Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Recommended Posts

eu as mai verifca si senzorii crankshaft, camshaft si knock, daca te intereseaza pot a pun o poza cu ecu si unde sint ei legati de el.

 

eventual legaturile lor (cablajele lor) de verificat.

as miza acum pe cel krankshaft, am citit despre motoare care porneau greu la cald si au gasit senzorul de pe volanta defect (se rezolva prin inlocuire - era motor de kangoo, si parea sa fie o problema cunoscuta).

 

chiar daca e marca diferita principiul e cam la fel, ma gindesc ca si defectele si eventual rezolvarile sint cam la fel ( am vazut la opel rezolvare de genul, sonda lambda , efect despre care am citit la renault si care de acolo a fost si la opel, simptom asemanator, noroc ca proprietarul (probabil ajuns la capatul rabdarii si fara solutie) s-a hotarit intr-un final sa verifice si aia si de acolo a fost).

Edited by gabimilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema la el este ca electromotorul invirteste foarte greu motorul cind este cald,la rece spune ca invirte bine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma mai uit odata la simptomele de la kangoo poate n-am retinut

m-as bucura daca ar reveni cu info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, da m-am gandit și la senzorul ala este chiar pe volanta, dar cel mai probabil după cum ma gândesc eu este alternatorul care are niște rulmenți cu bile și la cald se dilată și nu da voie la cureaua de alternator sa învârtă 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca se dilata atit de tare

masinile sint facute sa preia fare probleme asa ceva

Edited by gabimilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite - e drept ca nu zice ca ar invirti anemic.

 

3.JPG

4.JPG

Edited by gabimilo1
completare

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cite stiu cureaua de alternator este curea de accesorii.

 

de proba pentru un minut poti sa o dai jos cind se incalzeste motorul si incerci sa pornesti.

 

ar trebui sa porneasca usor daca aici ar fi problema. nu lasi sa mearga mult sa nu il incingi ca probabil cureaua aia antreneaza pompa de apa.

Edited by gabimilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.