Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Recommended Posts

in luna aprilie cei de la fiat italia ,sub presiune frigiderelor pline, au venit modificari de soft in doua randuri pentru motoarele de 1.3 mjet

prima varianta a  redus ceva parametri la care pornea regenerarea (presiuni mai mici turatii si temperaturi mai mici) crescand timpul (2-5min)de regenerare

in a doua varianta de soft venita mai spre sfarsitul lunii  se zice ca se aprinde si marorul de filtru pe durata regenerarii

softul se va schimba pe toate masinile care intra in service

 

ce ati citit mai sus este valabil DOAR pentru motearele de 1.3 diesel cu filtru de particule (85 hp sau mai mult) de pe orice model fiat restu de motorizari nu vor primi modificari. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,3 nu are filtru de particule...

Doblo 1.3 Mjet este echipat cu filtru de particule.


Cititi manualul de utilizare. Veti afla multe raspunsuri la intrebarile "Cum sa...?"

Nu conteaza cât de repede alergi, trebuie doar sa stii când sa pornesti.

www.fiatservice.ro

www.fiatfan.ro

www.fiat(ce urmeaza?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toate motoarele cu putere mai mare pe aceeasi capacitate cilindrica au doua diferente .

 

1 turbina cu geometrie veriabila ( presiunea din turbina variaza independent de regimul de turatie) 

2 filtru de particule.( pentru ca motoarele sunt montage pe autoturisme si sa se poata incadra in normele de poluare                 

 

PS: scuze de scris nu am enter pe tastatura

Nicio problema. Am corectat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

minunatul meu autobuz a suferit o operatie de cezariana din care a rezultat o masina functionala si o minunatie de filtru de particule aruncat in magazie

 

la naiba cu filtru de particule

asta ca sa stiti si voi.

deci desi are nu prea are pdf

post-128-13233459275392_thumb.jpg

post-128-13233459276427_thumb.jpg

post-128-13233459277687_thumb.jpg

post-128-13233459278511_thumb.jpg

post-128-13233459279197_thumb.jpg

post-128-13233459279961_thumb.jpg

post-128-13233459280412_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

si ca sa nu faceti misto

da calculatoril ala de se vede in poza a servit la finalizarea operatiei

 

 

 

observatii:

ultima versiune de soft face mai mult rau decat cel de inainte

 

operatia asta merge si pe fiat 500 diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum este acum ?


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

in teste este bine

 

filtru meu nu se curata mereu pana la 20%

deci aveam opturata evacuarea

pareri pun mai tarziu

tot ce simt acum este un plus de putere si um motor relexat

 

ca sa intelegi

daca lasam masina la relenti inainte se ridica acul de temperatura a apei 2 liniute acum nu se ridica nici una

deci motorul nu mai depune efort sa stea la relenti

cam atat revin cu pareri dupa prima mie

Share this post


Link to post
Share on other sites

am promis pareri dupa prima mie....

scuze

dupa 3500 km

2regenerari cu martor aprins

consum in oras 7,8-8

un mic plus de putere

uleiul nu s- a miscat in sus

mai revin

zoro si eu ma bucur pentru tine

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai sa zic si eu feedback-ul dupa eliminarea dpf-ului : am facut 5000km - nivel ulei neschimbat, am ramas surprins ce bine mi-a tras pe serpentine (comarnic-sinaia), sincer aici ma asteptam sa scoata putin fum..dar nimic, un demaraj ceva mai puternic, consum mediu in oras 6.3 si am reusit performanta de a scoate in 50km pe autostrada (buc-fundulea-buc) consum de 3,6 viteza maxima 90 - batraneste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai sa zic si eu feedback-ul dupa eliminarea dpf-ului : am facut 5000km - nivel ulei neschimbat, am ramas surprins [....] 

 

Ma bucur pentru voi baieti !! Super tare..


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niste numere de telefon sau, ceva in legatura cu sursa unde putem face si noi acelasi lucru?....

 

Zorro baga si tu  sa stim si noi unde ce si cum,cat costa , diverse (preturi de lista,binenteles)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca aveti nevoie de detalii legate de eliminarea DPF...PM me.

  • Upvote 1

Cititi manualul de utilizare. Veti afla multe raspunsuri la intrebarile "Cum sa...?"

Nu conteaza cât de repede alergi, trebuie doar sa stii când sa pornesti.

www.fiatservice.ro

www.fiatfan.ro

www.fiat(ce urmeaza?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Let's say I feedback after removing dpf's: I did 5000km - oil level unchanged, I was surprised how well I pulled the coil (comarnic-sinaia), frankly I expected this out but little smoke .. anything, a slightly stronger start, average fuel consumption in city 6.3 and I managed to get on the highway 50km (pc-Bottom-pc) use 3.6 speed 90 - traditionally." by zorro007 post #11


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Look up, you have there pictures.. post #5


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni.

Sunt nou pe acest forum si am si eu urmatoarea problema.

Am un fiat Doblo de 1,9 jtd din 2008 si pe la 55.000 de km am schimbat distributia...... nu mai porneste la prima cheie asa cum pornea la inceput.

Am fost la un service autorizat RAR din 1 DEc. 1918 ...nu dau nume ...

Am facut o constatare la cei de la Fiat Perugia si mi s-a spus ca la test ar fi un snzor de faza care cica face figuri .Am verificat traseul firelor si era ok.

M-am dus la service-ul unde am schimbat distributia si i-am rugat sa ma ajute, ei au spus ca distrbutia e pusa la punct ...dar mie i-mi porneste greu dimineata( 3-4 ) cheie..... ceea ce nu e normal....

Astept un raspuns de la voi prieteni...

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am si eu un Doblo 1,3 Mjet din 2006 si as vrea sa elimin filtrul de particule (dupa 333000 km mi s-a luat de felul in care face regenerarile). Puteti sa imi spuneti daca in afara de eliminarea fizica a lui ati facut si ceva din soft?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.