Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

xf1ref

Nu mai porneste 1.2 benzina

Recommended Posts

Acum 3 ore, io-seicento a spus:

Ala este regulatorul de presiune.

Am inteles, de asta nu am vazut pe rampa de injectoare regulatorul...l-au integrat in pompa.

Am comandat deja pompa si garnitura ca dupa cum am scris regulatorul a iesit din teava si mai mult ca sigur trebuia sa stea fix.

Furtunul intradeva e foarte tare, nu am reusit sa-l scot si l-am taiat iar ca sa pun unul de cauciuc nu cred ca rezista imersat in combustibil.

Putin offtopic dar cred ca are legatura cu pompa. 

Cred ca problema din iarna cand a mers balbait si am gasit bujii ude s-a datorat tot pompei sau regulatorului.

Duminica cand am reusit sa o aduc aproape de casa, din cauza ca nu a bagat presiunea corecta s-a incins foarte tare esapamentul ca pocnea si mirosea a incins.

Cred ca in ambele cazuri amestecul nu a mai fost facut corect din cauza pompei/regulatorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut motorasul pompei.

Dupa cum se vede in ultima poza o perie nu mai atingea bine pe colector, nu mai are luciu.

Si colectorul pare cam uzat, are santul prea adanc.

20210902_112856.jpg

20210902_112908.jpg

20210902_112928.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, xf1ref said:

Am comandat deja pompa si garnitura ca dupa cum am scris regulatorul a iesit din teava si mai mult ca sigur trebuia sa stea fix.

Da, daca e cu astfel de probleme, mai bine pui pompa noua cu totul si nu mai ai de lucru cu ea. Nici nu stiu totusi motorasul, daca restul era ok, daca poti gasi unul care sa il inlocuiasca. Ca sunt de forme si marimi diferite.

Iar la problemele de care ai spus, ca s-a incins esapamentul, probabil iti scotea benzina pe evacuare si s-a aprins pe traseu.

Pompa e clar, era defecta si trebuia inlocuita. Pui una noua si aia e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, xf1ref said:

Am reusit sa defac pompa dar tot batuta cu ciocanul.  Nu prindea pe nervurile piulitei si scapata plus ca piulita era bine intepenita.

Ca sa poti folosi cheia trebuie sa o pozitionezi pe primul cerc de sus, unde am facut semn pe poza. Nu se pune pe laterala unde am facut x-ul, pt ca acolo iti impinge bratele in laterala si sunt foarte slabe sanse sa poti desface. Pozitionata sus insa, merge foarte usor. Fixezi fiecare brat al cheii sa fie in marginea unui pinten din acela de pe capac, apoi strangi piulita din sistemul de blocare foarte bine. Eu am folositun mops. Si apoi poti desface si strange cu usurinta capacul pompei.

Atentie cand montezi noua pompa, la garnitura de la capac. Sa stea corect sus pe pozitie, apoi strangi capacul bine.

20210902_150039.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 43 minute, Mike1alike a spus:

Ca sa poti folosi cheia trebuie sa o pozitionezi pe primul cerc de sus, unde am facut semn pe poza.

Am incercat si acolo dar nu a mers, ori e cheia proasta ca am luat-o dintr-un targ si nu e nici o firma. Mai am si o mica fractura la mana si ma cam impiedica sa lucrez cum trebuie dar sper sa ma ajute cheia la montaj. Cu putina vaseline pe filet si garnitura cred ca va merge mult mai bine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat pompa dar mi-a dat ceva de furca piulita ca sarea mereu de pe filet si nu reuseam sa o strang.

Cheia intradevar a  mers foarte ok la strangere.

La final am descoperit ca mufa tata nu intra in mufa mama, doua nervuri de pe tata fiind decalate..dar le-am taiat cu cutterul si a mers. 

Trecand peste toate masina a pornit si pompa se aude frumos.

 

20210903_125128.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce marca de pompa ai cumparat?

Indicatorul de nivel benzina indica bine?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, io-seicento a spus:

Ce marca de pompa ai cumparat?

Indicatorul de nivel benzina indica bine?

 

MAGNETI MARELLI 313011313042

Asta e pompa.

Indicatorul indica bine, aveam plinul facut.

Mufa e la fel, pinii aceeasi configuratie, doar acele doua canale din mufa mama sunt mai departate.

Sper sa-mi fi dat ceea ce trebuie de la epiesa. Codul eu l-am gasit compatibil pentru masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu niste observatii poate ajuta si pe alti colegi in diagnosticare.

Cam de juma de an masina pornea mai greu la rece, in ultimele doua saptamani se intampla sa dau de doua ori la cheie.

Dupa pornire motorul era balbait si tremura uneori si in sarcina.

Toate astea le pun pe seama pompei de benzina, acum au disparut.

O intrebare offtopic. 

La pedale exista panou ce acopera consola? Acum am observat ca la mine nu este.

 

20210905_185819.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.