Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Gonzales

Probleme pornire

Recommended Posts

Acum 6 ore, gabimilo1 a spus:

Salut,

 

ai plus si minus la bobine (pe piciorusele 2 si 3)?

Minus trebuie pe piciorusul 2 si plus pe 3.

Bobinele nu au siguranța și ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ba da, de asta te-am intrebat daca ai curent acolo pe piciorusele alea. Daca nu ai curent e siguranta arsa.

 

uite schema mai jos, in poza 2 sint sigurantele iar in poza 3 sint bobinele ( am marit zonele care te intereseaza din prima imagine).

Screenshot_5.png

Screenshot_6.png

Screenshot_7.png

Edited by gabimilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, gabimilo1 a spus:

ba da, de asta te-am intrebat daca ai curent acolo pe piciorusele alea. Daca nu ai curent e siguranta arsa.

 

uite schema mai jos, in poza 2 sint sigurantele iar in poza 3 sint bobinele ( am marit zonele care te intereseaza din prima imagine).

Screenshot_5.png

Screenshot_6.png

Screenshot_7.png

Sigurantele  sunt bune nu sunt arse tot nu da scântei

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bobinele sint alimentate pe piciorusele 2 cu plus si in 3 cu minus. Comanda vine din ECU  in pinul 1. Trebuie sa fii sigur ca in 2 si 3 ajunge plus si minus, iti zic asta pentru ca poate sa fie siguranta buna dar sa ai probleme pe traseu (fire sau mufe cu contacte imperfecte). De asemenea ECU trebuie sa fie alimentat = siguranta 14 si 18 sa fie bune (pe 18 ai zis ca ai verificat-o). Trebuie sa le verifici cu aparatul de masura sau lampa de control, sa vina plus si mai ales sa plece plus de la ele. Si sa ajunga plusul la destinatie (la ECU si la bobine).

 

Cind se opreste in mers motorul de obicei e ECU. Poate faci o diagnoza.

 

Edited by gabimilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Cosmin56 said:

Cum conectez masa am pus o pe fier 

Chiar am vrut sa intreb cum abeti la Silo, daca nu cumva are bobina si conector pt -, insa a explicat colegul gabimilo ca intradevar, e in bobina.

Insa la ECU nu e ca la Punto, un fir separat pt - pe care sa l fi uitat neconectat? La Punto se conecteaza pe clapeta de acceleratiem

Multimetru ai? Ar fi de ajutor. Cum de ai inlocuit ECU fara sa faci testarile necesare, sau ti-a testat cineva superficial si a spus ca ECU ar fi de vina, nefiind tensiune in bobine?!

Cu multimetrul trebuie sa masori punctual, cum a spus si colegul, de la sigurante daca e curent, daca e verifici dacace si in continuare dupa ele, daca nu e o iei pe linie in sus pana descoperi. Releul din schema e tot pentru bobine? De verificat si - nu numai + si cand verifici pui celalat conector al multimetrului pe baterie, ca acolo ai sigur si + si -. Si le verifici pe rand in fiecare punct unde trebuie sa fie, sa fie conform.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai putin sa ne intelegem pe romaneste :)

Ca nu porneste am inteles, ca ai schimbat bobine si ecu...ce ecu ai pus? a fost virginizat? banuiesc ca nu ai luat nou.Cu un ecu second luat de pe alta masina si nevirginizat nu are cum sa porneasca pentru ca el are alte setari.Daca schimbi asa la nimereala nu merita ca bagi bani aiurea si nu prea nimeresti.

Eu zic sa chemi pe cineva cu un tester si sa ne zici si noua codurile de eroare si atunci te putem ajuta, sa ma apuc acum sa-ti spun de ce nu porneste ii imposibil de aici, pot fi o gramada nu doar bobine,sigurante,senzor vibrochen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 19.08.2021 la 22:09, Cosmin56 a spus:

Vin aici cu o problemă de câteva zile masina nu mai porneste de loc .....

Salut, discutia ta a fost mutata in topicul dedicat. Inainte sa deschizi un topic nou te rog sa cauti daca este deja topic deschis pe tema asta. Deschiderea de topicuri care au deja topicuri deschise pe aceeasi tema face forumul inutil mai stufos.

Asa cum a spus si colegul mai sus, inlocuirea ecu-ului nu iti asigura buna functionare, mai ales daca nu a fost virginizat sau luat de pe o masina similara cu a ta....

Pe langa cele enumarete mai sus, as suspecta si senzorul de la arborele cotit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, blueeies a spus:

Salut, discutia ta a fost mutata in topicul dedicat. Inainte sa deschizi un topic nou te rog sa cauti daca este deja topic deschis pe tema asta. Deschiderea de topicuri care au deja topicuri deschise pe aceeasi tema face forumul inutil mai stufos.

Asa cum a spus si colegul mai sus, inlocuirea ecu-ului nu iti asigura buna functionare, mai ales daca nu a fost virginizat sau luat de pe o masina similara cu a ta....

Pe langa cele enumarete mai sus, as suspecta si senzorul de la arborele cotit.

Ecu  l-am victimizat si este pe acelasi cod cu masina am schimbat si senzorul arbore cotit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Bounce a spus:

Stai putin sa ne intelegem pe romaneste :)

Ca nu porneste am inteles, ca ai schimbat bobine si ecu...ce ecu ai pus? a fost virginizat? banuiesc ca nu ai luat nou.Cu un ecu second luat de pe alta masina si nevirginizat nu are cum sa porneasca pentru ca el are alte setari.Daca schimbi asa la nimereala nu merita ca bagi bani aiurea si nu prea nimeresti.

Eu zic sa chemi pe cineva cu un tester si sa ne zici si noua codurile de eroare si atunci te putem ajuta, sa ma apuc acum sa-ti spun de ce nu porneste ii imposibil de aici, pot fi o gramada nu doar bobine,sigurante,senzor vibrochen

 

received_950831522141487.thumb.jpeg.51cb5e27552c5185fa6a1c73a14d420a.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

0443 este electrovalva de pe retur si controleaza presiunea din rezervor, teoretic functioneaza si fara ea.

3 erori pe injectoare intermitente: alea daca le stergi apar instant inapoi? ai umblat la rampa de injectoare? bujiile in ce stare sunt? bobina e bagata calumea peste bujie? 

Am intalnit erori pe injectoare din cauza clapetei de acceleratie care era foarte murdara, trebuie curatata si invatata iar.

 

De cand a inceput mai exact sa faca figuri? inainte sa schimbi senzorul de pe volanta sau dupa? mufa de la senzorul respectiv e in spatele motorului si are o siguranta de sarma...sigur e bagata ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 23.08.2021 la 16:37, Bounce a spus:

0443 este electrovalva de pe retur si controleaza presiunea din rezervor, teoretic functioneaza si fara ea.

3 erori pe injectoare intermitente: alea daca le stergi apar instant inapoi? ai umblat la rampa de injectoare? bujiile in ce stare sunt? bobina e bagata calumea peste bujie? 

Am intalnit erori pe injectoare din cauza clapetei de acceleratie care era foarte murdara, trebuie curatata si invatata iar.

 

De cand a inceput mai exact sa faca figuri? inainte sa schimbi senzorul de pe volanta sau dupa? mufa de la senzorul respectiv e in spatele motorului si are o siguranta de sarma...sigur e bagata ok?

Salut e băgat corect sarma  .

Masina a mers până acum 3 saptamani fără nici o problemă să oprit în mers ia tăiat accelerație si dupa aia sa oprit dintr-o data fără să mai pornească .

Ce valori trebuie sa aibe la măsurare bobinele 

Nu am umblat deloc la rampă 

20210901_120155.jpg

20210901_120150.jpg

20210901_120155.jpg

20210901_120134.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mufa de la senzorul de pozitie a arborelui cotit nu ai uitat-o neconectata, nu?

Erorile pe care le-ai pus, le-ai sters si au aparut din nou? Va ca printre ele ai si codul D60010, cred ca acela e de la imobilizator, de aceea nu ai scanteie ca e blocat din ECU. ECU de unde l-ai cumparat? Cred ca ar trebui sa iei legatura cu cei care ti l-au vandut, in mod normal trebuia sa functioneze, dar daca sunt alte probleme specifice, ei ar trebui sa stie despre ele si cum se rezolva. Iar blocarea din imobilizator e o problema specifica pt inlocuirea ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0351,0352,0354 sunt bobinele.

In prima faza eu zic sa incerci sa o pornesti cu o alta baterie ca sunt foarte sensibile la curent bobinele respective, de preferat sa aiba minim 60A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.