Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

danielomihai

Detalii despre Noul FIAT Bravo 2007-prezent

Recommended Posts

    Noul FIAT Bravo -italian design- :

 

    Anunţat târziu în 2006, deşi nu a fost lansat până în ianuarie 2007, noul Fiat Bravo este Mid-size înlocuire a hatchback Stilo. Un front superb, cu tractiune fata si 5 usi hatchback, acesta este disponibil doar într-un singur bodystyle. Design intern de către Fiat Style Center, Bravo are liniile netede, de împrumut foarte mult din succesul Grande Punto de a continua un sentiment coerentă "familie". În partea din spate luminile sunt puternice pentru a reveni asupra urmei Bravo originale. Deşi disponibil doar in model de cinci usi, designul este făţiş sportiv, un interior spatios si un spatiu de clasă-lider de boot. În ceea ce priveşte motoarele noului Fiat Bravo a fost primul model prezentat cu (pe atunci), noua familie de TJet turbo 1.4 -litri motoarele pe benzină. Bazat în jurul motorului foarte dovedit FIRE, low-turbo de capacitate de aceste unităţi sunt concepute pentru a combina economia de combustibil, emisii reduse şi performanţe excepţionale. Disponibil în Bravo sunt două versiuni, una cu 120bhp, iar cealaltă cu 150bhp Sport. Sunt prezente si cele de 90bhp 1.4 16v şi două unităţi de 1.9 Multijet de bine a încercat, din nou, cu 120bhp şi 150bhp. Ambele cutii de viteze in cinci şi şase trepte de viteză sunt utilizate, în funcţie de motor, în timp ce un "semi Dualogic 'clutchless-transmisie automată a fost introdus mai târziu.

    Mecanic, Bravo este o dezvoltare a Stilo, folosind un şasiu modificat şi rulare. Direcţie vine cu energie electrică de asistenţă (DualDrive) drept mulţumire standard, în timp ce excelenta tinuta de drum este garantata de utilizare încercate şi testate, sisteme de suspensie: independente McPherson Struts în faţă, şi semi-independente de torsiune de osie cu roti interconectate la spate. Fiat Bravo a fost conceput pentru punctajul maxim de puncte, în ambele active şi pasive testele de siguranţă, datorită airbag-uri mai multe, trei-point-scaun centuri cu pretensionare si limitatoare de sarcină, şi cinci cap de restricţii (diagrama). A fost acordat un maxim de cinci stele la testul Euro NCAP pentru protectia pasagerilor adulti. Comportamentul în caz de impact al tuturor părţilor, inclusiv şasiu caroserie, capota, uşile din faţă şi crossmember superioare se calculează, precum şi compenentele individuale, cum ar fi scaunele sau coloana de direcţie. Aşa cum mai puţin de şapte airbag-uri, in functie de versiune şi de piaţă, sunt montate. Acestea includ dual-etapă (aşa-numitele "), Smart" airbag-uri pentru şofer şi pasagerul din faţă, airbag-uri laterale montate în părţile laterale ale scaunelor din faţă, un airbag la genunchi pentru şofer şi airbag-uri acoperiş, care drop jos pentru a proteja capetele celor doi pasagerii din faţă şi spate. "Impact pietonal" a fost, de asemenea, luate în considerare în faza de proiectare a şasiului, fiind conceput pentru a maximiza absorbţia a acestui tip de impact. Bravo, de asemenea, are in caracteristici diferite sisteme electronice sofisticate pentru a monitoriza comportamentul vehiculului, dinamice, cum ar fi ABS cu EBD, ESP (cu Fiat proprietare Hill Holder), precum şi de control al tracţiunii ASR .

      În interior, scaunele din fata si din spate a Bravo au fost special concepute pentru a garanta cel mai bun confort posibil, cu un sistem îmbunătăţit suport lombar, se adaptează Care padding la forma corpului si anti-alunecare o "structură de alunecare" care împiedică organismul de a aluneca înainte , în cadrul centurii de siguranţă, în cazul unui  impact violente. Tabloul de bord (dezvoltat de Magneti Marelli), este în întregime întors spre conducătorul auto, şi este amestecat în tabloul de bord curbat. Acesta din urmă include o bandă de culoare sau tesatura, în funcţie de nivelul trim. Space atât pentru şofer şi pasageri  este bun, mai ales lateral datorită lăţimii modelului Bravo. Scaunul din spate este de asemenea echipat cu atasamente ISOFIX pentru scaune de copii.  De la Fiat & Microsoft "Blue & Me", avem un sistem (care să combine Bluetooth hands-free sistem de telefon cu un port USB pentru muzică în format MP3-player -conectivitate), Albastru de a doua generaţie "& Me Nav" (care adaugă un sistem de navigaţie pictogramă), un sistem dual-zone klimatronic, diverse sisteme audio, un solar mare dublu de deschidere panoramice, de control de croazieră şi de ploaie, înserare senzori si de parcare. Un maxim de patru niveluri trim (Active, Dynamic, Emotion si Sport) şi douăsprezece culori exterioare sunt disponibile, în funcţie de piaţa locală. În Australia Bravo este comercializat sub numele de Pace. Fiat Bravo este construită în S. Piedimonte Care fabrică lângă Frosinone Germano iniţial deschis în 1972. Noul Bravo a fost, de asemenea, platforma de lansare pentru un nou logo Fiat. Härkingen înapoi la patrimoniului său, noul logo păstrează o formă circulară, cu FIAT  în interior, dar culoarea de fundal este o adâncime de culoare roşie, în timp ce coroana a devenit un pãtrat 3D metal. Început de 2008, a fost introdusă diesel 1.6 Multijet. O familie complet nouă de motoare, în centrul său este un patru cilindri turbo-16-supapă, cu o capacitate de 1598cc, combinate cu o şase avansate de transmisie de mare viteză. Bravo are două versiuni, una cu 105bhp (folosind un turbo geometrie fixă) şi una cu 120bhp (cu un turbo cu geometrie variabilă). Ambele sunt conforme Euro 5 şi includ toate cele mai recente tehnologii de reducere a emisiilor, inclusiv o strânsă cuplat DPF (filtru de particule diesel), precum şi EGR (recircularea gazelor de eşapament). O versiune cu CO2 mai puţin de 120 g / km este, de asemenea, disponibilă ca opţiune.

       

      Detalii tehnice

 

New Fiat Bravo dashboard

Driveline transverse engine at front with front wheel drive

Engines 1368cc (72x84mm) 16v dohc four cylinder with 90bhp @ 5,500rpm

1.4 16v TJet turbo four cylinder 120bhp

1.4 16v TJet turbo four cylinder 150bhp

See the TJet system here.

1910cc (82x90.4mm) 8v sohc four cylinder MultiJet turbo diesel with 120bhp @ 4,000rpm

1910cc (82x90.4mm) 16v dohc four cylinder MultiJet turbo diesel with 150bhp @ 4,000rpm

1598cc (79.5x80.5mm) 16v dohc four cylinder MultiJet turbo diesel with 105bhp @ 4,000rpm

1598cc (79.5x80.5mm) 16v dohc four cylinder MultiJet turbo diesel with 120bhp @ 4,000rpm

Suspension front : MacPherson strut with telescopic dampers and coil springs plus anti-roll bar

rear : torsion beam axle with telescopic dampers and coil springs

wheelbase : 2600mm

track (front/rear) : 1538mm/1532mm

Brakes front : ventilated discs, diameter 257mm to 284mm

rear : discs, diameter 251mm

handbrake operating on the rear via a cable

ABS, EBD, ASR, MSR plus ESP on some models

Gearbox 5 or 6 speed manual

dual cable gearshift mechanism and hydraulic clutch

Steering Rack and pinion

electrical power assistance (Dualdrive)

Kerb Weight range from 1205kg (1.4 90bhp) to 1360kg (1.9 MultiJet 150bhp)

Dimensions length / width / height (mm) : 4340 / 1790 / 1490

or see the internal and external dimensions

 

      Testul EuroNCap Bravo a fost de-asemenea un succes deplin :

 

  - http://www.euroncap.com/tests/fiat_bravo_2007/281.aspx

 

     

 

      Test Drive

 

     

     

      Noul Bravo

     

     

83_.jpg

1551_.jpg

1553_.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.