Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

io-seicento

Unghi fuga+corectie inclinare roata (camber) Fiat Panda 1.1

Recommended Posts

Deschid acest topic pentru cei care au problema cu unghiul de cadere (camber) la rotile din fata.In 100.000 km am schimbat vreo 3 rinduri de bascule,amortizoare,rulment superior amortizor,plus facut de doua ori reglajul unghiului de fuga,fara ca problema sa se rezolve:cauciucuri noi care dupa 10-15.000 km incepeau sa prezinte semne de uzura pe interior.Din ce am mai vorbit cu alti proprietari de Fiat am inteles ca aproape toate au aceasta problema si ca ar fi din cauza basculelor aftermarket care nu au aceleasi dimensiuni cu cele originale.Am rezolvat problema montind suruburi cu excentric,recomand marca PowerFlex par sa fie fabricate in Anglia.

Atasez foto cu valorile inainte (nu se vede bine in poza -1.38 stinga si -2.03 dreapta) si dupa montarea suruburilor corectoare.

111111111111.jpg

222222222222.jpg

IMG_20200107_084816.jpg

IMG_20200107_084824.jpg

Untitled.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calibram senzorul pozitie volan.

Azi am vazut ca roata dreapta fata are un pic de joc fata-spate,cauciucul prost de la bucsa orizontala.Bascule QWP schimbate in luna august.Ma bate gindul sa cumpar bucse poliuretanice poate am noroc si sint mai rezistente.Cele mai ieftine le-am gasit aici: https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleje-wahacza-przedniego-dolnego-Fiat-Panda-typ-169-2szt./23110825

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu fie din bieletele de directie sau capete de bara, dar parca le schimbasesi nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capetele de bara si bieletele sint cele originale,ma mir ca au rezistat aproape 200.000 km.

Jocul este in bucsa de la bascula,cea mare fixata cu surub vertical.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ai in plan, le schimbi? Daca da, orienteaza-te spre o marca mai buna decat ce ai acum pe masina. Din ce am mai citit pe internet se pare ca marca swag ar fi o firma sub tutela febi, dar la un pret mai mic. Eu pe spate am schimbat bucsile la punte cu unele swag si par bune.

Daca schimbi basculele poate rezolvi si problema unghiului de cadere fara sa mai apelezi la suruburile excentrice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa incerc sa schimb doar bucsa cu probleme.Bascula nu mai cumpar,daca nici bucsa schimbata nu o sa reziste si pivotul este bun am sa dau comanda de un set de bucsi poliuretanice.

Unghiul de cadere al rotii poate fi decalat si din gaurile de prindere fuzeta pe amortizor.Amortizoare tot marca QWP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.