Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Diomet

Revizii

Recommended Posts

Teoretic da, daca piesele sunt originale. Dar cum spuneam, ei fac scandal la fasa cu piesele si tot ei pun piraciuni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti acorda garantie si cu materialele consumabile cumparate de tine?

Garantie iti acorda doar pentru manopera nu si pt consumabilele aduse de tine. Garantie la consumabile ai de la cine ai cumparat nu de la ei.

Eu am fost cu, consum. mele si manopera lor.

Nu pierzi garantie si altele daca ce ai dus sunt originale.


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

25.177 km

 

 

Am schimbat filtrul de aer motor si filtrul polen de la clima.

Le-am luat de la Italoparts si le-am schimbat acasa.

 

 

Uleiul si filtrul de ulei nu le-am schimbat pentru ca de la 20500 km la 25177 km este diferenta prea mica.  Alea o sa le schimbam dupa condediul din vara , cand o sa ii fac si ITP-ul .

 

 

Filtrul de aer motor :

- carcasa filtrului are 6 suruburi pe care eu le-am desurubat cu o tubulara de 7

 

 

Filtrul de polen :

- am scos din torpedou plasticul de sus in care tin cartea de service si manualul masinii - este prins in fata in 2 suruburi , iar in spate are 2 "dude" care intra in 2 gauri.  Primele 2 suruburi se scot cu inmbus cu xeganul de 3 (cum eu am trusa de imbusuri din 2 in 2 , l-am pilit pe ala de 4)

-  accesul e cam naspa din cauza usii de la torpedou ...

- oricum se vede cutia in care este filtrul

- plasticul de la cutia filtrului se scoate foarte usor : in partea stanga are o clema care se apasa pentru a iesi , iar in partea dreapta iese automat dupa ce a iesit in partea stanga (acolo se prinde intr-un piciosurus sau cum se numeste chestia aia)

 

 

Nici nu vreau sa ma gandesc ce suruburi ma asteapta la demontarea scutului , cand voi schimba uleiul si filtrul. alt=:laugh:http://www.clubfiat.ro/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif[/img] alt==))http://www.clubfiat.ro/forum/public/style_emoticons/default/24000000.gif[/img]

 

PS : sa traiasca ma-sa lu ala care a pus surub pentru inbus cu hexagon de 3 la rahatul ala de plastic care trebuie scos inainte de filtrul de polen  :))

 

 

Deci s-au luat frumos cele 2 suruburi , s-au prins in menghina si cu una bucata bomfraier s-a tras un sant pe mijloc pentru ca data viitoare sa ma infig in el cu subelnita normala nu cu imbusul ratat.

(imbus pe care oricum l-am pilit in continuare ... pentru ca la Golf aveam nevoie de imbus cu hexagon de 2.5  :X  :D )

11575_.jpg

11577_.jpg

11579_.jpg

11581_.jpg

11583_.jpg

11585_.jpg

11587_.jpg

11589_.jpg

11591_.jpg

11593_.jpg

11595_.jpg

  • Upvote 1

Pentru manual Linea apasati- aici - Este in limba romana si este pentru 1.4 77cp si 1.3 M-jet

Pentru manual Linea T-jet apasati - aici - Este in engleza si are noile versiuni 1.4 Tjet si 1.6 M-jet

Pentru manual Linea Radio CD apasati - aici - Este in limba italiana

Pentru manual Linea Blue & You apasati - aici -Este in limba engleza

 

Posted by vj_alecs on 02 June 2011 - 10:41 PM

 

tu in calitate de ce vorbesti aici ma??? tradatorule...... huaaaaaaaaaa :D oricum si cu masina aia de 2 lei fabricata de 1 ceh beat... tot te iubim:D moldovene!

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat uleiul si filtrul de ulei la masinuta :)

Masina a ajuns la 28.665 km .

 

Au intrat cam 2.6 - 2.8 litri ... ceva de genul (nu stiu exact sa va zic , pentru ca a intrat o cutie de 2 litri intreaga si inca spre jumatate din a 2-a)

 

Maine mergem cu masina si la ITP .

 

Si apoi o pregatim de hibernare pana la anul . :D


Pentru manual Linea apasati- aici - Este in limba romana si este pentru 1.4 77cp si 1.3 M-jet

Pentru manual Linea T-jet apasati - aici - Este in engleza si are noile versiuni 1.4 Tjet si 1.6 M-jet

Pentru manual Linea Radio CD apasati - aici - Este in limba italiana

Pentru manual Linea Blue & You apasati - aici -Este in limba engleza

 

Posted by vj_alecs on 02 June 2011 - 10:41 PM

 

tu in calitate de ce vorbesti aici ma??? tradatorule...... huaaaaaaaaaa :D oricum si cu masina aia de 2 lei fabricata de 1 ceh beat... tot te iubim:D moldovene!

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata , azi i-am facut ITP-ul .

 

I-am cumparat si baterie.

 

Nu ma pricep la baterii ... dar i-am cumparat baterie Bosch S4 de 44Ah (cea veche era de 40Ah , sper ca am luat bine.....)

 

I-am facut plinul , am spalat-o si am bagat-o in garaj . :)


Pentru manual Linea apasati- aici - Este in limba romana si este pentru 1.4 77cp si 1.3 M-jet

Pentru manual Linea T-jet apasati - aici - Este in engleza si are noile versiuni 1.4 Tjet si 1.6 M-jet

Pentru manual Linea Radio CD apasati - aici - Este in limba italiana

Pentru manual Linea Blue & You apasati - aici -Este in limba engleza

 

Posted by vj_alecs on 02 June 2011 - 10:41 PM

 

tu in calitate de ce vorbesti aici ma??? tradatorule...... huaaaaaaaaaa :D oricum si cu masina aia de 2 lei fabricata de 1 ceh beat... tot te iubim:D moldovene!

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Rasfat total

 

Am facut si eu revizia de 55.000km, cu piese de origine si in regie proprie.

 

S-a mai gasit un semering de la planetara busit. Costa in jur de 150ron cu totul inlocuirea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia de 30.000 km

inlocui filtru aer, filtru polen, filtu ulei, schimb ulei (cumparate de mine de origine) + manopera

 

360 RON TOTAL

 

A da la 29960 km au picat intr-un final ambele flanse :)

Le-am schimbat si pe alea dar pe garantie la revizia de 30k

 

Trebuie sa imi iau placute de frana, fata+spate, sa le schimb ca nu prea mai au viata in ele, maxim 3k de km.

O recomandare de producator si de unde sa le achizitionez?!?!?!

 

O zi buna!


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit placute de frana dar acum nu stiu ce sa iau

 

Set placute frana fata Brembo - P 23 087 - 204 RON tva inclus

Set placute frana spate Brembo - P 23 065 - 131 RON tva inclus

TOTAL 335 RON tva inclus

 

sau

 

Set placute frana fata Textar - 23708 182 1 5 - 160 RON tva inclus

Set placute frana spate Textar - 23517 165 0 4 - 111 RON tva inclus

TOTAL 271 RON tva inclus

 

astept parerile voastre!


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

 

Sunt posesorul unui Fiat Linea Tjet 120CP din 2008. Intrucat a venit timpul reviziei(4 ani/32000km) am hotarat sa o fac in regie proprie, tinand cont si de faptul ca masina a iesit din garantie. Am garaj cu canal unde am mai facut astfel de operatiuni, dar la o batrana Dacie.

Am achizitionat consumabile originale de la Italoparts(Ulei 4L, filtre aer, polen si ulei). Filtru de aer si polen par a fi usor de schimbat-am urmarit in service. Problema cea mare este la filtrul de ulei. La Tjet se afla intr-un loc mai mult decat incomod. Am incercat sa fiu atent in service la ceea ce facea mecanicul, dar de fiecare data mi-a scapat demontarea si montarea acestuia. Are cineva poze sau un tutorial despre cum se poate schimba acesta?

 

Multumesc!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu se schimba foarte usor.. iti trebuie o cheie speciala pentru desfacut filtrul de ulei... este bine ca ai garaj cu rampa!! Cat despre ulei.. este bne sa pui exact cat trebuie conform specificatiilor!

 


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca ti-am fost de folos :)


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.