Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Diomet

Revizii

Recommended Posts

Reviziile la Linea prezinta destul de multe polemica atat intre detinatori cat si intre detinatori si service-uri.

 

Conform cartii se service reviziile se fac din 30 in 30 mii de km sau la 2 ani, alte carti de service spun 10 mii sau 1 an, iar in altele apare o steluta care spune ca daca e folosita in mediul urban cu preponderenta se fac la 10k.

 

Pe cine sa crezi?

 

Intreband un mecanic despre toata chestia asta mi-a zis ca el nu a auzit ulei care sa tina nici macar 15k fara consecinte ulterioare, oricat de sintetic sau de bun ar fi el si ca ar fi bine sa fac la 10k daca tin la masina, lucru pe care l-am si pus in practica.

 

Un alt subiect tabu e legat de schimbarea distributiei. se face interval de timp sau de ani? Care ar fi unitatea de masura? 1-2-3 ani? 60-120k km?

 

AutoItalia vrea sa te arda cu o distributie schimbata la ei si avem asa: cine are garantie 2 ani, musai schimb distributie la 1 an, cine are garantie 3 ani la 2 si tot asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.

Din cate vad toti se plang de A Italia si A Perugia ca vor sa ne puna la cheltuieli cand mergem la revizii.

 

La Linea mea am garantie 3 ani si am facut  revizia la A Imola , iar acolo la 10.000km si la 20.000km  mi-au schimbat doar uleiul si filtrul de ulei.

 

Adica la prima revizie am dat 192 ron , iar la a 2-a am dat vreo 220 ron.

 

Cand am facut ITP-ul , a costat 160 ron. (aici la mine la IRMEB)

 

2.

La partea cu reviziile , nu stiu ce sa mai cred , dar eu tot la 10.000 k m o sa schimb.

 

Vedeti pozele cu planul de intretinere din caietul garantie.

 

3.

Distributia :

In planul de intretinere scrie ca se schimba la 120.000 km sau 4 ani.

 

Citez :  "120.000km sau la 4 ani , in cazul in care vehiculul este utilizat cu precadere intr-una din situatiile urmatoare :

- motor ce functioneaza des la relanti sau parcugerera unor distante lungi cu viteza mica

- centre urbane

- drumuri cu mult praf"

101_.jpg

103_.jpg

105_.jpg

107_.jpg


Pentru manual Linea apasati- aici - Este in limba romana si este pentru 1.4 77cp si 1.3 M-jet

Pentru manual Linea T-jet apasati - aici - Este in engleza si are noile versiuni 1.4 Tjet si 1.6 M-jet

Pentru manual Linea Radio CD apasati - aici - Este in limba italiana

Pentru manual Linea Blue & You apasati - aici -Este in limba engleza

 

Posted by vj_alecs on 02 June 2011 - 10:41 PM

 

tu in calitate de ce vorbesti aici ma??? tradatorule...... huaaaaaaaaaa :D oricum si cu masina aia de 2 lei fabricata de 1 ceh beat... tot te iubim:D moldovene!

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cand mergi la 60k la ei, dupa "verificare" o sa iti spun ca "trebuie schimbata". Tu esti un norocos ca ai numai 3 ani garantie. Eu probabil o sa renunt la ea inainte de vreme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu de anul asta  nu ma mai duc la reprezentanta.

 

Schimbul de la 30.000 km il fac eu. 

 

O sa fie : ulei , filtru ulei , filtru aer motor , filtru polen

 

Si voi verifica starea placutelor de frana si discurile , nivelul de antigel , de lichid de frana, de lichid serovo si ce mai trebuie verificat. 

 

Nu stiu cum pot verifica freonul din instalatia de clima , dar ma edific eu pana la vara.


Pentru manual Linea apasati- aici - Este in limba romana si este pentru 1.4 77cp si 1.3 M-jet

Pentru manual Linea T-jet apasati - aici - Este in engleza si are noile versiuni 1.4 Tjet si 1.6 M-jet

Pentru manual Linea Radio CD apasati - aici - Este in limba italiana

Pentru manual Linea Blue & You apasati - aici -Este in limba engleza

 

Posted by vj_alecs on 02 June 2011 - 10:41 PM

 

tu in calitate de ce vorbesti aici ma??? tradatorule...... huaaaaaaaaaa :D oricum si cu masina aia de 2 lei fabricata de 1 ceh beat... tot te iubim:D moldovene!

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum pot verifica freonul din instalatia de clima , dar ma edific eu pana la vara.

 

Simplu! Baga aer rece masina? E ok! Nu baga? Inseamna ca trebuie facut plinul la butelia de freon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai baga bine aer rece. 

 

Sa vad cu o mai fi cand o scot de la hibernat. :)


Pentru manual Linea apasati- aici - Este in limba romana si este pentru 1.4 77cp si 1.3 M-jet

Pentru manual Linea T-jet apasati - aici - Este in engleza si are noile versiuni 1.4 Tjet si 1.6 M-jet

Pentru manual Linea Radio CD apasati - aici - Este in limba italiana

Pentru manual Linea Blue & You apasati - aici -Este in limba engleza

 

Posted by vj_alecs on 02 June 2011 - 10:41 PM

 

tu in calitate de ce vorbesti aici ma??? tradatorule...... huaaaaaaaaaa :D oricum si cu masina aia de 2 lei fabricata de 1 ceh beat... tot te iubim:D moldovene!

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ratat la musteata Linea - in ziua cand mi-am ridicat masina de la reprezentanta au adus prima Linea in showroom. Atunci pe moment am fost putin suparat ca nu am mai asteptat - insa asta e alta poveste.

Pana la urma am GP si referitor la garantii cred ca e cam aceeasi ca la Linea.

Eu schimb uleiul si filtrul la 10 K iar la fiecare 20 K filtru aer, filtru polen.

Cand este cazul schimb:

- placutele de frana - martor sau verificare vizuala;

- bujiile - cele din fabrica le-am schimbat la 60 k desi in planul de service zice la 40 k;

- distributia am schimbat-o la 60 k conform planului de garantie - si asa stiam si eu de la alte masin ca la 60 k trebuie schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie 30.000km - 500ron

 

Schimbat filtru aer, filtru polen, ulei, efectuat test ECU, curatat tamburi frana spate si placute fata, verificat(Schimbat-completat) antigel, etc, etc, etc...

 

Jumatate din bani sunt manopera :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ...am vazut ca vorbeati de itp mai sus ...io m.am dus la ei si mi.au zis ca ma costa 130 lei ...exista probabilitatea sa ma coste in plus ?:-s ..n.au la ce sa mai munceasca si ei ...ca am montat tot ce era de montat foarte bine ..si na :D


Roll that shit , light that shit ...pass that shit !

 

 

 

ab118123.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.

Din cate vad toti se plang de A Italia si A Perugia ca vor sa ne puna la cheltuieli cand mergem la revizii.

 

La Aitalia, nu va obliga nimeni sa schimbati la reviziile intermediare planului de intretinere si alte filtre. Doar vi se recomanda. Daca le schimbati ok, daca nu le schimbati iar ok.


Cititi manualul de utilizare. Veti afla multe raspunsuri la intrebarile "Cum sa...?"

Nu conteaza cât de repede alergi, trebuie doar sa stii când sa pornesti.

www.fiatservice.ro

www.fiatfan.ro

www.fiat(ce urmeaza?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie 30.000km - 500ron

curatat tamburi frana spate

 

Cum i-au curatat? Pe dinafara sau au demontat si au curatat inauntrul tamburului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Tamburii se curata pe interior cu un spray special -brake spray sau ceva de genul -se gaseste la piese auto..


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum i-au curatat? Pe dinafara sau au demontat si au curatat inauntrul tamburului?

 

Asta nu mai stiu...dar sper sa fie cu desfacut

Share this post


Link to post
Share on other sites

*demontat roti spate

*demontat tamburi spate

*curatat cu degresant saboti frana

 

astea sunt operatiile facute pentru curatarea sabotilor


Cititi manualul de utilizare. Veti afla multe raspunsuri la intrebarile "Cum sa...?"

Nu conteaza cât de repede alergi, trebuie doar sa stii când sa pornesti.

www.fiatservice.ro

www.fiatfan.ro

www.fiat(ce urmeaza?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simplu! Baga aer rece masina? E ok! Nu baga? Inseamna ca trebuie facut plinul la butelia de freon ;)

 

 

Dupa ce am mers mai multe zile cu masina pe 35 +  ;) grade m-am linistit.

 

Merge super .  Baga rece de paralizaz . :P

 

Deci , toate bune si frumoase .

 

Bafta.


Pentru manual Linea apasati- aici - Este in limba romana si este pentru 1.4 77cp si 1.3 M-jet

Pentru manual Linea T-jet apasati - aici - Este in engleza si are noile versiuni 1.4 Tjet si 1.6 M-jet

Pentru manual Linea Radio CD apasati - aici - Este in limba italiana

Pentru manual Linea Blue & You apasati - aici -Este in limba engleza

 

Posted by vj_alecs on 02 June 2011 - 10:41 PM

 

tu in calitate de ce vorbesti aici ma??? tradatorule...... huaaaaaaaaaa :D oricum si cu masina aia de 2 lei fabricata de 1 ceh beat... tot te iubim:D moldovene!

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu . Chiar nimic.

 

Foarte multumit de masina , eu si greierul meu din stanga spate  ;)


Pentru manual Linea apasati- aici - Este in limba romana si este pentru 1.4 77cp si 1.3 M-jet

Pentru manual Linea T-jet apasati - aici - Este in engleza si are noile versiuni 1.4 Tjet si 1.6 M-jet

Pentru manual Linea Radio CD apasati - aici - Este in limba italiana

Pentru manual Linea Blue & You apasati - aici -Este in limba engleza

 

Posted by vj_alecs on 02 June 2011 - 10:41 PM

 

tu in calitate de ce vorbesti aici ma??? tradatorule...... huaaaaaaaaaa :D oricum si cu masina aia de 2 lei fabricata de 1 ceh beat... tot te iubim:D moldovene!

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greierele ala e fericit inseamna ca nu simte caldura.  ;D


Cititi manualul de utilizare. Veti afla multe raspunsuri la intrebarile "Cum sa...?"

Nu conteaza cât de repede alergi, trebuie doar sa stii când sa pornesti.

www.fiatservice.ro

www.fiatfan.ro

www.fiat(ce urmeaza?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia 2 ani 27,700 km

Schimbat ulei , filtru ulei , filtru aer , filtru polen .spalat motor.

Curatat tamburii , mi-au gasit ca roata stanga spate franeaza foarte putin .Totul s-a reglat .

666,56 lei (vroiam doar 6 , dar daca Stefan nu a vrut :D( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut si eu 10.000 km si am programare Joi la ora 10:00 la AP. Am cumparat de la Italo Pachetul promo pentru Linea 1.4 16V 88KW TURBO 255 RON :D

Acum sa vad cat o sa mai fie si manopera. Ne auzim joi dupa ce scap de la ei.

 

Numai bine  :D


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci cum ziceam :

 

filtru ulei, ulei 4L, filtru aer, filtru polen - 255 RON

manopera + coliere metalice div marimi - 215 RON

TOTAL = 470 RON

A era sa uit mi-a scris si ultima versiune de soft ECU in fata mea. Am intelesc ca trebuie sa il scrie la toti cei care au t-jet, care se duc de acum la revizii. Super... super superrrrrr

Revizia de 10mii de km (cei de la AP au zis ca nu era necesar si schimbul de filtru aer si polen doar curatarea lor, eu am mers pe schimbat nu curatat)

Sunt multumit la cat m-a dus prima revizie...

 

P.S. masinuta fuge... fuge nimeni n-o ajunge... are cauciucuri luciase .... si destul de groase ...

O ZI BUNA VA DORESC!


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

40k, revizie in regie proprie, cu piese originale, fara filtru polen, 170ron.

 

Si sa nu uit: revizie 30k, facuta la AutoItalia, taxat la suprapret pentru piese originale pe factura si PIESE PIRAT IN REALITATE!!! Filtrul de ulei era made in Vaporul spre Romanica, la fel si cel de aer si Dumnezeu stie ce si daca au schimbat uleiul.

 

AutoItalia - un prieten onest... pe naiba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

40k, revizie in regie proprie, cu piese originale, fara filtru polen, 170ron.

 

Si sa nu uit: revizie 30k, facuta la AutoItalia, taxat la suprapret pentru piese originale pe factura si PIESE PIRAT IN REALITATE!!! Filtrul de ulei era made in Vaporul spre Romanica, la fel si cel de aer si Dumnezeu stie ce si daca au schimbat uleiul.

 

AutoItalia - un prieten onest... pe naiba!

 

 

Iti acorda garantie si cu materialele consumabile cumparate de tine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.