Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Sorin

Sistemul de racire motor

Recommended Posts

Buna seara si multumesc de acceptare.Sper ca vom avea ce povesti !!  Incep cu o problema de sezon zic eu.Am patit azi stand cam mult in aglomeratie ( aprox 30 min pas cu pas) timp in care am observat ca acul de la temperatura urca cam nervos.Pana acum statea linistit cam la jumate si nu mi-a facut probleme.La a doua privire deja se aprinse becul rosu.Va dati seama de pe banda 2 in aglomeratie sa fac semne sa trec pe unu si apoi un loc sa opresc masina ...Groaznic..!!Am stat cam 20 min sa se mai raceasca si apoi am pornit spre casa pe un traseu mai lung dar mai liber cu ochi pe indicator care nu a urcat mai sus de jumate dar pulsul meu a urcat mai sus....Am dat pe telefoane si mi sa spus ca sa ma uit daca porneste ventilatorul de racire din spatele radiatorului si NU..Nu porneste chiar daca am tinul masina turata.Intrebare Unde este siguranta sau la ce sa ma uit ca acum de sarbatori nu este nimeni sa ma ajute si am nevoie de masina.Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema poate fi de la releul T06 sau siguranta F06.Daca este arsa siguranta,posibil sa fie ventilatorul ars sau gripat.

Mai poate fi si de la mufa care intra in ventilator,contacte oxidate.

21-19-38-panda_fan_wiring.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrucat pe sectiunea Panda, nu s-a creat un topic dedicat sistemului de racire, acest topic va fi redenumit ca "Sistemul de racire motor" in care se poate discuta tot ce tine de sistemul de racire al motorului, asadar spor la cat mai multe discutii :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc io-seicento .Am chemat azi un coleg sa se uite si sa masoare relee,sigurante si pana la urma ventilatorul nu primea tensiune deci ar fi cam ars ,L-am pus pe direct dar degeaba. Intamplator am dat de ceva care ma pus mana la cap.Aici voi avea ceva de furca !! De un an de cand am luat masina nu am avut probleme pana acum..!!

Panda 014.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza este de la masina ta?Nu am mai vazut asa ceva.

Cutia cu sigurante si relee din schema trimisa de mine se afla in compartimentul motor in dreapta bateriei.

Daca schimbi ventilatorul si ai aer conditionat iti trebuie unul cu 2 viteze,daca nu ai aer este cu o singura viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, Sorin a spus:

Da ,din pacate este de la masina mea.

 

Iarta-ma, ti-am sters acele doua poze din greseala, daca le mai ai, mai urca-le o data.

Dar ce s-a intaplat cu cablurile alea, sunt puse provizoriu de electrician sau asa au fost de cand ai luat masina? E dezordine mare acolo.

Inca o data imi cer scuze ca ti-am sters acele doua poze, dar nu a fost intentionat, daca le mai ai, poti sa le urci din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu erau asa de relevante pozele.Asa am cumparat masina anul trecut si imi spunea fostul proprietar ca a avut probleme cu inchiderea centralizata si a schimbat ceva pe acolo ,Nu am dat importanta .Acum sa nu mi se spuna ca NU AI VAZUT CAND AI CUMPARAT-O ?.Pana acum nu am avut probleme cu ia si daca merge bine de ce sa caut eu problemele....Nu am prea multe asteptari la o masina relativ veche.In super aglomeratia din Oradea este ff buna nu mai vorbesc de gasirea unui loc de parcare.Aici am nevoie de o programare la electrician cu 2-3 saptamani inainte de aceea am apelat la un coleg de servici.mare pasionat de asa ceva. Incarc totusi poza cand masura el ceva pe acolo..!!

Panda 018.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S.

Colegul meu este inginer electronist !!

Edited by Sorin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar ai depistat ca e electroventilatorul dus si se poate rezolva fara probleme.

Acolo sub bord trebuie sa verifice colegul tau ce este cu firele alea, pentru ca din ce vad nu par a avea legatura cu instalatia masinii, mai degraba par a fi adaugate ulterior, ceva in plus la masina, daca totul e in regula cu ele, poate reuseste sa iti faca un pic de "cable management" sa arate cat de cat ordonat, nu de alta dar daca vei avea nevoie sa verifici ceva pe acolo te vede Dumnezeu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.