatalităţi, dacă sunt erori de pilotaj sau tehnice. Un oficial  Ferrari   a declarat însă de  curând că din aceste 10 accidente şase s-au dovedit a avea la bază  erori de pilotaj sau alţi factori, conform justauto.com ! Din  această cauza Ferrari ia foarte în serios problema şi va oferi  cursuri de pilotaj pentru cei care şi-au achiziţionat bolizii  Scuderiei.   

 

 

                                                                                                                  Sursa: ProMotor


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Grea lovitură de imagine pentru italieni: cel mai nou şi lăudat model  supersport, Ferrari 458 Italia, este supus unei rechemări în service  oficiale. Problema e deja cunoscută: poate lua foc.  

 

      Oficialii mărcii de maşini sport italiene au  recunoscut oficial că este o problemă cu atât de mediatizatul  Ferrari 458 Italia. Mai exact, în cazul  utilizării intensive a maşinii, mai ales pe vreme călduroasă,  motorul se încinge foarte tare, iar materialul izolant din  compartimentul motor nu face faţă.        Prin urmare, după cum au demonstrat-o cel puţin patru epave  carbonizate (deşi neoficial ar fi chiar 10 maşini Ferrari 458 Italia arse  în întreaga  lume), este nevoie de intervenţii specializate şi de  înlocuirea materialului izolator. Ceea ce se va  face în service-urile autorizate Ferrari, bineînţeles, gratuit.

      În service vor fi rechemate 1.248 de modele ,  construite înainte de iulie 2010. Acest lucru înseamnă o premieră  neplăcută pentru Ferrari, care astfel intră în "clubul"  fabricanţilor care sunt nevoiţi să recunoască o problemă de  concepţie şi fac un efort financiar mai mult sau mai puţin mare  pentru remedierea problemelor.

      Probabil notorietatea brandului nu va fi ştirbită prea mult, dar  iată că avem un precedent: de acum încolo trebuie să ne  aşteptăm la mai multe rechemări în service ale maşinilor cu preţuri  exorbitante? Ceea ce ne face să ne întrebăm dacă nu cumva  domeniul maşinilor exclusiviste începe şi el să fie lovit serios de  politica reducerilor costurilor.   

 

                                                                                               

                                                   

                                                                                                        Sursa: ProMotor.ro

6115_.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari va creste cu 30% in Romania anul acesta

 

Dacia,  Ford sau Volkswagen se lupta pentru supravietuire, pe o piata auto in  cadere libera, in timp ce Ferrari sfideaza tendinta. Forza Rosa,  importatorul oficial al marcii italiene in Romania, se asteapta la o  crestere a vanzarilor cu 30% anul acesta. Oficialii importatorului se  asteapta la o cifra de afaceri de 6,5 milioane de euro anul acesta,  Ferrari 458 Italia fiind locomotiva care va trage dupa ea aceata  crestere.

“Anul acesta  speram sa comercializam 25 de unitati, comparativ cu cele 20 vandute  anul trecut”, a declarat Octavian Ursu, director de vanzari Forza Rosa,  cu ocazia unui salon auto desfasurat in Bulgaria. 

Importatorul marcii italiene a vandut deja 18 modele 458 Italia si  California, pana acum, majoritatea bolizilor fiind deja livrati catre  proprietari.

80% din masini au fost livrate

Veniturile Forza Rosa au atins, anul trecut, valoarea de cinci milioane  de euro, de la 4,5 milioane de euro inregistrate in 2008, cand nu au  comercializat decat 18 unitati. “Am livrat deja 14 automobile pana  acum”, afirma Ursu, care precizeaza ca pretul mediu al unui model  Ferrari se situeaza in jurul valorii de 180.000 de euro, cu TVA.

Cresterea cu 30% a vanzarilor de anul acesta va fi puternic sustinuta  si de modelul Ferrari 599 GTO, cu un pret anuntat de 300.000 de euro.

 

Octavian Ursu spune ca Forza Rosa a comercializat, deja, trei modele 599  GTO anul acesta, acesta fiind si numarul maxim de masini oferite de  Ferrari pentru Romania. „NU cred ca vom mai obtine vreun model de la  conducerea producatorului, chiar daca cerere exista”, a declarat Ursu.

Ferrari a lansat modelul 599 GTO in aprilie, la Salonul Auto de la  Beijing, constructorul Italian mentionand ca vor fi produse numai 599 de  unitati.

Octavian Ursu a declarat ca situatia economica precara din ultimii ani  nu a afectat operatiunile companiei din Romania. Reprezentantul Forza  Rosa sustine ca, in ultima perioada, tot mai multi clienti aleg sa-si  cumpere Ferrari prin operatiuni financiare, precum leasingul, si mai  putin cu bani gheata.

In decembrie 2009, Forza Rosa si-a deschis la Bucuresti cel mai mare  magazin Ferrari din Europa, investitie care s-a ridicat la 4,5 milioane  de euro. Magazinul are o suprafata totala de 500 de metri patrati, in  care se comercializeaza imbracaminte, ceasuri si alte accesorii sub  marca Ferrari.

 

Inca un magazin la Monte Carlo

Octavian Ursu spune ca Forza Rosa are in plan sa investeasca cinci  milioane de euro intr-un magazin similar, dar de data aceasta in Monte  Carlo. Inaugurarea oficiala este programata pentru toamna acestui an.

Forza Rosa are deschise un showroom si un service la Bucuresti. De  asemenea, compania comercializeaza modele Ferrari pe piete auto precum  cele din Bulgaria, Ucraina sau Serbie, tari unde constructorul Italian  nu are niciun importator oficial.

Conform spunelor lui Octavian Ursu, in Bulgaria au fost vandute, anul  acesta, trei modele de Ferrari. Reprezentantul Forza Rosa considera ca  principalii competitori pentru Ferrari, in Romania, sunt Porsche,  Lamborghini si Aston Martin.


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari in 4 usi ... ce gluma buna :)

 

Ferrari a dezvaluit faptul ca nu intentioneaza sa produca masini cu patru usi in viitor, potrivit unui raport al publicatiei britanice Autocar. Directorul executiv al companiei, Amedeo Felisa, a spus ca „nu vom produce niciodata masini cu patru usi”. Producatorul sportivelor de lux pregateste insa propulsoare hibride „verzi”. Explicatia lui Felisa este aceea ca Ferrari face acest lucru pentru a respecta noile norme privind emisiile de CO2.

In ceea ce priveste ideea de a aduce pe piata modele cu patru usi, Felisa mai spune urmatoarele: „Daca vrei un Ferrari cu patru usi, iti cumperi un Maserati”.


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

          Ferrari SA Aperta 

 

 

      Ferrari SA APERTA, sau versiunea cabrio a seriei limitate 599 GTO.  Evident şi SA APERTA va fi tot o serie limitată, de aici şi aerul ultra  exclusivist al modelului. 

 

      Ferrari  SA APERTA va fi atracţia principală a standului  constructorului din Maranello la salonul de la Paris care ăşi  deschide porţile peste câteva zile. SA APERTA se va bucura  de o producţie de doar 80 de unităţi, iar modelul se  doreşte un tribut adus Pininfarina şi celor 80 de ani împliniţi de  casa italiană de design. Evident că toate exemplarele sunt deja  vândute. Particula SA din denumirea modelului aduce un  omagiu stâlpilor casei de design, Sergio şi Andrea  Pininfarina. Creaţia celor doi se identifică pe alocuri cu  cele mai mari succese ale constructorului din Maranello.        Un pur roadster cu propulsor V12 care dezvoltă 670  CP. SA APERTA este prevăzut şi cu un soft top firav, util  în condiţiile în care vremea chiar se supără. Un alt superlativ  Ferrari pe care îl putem doar admira în imagini, mai există  posibilitatea unei plimbări până în capitala Franţei pentru a  admira bolidul în standul Ferrari. Dar doar atât.   

 

 

 

                                                                                                        Sursa: ProMotor.ro     

 

          100068car.jpg?width=560&height=350

                  width=438 height=328http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/7420076/3/100069car.jpg?width=560&height=350[/img] 

 

                        width=425 height=318http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/7420076/4/100070car.jpg?width=560&height=350[/img]


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul Ferrari hibrid ar putea intra in productia de serie in 2012       

Primul Ferrari cu propulsie hibrida (benzina+electric) ar  putea intra in productie in 2012, ca succesor al modelului Enzo, a lasat  sa se inteleaga presedintele marcii sport de lux italiene, Luca Cordero  di Montezemolo.

Seful Ferrari spune ca  n-are de gand sa paraseasca compania, desi i-a fost propus un post in  Guvernul italian, si vrea sa ramana la Ferrari suficient de mult incat  sa dea forma noii generatii de masini, mai eficiente, reiese dintr-un  interviu acordat de catre Montezemolo publicatiei Automotive News Europe  (ANE), preluat si interpretat de AutoWeek si autoblog.com.

Ca Ferrari va imbratisa hibridizarea, la fel ca toti producatorii de  masini poluante, nu mai este un secret. Compania a prezentat in martie  2010 un prototip hibrid Ferrari 599 GTB Fiorano (denumit si 599 Hy-Kers) prin care anunta intentiile de a produce automobile hibride.

Potrivit Ferrari, integrarea tehnologiei hibride ar permite companiei  sa produca in continuare masini cu motoare mari si performante deoarece  motoarele electrice ar reduce emisiile de dioxid de carbon pe kilometru  cu pana la 30%, incadrandu-se astfel in tot mai strictele  reglemenentari privind protectia mediului.

7424_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Cel mai rapid Ferrari din lume: 440 km/h   

 

 

Cel mai puternic Bugatti Veyron Super Sports a intrat oficial în  Cartea Recordurilor cu viteza maximă de 434 km/h, cea mai bună  obţinută de o maşină de serie (chiar dacă de serie redusă).  Totuşi, o maşină Ferrari a reuşit, de curând, să fie mai  bună, atingând 440 km/h.

Însă tifosii nu vor regăsi această performanţă în Cartea  Recordurilor, deoarece nu vorbim de o maşină Ferrari de  serie. Nici măcar de o maşină Ferrari actuală. Şi cu atât  mai puţin de o maşină Ferrari echipată cu motor Ferrari...

 

Este vorba despre un model din anii '80, Ferrari 288  GTO, precursorul celebrului bolid Ferrari F40. Dacă  modelul de serie beneficia de un V8 bi-turbo specific italian,  maşina preparată pentru cursele de viteză de pe celebra pistă de  sare de la Boneville avea sub capota din spate un motor american,  de 8,8 litri cilindree, dotat cu două turbocompresoare.

Care este puterea acestui propulsor, nu ştim, însă  venerabilul Ferrari 288 GTO a reuşit să atingă 275,5 mph,  ceea ce înseamnă ceva mai mult de 440 km/h. Nu e rău  pentru un moşuleţ, nu?

Tot la Boneville a mai fost prezent un exemplar din familia  căluţului cabrat, pregătit să doboare recorduri de viteză:  un Ferrari Enzo, reconstruit după un accident.  Reconstrucţia maşinii a presupus şi dotarea motorului V12 cu două  turbocompresoare, astfel că puterea maximă a ajuns de la 660 CP,  cât avea modelul de serie, la nu mai puţin de 1.000 CP.

Rezultatul: atingerea unei viteze maxime de 381 km/h,  ceea ce i-a adus maşinii titulatura de "cel mai rapid Enzo din  lume", dar şi trofeul de viteză la categoria C (pentru  maşinile sport modificate, având motor cu cilindreea mai mică de  360 cubic inches - adică 5,9 litri).

 

 

 

                                                                                              Sursa: www.proMotor.ro 

 

 

 

 


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japonia: Un dealer Ferrari oferă o ediţie limitată a lui California

 

Zece clienţi Ferrari din Japonia vor avea posibilitatea să cumpere o  ediţie specială a lui California. Aceasta costă 26.500.000 de yeni,  echivalentul a 320.000 de dolari americani. 

 

Dealerul Cornes&Co din Japonia, principalul importator de  Ferrari în Ţara Soarelui Răsare din ultimii 30 de ani, a anunţat că va  oferi o ediţie limitată a modelului California. Respectiva  ediţie primeşte numele dealer-ului şi va fi construită în doar 10  exemplare. Patru exemplare vor fi oferite în alb cu negru, trei  exemplare vor fi vopsite în roşu cu negru şi trei exemplare vor fi  vopsite în negru cu crem. Fiecare exemplar va costa 26.500.000 de yeni,  ceea ce reprezintă echivalentul a 320.000 de dolari.

 

Modificările nu includ nicio schimbare sub capotă, V8-ul  aspirat rămânând piesa de rezistenţă a primului cabrio cu motor amplasat  în faţă care a plecat din fabrica din Maranello. În schimb,  pragurile sunt realizate din fibră de carbon, la fel ca mânerele  portierelor şi capacul rezervorului de benzină, în timp ce jantele din  aliaj sunt polişate până la un finisaj de diamant. Butucurile jantelor  sunt vopsite în roşu, iar prezoanele sunt realizate din titaniu,  lustruit şi el.

 

Ferrari este primul producător de supercar-uri din afara Japoniei care oferă o ediţie specială pentru această ţară.  În schimb, există o serie de modele care sunt oferite exclusiv pentru  piaţa din Japonia, ultimul exemplu fiind BMW Z4 Silver Top Edition. De  obicei, creaţiile producătorilor japonezi de automobile sunt oferite  într-o versiune specială pentru piaţa internă, dar există şi excepţii.  În 2009, cei de la Ferrari au lansat o ediţie specială a lui 599 GTB  Fiorano destinată pieţei din China.

8658_.jpg

8660_.jpg

8662_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preşedintele Grupului Volkswagen vrea acţiuni la Ferrari

 

Ferdinand Piech, omul care conduce cel mai puternic grup auto european,  se arată interesat de preluarea unui pachet de acţiuni în cadrul  Ferrari.                   

Ferrari este fără îndoială cel mai de succes brand aflat sub umbrela  Fiat, ceea ce face din Căluţul Cabrat o tentaţie pentru marile nume din  industrie.

Ferdinand Piech, omul care conduce destinele grupului  Volkswagen, se pare că râvneşte la o felie din succesul Scuderiei, surse  neoficiale susţinând că nepotul lui Ferdinand Porsche plănuieşte  achiziţia unui pachet de acţiuni în cadrul Ferrari. Piech ar investi  astfel cu folos o parte din resursele financiare ale grupului VAG,  estimate la aproximativ 19.6 miliarde de euro.

Analiştii susţin că brandul italian Ferrari este evaluat la o sumă  cuprinsă între 2.3 şi 3.5 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că  achiziţionarea unui pachet de acţiuni nu ar fi o problemă pentru nemţi.

Mai mult decât atât, infuzia de capital, survenită în urma  preluării de către Piech a pachetului de acţiuni, ar putea ajuta Fiat să  finalizeze preluarea Chrysler, un proces anevoios şi destul de  costisitor.

Rămâne de văzut cum va reacţiona Sergio Marchionne, şeful Fiat şi Chrysler, la intenţiile grupului Volkswagen.

8682_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 458 Italia primeşte o evacuare nouă

 

Casa de tuning slovenă Akrapovic îi oferă lui Ferrari 458 Italia o nouă  evacuare. Mulţumită acesteia, sunetul supercarului italian a fost mult  îmbunătăţit, iar V8-ul a primit 11 cai putere în plus.                   

Tunerii sloveni de la Akrapovic Exhaust Systems Technology au pregătit un tuning discret pentru supercarul Ferrari 458 Italia. Aceştia  au decis să modifice puţin sunetul produs de modelul italian prin  înlocuirea sistemului de evacuare. Astfel, V8-ul de 578 de cai reuşeşte  să cânte o simfonie nouă, dirijată de cele trei ţevi de eşapament  poziţionate central.

De asemenea, noul sistem de evacuare din titan îi ofera lui  458 Italia un plus de 11 cai putere, iar cuplul motor dezvoltat de  agregatul modelului italian a ajuns la 566 Nm, cu 26 Nm mai mult,  comparativ cu versiunea de serie. Mai mult decât atât, noul  sistem de evacuare este mai uşor cu 14 kg, masa totală a lui 458 Italia  ajungând astfel la 1.366 kg. De asemenea, oficialii sloveni au dat  publicităţii un film cu noua lor creaţie, pentru a ne convinge că  superacarul italian a învăţat să cânte o partitura nouă.

8690_.jpg

8692_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei mai multi ar spune ca romanii  nu mai au bani in portofel pentru a-si cumpara masini noi. Se pare  totusi ca exista destui romani care sa isi permita nu numai o masina  noua, ci o masina noua marca FERRARI.  Cel putin asa arata vanzarile dealerului din tara noastra, care a dat  toate masinile din stocul pe anul 2010, fiind nevoit sa vanda chiar si  unele modele din stocul pe 2011.

Surprinzator, Forza Rossa a ajuns sa  vanda chiar si modele destinate livrarii in 2012, dupa cum a declarat  pentru mediafax Camelia Baza, administrator delegat al companiei.

“A crescut considerabil numarul de  unitati vandute si am avut randamente bune in asistenta tehnica, care se  vor reflecta pozitiv in cifra de afaceri. Dinamismul fabricii de la  Maranello, care va produce an de an un model nou, ne va ajuta la  cresterea vanzarilor, a unitatilor alocate Romaniei si, automat, a  cifrei de afaceri”, a declarat aceasta.

8856_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Constructorul italian a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Bologna  derivatul de circuit al modelului 458 Italia. Modelul va alerga în  competiţia Ferrari Challenge Trofeo Pirelli.

Prima zi a Salonului Auto de la Bologna a adus şi primele surprize.  La standul Ferrari, oficialii au dezvelit noul 458 Challenge, versiunea  extremă a supercarului 458 Italia. Derivatul pentru circuit va concura  începând cu anul viitor în competiţia monomarcă Ferrari Challenge Trofeo  Pirelli, unde se va bate cu fraţii F430, 360, F355 şi 348.

Sub capota modelului italian se află acelaşi propulsor V8 de  4.5 litri, capabil să dezvolte 570 de cai putere la 9000 de rotaţii.  Principalele modificări apar însă la nivelul cutiei de viteze, care a  fost recalibrată şi a primit rapoarte modificate.

Totodată, inginerii de la Maranello au încercat să reducă pe cât  posibil masa totală prin folosirea unor materiale uşoare cum este fibra  de carbon şi Lexan-ul. Oficialii nu au vrut însă să declare numărul de  kilograme pe care le-a pierdut 458 Challenge în urma programului de  slăbire.

Şasiul supercarului a fost şi el modificat, beneficiind acum  de o suspensie mai rigidă, special croită pentru circuit. Nu lipsesc  nici frânele Brembo CCM2, regăsite şi pe 599XX, nici jantele de 19 inch  cu pneuri Pirelli şi nici garda la sol coborâtă cu 50 de mm.

În premieră pentru un model Ferrari dedicat circuitului, 458  Challenge a primit un diferenţial electronic E-Diff şi un sistem de  control al tracţiunii F1-Trac.

Potrivit comunicatului oficial emis de Ferrari, noul 458 Challenge  poate genera forţe laterale de până la 1.6g şi poate parcurge circuitul  de test de la Fiorano într-un minut şi 16.5 secunde, cu două secunde mai  puţin decât F430 Challenge şi cu 8.5 secunde mai puţin decât versiunea  de serie a modelului.

9101_.jpg

9103_.jpg

9105_.jpg

9107_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al doilea magazin Ferrari ca mărime din Europa, deschis la Bucureşti,  aniversează weekendul acesta un an de existenţă. Cu această ocazie,  clienţii vor beneficia de reduceri de 20%.

Ferrari Store aniversează un an de existenţă pe piaţa din România.  Magazinul Căluţului Cabrat a fost deschis oficial în urmă cu un an, în  data de 5 decembrie, şi de atunci mulţi pasionaţi ai mărcii au trecut  pragul celui mai mare Ferrari Store din estul Europei.

Construit pe trei niveluri, cu o suprafaţă totală de 450 de  metri pătraţi şi o arie expoziţională generoasă, magazinul de pe Calea  Victoriei găzduieşte colecţiile originale ale brandului italian, de la  cele de haine şi încălţăminte, până la cele de sport sau cosmetice.

În topul celor mai bine vândute produse din 2010 se numără  bicicletele pentru copii Colnago, ceasurile Paddock din fibră de carbon  şi pantofii Tod's.  Iarna aceasta aduce la Ferrari Store şi o nouă  colecţie de haine şi accesorii pentru schi: pulovere din lână sau  caşmir, schiuri semnate de Dynastar şi clăpari marca Lange.

Împlinirea unui an de existenţă va fi celebrată cu reduceri de 20% pentru orice produs achiziţionat în perioada 6-11 decembrie.


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partenerii Fiat din India ar putea folosi o fostă fabrică Tata Motors  pentru a asambla modele Ferrari. Zvonul nu a fost confirmat încă de  italieni.

Oficialii Ferrari ar putea asambla modelul 612 Scaglietti în India, la o fabrică deţinută de Ratan Tata. Şeful  Tata Motors este acţionar Ferrari şi partener local Fiat şi doreşte ca  producătorul italian de supercar-uri să introducă o fabrică în concernul  Tata pentru a servi pieţele din India şi China. Noua fabrică ar  oferi taxe mai mici de import pentru celebrele modele din Maranello şi  ar reduce timpul de aşteptare până la livrarea unui model nou.  În schimb, imaginea Ferrari ar putea fi lezată pe piaţa respectivă din  moment ce nu vor mai fi unităţi produse în celebra uzină a italienilor.

În urmă cu patru luni, anumite zvonuri anunţau o posibilă fabrică Ferrari în China.  Ulterior, acestea s-au temperat, nemaiexistând informaţii despre o  asemenea iniţiativă pe piaţa din China. Nu este clar cât ar costa o  fabrică Ferrari într-o zonă diferită de Emilia-Romagna, capitala  internaţională a supercar-urilor. Practic, construcţia de asemenea  modele este deosebit de complexă şi surclasează procesele de fabricaţie  necesare automobilelor convenţionale. Centrul regiunii de mai sus este  Bologna, iar mărci precum Ferrari, Lamborghini, Pagani, Maserati şi  Bugatti îşi trag rădăcinile de aici. O parte dintre acestea au rămas în  celebra regiune italiană.

Până în prezent, cei de la Ferrari nu au renunţat la principiile lor pentru bani.  Trecând peste eterna dispută a transmisiilor cu dubluambreiaj sau  motoarele aspirate sau supraalimentate, cei de la Ferrari îşi păstrează  exclusivitatea într-un stil unic. În timp ce rivalii permit  achiziţia unui supercar indiferent cine este noul proprietar, cei de la  Ferrari au cerinţe speciale de la potenţialii clienţi. Rămâne de văzut dacă avantajele materiale îi vor face pe italieni să asambleze automobile în India.

9109_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italienii de la Ferrari promit un model foarte diferit de ceea ce am  văzut până acum. Debutul va avea loc la Salonul Auto de la Geneva din  2011.

Luca di Montezemolo, şeful Ferrari, a declarat pentru  publicaţia L’Equipe că pregăteşte un model complet diferit faţă de ceea  ce am văzut până acum. Odată cu acest anunţ, Montezemolo a  declarat că Ferrari a vândut 6.500 de exemplare în 2010 şi a comentat o  analiză referitoare la performanţele echipei de Formula 1 a  constructorului din Maranello. Toate zvonurile indică debutul unui model  hibrid în gama Ferrari, pentru a avea un competitori pentru Porsche 918  Spyder şi pentru a reduce emisiile de CO2 ale mărcii.

La ediţia 2010 a Salonului Auto de la Geneva, cei de la Ferrari au prezentat un 599 verde, atât la propriu, cât şi la figurat. Exemplarul  respectiv era un concept bazat pe un 599 standard căruia îi fusese  adaptat un sistem de propulsie hibrid şi care a fost vopsit într-o  nuanţă deschisă de verde.

Pe de altă parte, Ferrari ar putea să calce pe urmele Porsche din alte puncte de vedere.  Mai precis, constructorul italian ar putea să-şi calce pe mândrie şi să  realizeze un model cu patru uşi. Pentru moment, este exclus un SUV  Ferrari, marca din Maranello încercând să rămână cât mai aproape de  origini.

9111_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari a realizat o versiune break a lui 612 Scaglietti pe care o va  prezenta la Salonul Auto de la Geneva. Modelul este un experiment al  italienilor, pentru a vedea reacţia clienţilor la un supercar mai  practic.

Ferrari va prezenta conceptul unui break bazat pe 612 Scaglietti la Salonul Auto de la Geneva din martie.  Modelul reprezintă un hatchback cu două uşi bazat pe coupe-ul  italienilor şi prezintă un posterior similar cu cel al unui break.  Graţie acestor trăsături, modelul care va fi prezentat la Geneva va fi  cel mai practic Ferrari care a părăsit vreodată fabrica din Maranello.  În primă fază, era sugerat un potenţial înlocuitor al lui 612  Scaglietti, dar modelul în cauză este un experiment al italienilor  pentru a vedea cât de departe îşi pot duce marca de supercar-urile şi  GT-urile care i-au consacrat.

În ceea ce priveşte propulsia noului model nu există nicio informaţie clară pentru moment.  Unele voci sugerau dezvoltarea unui sistem de propulsie hibrid, precum  cel prezentat pe conceptul HY-KERS la Salonul Auto de la Geneva din  2010, dar italienii sunt foarte secretoşi în privinţa acestui subiect.  Cea mai probabilă soluţie pare a fi amplasarea unui V12 în partea  frontală şi echiparea sa cu o transmisie manuală robotizată pentru a  furniza un nivel ridicat de confort pentru şofer şi performanţe optime,  după cum au dovedit cei de la Ferrari prin modelul California şi  transmisia sa cu două ambreiaje oferită în standard.

Italienii de la Ferrari au subliniat faptul că nu vor pregăti un SUV în viitorul apropiat.  În funcţie de reacţiile primite la adresa noului concept, sunt şanse ca  succesorul lui 612 Scaglietti să aibă un caracter practic mai  pronunţat. Astfel, clienţii Ferrari ar beneficia în continuare de  manevrabilitatea şi performanţele unui supercar fără să renunţe la  spiritul practic al unui automobil necesar pentru o călătorie.

9209_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inginerii Ferrari testează prototipul viitorului 612 Scaglietti Break.  Modelul va debuta în versiune concept la Salonul Auto de la Geneva din  martie, dar versiunea de producţie mai are câteva luni până când va fi  gata. Singurul lucru clar din imaginile celor de la Carpix este faptul  că modelul este mai mare decât un 612 Scaglietti, iar acest fapt era  evident dat fiind caracterul modelului. Spaţiul suplimentar ar putea  face loc atât pentru o bancheta din spate mai mare, cât şi pentru un  posibil sistem hibrid.

În urmă cu câteva luni, cei de la Ferrari au realizat un  sistem de tracţiune integrală pe care l-ar putea folosi atât pe modelele  cu motor central, cât şi pe modelele cu motorul amplasat în partea din  faţă. Sistemul 4x4 ar fi fost bazat pe un sistem hibrid şi  le-ar fi conferit şoferilor un plus de putere şi cuplu motor la nevoie,  dar şi capacitate de frânare superioară atunci când pedala de frână este  apăsată ferm. În plus, emisiile de carbon ale mărcii italiene ar fi  fost reduse graţie sistemului hibrid.

Potrivit primelor informaţii, debutul modelului de serie ar putea avea loc chiar la Salonul Auto de la Frankfurt din toamnă.  Debutul comenzilor ar începe în acelaşi moment, iar livările vor fi  programate în funcţie de cerinţele clienţilor şi de posibilităţile  fabricii. Oricum ar fi, ne putem aştepta ca modelul să alerge pe  şoselele lumii, şi de ce nu, şoselele mioritice, începând cu anul 2012.

9231_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Underground Racing indeasa doua turbine sub capota noului Ferrari 458 Italia! Ai putea numi cu usurinta noul Ferrari 458 Italia drept "Cea mai spectaculoasa aparitie a secolului", inca de la prima privire aruncata asupra supercarului italian. Apoi, desigur, toate laudele se vor indrepta catre partea tehnica, inclusiv trenul de rulare, capabil sa fascineze chiar si cei mai pretentiosi dintre inginerii planetei. Iar lista cu aprecieri ar putea continua la nesfarsit, asta daca nu esti unul dintre cei care lucreaza la Underground Racing si indeasa inca din copilarie cate doua turbine sub capota fiecarui supercar.

 

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

 

Bucurandu-se zilnic de prezenta unor modele Lamborghini cu motoare twin-turbo ce dezvolta cu usurinta peste 1.000 cai putere, americanii din Charlotte au simtit ca si noul Ferrari 458 Italia are nevoie de un astfel de tratament. Asadar, acestea fiind spuse, supercarul italian a fost adus rapid in sala de operatii, unde instrumentele si experienta celor de Underground Racing si-au spus din plin cuvantul. Sau, mai bine zis, aveau sa si-l spuna in curand, caii putere urmand a fi eliberati pe dyno in viitorul apropiat cand, mai devreme sau mai tarziu, ne va astepta un Ferrari 458 Italia de peste 1.000 cai putere la roti.

 

[attachimg=5]

 

Momentan, se anunta un Stage 1 cu motor stock si sistem twin-turbo, in timp ce Stage 2 va merge mai departe de atat, chiar pana la reconstructia inimii ce face din supercarul italian una dintre cele mai performante aparitii a Secolului XXI.

 

[attachimg=6]

post-161-13233458147874_thumb.jpg

post-161-13233458148017_thumb.jpg

post-161-13233458148359_thumb.jpg

post-161-13233458148582_thumb.jpg

post-161-13233458148768_thumb.jpg

post-161-13233458149279_thumb.jpg


If you love something...let it go, if it comes back to you...it's yours, if NOT....it never was!

 

Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita - ignorance is bliss ;)

 

www.clublancia.ro

 

fiatmapportal.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un sistem pe care Ferrari îl dezvoltă în această perioadă promite să  schimbe automat caracteristicile dinamice ale maşinilor Căluţului Cabrat  în funcţie de starea şoferului.

Ferrari vrea să revoluţioneze conceptul de suspensii  adaptive, inginerii italieni lucrând asiduu la dezvoltarea unui sistem  care îşi propune să monitorizeze în timp real starea mentală, psihică şi  fizică a şoferului şi să modifice automat setările maşinii în funcţie  de aceasta.

Conform britanicilor de la Autocar, Ferrari a patentat deja la nivel  european tehnologia care se bazează în principal pe o serie de senzori  biometrici şi fiziometrici şi camere montate în maşină. Senzorii şi  camerele monitorizează astfel intensitatea respiraţiei, presiunea  sanguină, temperatura, pulsul, ritmul în care şoferul clipeşte,  activitatea creierului şi conductivitatea pielii, aceasta din urmă având  rolul de a determina nivelul de transpiraţie la nivelul epidermei.

Conform documentelor oficiale ale celor de la Ferrari, sistemul va  avea în principal rolul de a mări siguranţa celor din maşină. Evident,  acesta va putea fi însă folosit şi la adoptarea automată a setărilor  suspensiei, stabilităţii şi a controlului tracţiunii.  "Performanţele dinamice ale maşinii ar putea fi modificate pentru a  îmbunătăţi nivelul de siguranţă al celor din maşină în cazul în care  şoferul este iresponsabil sau obosit, dar şi pentru a ridica plăcerea de  a conduce a unui şofer alert, rapid", se arată în documentele Ferrari.

9321_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari a prezentat primul său model de serie cu tracţiune integrală -  FF. Totodată, acesta este şi înlocuitorul lui 612 Scaglietti şi cel mai  practic Ferrari creat vreodată.

Oficialii Ferrari au dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii tehnice ale noului FF.  Acesta este înlocuitorul lui 612 Scaglietti şi este, în acelaşi timp,  cel mai practic Ferrari din istorie. Pe lângă asta, noul FF ( acronim  pentru Ferrari Four) este primul model italian cu tracţiune integrală. Modelul  este propulsat de un motor V12 cu injecţie directă, care are o  cilindree de 6.262 centimetri cubi şi oferă o putere maximă de 660 CP la  8.000 rpm. Cuplul motor maxim al unităţii V12 la 65 de grade  este de 683 Nm şi este oferit la 6.000 rpm. Consumul mediu de carburant  este estimat la 15.4 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de  360 de grame per kilometru. Modelul poate să atingă o viteză maximă de  335 km/h.

Sistemul inovator de tracţiune integrală de la Ferrari este  cu 50% mai uşor decât un sistem convenţional de tracţiune integrală şi  păstrează distribuţia ideală a greutăţii pentru un automobil. Graţie  acestui sistem, noul Ferrari FF oferă performanţe maxime indiferent de  condiţiile meteorologice. Modelul este echipat şi cu noua generaţie de  amortizoare electromagnetice SCM3 şi cu un sistem de frânare cu elemente  din carbon şi ceramică realizat de Brembo.

Transmisia acestui model este de tip trans-axle, adică  inginerii Ferrai au montat cutia de viteze cu dubluambreiaj lângă puntea  spate. Modelul poate accelera de la la 100 km/h în 3.7  secunde, graţie atât puterii remarcabile, cât şi a raportului de 2.7 kg  per cal putere. Graţie distribuţiei optime a greutăţii, modelul promite să ofere un nivel excepţional al manevrabilităţii.  Fiind vorba de cel mai practic model Ferrari creat vreodată, acesta  oferă un volum al portbagajului de 400 de litri (ce poate fi extins la  800 prin plierea banchetei din spate) şi poate găzdui patru pasageri.  Exteriorul poate fi vopsit în şase nuanţe speciale.

Debutul noului Ferrari Four va avea loc la Salonul Auto de la Geneva.

 

Fisa tehnica    [table][tr]  [td]Marca/Model/Versiune[/td]  [td]Ferrari Four (FF)[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Lungime (mm)[/td]  [td]4.907[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Latime (mm)[/td]  [td]1.953[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Inaltime (mm)[/td]  [td]1.379[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Greutate (Kg)[/td]  [td]1.790[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Capacitate (cc)[/td]  [td]6.262[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Puterea maxima (CP/rpm)[/td]  [td]660/8.000[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Cuplu maxim (Nm/rpm)[/td]  [td]683/6.000[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Viteza maxima (Km/h)[/td]  [td]335[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Acceleratie 1-100Km (s)[/td]  [td]3.7[/td]  [/tr]  [tr]  [td]Consum mediu (litri/100 km)[/td]  [td]15.4[/td][/tr][/table]

9444_.jpg

9446_.jpg

9448_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

După ce dictatorul tunisian Zine El Abidine Ben Ali a părăsit ţara  ameninţat de propriul său popor, bunurile sale sunt luate pe sus - la  propriu - de tunisieni. "Sunt banii noştri" spun aceştia.

ItaliaspeedTV - Deposed Tunisian President Ben Ali's Ferrari 599 GTB Fiorano is taken away


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un nou set de fotografii cu versiunea break a lui Ferrari 612 Scaglietti.  Modelul a ajuns din nou în faţa obiectivelor. Fotografii au reuşit să obţină şi o imagine de la  interiorul modelului, surprinzând atât bordul, cât şi volanul şi consola  centrală. În ceea ce priveşte ultimele trei elemente, nu se observă  modificări majore faţă de ceea ce oferă 612 Scaglietti.

Potrivit primelor zvonuri, noul model Ferrari va fi echipat cu  un motor V12 de 6.3 litri şi 670 CP, care îi va oferi capacitatea de a  accelera de la 0 la 100 km/h în doar 3.7 secunde. Viteza maximă  a modelului va depăşi pragul de 320 km/h, conturând etalonul  performanţelor pentru shooting-break-uri. Aşadar, în ciuda formei noi a  caroseriei, modelul Ferrari va oferi performanţe demne de numele şi mai  ales de renumele mărcii din Maranello.

Graţie primei imagini de la interiorul acestui model, putem  spune că noul shooting break de la Ferrari va fi destinat clienţilor  care au nevoie de un plus de spaţiu şi nu vrea să fure prea mulţi  clienţi de la alţi producători. Mai precis, producătorul  italian nu s-a îndepărtat deloc de la tradiţie în ceea ce priveşte  aspectul interiorului şi echipamentele prezente în habitaclu. Fie că  vorbim de celebrul Manettino sau de butonul roşu de pornire de pe volan,  toate aceste elemente şi-au găsit un loc în cel mai practic model al  constructorului italian.

9460_.jpg

9462_.jpg

9464_.jpg

9466_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari a fost la 14 unităţi distanţă de la atingerea recordului de  vânzări din 2008. Constructorul italian a obţinut o creştere de 7.9% a  profiturilor în 2010 în comparaţie cu anul precedent.

Italienii de la Ferrari s-au bucurat de un an de succes în ultimele 12 luni. Mai precis, Ferrari a vândut 6.573 de unităţi în 2010, fiind aproape de recordul din 2008. În  2008, constructorul din Maranello a vândut 6.587 unităţi. Succesul  companiei este datorat debutul modelelor 458 Italia şi California.  Încasările în anul respectiv au urcat la 1.919 miliarde de euro, ceea ce  reprezintă o creştere de 7.9 procente faţă de rezultatele din 2009.

În urma achitării taxelor, Ferrari a avut un profit de 303 milioane euro în 2010.  Anul 2009 a fost încheiat de italieni cu un profit de 238 de milioane  de euro. Cele mai de succes modele ale constructorului italian au fost  California şi 458 Italia, model care a vândut 87% din totalul din 2010.  Cea mai de succes perioadă pentru Ferrari a fost ultimul sfert al lui  2010, la fel ca pentru mulţi alţi producători, când încasările au atins  570 de milioane de euro, iar profitul a fost de 111 milioane de euro.

Anul 2010 a adus patru modele prezentate de cei de la Ferrari.  Primul a fost conceptul HY-KERS prezentat la Geneva, apoi 599 GTO la  Beijing şi SA Aperta la Salonul Auto de la paris. Apoi, italienii au  prezentat 458 Challenge la Bologna. De asemenea, modelul California a  primit un sistem stop/start în ofertă. În 2011, cei de la Ferrari se  aşteaptă la mai mult, iar modelul FF ar putea fi motorul care să ducă  vânzările producătorului italian la un alt nivel.

9783_.jpg

9785_.jpg

9787_.jpg

9789_.jpg

9791_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italienii de la Ferrari au prezentat o nouă serie de fotografii cu noul FF. De această dată, bolidul italian a pozat în mişcare.

Oficialii Ferrari au dezvăluit publicului o nouă serie de fotografii cu modelul FF.  De  această dată italienii ne prezintă câteva imagini dinamice realizate pe o  şosea acoperită cu zăpadă pentru a ne demonstra capacităţile lui Ferrari Four. Noul model italian ascunde sub capotă un motor V12 de 6.3 litri cu injecţie directă capabil să producă 660 de cai la 8.000 rpm.

Cuplul motor maxim al agregatului V12 este de 683 Nm şi este  disponibil la 6.000 rpm. Mai mult decât atât, înlocuitorul lui 612  Scaglietti vine cu un sistem inovator de tracţiune integrală mulţumită  căruia, modelul italian se descucă excelent indiferent de condiţiile  meteorologice. Prima întâlnire cu publicul a lui Ferrari Four se va consuma în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

9864_.jpg

9866_.jpg

9868_.jpg

9870_.jpg

9872_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F458 Challenge, lansat oficial în România

 

Forza Rossa a lansat pe data de 21.02.2011 în România noul F458 Challenge, derivatul de  circuit al modelului 458 italia. Modelul, dedicat exclusiv circuitului,  costă aproape 250.000 de euro cu TVA. Forza Rossa, importatorul oficial al brandului Ferrari în România, a lansat în cadrul showroom-ului său din Bucureşti,  noul F458 Challenge, derivatul de competiţie al modelului 458 Italia. Cel mai nou model lansat de italieni în România este succesorul lui  F430 Challenge şi este dedicat în exclusivitate circuitului, omologat  pentru întrecerile de tip Grand Turism, între care şi Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, competiţie monomarcă, desfăşurată pe trei continente (America de Nord, Europa, Asia). Echipat cu un motor V8 de 4.5 litri, capabil să dezvolte o  putere de 570 de cai şi un cuplu motor de 540 Nm la 6000 de rotaţii,  F458 Challenge dispune de o transmisie cu şapte rapoarte, dublu ambreiaj  de preselectare şi diferenţial electronic (Edif3), care gestionează  eficient repartizarea cuplului între roţile motrice ale punţii spate. Suspensia a fost şi ea modificată, dispunând de două bascule  suprapuse pe faţă şi de Multilink cu sistem Flambock pe spate. Nu  lipsesc nici amortizoarele cu rigiditate reglabilă. F458 Challenge  dispune şi de cea mai nou generaţie de ABS cu EBD, de frâne din carbon  ceramic, de provenienţă Brembo, şi de unul dintre cele mai sofisticate  sisteme de tracţiune de pe piaţă, F-Trac.Cum era şi normal, F458 Challenge a renunţat la toate acele elemente de confort pe care le oferă un Ferrari,  în favoarea unor elemente tipice maşinilor de curse: scaun sport,  centură cu prindere în cinci puncte, volan multifuncţional inspirat din  Formula 1 şi un nou sistem de telemetrie. Masa totală a scăzut şi ea  foarte mult, graţie folosirii aliajelor uşoare şi a carbonului. 

Noul 458 Challenge a fost deja comandat de trei români, deşi preţul  său este de 250.000 de euro cu TVA, iar utilizarea sa nu este permisă  decât pe circuit.                                             

10084_.jpg

10086_.jpg

10088_.jpg

10090_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.