Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan Romania! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

danielomihai

Stiri Alfa Romeo

Recommended Posts

    Alfa Romeo MiTo si tehnologia MultiAir  

 

 

    O nouă motorizare pentru Alfa Romeo MiTo. Una care vine să echilibreze balanţa cu un design extrem de apetisant. O infuzie de tehnologie sub capota lui MiTo

 

 

 

 

    O motorizare nouă pentru Alfa Romeo MiTo, una care se laudă a fi un mic ghem de tehnologie. Până de curând se putea opta la MiTo, în cazul în care se dorea o motorizare pe benzină, doar pentru propulsorul de 1.4 litri disponibil în trei versiuni de putere - 95 CP, 120 CP şi 155 CP . Mai nou se poate opta tot pentru acelaşi propulsor de 1.4 litri.

 

 

    Uşor amuzant la prima vedere, şi unde este noutatea în ceea ce priveşte motorizarea? Grupul FIAT a luat acest propulsor şi l-a reinventat. Nu este primul contact cu acest propulsor, am descoperit cât de agreabil este în versiunea de 170 CP de pe Alfa Romeo Giulietta. Dar cum se simt cei 135 CP pe MiTo? Să aruncăm o privire în acest motoraş şi să vedem ce înseamnă MultiAir.

 

    MultiAir in detaliu

 

    Italienii au dovedit în timp că nu sunt doar talentaţi la design, se pricep chiar foarte bine şi când vine vorba de tehnologie. Unul dintre exemplele relativ recente vine din 1997 când lumea a putut descoperi pentru prima dată Common Rail pe Alfa Romeo 156 . Şi iată unde s-a ajuns acum. Până acum într-un motor lucrurile în mare se întâmplau la fel. Axa cu came era antrenată mecanic de arborele cotit şi acţiona supapele.

 

 

      Această legătură poate fi complicată puţin mai mult când vine vorba de supape cu deschidere variabilă. Dar până acum nu s-a realizat o deschidere independentă a supapelor de axa cu came. Inginerii din grupul Fiat au introdus o unitate hidraulică, controlată electronic, între axa cu came şi supape. Axa acum mai comandă doar supapele de evacuare şi oferă în acelaşi timp presiune pentru sistemul hidraulic.

 

      Prin urmare de acum comanda admisiei este filtrată de unitatea electronică. Nu mai putem vorbi de o deschidere variabilă a supapelor de admisie ci de o comandă independentă în funcţie de solicitări. Beneficii? Păi o reducere a consumului cu peste 10%, o reducere a emisiilor de CO2 cu peste 10%, o reducere a particulelor cu 40% şi NOx cu până la 60 %. Destul de curăţel motorul pentru a se alinia normelor Euro 5. Apoi mai bifăm o creştere a puterii cu 10% şi a cuplului motor de 15%. 

 

                                                                    sursa: ProMotor.ro

2644_.jpg

2646_.jpg

2648_.jpg

2650_.jpg

2652_.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Alfa Romeo Mi.To va fi primul model al Grupului Fiat care va primi intre dotarile optionale o transmisie cu dublu ambreiaj.

Grupul Fiat inaugureaza o cutie cu dublu ambreiaj pe Alfa Mi.To zoom

 

    Fiat se va alatura in acest an grupului select de producatori auto care si-au dotat modelele cu transmisii cu dublu ambreiaj, primul model al Grupului Fiat care va dispune de o astfel de cutie de viteze urmand sa fie mezinul gamei Alfa Romeo, modelul Mi.To. Versiunea Fiat a tehnologiei a fost dezvoltat de Fiat Powertrain Technologies in colaborare cu BorgWarner, fiind vorba de o cutie cu ambreiaj dublu si frictiune uscata.

 

    Ambreiaj dublu si frictiune uscata.

 

    Transmisia de pe modelele Fiat, Alfa Romeo si Lancia va purta numele oficial DDC (Dual Dry Clutch), urmand sa fie una secventiala si sa aiba sase trepte.

 

    Ulterior debutului sau pe Alfa Romeo Mi.To, transmisia DDC va face parte din lista de dotari ale modelelor Alfa Romeo Milano si Giulia, viitoarele denumiri ale evolutiilor lui 159 si 147. Pana la sfarsitul anului 2010, toate modelele din gama Grupului Fiat vor dispune de aportul acestei transmisii, care a fost gandita si dezvoltata pentru fiecare motor din gama Fiat in parte.

 

  Alte companii care utilizeaza cu succes cutiile cu dublu ambreiaj sunt Porsche (PDK) - primul constructor din lume care a utilizat o astfel de tehnologie, Mercedes (sapte trepte, SL63 AMG), Volkswagen (toata gama de modele VW, Audi si Seat si Bugatti), BMW (M3), Chrysler (pe modelele Dodge existente in Europa), Mitsubishi (Lancer Evo 10), Nissan (GT-R), Ferrari (California) si Ford (denumita Powershift si regasita pe Focus). 

 

                                                                  Sursa: Automarket


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Alfa Romeo Giulietta la Euro N Cap 

 

 

    Cu un punctaj final de 87 de puncte din maximum 100, Alfa Romeo Giulietta a devenit cea mai sigură compactă din istorie , în urma testelor de siguranţă efectuate de EuroNCAP.

 

 

    Rezultatul este cu atât mai impresionant, cu cât, începând din anul 2009, EuroNCAP aplică în testele sale noi standarde de evaluare, măsurând concomitent parametrii de protecţie a adulţilor, a copiilor, a pietonilor, precum şi partea de prevenire a accidentelor şi de reducere a leziunilor prin prezenţa semnalizatorului de centură de siguranţă, a ESP-ului şi a limitatorului de viteză.

 

 

 

  Alfa Romeo Giulietta a primit cotaţii record, obţinând procente de siguranţă de 97% pentru adulţi, 85% pentru copii, 63% pentru pietoni şi 86% pentru siguranţa activă. În mare rezultatul este justificat şi de noua platformă dezvoltată de italieni pentru Giulietta. Din punct de vedere al siguranţei această platformă vine cu o mică inovaţie, şi anume apariţia unor lonjeroane secundare, amplasate mai sus şi care pornesc de la nivelul semnalizărilor laterale. Energia unui potenţial impact violent este mai bine repartizată şi habitaclul este mai bine protejat.

 

    În echiparea standard Giulietta vine cu 6 airbaguri, pedalier şi coloană de direcţie decuplabile în cazul unui impact pentru a preveni intruziunea în habitaclu. Datorită dotărilor specifice, cele 5 stele EuroNCAP obţinute în prezent vor fi echivalate si în anul 2012, când testele de siguranţă vor avea un grad şi mai mare de severitate. Alfa Romeo Giulietta a fost prezentata publicului in luna aprilie si va fi lansata pe piata din Romania in toamna anului acesta. 

 

                                                                          Sursa: ProMotor.ro   

 

3515_.jpg

3517_.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

   

    Magneti Marelli propune un kit estetic pentru Alfa Romeo MiTo 

 

 

  Principalul lucru care frapează la această propunere de tuning pentru Alfa Romeo MiTo este bodykitul în stil de... crossover. Bosajele roţilor primesc pasaje proeminente din plastic, "dotate" cu şuruburi la vedere, cu un look tehnic.

 

 

  Bosajele se continuă cu spoilerele profilate aerodinamic, în spate MiTo având dreptul la un difuzor apreciabil . Desigur, există variaţii pentru aceste accesorii exterioare, în funcţie de preferinţele clienţilor, care pot opta pentru o versiune mai brutală sau pentru un look mai "light".

 

  Jantele de 18" pot fi vopsite integral în negru, fiind evidenţiate de garda la sol redusă cu 30 milimetri , prin adoptarea unui nou set de arcuri, mai tari. Printre spiţele jantelor se pot observa cu uşurinţă noile discuri de frână semnate Brembo şi având dimensiuni apreciabile: diametru de 305 mm.

 

    Doar 200 de pachete tuning

 

  Sistemul de evacuare este şi el modificat, fiind de tipul "Parco Chiuso" - are două evacuări generoase, precum şi o supapă care îi conferă maşinii un zgomot mai sportiv. Totul asezonat cu o creştere de putere cu 31 CP, graţie unei unităţi electronice modificate.

 

  Propunerea "Kit One" a celor de la Magneti Marelli Elaborazioni este primul pas, urmând a fi oferite, în curând, kituri pentru Fiat 500 şi Punto EVO, dar şi pentru modelele americane Chrysler, Jeep şi Dodge.

 

  Deocamdată, în aşteptarea versiunii de top Alfa Romeo MiTo GTA, puteţi apela la Kit One. Dar ar fi bine să vă grăbiţi, deoarece vor fi oferite doar 200 de astfel de pachete de modificări pentru Alfa Romeo MiTo. 

 

                                                                      Sursa: ProMotor.ro

3839_.jpg

3841_.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta va ajunge pe piata din Romania in noiembrie

 

Giulietta, cel mai nou model Alfa Romeo, va ajunge in Romania in luna noiembrie, dar importatorul local Autoitalia a evitat sa inainteze un pret mediu al automobilului.

Pe de alta parte, Asociatia Ziaristilor Italieni din presa auto a hotarat ca, in acest an, Alfa Romeo Giulietta sa primeasca titlul "Auto Europa 2011", cu 349 de voturi.

In acest fel, Giulietta a devenit cea mai buna masina produsa in cel putin 10.000 de unitati, in spatiul celor 27 de tari din Uniunea Europeana, in perioada 1 septembrie 2009 - 31 august 2010.

Potrivit unui comunicat de presa al AutoItalia, categoriile de vot in care Alfa Romeo si-a depasit competitorii au fost "design si aerodinamica", "performante, consum si emisii", precum si "tehnologie, siguranta si inovatie".

Alfa Romeo Giulietta este modelul cu care Grupul italian va relansa marca pe piata auto nord-americana, in timp ce in Europa numarul de comenzi depaseste 30.000 de unitati, relateaza Agerpres.

In Romania, Alfa Romeo Giulietta va fi lansata in luna noiembrie a acestui an.

Alfa Romeo Giulietta a fost prezentata publicului european in luna aprilie a acestui an la Salonul Auto de la Geneva.

Numele noii Alfa Romeo a fost ales pentru a aduce un tribut modelului omonim din anii "50-'60, masina care a rescris istoria marcii.

Giulietta este dotata cu o serie de patru motorizari Turbo, Euro 5, echipare standard cu sistemul Start&Stop. Din totalul de motorizari, doua sunt pe benzina - 1.4 Turbo 120 CP si 1.4 Turbo MultiAir 170 CP, si doua diesel - 1.6 Multijet 105 CP si 2.0 Multijet 170 CP.

In exclusivitate, versiunea Quadrifoglio Verde are un propulsor 1.8 Turbo 235 CP. Dimensiunile sunt fi cele ale unui compacte, cu 4,35 m lungime, 1,46 m inaltime, 1,80 m latime si un ampatament de 2,63 m.

Capacitatea portbagajului este de 350 de litri, iar in privinta interiorului acesta readuce in actualitate unele dintre liniile clasice ale modelului din anii "50, dar si o serie de detalii inspirate din design-ul lui 8C Competizione.

8261_.jpg

8263_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand prindem si noi un Quadrifoglio Verde la un test-drive de grup? :fiatfan:


"My Punto is terrible. I hate it. It is always going wrong. So I shall buy another." Jeremy Clarkson - Top gear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marca Alfa Romeo ar putea fi vândută de cei de la Fiat, spun unele  surse, care anunţă tratative între Concernul Volkswagen şi italieni.  Aparent, totul depinde de Sergio Marchionne.

Surse citate de AutomotiveNews sugerează că Sergio Marchionne oscilează între păstrarea şi vânzarea mărcii Alfa Romeo. Directorul  concernului italian trece printr-o luptă internă fără precedent, în  urma căreia trebuie să decidă dacă preferă să renunţe la tradiţie şi să  obţină o sumă însemnată de bani rapid sau să se străduiască să pună  celebra marcă din Milano înapoi pe picioare. Ferdinand Piech şi-a  exprimat public intenţia de a cumpăra marca Alfa Romeo şi a declarat că  Volkswagen este singurul producător care ar putea să scoată marca  milaneză din datorii.

Ulterior, Sergio Marchionne a declarat că ar prefera să păstreze Alfa Romeo. Unele  surse declară că Volkswagen şi Fiat discută în secret despre o  eventuală vânzare a mărcii Alfa Romeo de aproape patru luni, dar Sergio  Marchionne nu este încă hotărât. Pe de o parte, Alfa Romeo face parte  din strategia Grupului Fiat pentru viitor, dar marca este menţionată  destul de rar în aceste planuri. Mai precis, deşi italienii luau în  considerare închiderea mărcii Lancia şi vânzarea produselor acestei  mărci sub sigla Chrysler, au hotărât ulterior să vândă modelele Chrysler  în Europa sub sigla Lancia, excepţia de la regulă fiind piaţa din Marea  Britanie.

Marca Alfa Romeo ar fi trebuit să vândă unele modele Dodge,  dar situaţia nu a fost definitivată public până în prezent, singurele  legături fiind în Statele Unite ale Americii cu unele modele Chrysler şi  Jeep. Alfa Romeo este cel mai mare eşec al lui Marchionne,  marca nereuşind să obţină niciun profit în ultimii şase ani. Mai mult,  sunt şanse ca Alfa Romeo să nu fi înregistrat niciun profit în ultimii  zece ani. Vânzările din 2010 abia vor depăşi 120.000 de unităţi, nici  măcar jumătate din cele 300.000 prefigurate de italieni. Mai mult,  Marchionne a declarat că are un plan pentru a creşte vânzările Alfa  Romeo la 500.000 unităţi pe an până în 2014, dar analiştii pieţei sunt  sceptici.

CE S-AR ÎNTÂMPLA DACĂ FIAT VINDE ALFA ROMEO

Dacă Fiat vinde Alfa Romeo, va obţine între 1.5 şi două miliarde de euro. Pe  lângă asta, va face o economie estimată la 1.5 miliarde de euro în  costuri de dezvoltare, din moment ce nu vor fi nevoiţi să lanseze încă  cinci modele Alfa Romeo în perioada 2012-2014. Profitul  Grupului Fiat ar creşte în anii 2011 şi 2012 prin eliminarea pierderilor  reprezentate de Alfa Romeo. În plus, Dodge ar putea fi reintrodusă ca  marcă sportivă în Europa şi ar face acest lucru fără să suprapună  Lancia.

DACĂ FIAT NU VINDE ALFA ROMEO

Pe de altă parte, dacă Fiat păstrează Alfa Romeo, va avea un profit  marginal mai bun în 2014 şi ar putea să îşi achite toate datoriile până  atunci. Totodată, prin vânzarea Magneti Marelli, Comau şi  Teksid, Fiat ar putea obţine aceeiaşi sumă de bani pe care ar obţine-o  în urma vânzării Alfa Romeo, iar investitorii ar fi mai fericiţi,  consideră unii analişti. În plus, versiunea relansată a mărcii Alfa Romeo ar avea un profit marginal de aproximativ 10 procente. Graţie  acestui lucru, Fiat ar putea obţine un profit operaţional anual de 3.5  miliarde de euro, promis de Marchionne până în 2014. Alianţa  Fiat-Chrysler va economisi bani prin utilizarea multiplă a platformelor  Alfa Romeo, iar concernul ar putea intra mai agresiv pe pieţele din  China şi Rusia. Dacă păstrează Alfa Romeo, Fiat nu ar mai constrâns să  obţină profit din segmente cu un profit marginal extrem de redus dat  fiind preţul mic de achiziţie.

9131_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo susţine că un test comparativ realizat de emisiunea italiană  Annozero a fost măsuluit astfel încât MiTo să iasă pe ultimul loc.  Daunele cerute sunt imense: 20 de milioane de euro.

Avocaţii Grupului Fiat cheamă în instanţă o emisiune de  televiziune pe care o acuză că ar fi măsluit rezultatele unui comparativ  între Alfa Romeo MiTo pe de o parte şi Citroen DS3 şi Mini Cooper S pe  de altă parte. Avocaţii constructorului italian le cer producătorilor  emisiunii Annozero, difuzată pe postul de televiziune Rai Due, daune în  valoare de 20 de milioane de euro.

Motivul nemulţumirilor este reprezentat, conform oficialilor  italieni, de faptul că exemplarul MiTo utilizat în respectivul  comparativ avea cilindree inferioară celor ale modelelor concurente (1.4  versus 1.6 litri), deşi prezentatorii emisiunii au susţinut că cele  trei modele sunt identice la capitolul date tehnice. De asemenea,  conform avocaţilor Fiat, Alfa MiTo ar fi câştigat testul care a constat  într-un tur de circuit, dar prezentatorii emisiunii au aruncat modelul  italian pe ultima poziţie.

"Afirmaţiile, testul şi rezultatele acestuia sunt denigratorii şi  lezează imaginea şi onoarea societăţii noastre, a produselor noastre şi a  tuturor colaboratorilor noştri", se arată în comunicatul Fiat Group.

 

ALFA ROMEO VS BMW & CITROEN HD AnnoZero


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergio Marchionne a declarat recent că şi-ar dori un sedan de clasă E în  gama Alfa Romeo. Modelul ar putea fi frate de platformă cu Chrysler  300C

Veşti bune pentru toţi fanii Alfa Romeo. Sergio Marchionne,  preşedintele executiv Fiat şi Chrysler, a declarat recent că îşi doreşte  dezvoltarea unei berline de dimensiuni mari pentru brandul premium  italian. Declaraţia a fost făcută cu ocazia demarării producţiei  modelelor Chrysler 300C şi Dodge Charger.

Informaţia răstoarnă speculaţiile actuale, care nu anunţau un  asemenea model în gama Alfa Romeo. Detaliile nu exclud folosirea unei  platforme comune cu fratele de peste Ocean, Chrysler 300C.

Până atunci însă, modelul american proaspăt lansat va sta la baza  omologului său european, aşteptat la Salonul Auto de la Geneva sub sigla  Lancia. Ambele berline vor fi produse în cadrul uzinei Brampton din  Statele Unite, unde vor fi instalate sub capotă unităţi pe benzină, dar  şi unităţi diesel, din toamna acestui an.

În condiţiile în care italienii plănuiesc investirea a peste  un miliard de euro în uzina din Brampton, este de aşteptat ca Marchionne  să îşi dorească folosirea sa la capacitate maximă, obiectiv ce poate fi  atins uşor dacă linia de asamblare ar produce trei modele, deci şi o  berlină Alfa Romeo alături de cele cu logo-ul Chrysler şi Lancia.

În altă ordine de idei, Marchionne promite în 2012 o transmisie cu opt rapoarte pentru sedanurile Chrysler şi Lancia.

 

9309_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulietta a reuşit să atingă ţinta de vânzări stabilită de departamentul  de marketing de la Alfa Romeo pe anul 2010, dar are un obiectiv mult  mai îndrăzneţ în 2011 - 100.000 de unităţi.

Oficialii Alfa Romeo au anunţat că au vândut şi livrat 39.800 de unităţi Giulietta în decursul anului 2010.  Deşi volumul realizat nu este tocmai impresionant, ţinta de vânzări a  modelului italian era de 40.000 de unităţi pentru 2010, ceea ce înseamnă  că Giulietta a fost la doar 200 de unităţi distanţă de atingerea  respectivului obiectiv. Pentru 2011, cei de la Alfa Romeo au planuri  mari pentru Giulietta, aşteptând să vândă aproximativ 100.000 de  unităţi, de două ori şi jumătate mai multe decât au vândut în decursul a  nouă luni din 2010.

Italienii nu au lansat încă modelul Giulietta pe pieţele din  America de Nord şi Asia, dar debutul versiunilor dedicate este aşteptat  în următorii ani. Pe piaţa din America de Nord este pregătit  debutul versiunii Chrysler a lui Lancia Delta, dar apariţia unei  versiuni Dodge a lui Giulietta nu este exclusă. Practic, italienii  trebuie să vândă de două ori şi jumătate mai multe unităţi Giulietta  decât au vândut în 2010 pentru a atinge obiectivul departamentului de  vânzări.

În 2010, Alfa Romeo a vândut 110.218 unităţi. Italienii  se aşteptau să comercializeze aproximativ 120.000 de unităţi pe piaţa  din Europa, dar nu au reuşit să atingă respectivul obiectiv în decursul  anului care tocmai s-a încheiat. Piaţa din Germania s-a dovedit a fi  interesată în mod special de produsele Alfa Romeo, dar acest lucru poate  fi explicat şi prin creşterea de 113.5 procente a acestei pieţe faţă de  anul 2009.

9368_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo ar putea lansa două SUV-uri în următorii trei ani, unul  dintre acestea fiind prefigurat de conceptul Kamal, în timp ce al doilea  este bazat pe Giulietta.

Potrivit australienilor de la GoAuto, Alfa Romeo va realiza un SUV compact bazat pe Giulietta în 2012.  La scurtă vreme de la debutul respectivului model, italienii vor lansa  modelul Giulia, înlocuitorul lui 159. Primul model Alfa Romeo cu  capacităţi off-road va aparţine segmentului premium al pieţei de SUV-uri  compacte, deci se va lupta cu modele precum BMW X1, Audi Q3 şi  Mercedes-Benz BLK. Deşi oficialii Alfa Romeo recunosc că lansarea unui  SUV implică, într-o oarecare măsură, diluarea spiritului sportiv al  mărcii, acest lucru se întâmpla acum doar pentru puriştii Alfa şi vine  cu beneficiul creşterii vânzărilor.

În 2014, cei de la Alfa Romeo vor lansa un SUV mare, despre care se spune că va fi bazat pe Jeep Grand Cherokee.  Respectivul model va avea ulterior şi o versiune Maserati care va fi  animată de un motor V12 de la Ferrari. Ambele modele au fost prefigurate  de câte un concept în 2003 – anume Alfa Romeo Kamal şi Maserati Kubang.  Nu este clar dacă SUV-ul Maserati va folosi în continuare platforma  celor de la Jeep, dar sunt şanse mari ca acest lucru să se întâmple din  moment ce italienii nu au altă platformă la îndemână pentru asemenea  aplicaţii.

Cei de la Alfa Romeo s-au gândit şi la pasionaţii înfocaţi ai mărcii, care vor primi un succesor al lui Spider în 2013.  Modelul este prefigurat de conceptul 2uettottanta prezentat la ediţia  din 2010 a Salonului Auto de la Geneva. Dat fiind existenţa unui viitor  succesor al lui Alfa Romeo Spider, ne putem aştepta şi la un succesor al  lui Brera. Managerul general al mărcii Alfa Romeo în Australia – Andrei  Zaitzev, a declarat că puriştii Alfa Romeo sunt oricum puţini la număr  şi că majoritatea sunt pasionaţi de modelele lansate în urmă cu 20 sau  chiar 30 de ani în urmă, neavând nicio legătură cu gama actuală a  producătorului din Milano.

9370_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

O nouă premieră pentru Alfa Romeo la Geneva: 4C ConceptAlfa Romeo va expune în cadrul Salonului elveţian o nouă creaţie,  botezată 4C Concept. Prototipul va fi un model sportiv bazat pe KTM  X-Bow.

Alfa Romeo pregăteşte o surpriză pentru fanii săi, cu ocazia Salonului Auto de la  Geneva. Standul italienilor va găzdui un concept inedit, informaţia  fiind făcută publică chiar de oficialii brandului în cadrul unei  conferinţe organizate în Grecia.

Potrivit acestora, Alfa Romeo  va prezenta tuturor creaţia 4C Concept, un prototip inedit, care va fi  aşezat lângă celelalte premiere importante ale grupului Fiat: Lancia  Ypsilon, Thema, Flavia şi Phedra, precum şi monovolumul Fiat Freemont.

Potrivit ultimelor speculaţii, conceptul va fi un model  sportiv, bazat pe actualul KTM X-Bow. Sub capotă se va afla însă  propulsorul TBi de 1750 cmc, al grupului Fiat, regăsit şi pe Alfa Romeo  Giulietta. Unitatea va dezvolta 240 de cai putere, suficient în condiţiile în care masa totală va fi una foarte redusă.

Potrivit primelor informaţii, Alfa Romeo nu plănuieşte o producţie de  serie a conceptului ce urmează a fi expus la salonul elveţian.

9767_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergio Marchionne a confirmat oficial astăzi lansarea unui SUV compact  chiar de anul viitor. Crossover-ul se va bate pe segmentul premium cu  BMW X3 şi Audi Q5.

Zvonurile privind posibilitatea de a vedea în viitorul apropiat un SUV în gama ALFA ROMEO au fost confirmate. Sergio Marchionne, administratorul delegat al  grupului Fiat-Chrysler, a decis să facă lumină în cazul celui mai nou  produs ALFA ROMEO.

Oficialul a confirmat faptul că brandul italian cu pretenţii  premium şi subsidiarul Jeep vor avea în comun un SUV compact, chiar  începând cu anul viitor. Potrivit primelor informaţii, crossover-ul va  rivaliza cu modele deja consacrate în segmentul premium, BMW X3 şi Audi  Q5.

Chiar şi aşa, Marchionne speră să producă 280.000 de exemplare, dintre care 100.000 gata să poarte logo-ul ALFA ROMEO. Producţia va fi, aşadar, una destul de limitată.

Surse din interiorul constructorului italian susţin că pentru  dezvoltarea noului SUV va fi folosită platforma C, regăsită în prezent  pe compactul Giulietta. Viitoarele exemplare vor fi construite în  Italia, la uzina Fiat din Mirafiori, acelaşi Marchionne confirmând o  investiţie de 1.3 milioane de euro în interiorul fabricii de lângă  Torino.

Jumătate din cele 100.000 de unităţi sunt alocate clienţilor  europeni, în vreme ce restul exemplarelor vor fi expediate peste Ocean,  acolo unde Alfa speră să revină în forţă.

Confirmarea oficială a dat naştere altor speculaţii.  Crossover-ul va inspira şi lansarea unui frate mai mare în 2014, bazat  pe platforma de segment D a viitorului sedan Giulia. Producţia acestuia  va fi asigurată tot de uzina din Mirafiori.

9779_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo vine cu un concept nou la Geneva, care ar putea da naştere  unui model de producţie până la finele anului 2012. Respectivul model se  va numi 4C GTA şi va avea tracţiune spate şi un preţ situat în jurul  valorii de 40.000 de euro.

Italienii de la Alfa Romeo vor să prezinte conceptul unui coupe accesibil şi uşor la Salonul Auto de la Geneva. Modelul  în cauză se va numi 4C GTA şi va fi introdus în producţie şi vândut la  preţul de 40.000 de euro. Practic, entuziaştii de automobile vor primi o  versiune mai accesibilă a lui 8C Competizione, care va avea un nivel  mai scăzut de exclusivitate dar va arăta la fel de bine şi va reprezenta  un model de imagine al celor de la Alfa Romeo .

Un alt element interesant al acestui model este faptul că va avea tracţiune spate. Ultimul model accesibil cu tracţiune spate al italienilor de la Alfa Romeo este Duetto Spider, model care nu se mai fabrică din 1994. Spre  deosebire de Duetto Spider, 8C Competizione s-a fabricat între 2007 şi  2008 şi avea un preţ de pornire de 213.000 de euro.

Potrivit unor surse din cadrul Alfa Romeo, modelul 4C GTA va  fi introdus în producţie până la finele anului 2012 la una din fabricile  Fiat din Italia. Constructorul de automobile din Milano va  fabrica între 20.000 şi 25.000 de unităţi 4C GTA în următorii cinci ani.  Modelul ar putea fi introdus şi pe piaţa din Statele Unite ale  Americii, dar nu a fost luată încă o decizie în acest sens.

9793_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat a decis să mute biroul de design Alfa Romeo la Torino. Cei 147 de  oameni care trasează liniile modelelor italiene vor trebuie să  abandoneze centrul din Arese începând cu luna aprilie.

Fiat a anunţat astăzi că centrul de design Alfa Romeo se va întoarce la Torino începând cu primăvara acestui an. Echipa de  creaţie a constructorului italian se va muta în efectiv complet,  începând cu 11 aprilie, din localitatea Arese, acolo unde se află sediul  actual. Aici vor mai rămâne doar muzeul italienilor, un call-center şi  doar câteva departamente de conducere.

În cadrul studioului de design Alfa Romeo lucrează un total de 174 de oameni. În trecut, pe la centrul de creaţie  al italienilor au trecut nume mari din industrie, inclusiv Walter da  Silva, şeful de design al grupului Volkswagen, şi Wolfgang Egger, şeful  de design Audi.

9878_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Alfa Romeo a publicat primele fotografii ale unuia dintre cele mai reuşite  concepte prezentate în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Este vorba de  4C Concept, un prototip care prefigurează un viitor coupe sportiv  compact care, conform comunicatului italienilor, reînvie pasiunea  sportivă în gama Alfa Romeo.

 

Vorbim de un concept pur sportiv cu două locuri, cu motor amplasat  central şi tracţiune spate, care are o lungime de patru metri şi un  ampatament de doar 2.4 metri care îi conferă - împreună cu distribuţia  maselor 40% pe faţă şi 60% pe spate - o agilitate greu întâlnită în  lumea auto de astăzi. Designul conceptului italian este inspirat  din cel al fratelui mai mare 8C Competizione, iar materialele vin pe  aceeaşi filieră. Vorbim de elemente precum fibra de carbon şi aluminiul  şi de soluţii tehnice pret-a-porter precum motorul turbo pe benzină de  1750 cmc, cutia TCT automată cu dublu ambreiaj şi selectorul DNA prezent  pe toate modelele de generaţie nouă ale italienilor.

 

Mulţumită materialelor uşoare utilizate la construcţie, Alfa Romeo 4C Competizione reuşeşte să vină cu o masă proprie de doar 850 de kilograme, mai mică decât cea a lui Fiat 500, de exemplu.  În aceste condiţii, raportul masă/putere este de 4 kilograme/cal  putere, unul excelent pentru un viitor model de serie care promite să se  încadreze în limita a 50.000 de euro. Performanţele se încadrează în  aşteptări, cele 5 secunde de care are nevoie 4C Competizione pentru  0-100 km/h şi viteza maximă de 250 km/h fiind mai mult decât suficiente  pentru un coupe compact.

Modelul de serie care va fi dezvoltat pe baza conceptului 4C va  apărea pe piaţă anul viitor şi va prelua 90% din designul acestuia.

10125_.jpg

10127_.jpg

10129_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 4C Concept şi-a deschis larg uşile în faţa celor  prezenţi la Geneva. Conceptul a atras jurnaliştii curioşi să vadă cum  arată modelul care va reînsufleţi Alfa.

Alfa Romeo a surprins jurnaliştii auto prezenţi la Geneva printr-un concept care  ne aminteşte încă o dată că avem de-a face cu o marcă eminamente  sportivă. Noul 4C Concept,  dezvăluit în premieră mondială la salonul elveţian, este dovada vie a  faptului că pasiunea şi sportivitatea fac casă bună atunci când e vorba  de atragerea publicului. Evident, la efect a contribuit şi designul  special al conceptului italian, cireaşa de pe tort fiind nuanţa  roşie-portocalie mată sub care prototipul Alfa a fost prezentat la  Geneva.

10135_.jpg

10137_.jpg

10139_.jpg

10141_.jpg


fiatlineatjet120cpdynam.jpg

 

am tot ce vreau si nu am nimic din ce am nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spectacular simultaneous European reveal of New Giulietta:

 

http://lanciafan.blogspot.ro/2016/02/spectacular-simultaneous-european.html

 

Alfa Romeo Giulia Launch Delayed By Engineering Issues, Says Exec:

 

http://www.carscoops.com/2016/03/alfa-romeo-giulia-launch-delayed-by.html

 

Alfa Romeo Giulia To Get More Engines, Manual Petrol Versions By End Of Year [w/Video] :

 

http://www.carscoops.com/2016/03/alfa-romeo-giulia-to-get-more-engines.html

 

Alfa Romeo’s Updated Giulietta And Mito Want A Piece Of Giulia’s Glory:

 

http://www.carscoops.com/2016/03/alfa-romeos-updated-giulietta-and-mito.html

 

Touring Superleggera Goes Disco Volante Spyder On Alfa's 8C:

 

http://www.carscoops.com/2016/03/touring-superleggera-goes-disco-volante.html

 

Facelifted Alfa Romeo Giulietta Debuts With Modest Updates:

 

http://www.carscoops.com/2016/02/facelifted-alfa-romeo-giulietta-debuts.html

 

Alfa Romeo SUV To Be Called Stelvio?

 

http://www.carscoops.com/2016/02/alfa-romeo-suv-to-be-called-stelvio.html

 

V8-Swapped Alfa Romeo Giulietta Spider: Merciless Crime Or Golden Opportunity?

 

http://www.carscoops.com/2016/02/v8-swapped-alfa-romeo-giulietta-spider.html

 

Marchionne Wants Alfa Romeo Back In F1 With Own Team:

 

http://www.carscoops.com/2016/02/marchionne-wants-alfa-romeo-back-in-f1.html

 

FCA Gets Former Ferrari Chief Engineer Back From BMW To Head Alfa Romeo & Maserati:

 

http://www.carscoops.com/2016/02/fca-gets-former-ferrari-chief-engineer.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

The new Alfa Romeo Giulia

 

The model in brief

 

Today, the complete range of the new Giulia, Alfa Romeo's most eagerly awaited model in 2016, will be presented to the international press at the Centro Sperimentale di Balocco (Vercelli). Today's event thus completes the car's début, following its starring role at the Alfa Romeo Historical Museum in Arese with the launch of the Quadrifoglio version - the supreme expression of the "La meccanica delle emozioni" concept - and the subsequent launch of the entire range at the Geneva International Motor Show 2016.

 

The new Giulia can already be ordered from showrooms across Italy, Germany, France, Spain, Austria, Belgium, Switzerland and the Netherlands. For specific details and prices, please visit the local press sites. The range includes three trim levels (Giulia, Super and Quadrifoglio) and five new engine versions: 2.2-litre Diesel with 150 HP and 180 HP combined with a 6-speed manual gearbox or 8-speed automatic transmission; 510 HP 2.9-litre V6 Biturbo petrol engine combined with a 6-speed manual gearbox. The new Giulia features rear-wheel drive: this is a design choice that guarantees superior performance levels, loads of fun and a thrilling drive, and it is also a tribute to the most authentic traditions of the legendary Alfa Romeo.

 

Further particularities of the new Giulia include the outstanding weight distribution across the two axles, the suspension system featuring exclusive AlfaLink technology and the most direct steering in its segment. In addition, the new Alfa Romeo combines extraordinary engine performance and ample use of ultralight materials, like carbon fibre, aluminium, aluminium composite and plastic, to obtain the best weight-to-power ratio (less than 3 in the Quadrifoglio version).

 

In keeping with Alfa Romeo traditions, the new Giulia offers unique technical solutions. The more sophisticated features include the Integrated Brake System (IBS) for considerably reducing braking distance - from 100 km/h to 0 in 38.5 m for the Giulia and in 32 m for the Quadrifoglio - and active suspension for exceptional comfort. Exclusive to the Quadrifoglio version, the Torque Vectoring technology affords outstanding torque distribution between the two wheels on the rear axle, and the AlfaTM Active Aero Splitter actively manages downforce at high speed.

 

In terms of style, the new Giulia stands out for it distinctive Italian design, which is expressed through an impeccable sense of proportions, based on the technical architecture, sophisticated simplicity and quality surfaces, both inside and out. On the exterior, the new Giulia is statuesque and recalls a big cat just about to pounce, and the clean and essential interior is designed to envelop the driver, focusing on the latter entirely. 

 

 

btn-left.jpg    

Share this post


Link to post
Share on other sites

FCA: the star of the Mille Miglia 2016:

 

  • From 19 to 22 May, the 34th historic re-enactment of the most famous road race of all time.
  • The Fiat, Lancia and Alfa Romeo brands will participate in the race with several rare classic vehicles.
  • The Alfa Romeo Historic Museum will be sending three of its crown jewels: the 6C 1750 Gran Sport from 1930, the 1900 Sport Spider from 1954 and the 1900 Super Sprint from 1956.
  • The starting grid will also welcome the Lancia Ardea from 1939, with actress Kasia Smutniak aboard, and two Fiat Spiders: the 508 Balilla Coppa d'Oro (1934) and the 1100 TV Trasformabile (1955).
  • These rare vehicles will be accompanied by the latest new cars currently produced: from the Alfa Romeo Giulia to the New Giulietta, the special Lancia Ypsilon Mya series and the new Fiat 124 Spider.
  • The Alfa Romeo brand is the "Automotive Sponsor" of this old-fashioned race which still succeeds in exciting drivers and enthusiasts from all over the world today.

 

The historical re-enactment of the Mille Miglia will be held from 19 to 22 May. This is the race famously defined by Enzo Ferrari as "the most beautiful travelling museum in the world". Now in its 34th edition, the event will welcome several rare classic Fiat, Lancia and Alfa Romeo vehicles from the FCA Heritage collection, the new structure that coordinates all the company's activities in the world of classic motoring. In line with tradition, this old-fashioned race - of which Alfa Romeo is the "Automotive Sponsor" - will start and end in Brescia, having travelled through some of the most striking locations in Italy, with the turning point in Rome.
These rare vehicles will be accompanied by the latest new FCA models, confirming that eternal link between the icons of the past and the vehicles currently produced by the group. In particular, the new Giulia, will have the honour of setting the pace. This model is the Alfa Romeo brand's most exciting innovation this year, presented to the international press over the last few days. Additionally, visitors to the Mille Miglia 2016 will be able to admire the new Lancia Ypsilon Mya special series, launched in mid-April and characterised by its even more elegant and sophisticated style, and the new Fiat 124 Spider. The latter is an essential part of the long tradition of Spiders produced by Fiat (represented at the Mille Miglia event by two illustrious models) and is intent on capturing the passion of the new generation with its attractive style and exceptional performances. And indeed it will be a new Fiat 124 Spider that follows the entire race, drafting a special road journal. Finally the organisers of the race in Brescia can rely on a fleet of the New Giulietta, the recently redesigned Alfa Romeo model that presents a strong family feeling with the new Giulia.

 

Alfa Romeo

The mythical "Freccia Rossa" itinerary once again sets the stage for the 6C 1750 Gran Sport from 1930, the 1900 Sport Spider from 1954 and the 1900 Super Sprint from 1956. Just three superb cars from the Alfa Romeo Historic Museum, chosen to travel the roads where the real competitive Mille Miglia race used to take place (from 1927 to 1957), won by the Brand's cars no less than eleven times: a record that can never be beaten.
All eyes will especially be on the 6C 1750 Gran Sport, the legendary model in which Tazio Nuvolari and Giovanni Battista Guidotti won the Brescia-based race in 1930. As well as the famous "overtaking in the dark" episode, that edition also saw Nuvolari achieve the unprecedented feat of averaging 100 km/h over the entire course. The bodywork was created by Milan atelier Zagato, and still draws gasps of admiration from those lucky enough to see it today.

Also taking part this year, the 1900 Sport Spider of 1954 produced in just two units. Equipped with the 4-cylinder twin-cam dry sump "1900" engine, developing power up to 138 HP, this racing roadster reaches speeds of 220 km/h, thanks to a weight of just 880 kg and particularly efficient aerodynamics. With its beautiful Bertone design, the 1900 Sport Spider comes with a 5-speed transmission and a De Dion rear axle: performance and driveability worthy of a modern car, reactive and reliable, with outstanding road-holding abilities.
Joining them on the 2016 Mille Miglia racing roads is the 1900 Super Sprint from 1956, an elegant coupé with Touring bodywork in a "gran tourism" version of the 1900, the model that became famous in the 1950s for its advertising claim "the family car that wins races". The 1900 SS is no newcomer to the Brescia-based event, since in the 1950s, when the competitive race was still held, it was chosen by many "private" drivers, on account of its superb performance and reliability.
In other words, three extremely rare cars which proudly represent the exquisite collection housed in the renovated Alfa Romeo Historic Museum in Arese, known as "La macchina del tempo". Its spacious rooms display the 69 models which have most sumptuously marked the evolution not only of this brand, but also of the history of the motorcar: from the first model, built by the Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, the 24 HP, to the P2 thanks to which Alfa Romeo won the first Automobile World Championship in 1925; from legendary winners of the 24 Hours of Le Mans, like the 8C 2300, to the Grand Prix Alfetta 159 with which Juan Manuel Fangio won the Formula 1 Championship in 1951, and on down to sporting glories such as the 33 TT 12 of the 1970s and the 155, which won the Deutsche Tourenwagen Meisterschaft in 1993. Info and opening hours at www.museoalfaromeo.com.

 

Lancia

The Brescia-based race will also witness the participation of a rare Lancia Ardea from 1939 - a saloon vehicle from the first series - driven by Kasia Smutniak, the Polish actress who now lives in Italy and has been the ambassador of the Ypsilon model since 2015. This will reinforce the historical link between Lancia and women, embodied by the creation of the Ardea, which was designed thanks to the determination of Adele Miglietti, the widow of Vincenzo Lancia. She was indeed the person responsible for bringing her husband's idea to life, reproducing in a reduced scale of 9/10 the forms of the glorious Aprilia saloon, already a favourite with the general public and critics alike. The Ardea that resulted was small and manageable but also featured a modern aerodynamic design, making the vehicle easy on fuel consumption and high on performance, also thanks to the smallest engine ever built by Lancia: a V4 engine displacing 903 cc, with 28 HP and cylinders in a diecast cast iron monobloc, together with base and connecting rods in Duralumin. Despite these characteristics, it would turn out to be an excellent engine, reliable over time and in any case capable of reaching 105 km/h.
Compared with the dimensions of the Aprilia, in the Ardea, the length and width of the chassis were resized and the body was lightened, but it retained the same aerodynamic design and characteristic curved rear part of its predecessor. All this helped to reduce the fuel consumption: only 7 litres of petrol per 100 km, an almost unique performance back then.
In just 3.615 metres of space, the Ardea featured all the technical solutions used in the rest of the range, such as the independent front wheel suspensions, the Silentbloc bushes on the rear and the rapid change 4-gear mechanism. Despite its "economy car" dimensions, it did however feature all the traditional Lancia characteristics in terms of elegance and style: interiors in soft fabric, available in leather upon request, a full range of controls and other small, useful accessories such as the clock and the satin curtain at the rear window.
Produced in four series, until 1953, the Ardea - which provided the inspiration for the Ypsilon that is produced today - also succeeded in achieving important sporting results in the Mille Miglia race, where, in 1947 it won an important victory in its category.

 

Fiat

The starting grid will also welcome two fascinating Fiat Spiders with an important history under their belts: the 508S from 1934, known as the "Balilla Coppa d'Oro", and the 1100 TV Trasformabile from 1955. In particular, the first vehicle takes its name from the victory won in the "Coppa d'oro del Littorio" in 1934. Characterised by its continuous red mudguards (the Mille Miglia version had separated them from the rest of the bodywork), the vehicle derives directly from the Fiat 508 S Balilla Sport from 1933, a two-seater Spider with cabriolet body and spoked wheels. The Fiat vehicle has a front-mounted 995 cc engine with side valves at the front, a maximum output of 30 HP and a Zenith 30 carburettor. Its maximum speed is approximately 110 km/h.
It should also be remembered that the first model in the range (the Fiat 508 Balilla from 1932), together with the 500 Topolino from 1936, was the final result of a long pathway embarked upon by Fiat starting in the early 1920s, when it began to think about designing smaller, lighter vehicles with less powerful engines that consumed less and, most importantly of all, were more affordable to run. These circumstances led to the birth of the first project designed to create small vehicles, known as the "500 project". This is why the pioneer cars Balilla and Topolino were known commercially as the Fiat 501 and Fiat 509, but would later be called the Fiat 508 Balilla and the Fiat 500 Topolino. The Balilla was presented in 1932, and the classic saloon and torpedo versions were immediately accompanied by a more brilliant, elite Spider version. In 1933, the latter was developed to produce the 508 S Balilla Sport - proposed in the Coppa d'oro and Mille Miglia versions - and the next year a version with an enhanced 36 HP engine made its debut.
The second vehicle participating in the Mille Miglia 2016 is the Fiat 1100 TV Trasformabile from 1955, a charming 2-seater, 2-door Spider with chromed radiator grille, panoramic windscreen, reclinable seats and white wrapped tyres. Fitted with an enhanced 1089 cc 50 HP engine and a Weber 36 carburettor, the vehicle reaches a maximum speed of 143 km/h. Its dynamic performances are also excellent thanks to the use of independent wheel front suspensions and anti-roll bar - both front and rear - which guarantee a high level of reliability in curves and a smooth driving experience.
Thanks to these features, the Fiat 1100 TV Trasformabile is often used for sporting activities, including the Mille Miglia, but always by private individuals, as back then no official Fiat racing team existed. It is also important to remember that the Fiat 1100 TV Trasformabile - of which only 142 vehicles were made - was based directly on the "TV" version (Turismo Veloce) of the Fiat 1100. Compared with the 4-seater sedan from 1953 with self-supporting body, which was an immediate success, the "TV" version offered an engine with a higher performance, and a double-bodied Weber carburettor. The latter, together with the modified transmission system, ensured better performances. Additionally, several changes made to the bodywork - such as the addition of a fog light to the centre of the grille, the two-toned paintwork, the white wraps in the tyres, the reclinable seats and carpeted mats - definitely improve the aesthetics of this vehicle, while detracting nothing from the elegance of the design.

 

Turin, 17 May 2016

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Rules at Mille Miglia 2016:

 

  • Three exquisite Alfa Romeo models took the first five places in the most famous road race of all.
  • One was the legendary 1930 6C 1750 Gran Sport that won the 1930 edition with Tazio Nuvolari and Giovanni Battista Guidotti.
  • The other two official Alfa Romeo cars also came from the Museum in Arese: the 1954 1900 Sport Spider and the 1956 1900 Super Sprint.
  • Competing were also a 1939 Lancia Ardea, with actress Kasia Smutniak aboard, and two Fiat spiders: the 508 Balilla Coppa d'Oro (1934) and the 1100 TV Trasformabile (1955).
  • These rare cars were accompanied by the most recent current models: from the Alfa Romeo Giulia to the New Giulietta, the special Lancia Ypsilon Mya series and the new Fiat 124 Spider.

 

The 34th re-enactment of the Freccia Rossa, "the most beautiful travelling museum in the world" as it was aptly called by Enzo Ferrari, ended yesterday on the Finish Line of Viale Venezia in Brescia. Undisputed stars of the event were the classic Alfa Romeos: a 1931 Alfa Romeo 6C 1750 GS Zagato was followed by a 1933 Alfa Romeo 6C 1500 Gran Sport, which came third, while another 6C 1750 Gran Sport Zagato, this one from 1930 and belonging to the Alfa Romeo Museum in Arese, came fifth.

 

It was a triumph for the 6C 1750 Gran Sport that won the 1930 edition of the race with Tazio Nuvolari and Giovanni Battista Guidotti as crew. That of 1930 was the race of the legendary "overtaking in the dark" episode when Nuvolari achieved the unprecedented feat of averaging 100 km/h over the entire course and was one of Alfa Romeo's eleven wins in the years from 1927 to 1957 of the Mille Miglia as a proper race: a record that was to remain undefeated.

 

Mille Miglia is a race - of which Alfa Romeo is "Automotive Sponsor" - with a vintage flair that still thrills drivers and enthusiasts worldwide. The legendary course was brilliantly completed by other invaluable cars picked by FCA Heritage, the new organisation that coordinates all the activities of the corporation on the classic car scene, from their collection. The line-up featured the other two official Alfa Romeo cars: the 1954 1900 Sport Spider and the 1956 1900 Super Sprint, both from the revamped Alfa Romeo Museum, dubbed "La macchina del tempo" (www.museoalfaromeo.com).

 

The finish line was also crossed by two exquisite vintage Fiat spiders - a 1934 508S, known as "Balilla Coppa d'Oro", and the 1955 1100 TV Trasformabile - and a precious 1939 Lancia Ardea, first series saloon, with the famous actress Kasia Smutniak onboard.

 

These rare vehicles were accompanied by the latest new FCA models to reassert the eternal link between the icons of the past and the vehicles currently produced by the Group. In particular, the Alfa Romeo 4C was given the prestigious task of opening the parade, while a fleet of New Giulietta was made available to the organisers of the event. Finally, staring on the roads of Mille Miglia 2016 were also the new Alfa Romeo Giulia, the one-of-a-kind Lancia Ypsilon Mya special series and the fascinating Fiat 124 Spider.

 

Turin, 23 May 2016

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo takes on the Beijing – Paris again:

 

The Alfa Romeo brand once again tackles this uniquely challenging motor event covering roughly 14,000 kilometres. Two vintage Giulia models will take part, and will ideally join up in Paris with the new Giulia, the latest and ultimate expression of the Alfa Romeo sporting sedan.

 

Alfa Romeo will be taking part in the fifth historic re-enactment of the mythical 'Peking-Paris' race that took place in 1907 and concluded with the victory of Itala, driven by Prince Scipione Borghese and Ettore Guizzardi, with the on-board presence of Corriere della Sera journalist Luigi Barzini. Previous re-enactments were held in 1997, 2007, 2010, 2013 and 2014. In 2007 Alfa Romeo participated successfully with the Giulietta T.I. In 2016, two models of the legendary Alfa Romeo Giulia will make the 13,695-kilometre journey: cars whose heritage has now been passed on to the new Giulia, the latest Alfa Romeo creation to embody "The Mechanics of Emotion". The two vintage competitors will be a Giulia 1,300 Ti from 1969 and a Giulia Super 1.3 from 1973.

 

The cars will set off from Beijing on 12 June and arrive in Paris on 17 July, in Place Vendôme, after 36 days of daunting but fascinating challenges. 11 countries will be crossed: China, Mongolia, Russia, Belarus, Poland, Slovakia, Hungary, Slovenia, Italy, Switzerland and France, but the two most difficult stages for drivers and cars will certainly be those set in the Gobi Desert and Mongolia. Seven Italian teams will participate, five of them on board Alfa Romeo Giulia models: two from the Alfa Romeo Museum / Scuderia del Portello, and three privately owned. Along the route from China to Europe, Alfa connoisseurs and vintage enthusiasts will have opportunities to encounter the travelling legends in various Alfa Romeo dealerships: many people of many nationalities, all sharing a deep passion for this Made in Milan brand.

 

In support of the 'Scuderia del Portello', the official Alfa Romeo club, Mopar too will be on hand, and its logo will stand out on the vintage racers. The reference brand for services, spare parts, accessories and customer care for all FCA brands will also provide support for the technical assistance service during some of the European stages. The teams will also have a merchandising line available, including personalised clothing with the Mopar logo. Further support to teams will be provided by Gold Sponsor Petronas Lubricants, the technical-commercial partner that develops and makes lubricants and functional fluids for FCA Group vehicles. The logo of Petronas Selenia, the factory-filled and after-market engine oil for all FCA Group vehicles, will be sported on the team's two Giulias, with refreshed graphics to celebrate the 25th anniversary of its market launch. The Alfa Romeo, Mopar and Selenia logos will appear on the technical suits worn during the raid.

 

The Paris Motor Village, right on the Champs Elysées, will stage a celebrative event on 18 June, at the end of the motor marathon, during which the public may admire the new Giulia, the car which synthesises the brand's latest paradigm through a blend of functional and dynamic beauty, perfect weight distribution, an astonishing weight/power ratio, plus rear-wheel drive and innovative high-performance engines. Mopar too will be an active presence at this evening event, displaying its merchandising and accessory novelties.

 

 

Turin, 10 June 2016

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.