Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Silviu-Cristian Olariu

Mesajul "check glow plug''

Recommended Posts

Salutare grup,

Dupa o perioada de aproximativ 1 an de stat pe bara, GP-ul meu 1.9 diesel de 130hp din 2007, a inceput sa imi afiseze pe display eroarea ''check glow plug'' la fiecare pornire, clipind intermitent vreo 30 secunde, se aprinde si martorul bujiilor (arcul galben pe orizontala) iar masina nu porneste la prima cheie, ci are o mica intarziere. A mai intampinat cineva aceasta problema?

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Acelasi mesaj, simplu schimbat 1 sau 2 bujii incandescente(sunt consumbile, nimic grav, parte din planul de intretinere caci cred ca nu ai schimbat din 2007 pana acum). Totusi trebuie testat/verificat sa nu fie releul bujiei de vina

Sa ai grija sau sa ceri mecanicului sa desfaca cu grija vechea bujie intrucat filetul este foarte fin si datorita vechimii exista sansa sa nu poata fi desfacut din chiulasa, s-au auzit astfel de cazuri. Imi aduc aminte ca mecanicul meu a folosit wd40 si multa rabdare cate putin la filet apoi iar cu wd 40 si tot asa pana a defiletat vechea bujie.

Am cumparat bujii bosch - sunt ok deocamdata

Sper sa te ajute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema si la mine, cu pornire grea la rece.

Deconectat mufa ce intra in modulul electronic de comanda a bujiilor (compartiment motor, sub stergatoare), masurat rezistenta fata de masa pe cele 4 fire => doua bujii intrerupte, nr. 1 si 2

Partea complicata - demontat bujiile vechi cu scule adecvate, degripant, migala si nervi. Inlocuit cu Bosch, 48 lei bucata.

Problema rezolvata, pornire la sfert.

 

Off topic:

Ce consum ai la ea?

Eu nu reusesc sub 9 in oras si sub 7 in afara. Mers decent, dar nu ca mortu.

Am avut termostatul blocat pe deschis, l-am schimbat si pe ala (la buji a fost frectie, la asta e mult mai nasol) dar consumul e acelasi.

Schimband termostatul, am fost nevoit sa demontez si EGR; era murdara, la fel si galeria de admisie dar nu am apucat sa le curat, decat putin cu spray de carburator. Acum apa urca repede la 90, inainte nici in juma de ora nu trecea de 2 lini.

Am schimbat si ceva colierele dintre intercooler si admisie pt ca erau slabite si "sufla" pe la imbinari, am schimbat si antigelul cu Hepu G12+.

O sa ma uit si la sonda lambda...

Sau mai bine imi cumpar un tester :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.