Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Arkankent

Acul de benzina blocat

Recommended Posts

Azi dupa ce am dus masina la spalat interior-exterior am plecat si pe drum am constatat ca acul indicator benzina e jos de tot si nu mai misca nici dupa cateva porniri-opriri ale masinii(contact). Sa fie vreo siguranta? Sau sa dus naibi plutitorul de la pompa de benzina? A mai patit cineva? Multumesc in avans. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pui contactul se aliniaza acul cu linia de jos sau nu misca deloc? E posibil sa fie si plutitorul dar la afel de bine poate fi si de la ac.

Nu sunt sigur dar am impresia ca acul este miscat de o bobina de pe placa electronica a bordului, poate ca ea e de vina.

Eu nu am experimentat o astfel de problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pun contactul nu se misca deloc. Sta jos la minim si e aprins si becu galben de rezerva...dar nu se misca deloc. Teapan ca lemnu. Sa vad maine sa verific mai exact...daca e vreo siguranta sau e de la pompa. Desi nu cred sa fie siguranta la asa ceva. Revin cu raspuns. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu aceeasi problema la Fiat Panda,doar ca la mine se ridica cind avea el chef+eroare de plutitor defect.Pompa este aftermarket.

Problema a fost de la contactul elctric,mai precis mufa din rezervor.Mai este o mufa in exterior pe corpul pompei.Incearca sa le cureti pe amindoua cu spray contacte.

Daca ai fiat ecu scan poti activa ceasul din bord asta ca sa vezi daca este functional.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, uite o schema mai jos.

din multitimer de pe pinul 4 este un fir gri/rosu care ajunge in rezervor si se intoarce pe pinul 15, pe un fir alb/negru.

multitimerul este cel care trimite semnal in bord la ceas. Nu are sigurante doar pentru functia asta, eventual daca s-a ars o siguranta de la multitimer, dar mai erau si alte lucruri care nu ti-ar mai fi mers.

 

cred ca e o problema la fire/mufe, ori la rezervor, ori intre rezervor si multitimer.

 

pe schema 52 este rezervorul si 17 este multitimerul.

 

Screenshot_20.png

Edited by gabimilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, am venit cu rezolvarea. Am scos pompa din rezervor; tin sa precizez ca pompa era imprastiata prin rezervor. Ma mir ca mai puteam merge cu ea. Am dat cu spray de contact la contactul plutitorului si am reasamblat ca erau cazute tijele si arcu de la pompa prin rezervor. Am pus pompa provizoriu sa verific daca imi arata plutitorul nivelul...pe care il tineam cu mana, si tot e ok. Am inchis la loc si totul merge bine. Multumesc tuturor de ajutor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu prilejul asta ai curatat si sita sorbului? Acolo se mai acumuleaza murdarie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.