Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

xf1ref

Nou posesor Panda 1.2

Recommended Posts

Acum 9 ore, xf1ref a spus:

Masina e full fara piele :)), glumesc.

E din Romania de la auto italia cu full istoric, a fost folosita probabil 90% in oras. Are Ac  si servocity...pare o masina corecta, am vazut vreo 3 panda "impecabile" de pe olx pana sa ma opresc la asta. Masina a trebui sa o iau neparat din Buc, asa ca mi s-a parut cea mai ok...oricum acum regretele sunt prea tarzii.

 

La butuc voi folosi link.ul dat de blueeies, cei drept merge cam greu..trebuie curatat si uns.

Ulei un lasa pe jos, doar e umezit motorul. A mai avut schimbata garnitura la capac culbutori de 2 ori pana acum dar se pare fara succes.

te inteleg, mie mi-a luat 1 luna si le-am vazut pe toate. nebuni multi maica :), d'aia de trebuiau sa aiba si acte.

ziceam ca a fsot cam scumpa..la 1700 erau 2 tipla, cu acte asa cum zici tu, cu distributie schimbata, ready to go

nu trebuia neaparat din Bucuresti, aici sunt cu 400 eur mai scumpe ca deh, ..capitala.

parerea mea- daca nu lasa ulei nu te lega la cap, uleiul are prostul obicei sa para ca e mult scurs dar de fapt nu e. daca nu deranjeaza ..uita.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da tot te apuci sa repari schimba si termostatul,se schimba usor daca ai bobinele date jos.

Recomand Wahler care de fapt este Calorstat in cutie Borg

IMG_20200921_161111.jpg

IMG_20200921_161134.jpg

IMG_20200921_161215.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, io-seicento a spus:

Si mie mi se pare pretul cam mare.Nu stiu de ce dar s-au cam scumpit in ultima perioada.

Daca a fost schimbata garnitura de la capacul culbutori,atunci pierderea este de la o-ringul bobine inductie.O-ringul ala pica si la motoarele Fire mai vechi,cele cu delcou.Sint probleme pe care le poti rezolva singur in fata blocului.

Ce culoare are Panda?Albastru metalizat?

 

 

Codul la oringul ala e cumva 14463980? Nu m-am uitat atent pe la bobine dar cumva iese capatul arborelui cu came ?

Masina e culoarea verde guacamole.

La gume inca nu am vazut uzura ciudata dar voi monitoriza.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

La voi cum porneste ursuletul Panda benzinar la rece? Parca invarte mai mult decat am vazut eu la alte masini pe benzina. La cald o ia la sfert...dar la rece nu prea.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine porneste un pic mai greu dar este din cauza GPL.

La tine ca mergi pe benzina ar trebui sa porneasca instant.Incearca sa schimbi bujiile,cine stie cind au fost schimbate.Bun ar fi si un aditiv curatare injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.