Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

danielomihai

FIAT Coupe

Recommended Posts

  • Administrator

  FIAT Coupe -o masina de vis ..

 

    La lansarea sa în 1993, Coupé a fost disponibil cu un motor in patru cilindri-  2.0 L 16V motor,ambele Turbo (190 cp) şi în mod normal-aspirat (139 cp). Ambele motoare au fost mai târziu versiuni ale Twin Fiat-Design cu came şi moştenit de la Lancia Delta Integrale, castigator al Campionatului Mondial de Raliuri de şase ori. 1996 a adus într-un motor de 1.8 L 16V  130 CP, impreuna cu un 2.0 litri cu 5 cilindri 20V (147 CP), precum şi un 5 cilindri, de 2,0 litri 20V Turbo (220 CP (160 kW , 220 CP)). Cu un 0-62 mph (0-100 km / h) timp de 6,3 secunde, si o viteza maxima de  250 km / h . Fiat Coupe a fost una dintre cele mai rapide masini europene cu tractiune fata la acea vreme.

    Versiunile 16V turbo si 20V de supapă au fost echipate cu un foarte eficient Viscodrive diferenţial cu alunecare limitată pentru a contracara understeer că plăgile cele mai puternice masini cu tractiune fata. În plus, Coupe are o suspensie independenta:  fata MacPherson si wishbones inferior ancorat de o traversă auxiliar, bobina compensate arcuri şi anti-roll bar; La spate, la sfârşit de arme montate pe o ramă auxiliară auxiliar, arcuri elicoidale si un anti -roll bar.

    In 1998, a aparut o ediţie limitată, care recomandate de reţea etriere de frână Brembo la etriere de faţă şi de reţea standard de la spate, un kit de corp, push-butonul Start, şase trepte, strut bretele pentru a face un şasiu mai rigid şi scaune Recaro care introduce o piele de culoare roşie a oferit sprijinul mai bine decât standardul 20VT locuri. LE a fost produs in Black (plat), Roşu (plat), Vinci Gray (metalice), Cronos Gray (plat) şi oţel Gray (metalice). Caroseria  a beneficiat de asemenea de titan insera aurit în jurul Bezels lumina si aripa oglinzi. Fiecare ediţie limitată ( 'Le ") Coupé a fost fabricat cu o insignă situat de oglinda retrovizoare, care conţinea acel număr masinii unic (se zvonea că Michael Schumacher a fost proprietarul iniţial al LE Nr 0,001). Fiat a declarat iniţial ca au fost doar pentru a construi aproximativ 300 de Editions Limited. Suma finală a fost mult mai mare, cu un număr cât mai mare cu 1400 touted de către unii. Acest lucru a înfuriat multi dintre proprietarii celor 300 autoturisme editie limitata şi aproape sigur a afectat valorile reziduale.

    În anul 1998 de 2,0 litri cu 5 cilindri 20V luat un variabila de intrare sistem care a adus puterea de 154 CP (115 kW). 2.-litri cu 5 cilindri 20V Turbo a primit o cutie de viteze cu 6 trepte, inclusiv buton de pornire. În plus, pragurile de la versiunea Turbo de culoare au fost compensată cu vopsea corp. Fiat a lansat, de asemenea, 2.0 L 5 cilindri Turbo "Plus". Acest model a venit cu un kit de opţiune care a făcut-o practic identica cu LE, cu excepţia modificări minore de design interior si fara insigna identificarea unică a LE În anul 2000, Fiat a lansat o altă versiune specială a Fiat Coupe.1.8-litri motor, a fost disponibilă doar în toată Europa continentală şi comercializate ca o ediţie elegantă şi la preţuri accesibile. Fiat, de asemenea, a adus modificări în întreaga restul gamei, de exemplu, scaune noi, fuste laterale şi a roţilor de 2.0 litri 20V de model, "roţi Edition Plus" pe modele turbo şi scaune Recaro fabricate pe "Plus". 2.0 litri 20V Turbo este modelul capabile să accelereze  0-100 km / h  în 6.3 secunde, cu viteza de top de  250 km / h . Cazul în care producţia în cele din urmă sa oprit în septembrie 2000, un număr total de 72.762 unitati au fost produse.

     

      Detalii tehnice :

 

  Driveline transverse engine at front with front wheel drive

Engines 1995cc (84x90mm) 4 cylinder in-line dohc 16V turbo with 195bhp @ 5,500rpm

1747cc (82x82.7mm) 4 cylinder in-line dohc 16V with 130bhp @ 6,300rpm (picture)

1995cc (84x90mm) 4 cylinder in-line dohc 16V with 142bhp @ 6,000rpm

1998cc (82x75.65mm) 5 cylinder in-line dohc 20V with 147bhp

1998cc (82x75.65mm) 5 cylinder in-line dohc 20V turbo with 220bhp @ 5,750rpm

Suspension front : MacPherson strut with telescopic dampers and coil springs plus anti-roll bar

rear :  independent with telescopic dampers and coil springs plus anti-roll bar

wheelbase : 2540mm

track (front/rear) : 1483mm/1468mm (front : 1491mm on 20V turbo)

Brakes front : discs, ventilated, diameter 284mm (305mm on 20V turbo)

rear : discs, diameter 240mm

handbrake operating on the rear via a cable

Gearbox 5 or 6 speed manual

Steering Rack and Pinion with power assisstance

Kerb weight original 1995cc 16V : 1250kg

1997 20V turbo : 1310kg ; distribution front/rear : 67.2%/32.8%

1997 1.8 16v : 1180kg

 

    http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo&feature=PlayList&p=27FA7D674D01AE71&index=2

   

   

1804_.jpg

1806_.jpg

1808_.jpg

1810_.jpg

1812_.jpg

1814_.jpg

1816_.jpg

1818_.jpg

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare coupe-ul cea mai reusita masina din perioada 1990-2000 de la Fiat. CA incepator am punto dar as vrea sa trec la un coupe. E urat ca consuma mult in rest e super.Chiar am vazut o liniuta intre un fiat coupe 2000cmc si un bmw 320. dupa 1 km fiatul si trasese frana de mana si astepta la finish.cam 100m a ramas in spate bmw-ul

Link to comment
Share on other sites

Si eu mi-as dori un Coupe, are posibilitati de tuning foarte mari si e a dracului de ochioasa.

 

Partea cea mai proasta e taxa de inmatriculoare, era in jur de 3500 euro la 2.0 20v-ul. :)

"My Punto is terrible. I hate it. It is always going wrong. So I shall buy another." Jeremy Clarkson - Top gear

Link to comment
Share on other sites

Coupeul 1.8 consuma relativ putin Phantomas , 20vt-ul merge si cu 10% in Bucuresti , asta cel putin s-a intamplat pe mana unui sofer adevarat si cu ani de experienta , intre timp acel coupe a devenit masina de drag , insa nu recomand nici unuia dintre voi , sa nu va suparati pe mine ca nu o zic cu rautate sau bat vreun apropo , dar masina aceasta are o personalitate ce ajunge sa te domine la un moment dat , poate 1.8-ul ar mai merge la voi doi , dar pe cat pare de rafinata dupa forme ce se aseamana atat unei femei frumoase cat si a unui barbat in costum , pe atat este de dura si brutala... eu nu am avut bani si nici nu am fost destul de rasfatat incat sa ma astepte masina in parcare de la 16 ani in mod inutil , altfel aveam de mult coupe , am avut contact cu 20vt si 16vt modificate si stock si sunt atat de greu de uitat incat simt ca s-ar fi intamplat ieri , masini memorabile , masini cu suflet si personalitate ....

Fiat 131 supermirafiori 2.0

1981 Fiat 131 supermirafiori

1962 Fiat 600D

2005 Iveco daily

Link to comment
Share on other sites

Si eu mi-am luat punto ca consuma putin. Momentan sunt student si nu am bani de bagat in masini.

Dar in maxim 2 ani o sa trec la coupe. Nu conteaza ca o sa o tin doar cateva luni..Vreau sa vad cum se conduce..am vazut-o numai la liniute dar nu am apucat sa conduc. Cu inscrierea aveti dreptate dar vecinii nostri bulgari ne ajuta la greu. Pai pt puntolica al meu ma costa inscrierea in jur de 1000 euro, iar masina la nemti costa 500. Am avut noroc ca am gasit-o deja inscrisa.

Link to comment
Share on other sites

cand esti pasionat de fiat coupe nu mai conteaza consumul.eu am un 2000-16 valve si pe oras ia 10 consum,iarna chiar sare de 10 si la drum lung 8 cu ac.Dar cand la 150 bagi piciorul in acceleratie si simti cum te lipeste de scaun...Senzatie!!!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.