Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Erori nejustificate si se opreste motorul


Recommended Posts

Salutare! Poate reusesc sa gasesc la voi o rezolvare.Este vorba de un Fiat Bravo din 2010 cu motor de 1.4 si 90cp cu gpl din fabrica.Totul a inceput cand intr-o seara a cazut turometul la 0.Am oprit si repornit si a mers.De atunci au inceput problemele.Aprinde esp,hill holder si dintr-o data ceasul de apa se duce pe rosu si cade in acelasi timp cu  turometrul,opreste si reporneste motorul in mers.Pe loc doar se opreste.Vazand ca aprinde esp si hill holder am crezut ca au legatura cu tot ce tine de senzori abs,dar acesta functioneaza.O sa detaliez ce am schimbat si incercat:senzor temperatura(unul nou si unul sh),senzor turatie,schimbat ecu,bcm,panou sigurante motor.Deconectat modulul de servo si abs,pe rand,tot da eroarea cu apa si o opreste.Scoasa mufa de la radiator si siguranta termica.Montat extra senzor tem si lasat in afara.Scos siguranta instalatie de gaz.Asta seara am am scos mufa senzorului de temperatura si am lasat-o scoasa,fara alt senzor extra si aprinde direct esp,hill holder si check engine,nu inteleg de ce,iar dupa o anumita perioada de timp sare de pe gaz,posibil sa functioneze pe acelasi senzor si atunci are sens,nu am apucat sa mai verific.Ce mi s-a parut total deplasat a fost faptul ca dupa ce am scos mufa senzorului de temp mi-a facut o data acelasi lucru,s-a dus ceasul de apa pe rosu si a oprit motorul,nu inteleg de unde a ajuns acel semnal la ceas.Nu stiu ce as mai putea verifica.Ar mai ramane ceasurile de bord sau ceva pe circuitul ce tine de senzorul de apa,cred.A mai patit cineva o problema de genul ?Ma poate indruma cineva cu ce as mai putea verifica ?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

În ce stare îți e sistemul de răcire al motorului. E posibil să fie îmbâcsit, antigelul murdar? Dacă da, ar trebui să îl speli şi să pui antigel nou.

În rest, am văzut că ai postat problema şi pe forumul softpedia şi ai spus că ai refăcut lipiturile de la placa electronică a ceasurilor din bord, deci nu e de acolo.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Mike1alike said:

În ce stare îți e sistemul de răcire al motorului. E posibil să fie îmbâcsit, antigelul murdar? Dacă da, ar trebui să îl speli şi să pui antigel nou.

În rest, am văzut că ai postat problema şi pe forumul softpedia şi ai spus că ai refăcut lipiturile de la placa electronică a ceasurilor din bord, deci nu e de acolo.

Nu as banui antigelul,s-a mai pierdut cand am tot schimbat acel senzor de temp si am completat.Asta seara cand am dat sa scot mufa de la senzor s-a rupt si capul de plastic ce iese si vine pe retur.Am obturat ambele capete,completat vreo 1.4L si am mers putin asa,a scazut si am mai completat restul de 0.6(cumparasem 2L) si ajunsese aproape la la nivel.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Mike1alike said:

În ce stare îți e sistemul de răcire al motorului. E posibil să fie îmbâcsit, antigelul murdar? Dacă da, ar trebui să îl speli şi să pui antigel nou.

În rest, am văzut că ai postat problema şi pe forumul softpedia şi ai spus că ai refăcut lipiturile de la placa electronică a ceasurilor din bord, deci nu e de acolo.

Da,la plansa de bord am refacut lipiturile de la toate ceasurile si cele de la mufa.Restul pare in regula.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Iată un om care a descris că avea aproximativ aceeaşi problemă ca şi tine şi a descoperit şi cauza:
"Hello
The car was repaired and I owe you all to tell what was wrong,I'm not that such a man, when there is no longer a problem, he does not care.
It was a cut brown wire above transmission, the shift mechanism is scrubbed and this wire made so many mistakes..
Now the clump of wires tied with cable ties so that it is prevented from further rubbing

If this someone helps, please press thanks or rep.
Thank you all for your help"

https://mhhauto.com/...de-U1601-SOLVED

Link to comment
Share on other sites

 M-am uitat dupa acel fir dar sunt toate bagate in copex.Am tras o masa extra si tot la fel.Am vazut pe unele forum-uri ca au avut cam aceeeasi problema de la switch-ul pedalei de frana(astazi am comandat unul si ajunge luni).I-am scos siguranta ce este pe frana(este legata si cu ceasurile de bord) si surpriza,dispare check engine,cum ating siguranta aprinde instant check engine.Ce mi se pare ciudat este faptul ca daca scot siguranta si pornesc motorul nu merge nici un ceas,ii pun siguranta si o las pana isi revin cesurile si dupa ce o scot ceasurile raman functionale.De unde isi iau tensiune??Deconectat mufa de la switch si instant aparut esp,asr si hill holder.Revin luni dupa ce il montez pe cel nou si dau o tura.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Interesant întradevăr. Şi destul de ciudat.

Dar pare că te-ai apropiat de cauză, ceea ce este foarte bine. Sper să rezolvi cu noul switch.

Dacă poți, pune şi poze aici cu ce înlocuieşti.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stiam ca reteaua masinii comunica bine doar ca ceva o pune in cap la un moment dat si da acele erori.Intr-o seara am scos bobinele sa ma conving,scos bujiile si dat la automat.Atunci am observat ca doua pierd scanteie la imbinare.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Bine ca ai rezolvat problema, sincer nu m-as fi gandit ca bobinele pot provoca un astfel de simptom.

Ai cate o bobina pe cilindru? Nu sunt doar doua cu cate doua fise pe bobina?

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, mateibv a spus:

Salutare!Am reusit sa gasesc problema.Doua bobine care pierdeau scanteie.Culmea...motorul pornea si mergea bine,iar pe tester nu aparea nimic.

Cati kilometri are ? Vreau sa imi fac o idee cam cati km rezista o bobina pentru fiat bravo . Este fabricat in italia sau india?

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, blueeies said:

Bine ca ai rezolvat problema, sincer nu m-as fi gandit ca bobinele pot provoca un astfel de simptom.

Ai cate o bobina pe cilindru? Nu sunt doar doua cu cate doua fise pe bobina?

Da,intr-un final merge:) Vine cate una pe cilindru,nu iti poti da seama decat daca le scoti pentru ca sunt destul de adanc bagate.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Ypsilon said:

Salu Matei. Ai inlocuit toate bobinele? Ce marca ai folosit?  Sunt la fel...?

Salut!Dupa ce am vazut ca pierd scanteie am vrut sa pun tub termic pe acea portiune si sa vad daca este cauza erorilor,dar din pacate  spatiul este foarte strans si nu am putut sa le introduc(ma saturasem sa scot bani din buzunar si sa vad ca nu merge).Le-am schimbat doar pe cele stricate dar o sa le schimb curand si pe celelalte doua,ma gandesc ca vor pica curand.Magneti marelli  am pus,ce avea.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ypsilon said:

Cati kilometri are ? Vreau sa imi fac o idee cam cati km rezista o bobina pentru fiat bravo . Este fabricat in italia sau india?

195mii are,cred ca italia,de acolo a fost adusa

Link to comment
Share on other sites

Salut. Mulțumesc pentru info. Pica la 200 k km, am înțeles. Sunt de calitate atunci. Sănătate. Bine că ai rezolvat cu fiatul. Drumuri cu bine și spor. 

Edited by Ypsilon
Inc
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/23/2022 at 12:43 AM, Ypsilon said:

Salut. Cu aer condiționat cum ai rezolvat sa funcționeze cum trebuie vara?

Salut! NU stiu la ce te referi,la mine nu are probleme cu aerul

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
La 04.03.2022 la 17:04, mateibv a spus:

Salut! NU stiu la ce te referi,la mine nu are probleme cu aerul

Salut. Scuze. Este bine că nu ai probleme cu clima. Spor. Cum merge acum bravo ul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.