Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

danielomihai

Frații Maserati -personalități text tradus

Recommended Posts

 

      Fratii Maserati

 

    Numele Maserati ne duce cu gandul imagini diferite pentru oameni diferiţi. Dacă, să zicem, vă amintiţi prima Mille Miglia sau alte rase de zi te vei putea aminti Alfieri Maserati sau Ernesto ca constructori şi drivere de unele dintre cele mai bune masini cursa din epoca. Pentru unii care-şi amintesc această eră, a fost vreodată Nuvolari talentat care a fost, singura persoană în stare să bată atotbiruitoare Mercedes / Sindicatelor Auto, la volanul lui Maserati. Pentru unii numele readuce imagini de aur de ani de F1, tipo 250f, şi toate este succese. Tot pentru alţii a fost GT masini genial din anii şaizeci şi şaptezeci. Exotice, dar se pare foarte practic, în comparaţie cu rivalii cruce oraşul lor la timp (Ferrari).

 

    Numele Maserati, prima şi a prim-plan cele mai aparţine familiei, care a produs fratii Maserati. Au fost şapte fraţi Maserati (născut la Rodolfo Maserati si Losi Carolina) Carlo b 1881; b Bindo 1883; Alfieri b 1885 (a murit în copilărie şi numele lui a fost dat fiul următoare) Alfieri b 1887; Mario b anul 1890; b Ettore 1894 şi 1898 Ernesto b Fiecare frate ajutat contribui în vreun fel la companie care poartă încă numele de familie al acestora.

 

    Carlo fratele cel mare a fost primul care a construi efectiv o masina. Acest cilindru cu un singur motor cu şasiu foarte simplu a fost prima Maserti. Carlo a lucrat pentru Junior, şi a fost director. El a construit doar masini, dar nu a fost comandat de fapt de a construi motoare de aeronave, de asemenea. În timp ce lucra pentru juniori Carlo alergat autoturisme însuşi.

 

    Carlo alergat un Bianchi la 1907 Coppa Florio, din păcate, el a trebuit să oprească de multe ori pentru a înlocui întreruptorul de joasă tensiune de arme de aprindere. El încă terminat al şaptelea. După aceea a început înlocuirea Carlo joasă tensiune cu cele de înaltă tensiune, care a atenuat aceste probleme.

 

    Carlo a demisionat de la Junior, iar el a preluat-o instalaţie de fostul dedicat produselor farmaceutice. Există Carlo cu Ettore convertit multe aprinderi de tipul de înaltă tensiune pentru clienţii privaţi. Carlo a fost de lucru pe un motor de aeronavă radiale că el a fost comandat de a construi în acest timp. Carlo sa îmbolnăvit şi a murit la 29 de ani, motorul radial nu a fost niciodată terminat.

 

    Naştere al marcii Maserati aşa cum o ştim sa întâmplat pe 25 aprilie 1926, la începutul Targa Florio. La acea rasă Alfieri introdus şi a condus primul Maserati "producţia" masina. Aceasta a fost prima masina de a suporta Trident Maserati. Simbolul a fost luat de Giambologna lui Neptun proiectate de Mario fratele său, şi a fost de a deveni caracteristica însemnând de Maserati viitor. Alfieri condus un brillaint curse, în primul rând în clasă, şi înainte de multe maşini de deplasare mai mari, altele, chiar dacă el a avut de a opri o singură dată pentru un furtun de radiator izbucni!

 

  Alfieri au început Officine Alfieri Maserati în 1914, şi acest lucru este în cazul în care fraţii au continuat construirea masina lor si eforturile de rasă. Tipul de 26 a castigat mai multe curse, iar eu va include o poveste despre tipul 26, pentru locul său în istoria Maserati are nevoie de un capitol zis în sine. Este suficient să spunem, Maserati a fost pe hartă, constructii masini pentru clienţii şi de a câştiga curse. Astfel, Maserati a inceput sa construiasca masini de curse. În prezent, doar 4 producătorii de automobile care exista au fost fondate pe curse. Acestea sunt Maserati, Ferrari, Lotus, si McLaren, din aceste 4 Maserati este cea mai veche de departe.

 

    Din 1932 până în 1939, după moartea lui Alfieri, masini Maserati au fost construite şi alergat de Ernesto. Ernesto a fost, de asemenea, designer de sufletul motorului, după moartea lui Alfieri. El a condus masini cu un oarecare succes şi acest lucru duce la multe din vânzările sale vânzărilor sale.

 

    Maserati în 1938-1939 a fost absorbită în Grupa Orsi, aceasta după ce a câştigat Indianapolis 500 de doua ori, de aproape 3 ori. Firma a fost apoi mutat la Modena, în cazul în care este încă pe ziua de azi. La scurt timp după al doilea război mondial rămase Maserati Brothers a parasit firma care poartă numele lor şi au început OSCA.

2365_.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.