Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

CristianM

Electrica Fiat Stilo o problemă .

Recommended Posts

P 0135, P0141, P0105 coduri cu repetiție. De ce spun asta ...:? Pentru că sondele sunt bunei și totuși apare aceste erori. Bun, după două luni de diagnostice, discuții aici pe forum, am ajuns la concluzia ca Stilo de și este o mașină frumoasă, este costisitoare electric ca toate mașinile italiene. Să o luam pe rând, Roată fonică, ce naiba era asta ... după mai multe întrebări pe la mecanici  erau senzorii motorului, clapeta de accelerație care trebuiau calibrați la 5500 de rotații de 3 ori accelerată. Prima încurcătură care a apărut după schimbul senzorului de impulsuri și turo-metru. După 2 săptămânii, erori multiple, parcă mașina era în moarte clinică, dar stai, mă făcea de rușine mai ales prin coloane de mașini unde brusc se oprea și nu mai pornea , aveam pomul de crăciun în bord. Alți bani altă distracție, calculatoru, schimbat resetat, actualizat cu senzorii si managementul mașinii + cheie . Dezechipare totală la managementul malini + tablo de siguranță + tabloul secundar de siguranțe de sub capota, restabilit contacte electrice. Peste una luna cad sondele lambda 1-2 , amestec sărac , trepidații motor, lipsă ralantiu sau fluctuații puternice intre 300 de rotații si 1500 rotații pentru ralantiu . Acum 2 săptămâni a vomitat eșapamentu o funingine groasă ca un puf la spate, după asta pare că totul este ok, insă codurile de la începutul descrierii sunt prezente încă, dar martorul MIL se stinge iar calculatorul anunță cek ok. Vă întreb și pe voi despre aceste rateuri cu sondele lambda, pentru că este inutil să le schimb , au fost încercate pe altă mașina Stilo și nu dau coduri de eroare. Deci spre final și tratați ca o părere personală, Fiat-ul în general are probleme cu electrica chiar dacă motoarele ating  foarte mulți km ca durată de viață. P 0135, P0141, P0105 sunt erorile curente după 1200 roni băgați în mașina asta .  Vă salut cu drag.

Edited by CristianM
550 si era 5500 rotații
Link to comment
Share on other sites

  • Moderatori

Fluctuațiile la motor cel mai probabil le ai din cauza senzorului MAP, sa îl cureți puțin și pe ăla dacă e plin, el trebuie să fie uscat, poți încerca să îl decuplezi doar cu motorul cald și vezi cum se comporta fara el.

PS. La 5500 de rotații înveți roata fonica nu clapeta de accelerație, probabil ai înțeles greșit sau nu s-a exprimat bine mecanicul.Referitor la calibrarea clapetei am un post pe undeva pe aici și poți încerca.

Referitor la sonde eu zic sa nu le schimbi până nu crapă de tot, eu am schimbat recent sonda de după catalizator că a murit dar la simptome nu a făcut nimic...probabil doar un consum mai mare.

 

Link to comment
Share on other sites

Da am văzut unde ai răspuns la cineva cum se calibrează clapeta. Însă pe tester erorile NU dispar, cele menționate, senzorul MAP l-am curățat cu spray de contacte , l-am lăsat să se usuce apoi l-am montat. Interesant si de adăugat, la prima pornire face un fum albastru, să fie acesta cauza pentru care sondele lambda să dea parametri greșiți ...? Sonda de temperatură este bună, si parametri  temperaturii motorului la rece si la cald corespund cu referința . Aceste căderi ale ralantiului și fluctuațiile care se fac, dă în mers o decelerare agresivă.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderatori

Cât ulei consuma? Fumul albastru e clar de la ulei.Sonda din capul catalizatorului e curata? 

Sondele ajuta ecu în funcție de noxe să facă un amestec corect, la rece sonda de după catalizator e închisă apoi la cald ea deschide.

Din cate am citit ai schimbat și tabloul de siguranțe de pe baterie...ai curățat puțin mufele respective? are acolo o mufa mov prin care trece tot curentul și e cea mai solicitată, D4 îi zice.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Bounce a spus:

Cât ulei consuma? Fumul albastru e clar de la ulei.Sonda din capul catalizatorului e curata? 

Sondele ajuta ecu în funcție de noxe să facă un amestec corect, la rece sonda de după catalizator e închisă apoi la cald ea deschide.

Din cate am citit ai schimbat și tabloul de siguranțe de pe baterie...ai curățat puțin mufele respective? are acolo o mufa mov prin care trece tot curentul și e cea mai solicitată, D4 îi zice.

 

La 10mi-i de km bag c-am jumate de litru de ulei, acel fum albastru îl face după ce am schimbat chiulasa, asta a fost cu un an în urmă, până atunci acest fum albastru nu-l avea . Doar prima pornire face așa și am înțeles că ar fi de la simeringurile de supape care trebuiau schimbate înainte să fie pusă chiulasa  . Nu este murdară prima sondă, dar aș curăța doar că nu știu ce ar ajuta să văd ca efect .Motoru are 185 000 km si a mers doar cu selenia 20 k.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

E posibil să fie dus motoraşul pas cu pas. Din cauza asta pot fi oscilațiile acelea la relanti. Şi tot din cauza asta, nemaiavând un raport stoichiometric corect la amestecul aer/combustibil, apar şi erorile respective. Şi pe mine m-a chinuit teribil motoraşul pas cu pas când s-a defectat.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Mike1alike a spus:

E posibil să fie dus motoraşul pas cu pas. Din cauza asta pot fi oscilațiile acelea la relanti. Şi tot din cauza asta, nemaiavând un raport stoichiometric corect la amestecul aer/combustibil, apar şi erorile respective. Şi pe mine m-a chinuit teribil motoraşul pas cu pas când s-a defectat.

Nu găsesc eroare pe Delpi si clapeta a fost schimbata vreo 8 luni în urmă .

 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderatori

Stilo 1.6 nu are motoras pas cu pas.

Hai sa o luam de la capat dupa coduri:

P0105 - Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction -  dupa cod ai o eroare la circuit, nu la senzorul map.Verifica mufa si firul pana unde poti, un aparat de masura te ajuta mult in astfel de cazuri si sa verifici inclusiv masa.

P0135 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)

P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)

Codurile de eroare ale senzorului 1 și ale senzorului 2 sunt senzorii pre și respectiv post lambda „Bank 1” înseamnă doar că defecțiunea se referă la senzorii din primii 6 cilindri, deoarece OBD2 acceptă până la 12 cilindri, „bancul 1” este cilindrul 1-6 iar „bancul 2” ar fi cilindrul 7-12...in cazul nostru avem 4 cilindrii,o mica paranteza :D 

Dupa parerea mea prima data trebuie sa rezolvi cu senzorul map mai ales ca ai probleme si cu relanti-ul, el trimite date la ecu si probabil de la un amestec prea bogat primesti erori si pe lambda

Poti verifica la panoul de sigurante de pe baterie siguranta 11, albastra mica cred de 15 amperi...am o banuiala acolo :D

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
1 hour ago, Bounce said:

Stilo 1.6 nu are motoras pas cu pas.

Asta e bine de ştiut. My bad!

Atunci, eroarea P0105 aş zice că este dată de o problemă fizică la admisia de aer, mai exact, circuitul nu mai este sigilat, pierderi de vacuum. Pe de o parte spui că ai schimbat clapeta şi poate fi exact de acolo dacă nu ai fost atent la garnitură. Clapeta are sub ea (între ea şi galerie cum ar veni) o garnitură care trebuie să fie bună şi să nu permită "răsuflarea" prin acel punct. Pe de altă parte, este o problemă clasică la Fiat, ce a făcut ca mulți posesori de Fiat-uri care au nimerit la mecanici mai puțin competenți, să spună chestii de genul "e ca un blestem, nu se poate repara", referindu-se la mersul acela neuniform la ralanti. Şi nu este nici un blestem, este tot o problemă de circuit admisie aer neînchis etanş, iar următorul punct (dacă garnitura de sub clapetă e ok) în care trebuie să verifici este între galerie şi chiulasă. Şi acolo sunt 4 garnituri, 1 pt fiecare cilindru. Îți recomand să cumperi întreg setul de garnituri pt galerie şi să le înlocuieşti. Şi desigur, aceeaşi problemă poate fi dată şi de o crăpătură/gaură care poate fi într-un punct din admisie. Aici, la suspecți intră în primul rând furtunaşul colector de gaze din blocul motor, acel furtun care conectează 3 puncte.

Şi celelalte coduri se poate să fie date de o problemă la o siguranță din circuitul sondelor. Nu cred că sunt provocate de eroarea legată de MAP, pt că se referă la nefuncționarea sistemului de încălzire a sondelor, iar funcționalitatea acestuia nu se raportează nici la MAP, nici la alte variabile. Dar dacă ai testat sondele pe alt Stilo şi spui că merg, verifică siguranța despre care ți-a spus Bounce. De asemeni @Bounce nu găseşti în schema electrică care e siguranța de pe exact această linie cu încălzirea sondelor lambda? Cred că trebuie să existe o siguranță simplă, care poate fi arsă.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderatori

Salut! Nu are siguranță separat pentru lambda, siguranțele F17 și F11 de pe tabloul de la baterie sunt pentru servicii primare și secundare legate de tot ce tine de injecție, bănuiesc că pe acolo trece și lambda.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Bounce a spus:

Stilo 1.6 nu are motoras pas cu pas.

Hai sa o luam de la capat dupa coduri:

P0105 - Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction -  dupa cod ai o eroare la circuit, nu la senzorul map.Verifica mufa si firul pana unde poti, un aparat de masura te ajuta mult in astfel de cazuri si sa verifici inclusiv masa.

P0135 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)

P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)

Codurile de eroare ale senzorului 1 și ale senzorului 2 sunt senzorii pre și respectiv post lambda „Bank 1” înseamnă doar că defecțiunea se referă la senzorii din primii 6 cilindri, deoarece OBD2 acceptă până la 12 cilindri, „bancul 1” este cilindrul 1-6 iar „bancul 2” ar fi cilindrul 7-12...in cazul nostru avem 4 cilindrii,o mica paranteza :D 

Dupa parerea mea prima data trebuie sa rezolvi cu senzorul map mai ales ca ai probleme si cu relanti-ul, el trimite date la ecu si probabil de la un amestec prea bogat primesti erori si pe lambda

Poti verifica la panoul de sigurante de pe baterie siguranta 11, albastra mica cred de 15 amperi...am o banuiala acolo :D

 

Mâine sunt pe ele, dar senzorul MAP a fost curățat așa cum am menționat, am să mă uit din nou la tablou și am să trag fiecare sig.  spray și curățare. Am să mă întorc cu un răspuns . În final am să cumpăr acest senzor MAP .

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Eu zic să iei în considerare şi posibilitatea ca senzorul MAP să fie ok. Şi eroarea care ți-o indică să fie reală, adică presiunea în admisie nu e cum ar trebui să fie. Şi asta din cauza de vacuum leak, cauzat de ce am enumerat în mesajul anterior.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderatori

Da corect, poți să verifici ușor.Desfaci furtunul din capul clapetei și cu motorul pornit astupi gura clapetei cu mana și ar trebui sa moară aproape instant, dacă ai o scurgere de aer undeva atunci se chinuie și moare mai greu.

Mai ai un furtun de cauciuc din admisie in pompa servo de la frana,strânge puțin colierele că și pe acolo poate trage aer fals, furtunul îl găsești după clapeta

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Mike1alike a spus:

Asta e bine de ştiut. My bad!

Atunci, eroarea P0105 aş zice că este dată de o problemă fizică la admisia de aer, mai exact, circuitul nu mai este sigilat, pierderi de vacuum. Pe de o parte spui că ai schimbat clapeta şi poate fi exact de acolo dacă nu ai fost atent la garnitură. Clapeta are sub ea (între ea şi galerie cum ar veni) o garnitură care trebuie să fie bună şi să nu permită "răsuflarea" prin acel punct. Pe de altă parte, este o problemă clasică la Fiat, ce a făcut ca mulți posesori de Fiat-uri care au nimerit la mecanici mai puțin competenți, să spună chestii de genul "e ca un blestem, nu se poate repara", referindu-se la mersul acela neuniform la ralanti. Şi nu este nici un blestem, este tot o problemă de circuit admisie aer neînchis etanş, iar următorul punct (dacă garnitura de sub clapetă e ok) în care trebuie să verifici este între galerie şi chiulasă. Şi acolo sunt 4 garnituri, 1 pt fiecare cilindru. Îți recomand să cumperi întreg setul de garnituri pt galerie şi să le înlocuieşti. Şi desigur, aceeaşi problemă poate fi dată şi de o crăpătură/gaură care poate fi într-un punct din admisie. Aici, la suspecți intră în primul rând furtunaşul colector de gaze din blocul motor, acel furtun care conectează 3 puncte.

Şi celelalte coduri se poate să fie date de o problemă la o siguranță din circuitul sondelor. Nu cred că sunt provocate de eroarea legată de MAP, pt că se referă la nefuncționarea sistemului de încălzire a sondelor, iar funcționalitatea acestuia nu se raportează nici la MAP, nici la alte variabile. Dar dacă ai testat sondele pe alt Stilo şi spui că merg, verifică siguranța despre care ți-a spus Bounce. De asemeni @Bounce nu găseşti în schema electrică care e siguranța de pe exact această linie cu încălzirea sondelor lambda? Cred că trebuie să existe o siguranță simplă, care poate fi arsă.

Acum 3 ani mașina a fost adusă din Germania, totul bine până fiul meu conducând-o a avut ghinionul să se rupă cureaua de distribuție, bun , pe vremea aceia eram încă în IT și am adus chiulasa întreagă și chitul curelei de distribuție. Sa schimbat totul, dar din acea zi mașina parcă este blestemată, am trecut de 1800 roni băgați în ea cu manopere și cele înlocuite. Vizavi de erorile de mai sus apar spontan și dispar la fel de repede cum apar, în momentul când face aceste probleme am o decelerare agresivă, iau piciorul de pe accelerație și dă în nas de parcă vrea să mă arunce din scaun pe parbriz afară, test ok la pornire , foarte rar, scrie anticipazzione  rote avanti , ce naiba este asta ..? dar nu împiedica funcționarea , păcat că nu am făcut un mic filmuleț cu starea aceia . Părerea mea că mașina asta are componentele ca senzori și managementul computer bune, însă cablajul lasă de dorit, pini, mufe, porturi, sunt de parcă intenționat după 10 ani să ai probleme să arunci mașina . Îți mulțumesc pentru răspuns, mâine sunt pe ea și am să mă întorc cu un răspuns .

 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderatori

Știu cum e că și eu dețin una :D, da erori cu nemiluita, pe parte electrica sunt destul de rele...dar în rest ca motoare și tabla sunt ok, ne consolam că se strica și restul mașinilor nu doar a noastre :D.Vezi in meniu că o poți pune in engleza din butoanele din stânga șoferului, de acolo de unde reglezi ceas, data și restul...sa înțeleși mai bine exact ce zice când o apucă.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Bounce a spus:

Știu cum e că și eu dețin una :D, da erori cu nemiluita, pe parte electrica sunt destul de rele...dar în rest ca motoare și tabla sunt ok, ne consolam că se strica și restul mașinilor nu doar a noastre :D.Vezi in meniu că o poți pune in engleza din butoanele din stânga șoferului, de acolo de unde reglezi ceas, data și restul...sa înțeleși mai bine exact ce zice când o apucă.

Îmi place enorm, nu are gram de rugină, arată impecabil, versiunea cu climatronic , 185 000 km, ce să zic, ar concura cu multe masini la confort dacă ar sta bine cu electrica.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Salut si bun venit pe forum!

Inteleg ca dupa reconditionarea chiulasei a cam inceput calvarul nu?

Desi nu au legatura directa cu simptomele tale dar, e posibil ca distributia sa nu fie la punct. 

Inteleg ca si ecu a fost schimbat, acesta a fost nou sau sh, virginizat? Se stie ca amplasamentul ecu-lui pe motor s-a dovedit a fi o alegere proasta, intrucat caldura degajata de motor poate produce topirea lipiturilor de pe placa ecu-lui, in acest caz, desi la inceput motorul a mers bine, poate ca in timp s-au produs topirile descrise mai sus motiv pentru care iti da aceste erori.

Sa nu fie ceva asemanator cu cel din acest filmulet.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, blueeies a spus:

Salut si bun venit pe forum!

Inteleg ca dupa reconditionarea chiulasei a cam inceput calvarul nu?

Desi nu au legatura directa cu simptomele tale dar, e posibil ca distributia sa nu fie la punct. 

Inteleg ca si ecu a fost schimbat, acesta a fost nou sau sh, virginizat? Se stie ca amplasamentul ecu-lui pe motor s-a dovedit a fi o alegere proasta, intrucat caldura degajata de motor poate produce topirea lipiturilor de pe placa ecu-lui, in acest caz, desi la inceput motorul a mers bine, poate ca in timp s-au produs topirile descrise mai sus motiv pentru care iti da aceste erori.

Sa nu fie ceva asemanator cu cel din acest filmulet.

 

Salut... am plătit 500 roni pe un calculator care a mai fost pe alt Fiat dar sigilat de fabrică, am ținut în mod special să fie așa. Pe tester îmi spune că este rescris a doua oara, deci este foarte ok . Are de când a fost pus c-am 7 luni și am garanție oficială de la ECURomania  de 2 ani . Amplasamentul este pe peretele de plastic al bateriei bine fixat ca să nu joace acolo. Am promis că azi vin cu pozele de la siguranțele de pe baterie însă nu am avut timp pentru că am fost la spital, dar asta este alt ceva . Azi am făcut 50 km  și am observat că după ce am mers cu vreo 120 km/h sa aprins iar martorul motor, însă test nu am făcut că nu m-am simțit prea bine . De 5 zile am șters erorile si a mers ok, dar pe navetă de 10 km si maxim 70-80 km/h dar azi am tras de ea pentru întâlnirea de la spital și bam, martorul motor sa aprins. Însă ralantiul este frumos si static pe 800 rot/min fără galopare . Chiulasa nu a fost recondiționată, am specificat ca am adus un din IT de la dezmembrări , Fiat-ul avea 60 mi-i km făcuți si a avut accident . Dar aici trebuia făcuta investigație, și schimbate simeringurile supapelor, motiv pentru care dimineața am acel puf albastru pe eșapament, apoi toată ziua nu mai face fum, si nici dimineața după 10 secunde vine abur să-i zic așa . Ori cablajul, ori acest fum face o depunere pe lambda și dă parametri eronați, acest fum poate devaloriza și MAP senzor ... stimă, mulțămesc pentru răspuns.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Acum 13 ore, CristianM a spus:

...Chiulasa nu a fost recondiționată, am specificat ca am adus un din IT de la dezmembrări , Fiat-ul avea 60 mi-i km făcuți si a avut accident . Dar aici trebuia făcuta investigație, și schimbate simeringurile supapelor, motiv pentru care dimineața am acel puf albastru pe eșapament, apoi toată ziua nu mai face fum, si nici dimineața după 10 secunde vine abur să-i zic așa . Ori cablajul, ori acest fum face o depunere pe lambda și dă parametri eronați, acest fum poate devaloriza și MAP senzor ... stimă, mulțămesc pentru răspuns.

Cel mai probabil fumul de la pornire este de la simeringurile supapelor, ce consum de ulei ai? Uleiul ars in camera de ardere modifica amestecul si conditioneaza ecu sa reduca consumul de benzina pentru a putea reechilibra cumva amestecul, si intradevar se pot forma depuneri si pe sondele lambda, mai grav este ca poate afecta catalizatorul, in cazul asta ar trebui sa te orientezi si catre reconditionarea chiulasei, dar asta nu justifica erorile masinii.

Trebuiesc luate pe rand, asa cum ti-a recomandat colegul @Bounce sa verifici legaturile de la senzorul map dar si cablul de masa de pe caroserie, e prins undeva tot in proximitatea tabloului de sigurante din compartimentul motor.

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, blueeies a spus:

Cel mai probabil fumul de la pornire este de la simeringurile supapelor, ce consum de ulei ai? Uleiul ars in camera de ardere modifica amestecul si conditioneaza ecu sa reduca consumul de benzina pentru a putea reechilibra cumva amestecul, si intradevar se pot forma depuneri si pe sondele lambda, mai grav este ca poate afecta catalizatorul, in cazul asta ar trebui sa te orientezi si catre reconditionarea chiulasei, dar asta nu justifica erorile masinii.

Trebuiesc luate pe rand, asa cum ti-a recomandat colegul @Bounce sa verifici legaturile de la senzorul map dar si cablul de masa de pe caroserie, e prins undeva tot in proximitatea tabloului de sigurante din compartimentul motor.

Aș comanda sonda a 2-a  de la ieșirea din catalizator, dar rezultatele de căutare îmi afișează sonda de oxigen, dar nu spun și care din ele , cum să identific căutările că am găsit sonda a doua ..?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderatori

https://www.emag.ro/sonda-lambda-fiat-stilo-2001-2006-192-46750245-23974/pd/DQ05L8BBM/?cmpid=87034&gclid=Cj0KCQjw0PWRBhDKARIsAPKHFGj0xcZw2VB9d5fxg4tFk5pFFDOIl2HsulQeiS_KQkSbXQzadLwRevIaAr80EALw_wcB

Eu când am schimbato.am fost la piese auto și a căutat băiatul ăla, tre sa ai grija că sunt și fără mufa de conectare, alea sunt ceva mai ieftine dar trebuie cositorita mufa

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

La Punto sunt identice, nu e nici o diferență între ele în afară de poziția în care sunt puse, înainte şi după catalizator. Presupun că la Stilo e la fel.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Acum 58 minute, CristianM a spus:

Aș comanda sonda a 2-a  de la ieșirea din catalizator, dar rezultatele de căutare îmi afișează sonda de oxigen, dar nu spun și care din ele , cum să identific căutările că am găsit sonda a doua ..?

 

Da-mi seria de sasiu, aia cu zfa, ca iti dau eu codurile de piesa.

Link to comment
Share on other sites

Am încercat cu furtunul și moare instantaneu , iar fara deget se accelerează  apoi moare . Sonda a doua se aprinde MIL din cauza ei, dar pe la 3 zile  se stinge si ține două zile cu ea stinsă, apoi apare iar , și tot așa ... am găsit și sonda de cumpărat cu mențiuni , lAMBDA  INAINTE DE CATALIZATOR - SONDA LAMBDA LA IEȘIRE CATALIZATOR , si da pretul uneia fără mufă este mai mic . Curand am să cumpăr această sondă pentru că testerul spune - prezentă sonda circuit încălzire defect, deci are două chestii si una nu mai merge sau revine cand și când . Of cu Fiatul acesta și cu voi devin electrician de Fiat Stilo. După toate astea mai nou imi picura radiatorul...

 

Link to comment
Share on other sites

La 25.03.2022 la 20:40, Mike1alike a spus:

La Punto sunt identice, nu e nici o diferență între ele în afară de poziția în care sunt puse, înainte şi după catalizator. Presupun că la Stilo e la fel.

Am urmărit pe vânzări sonde și prețurile lor, însă la Stilo nu sunt identice ,prima  este ca un bulb iar a doua este cilindrică . Prima citește un tip de parametri, iar a doua citește parametrii de ieșire din catalizator .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.