Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

blazer

Martori aprinși și erori în bord

Recommended Posts

Am si eu cam aceias situatie,in mers in special in oras eroare abs esp si moare motoru,vreau sa duc ecu la un electronist daca poate sa ii face ceva daca nu probabil voi achizitiona unul nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!  A gasit cineva rezolvare la eroarea Brake lamp fail? si triunghiul aprins? la mine merg toate stopurile, inclusiv ledurile din haion cand franez. Ce sa-i fac? Nu am becuri in portiere (acelea mici rosii), dar nu cred ca are vreun senzor pe acolo sa stie de ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pornesti motorul, accelerezi pe loc pana la 5500-6000 de ture,o lasi sa revina la normal, cand se regleaza turatia mai turezi odata la 5500-6000. Faci treaba asta de 3 ori, probabil acel martor va clipi.Opresti motorul, astepti 1 minut apoi vezi daca mai sta aprins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Asa cum am scris in titlu, primesc eroarea C1522 la vreme rece si imi dezactiveaza sistemele de siguranta. Am inteles ca e ceva de connexiune pe sub volan sau la pedala de frana dar nu am vazut fire sau connectori pe acolo. Stie cineva ce fir e problema si unde il gasesc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna! Am un fiat stillo coupe din 2003 si de ceva vreme imi cam face figuri,asta însemnând că se oprește din mers si nu mai porneste, apare în bord "car security "

Dacă o las 10-15min porneste iar. Stiti de la ce ar putea fi?? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare fani Fiat! Sunt ca nou pe aici si sper sa nu fie cu suparare daca mai exista o postare de genul acesta.

Am achizitionat de curand un Stilo 1.6 16V pentru ca mi-a placut foarte mult si am cateva probleme pentru care sper sa gasesc un raspuns aici, un loc dedicat acestor masini.

In primul rand am am tot citit si am auzit despre o problema "tipica" cu martorul de airbag copil/pasager aprins in bord care palpaie intruna sau ramane aprins? Chia asa este ? E ceva tipic ? sau nu ?

Ce pot sa zic ?! Cand am cumparat-o electricianul  mi-a dezactivat ( sau ucis ) martorul de airbag pasager care era aprins si scotea un sunet prin legarea unor fire jos in partea stanga la scaunul pasagerului. Astfel mi-a disparut bip-uitul martorului de airbag pasager si si afisarea martorului in bord.

Dar cand pornesc NU mi se aprinde martorul cu airbag pasager, cel de deasupra martorului airbag copil!

In timpul in care motorul este pornit se aude un sunet in bord, undeva langa turometru si vitezometru, un bazait, parca un motoras sau vobrator mic din cu pauza de o secunda. Cineva zice ca este de la martorul aprins cu airbag copil. Asa o fi oare?

 

In momentul de fata imi ramane afisat in bord airbag-ul de copil aprins mereu (palpaie)

Un alt prieten / mecanic zicea ca in momentul de fata NU imi functioneaza nici un airbag pe masina si mi-a sugerat sa ii schimbe un modul de sub scaunul de pasager pentru a remedia situatia. Doar ca primul electrician cu care iarasi am vorbit mi-a spus ca poate lega firele tot de sub scaunul pasager pe direct fara sa mai fie nevoie de schimbarea modulului si am rezolvat problema si el mai sustine ca AM AIRBAG-URILE functionale si ca doar eroarea mi-o afiseaza!

Ce sa cred ? Cum sa rezolv problema ? Altcineva zicea ca este din calculator (ECU) aceasta problema, insa calculatorul a fost resoftat de catre o persoana care chiar se ocupa cu asa ceva pentru acest gen de masini.

 

Mecanicul a pus si un tester DEPLHI pe masina si i-au dat ceva erori, majoritatea cu eroare intemitenta, una din ele fiind legata de clapeta de acceleratie, care ar trebui schimbata ca nu trece RAR ul.
Doar ca persoana de la care am cumparat-o chiar ia schimbat clapeta de acceleratie cu una noua inainte sa mi-o vanda si el mi-a zis ca trebuie calibrate cu un tester “ADEVARAT” si dedicate pentru FIAT. Voi ce ziceti ?

 

O alta mica problema o am la partea de climatronic.  Cand dau drumu la aer nu imi arunca ar decat in partea de parbriz si luneta, mai exact unde este sageata de sus. La cele 4 guri de aer din bord si cel dintre scaune nu imi intra aer, cu tot cu ele deschise. Persoana care s-a uitat la masina mi-a spus ca nu se deschide o clapeta !? Aveti idee ?

Cel mai tare ma doare la partea de airbag. Vreau sa stiu un remediu, o rezolvare, poate o persoana care ma poate ajuta si pareri de ale voastre. Si sa stiu, am sau nu airbag-urile functionale pe masina ?? Pot fi ceva problem din cauza asta ?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

 

De ceva timp imi apare in bord la pornire [check-engine], am pus testerul pe masina si imi da eroarea [P0340]. Am cautat pe net legat de problema mea si am gasit un filmulet pe Youtube (

), am schimbat senzorul respectiv, dar eroarea e tot acolo si nu se poate sterge.

 

Distributia este la punct si a fost schimbata in urma cu aproximativ 4000 km, iar eroarea [P0340] o am de aproximativ 20 km.

 

Ca simptome: masina porneste mai greu si martorul [check-engine] aprins.

 

Eu ma gandesc ca ar putea fi vorba despre ECU. Aveti idee? A mai patit cineva la fel? 

 

Imi puteti recomanda pe cineva care repara ECU, care ar putea sa verifice daca e din ECU problema?

 

Astept raspuns.

 

Multumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

 

Multumesc pentru raspuns. Am cablu KKL + MultiEcuScan, aveam 2 erori, una din ele am putut sa o sterg, dar pe aceasta din pacate nu. Cum am spus, am schimbat senzorul ca in video, dar simptomele au ramas.

 

Ca simptome: masina porneste mai greu si martorul [check-engine] aprins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum este la Stilo,daca senzorul este cu 3 fire ar trebui sa aiba masa,alimentare si semnal.Poti masura sa vezi daca se alimenteaza,semnalul se masoara cu osciloscopul.Mai poate fi si cablajul intrerupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia este ca eroarea a aparut asa din senin, am cautat ce ar putea fi... si am schimbat senzorul, dar nu s-a intamplat nimic. Am sters eroarea, cand pornesc apare iara. Cum am spus si mai spus are un singur siptom porneste un pic mai greu in rest nu am sesizat altceva.

 

Dar nici nu as avea incredere sa plec intr-un drum mai lung cu masina in starea asta. Intre timp am gasit si un electronist, am dat ECU jos de pe masina si voi merge la el sa il verifice. Am mai citit pe forumuri din strainatate ca ar putea fi o problema de ECU si sa nu citeasca senzorii... Incerc si asta, voi reveni dupa ce am un raspuns de la electronist.

 

Multumesc pentru raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cite stiu senzorul axa came foloseste doar la pornire ca sa spuna la ECU daca pistonul este pe evacuare sau ardere.Senzorul principal este pe arborele cotit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor toate prob care le aveti este numaidin calculator nu mai umblTi la alcv degeaba toate fiaturile stilo su prob cu calculatorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare sa incerc sa schimb si senzorul de la arborele cotit? Mie imi porneste mai greu (singurul simptom de altfel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca era senzorul de pe arborele cotit, iti invartea dar nu pornea, dar poti sa-l dai jos si sa-l cureti, poate are mizerie pe el si nu reuseste sa citeasca bine fulia dintata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare sa incerc sa schimb si senzorul de la arborele cotit? Mie imi porneste mai greu (singurul simptom de altfel).

Electronistul ce a zis?Daca era senzorul arbore cotit cred ca ar fi dat eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am apucat momentan sa ajung la electronist, incerc saptamana asta. Masina merge in fiecare zi 15-20 km fara probleme, acelasi consum, trage la fel, singura problema fiind ca porneste mai greu si am eroarea acolo. 

 

Vreau sa o rezolv, pentru ca nu vreau sa se agraveze sau sa nu mai porneasca sau stiu eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic,din ce am mai citit despre Stilo au probleme cu ECU.Dar poate fi si din cauza cablajului care face legatura dintre senzor si calculator.Porneste greu ce inseamna?Porneste la o cheie mai lunga sau mai multe chei?Ar mai putea fi si bujiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porneste la o cheie mai lunga, bujiile sunt noi si ramane eroarea aprinsa P0340. Eu nu am avut probleme de pornire cu ea pana sa apara eroarea asta si a aparut aproape din senin... Am schimbat radiatorul, nu stiu daca are vreo legatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul l-ai schimbat cu unul nou sau sh? Nu cred sa aiba legatura cu radiatorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.