Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Vasea30

FIAT în presa românească

Recommended Posts

http://www.mediafax.ro/economic/fiat-a-spus-ciao-italiei-prin-fuziunea-cu-chrysler-13020155

 

Fiat a spus ciao Italiei, prin fuziunea cu Chrysler

Fiat, cel mai mare grup industrial din Italia şi un simbol al dificultăţilor ţării de a se adapta la globalizare, a încheiat vineri o istorie de 115 ani în calitate de companie italiană, familia Agnelli şi alţi acţionari apobând fuziunea cu compania americană Chrysler.

 

Noua companie Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA), creată de directorul general Sergio Marchionne, va fi înregistrată în Olanda, va avea sediul în Marea Britanie şi va avea listarea principală la bursa din New York, relatează Bloomberg.

 

"Marchionne nu vea să abandoneze Italia, vrea ca FCA şi el însuşi să fie jucători globali, iar centrul de greutate al FCA va fi repoziţionat în acest scop. Este puţin trist pentru Italia", a declarat Erik Gordon, profesor la Stephen M. Ross School of Business din cadrul University of Michigan.

 

Structura cosmopolită a noii companii reflectă îndepărtarea industriei auto de la modelul unor campioni naţionali precum Fiat, care pe parcursul deceniilor s-a mândrit cu originea sa italiană şi torineză.

 

Prin unificarea resurselor cu cele ale Chrysler, compania cunoscută în trecut ca Fabbrica Italiana di Automobili Torino poate concura mai eficient cu mari producători cum sunt General Motors, Volkswagen şi Toyota Motor, a spus Marchionne, şeful noii companii.

 

"Marchionne are nevoie de luminile de pe Wall Street. Acolo sunt mai multe oportunităţi, faţă de o piaţă periferică, precum cea care a devenit piaţa din Italia", a declarat Vincenzo Longo, analist la IG Group în Milano.

 

Acţiunile Fiat sunt în declin cu 1,9% la bursa din Milano, scăderea, de până la 4,5% pe parcusul şedinţei, fiind atenuată de datele privind creşterea livrărilor Chrysler pe piaţa americană cu 20%, în luna iulie.

 

Fiat intenţionează să investească 55 de miliarde de euro în următorii cinci ani, pentru a creşte livrările cu 61%, la 7 milioane de automobile până în 2018. Marchionne vrea ca veniturile anuale ale grupului să depăşească 130 de miliarde de euro, în cinci ani.

 

Chiar şi aşa, livrările Fiat ar fi mai mici decât cele ale Volkswagen, care are ca obiectiv livrări de 10 milioane de vehicule, în acelaşi an.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.automarket.ro/stiri/fiat-opreste-temporar-productia-lui-panda-58037.html

Fiat opreşte temporar producţia lui Panda

După ce a anunţat oprirea temporară a producţiei lui 500L, Fiat anunţă că va opera o măsură similară şi pentru Panda, din acelaşi motiv: vânzările slabe.



Fiat Panda, hatchback-ul de segment A al mărcii italiene, va avea producţia oprită temporar vreme de 11 zile în decursul lunii octombrie. Decizia de a introduce o pauză în producţie la fabrica din Pomigliano (sudul Italiei) are rolul de a regla diferenţa dintre stocurile dealerilor Fiat şi cererea înregistrată pentru modelul Panda. Într-o perioadă de o săptămână, cei de la Fiat au anunţat oprirea producţiei pentru două modele din gamă, 500L şi Panda. Ambele modele vor avea producţia oprită temporar pentru că vânzările înregistrate sunt sub aşteptări şi dealerii vor să evite formarea stocurilor mari.



Fiat a demarat încă din luna martie a anului curent o procedură de reducere a producţiei prin înţelegeri de şomaj tehnic cu angajaţii săi, propuse şi susţinute de statul italian. Din cei 4.500 de salariaţi ai uzinei Pomigliano, 1.950 au deja contracte de solidaritate semnate, care implică reducerea numărului de ore muncite la fabrica respectivă în schimbul unui salariu redus proporţional. Măsura respectivă are rolul de a evita concedierea angajaţilor şi de a reduce cheltuielile companiei. Italienii de la Fiat promit să readucă toate uzinele lor la capacitate maximă odată ce vor înregistra o cerere pe măsură pentru modelele din gamă.

Fiat oferă inclusiv o versiune ”Cross” a lui Panda, echipată cu ornamente inspirate din cele ale modelelor off-road şi tracţiune integrală.



Gama Panda de la Fiat are un rol important în rândul mărcii, fiind una dintre cele două direcţii abordate în paralel de marca italiană, alături de modelul 500. În timp ce Fiat 500 apelează la clienţii care pun stilul pe primul loc, gama Panda, căreia îi este pregătită o extindere, a fost gândită de la început pentru clienţii mai pragmatici.



Via Automotive News (înreg.) | Fiat
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trimis la inceputul lunii iulie un material de 7 pagini catre AUTO ITALIA, m-au sunat seara, cerandu-mi explicatii/completari, materialul, dupa o sapatamana de munca, ajungand la ~ 17 pagini:

 

http://lanciafan.blogspot.ro/2014/10/scrisoare-deschisa-catre-conducerea.html

 

au avut si un Audit in acea perioada, si apoi..................pauza!

 

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergio Marchionne, şeful concernului FCA, consideră că unii producători ar putea fuziona pentru a detrona Toyota în clasamentul mondial al producătorilor de automobile.

 

http://www.automarket.ro/stiri/sergio-marchionne-o-fuziune-ar-putea-crea-un-nou-producator-auto-58329.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şeful departamentului european de design al concernului Fiat Chrysler Automobiles a sugerat posibilitatea dezvoltării unei versiuni Abarth a lui 500X.

 

http://www.automarket.ro/stiri/fiat-500x-ar-putea-deveni-noul-membru-al-gamei-abarth-58347.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decizie istorica pe piata auto. Ferrari se desparte de compania-mama Fiat Chrysler

http://www.incont.ro/auto/decizie-istorica-pe-piata-auto-ferrari-se-desparte-de-compania-mama-fiat-chrysler.html

 

decizie-istorica-pe-piata-auto-ferrari-s

 

Ferrari se desprinde de compania-mama Fiat Chrysler, in incercarea producatorului auto italian de a reduce din datoria istotica pe care o are. Astfel, investitorii vor putea, curand, sa cumpere actiuni ale marcii simbol de automobile sport, scrie CNN Money.

 

 

Fiat Chrysler a anuntat ca Ferrari va fi listata mai intai pe bursa de la New York, in jur de 10% din actiuni urmand sa fie scoase la vanzare. Gigantul auto a mai precizat ca este foarte posibil ca actiunile producatorului auto de lux sa se tranzactioneze si in Europa.

 

Compania nu a dat un termen exact in care va fi efectuata separarea, aceasta urmand sa se incheie la sfarsitul anului viitor.

 

Actiunile Fiat Chrysler Automobiles au avansat cu 12%, in urma anuntului ca va separa de grup divizia Ferrari, prin vanzarea a 10% din titlurile diviziei la bursa din SUA si posibil in Europa, si distribuirea restului de 90% actionarilor grupului.

 

Grupul are nevoie de fonduri pentru reducerea datoriilor, iar prin vanzarea de actiuni la Ferrari ar putea obtine 1,15 miliarde de euro, conform estimarilor Mediobanca.

 

Grupul italian Fiat are mari probleme de finantare de cativa ani, acestea accentuandu-se pe fondul crizei economice. In septembrie, grupul l-a inlaturat de la sefia Ferrari pe Luca di Montezemolo, dupa 23 de ani in aceasta functie.

 

 

CEO-ul Fiat Chrysler Sergio Marchionne isi va pastra functgia si dupa separare. Acesta anunta recent ca Ferrari va mari productia pentru a tine pasul cu cresterea numarului de cumparatori ultra-bogati.

 

Marchionne, care a preluat, in octombrie, si sefia Ferrari, dupa plecarea lui di Montezemolo, declara in septembrie ca intentioneaza sa majoreze treptat productia unor automobile precum modelul LaFerrari, de 1,3 milioane de dolari, in concordanta cu numarul mai mare al clientilor bogati.

 

"Daca aceasta categorie de clienti este in crestere, trebuie sa fim capabili sa ii urmam. In caz contrar, lista de asteptare devine prea lunga, iar oamenii de plictisesc", a explicat directorul general al Fiat.

 

Planul contrasteaza cu strategia lui Montezemolo, care ar fi dorit ca Ferrari sa produca doar 7.000 de automobile pe an, pentru a proteja exclusivitatea brandului. Marchionne a indicat in luna mai ca brandul are potentialul de a fabrica anual circa 10.000 de vehicule.

 

Ferrari, cu sediul in Maranello, Italia, este detinuta de Fiat in proportie de 90% si este o componenta majora a planului lui Marchione de dezvoltare a grupului pe segmentul automobilelor de lux, in urma fuziunii care a dus la crearea Fiat Chrysler Automobiles (FCA).

 

Montezemolo, care a preluat conducerea Ferrari in 1991, ar fi vrut mentinerea statutului autonom al companiei, care sa nu devina o divizie, precum Lamborghini, detinuta de Volkswagen.

 

"Oamenii nu ar trebui sa subestimeze importanta Ferrari pentru grup. Din punct de vedere structural, Ferrari ne-a definit si va continua sa o faca", a aratat Marchionne, care a preluat conducerea Ferrari in aceeasi zi in care actiunile Fiat Chrysler Automobiles au intrat la tranzactionare la bursa din New York.

 

El a spus ca grupul nu are nevoie, din punct de vedere tehnic, sa atraga finantare pentru planul de dezvoltare in valoare de 55 de miliarde de euro, dar board-ul FCA va analiza optiunile existente la sfarsitul lunii octombrie.

 

Pentru imbunatatirea profitabilitatii in anii urmatori, Fiat Chrysler vrea sa lanseze mai multe modele de lux, precum sedanul Maserati Ghibli, care este dotat cu motoare dezvoltate si construite de Ferrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo primeşte în 2016 un succesor construit în Turcia

 

http://www.automarket.ro/stiri/fiat-bravo-primeste-in-2016-un-succesor-construit-in-turcia-58679.html

 

 

Tofas, joint-venture-ul FIat din Turcia, va investi un miliard de dolari în dezvoltarea unui succesor al lui Bravo, care va fi oferit în versiuni hatcback, berlină şi break pe piaţa din Europa. Debutul este programat pentru anul 2016.

 

Fiat Bravo va primi un succesor în 2016, care va fi construit în Turcia de Tofas, joint-venture-ul din ţara respectivă al celor de la Fiat, titrează Automotive News. Compania Tofas va investi un miliard de dolari pentru dezvoltarea şi producţia noului model, care va fi construit în principal pentru export în Europa. Succesorul lui Bravo va avea versiuni berlină, hatchback şi break, precizează cei de la Automotive News citând surse din cadrul companiei turceşti. În timp ce versiunea hatchback îl va înlocui pe Bravo, berlina va fi înlocuitorul lui Linea, iar Croma va fi înlocuită de break-ul din gama viitoare Bravo.

 

Sergio Marchionne: "O fuziune ar putea crea un nou producător auto care să fie numărul unu mondial"

 

Cei de la Tofas au anunţat în 2013 că vor să construiască 580.000 de unităţi ale viitoarei berline, în timp ce versiunile hatchback şi break ale viitorului Bravo ar trebui să atingă hotarul de 700.000 de unităţi produse. Programul de investiţii care totalizează un miliard de euro va fi derulat din 2016 până în 2023, care pare să fie sinonim cu viitorul ciclu de producţie al succesorului lui Bravo. O declaraţie a oficialilor Tofas pentru Automotive News confirmă faptul că tratativele cu Fiat Chrysler Automobiles sunt în ultimele faze înainte de aprobarea definitivă, fiind definitivate ultimele condiţii ale investiţiei.

 

Fiat pregăteşte revenirea modelelor Bravo şi Punto, dar până atunci lansează 500X

 

Producţia generaţiei Bravo lansate în 2009, care avea loc la fabrica Fiat din Cassino (Italia), a fost oprită în luna iulie a anului curent. Cei de la Fiat au confirmat că Bravo va avea un succesor încă din 2011, italienii fiind nemulţumiţi de rezultatele de vânzări ale compactei lor şi promiţând un model mai radical, precum a fost Nissan Qashqai la momentul debutului său pe piaţă. Până să construiască urmaşul lui Bravo şi derivatele sale, fabrica Tofas din Turcia construieşte modelele Linea, Doblo şi Fiorino, precum şi modelele Citroen Nemo, Peugeot Bipper şi Opel/Vauxhall Combo.

 

Marchionne: "Următorul Fiat Bravo va fi complet diferit"

Via AutomotiveNews (înreg.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reclama americană a noului Fiat 500X ironizează expresia „Fix It Again, Tony”

http://www.automarket.ro/tv/reclame/reclama-american-a-noului-fiat-500x-ironizeaz-expresia-fix-it-again-tony-4162.html

 

Ştim cu toţii gluma care susţine că numele Fiat este o abreviere de la expresia englezească „Fix It Again, Tony” şi o modalitate de a ironiza fiabilitatea constructorului. Italienii au avut însă curaj să ironizeze asta în reclama noului 500X.

 

https://www.youtube.com/watch?v=urjj4RGiCig

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.incont.ro/auto/sfarsit-pentru-unul-dintre-cele-mai-reprezentative-branduri-din-industria-auto-americana-chrysler-si-a.html

 

Sfarsit pentru unul dintre cele mai reprezentative branduri din industria auto americana. Chrysler si-a schimbat numele in FCA US, dupa fuziunea cu Fiat

 

Chrysler Group si-a schimbat numele in FCA US, marcand, in urma fuziunii cu grupul italian Fiat, sfarsitul uneia dintre cele mai reprezentative denumiri din industria americana de automobile, relateaza Wall Street Journal.

Decizia, care intra imediat in vigoare, are loc dupa adoptarea unui nou nume de catre grupul format in urma fuziunii, Fiat Chrysler Automobiles, care a debutat la bursa din New York in octombrie.

 

Operatiunile din Italia ale grupului nou format, Fiat Group Automobiles, au devenit FCA Italy.

 

Chrysler, una dintre cele trei mari companii auto din Statele Unite, alaturi de General Motors si Ford, a fost fondata in 1925. Compania a fuzionat in 1998 cu grupul german Daimler-Benz, formand grupul DaimlerChrysler, dar a redevenit Chrysler dupa inversarea uniunii, noua ani mai tarziu.

 

Fiat a devenit actionarul majoritar al Chrysler in 2011, iar in ianuarie a dobandit controlul integral asupra companiei americane, intr-un acord in valoare de 4,35 miliarde de dolari.

 

Directorul general al Fiat, Sergio Marchionne, isi exprimase de mult timp intentia de reorganizare a companiei, pentru a crea Fiat Chrysler Automobiles, un nou grup cu domiciliul fiscal in Marea Britanie, sediul juridic in Amsterdam si cu listarea principala la New York.

 

Debutul din octombrie al Fiat Chrysler la bursa din New York a venit intr-o perioada critica pentru grup, al saptelea mare producator auto la nivel mondial, care se lupta cu pierderi in Europa si scaderea vanzarilor in America de Sud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povestea unei mașini speciale: Fiat-Abarth Zagato 750 GT Corsa

 

http://www.automarket.ro/tv/istorice/povestea-unei-maini-speciale-fiat-abarth-zagato-750-gt-corsa-4185.html

 

Una dintre cele mai frumoase mașini italiene construite în istorie, Fiat-Abarth 750 "Double Bubble" GT Corsa, este eroina principală a poveștii unui pasionat Mille Miglia. "Erorile de producție sunt poate o parte din spiritul mașinilor din acea vreme".

 

https://www.youtube.com/watch?v=W9oxpdXAqOI#t=135

 

As an enthusiast who has run the modern Mille Miglia five times, Carl Gustav Magnusson didn’t have to think long about which car he wanted when he began planning his sixth run. In his previous five races, each driven with a different family member by his side, Magnusson had piloted a Fiat Abarth Zagato 750 GT Corsa, a car that more than makes up for its small stature by packing a whollop of pedigree, performance, and noise. Magnusson thus went looking for, and found, his current “double bubble” which, like its predecessor, has served as a passport to the golden age of road racing.

For three decades and twenty-four races, the Mille Miglia was among the most grueling races anywhere on the planet. From 1927 to 1957, racers from around the world tore across a thousand Roman miles of Northern Italy, drawing millions of spectators and making GT sports cars from Ferrari, Porsche, Maserati, and Alfa Romeo–among other marques–famous. A pair of fatal crashes in '57, however, put the kibosh on the Mille Miglia.

In 1977, the event was revived as a vintage rally and the roads between Brescia and Rome were once again alive with the scream of racing engines. Cars eligible for entry in this modern-day event are those from which at least one vehicle took place in the original race, making Magnusson’s car among the last eligible models produced. Quick and tough, it’s easy to see how these cars placed second in the 750cc class in the 1956 Mille Miglia and won that class in 1957.

For Magnusson, the Mille Miglia is months away, but he isn’t letting this car sit idle: he drives it several hundred miles each month, blasting through the local canyons before the sun is even up, all to ensure that the car doesn’t forget that it was meant to race.

Drive Tastefully®

http://Petrolicious.com

http://facebook.com/Petrolicious

Share this post


Link to post
Share on other sites

GHIDUL AUTO AL ANULUI: 90 de mașini care se lansează în România în 2015

http://www.automarket.ro/stiri/ghidul-auto-al-anului-90-de-masini-care-se-lanseaza-in-romania-in-2015-59342.html

 

500X - Ademeniți de succesul modelului 500, italienii au pus la cale un plan de a transforma gama de modele Fiat într-o familie 500. Așa s-a născut 500L și așa se naște și 500X, un crossover simpatic care se bate cu Nissan Juke și Renault Captur în segment. Disponibil de la jumătatea anului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.automarket.ro/stiri/sergio-marchionne-m-am-gandit-la-o-alianta-dar-nu-cu-60981.html

 

Sergio Marchionne: "M-am gândit la o alianţă, dar nu cu Volkswagen"

674971l-610x390-b-be18e684.jpg

 

Sergio Marchionne a recunoscut în cadrul unui interviu acordat la Geneva că a luat în considerare o alianţă cu un alt producător, dar că acesta nu este Volkswagen.
 

"Va mai bine pentru marca Fiat să se concentreze pe modelele pentru care este recunoscută la nivel global, în loc să încerce să ofere câte un produs pentru fiecare segment în parte."

Sergio Marchionne
Şeful Fiat Chrysler Automobiles
 
 

Sergio Marchionne, şeful concernului Fiat Chrysler Automobiles, a confirmat într-un interviu acordat la Salonul Auto de la Geneva dorinţa sa de a forma o alianţă cu un alt producător de automobile. Potrivit celor de la Reuters, Marchionne consideră că Volkswagen Group nu este un candidat ideal pentru o colaborare cu FCA. Şeful concernului italo-american şi-a completat declaraţia afirmând că explorează diferite posibilităţi de achiziţie şi fuziune pe termen scurt şi mediu. Singura marcă pe care a menţionat-o Marchionne drept potenţial partener este Mazda, cu care ar putea să extindă colaborarea pentru mai multe proiecte. Cu toate acestea, directorul FCA a specificat că nu a fost încă decisă această extindere a colaborării.

 

Oameni cu vocaţie: Sergio Marchionne, magicianul care a construit mariajul Fiat-Chrysler

 

Tot la Salonul Auto de la Geneva, Sergio Marchionne a declarat într-un alt interviu că marca Fiat nu va mai atinge niciodată volumele de vânzări obţinute înainte de criza financiară. Planul lui Marchionne pentru Fiat se concentrează acum pe o strategie care să obţină profit şi să stabilească o disciplină a mărcii. Tocmai de aceeea, Marchionne doreşte ca Fiat să nu mai fie o marcă generalistă şi să se concentreze doar pe produsele pe care le vinde cu succes şi alături de care obţine profit pe toate pieţele. Aşadar, în loc să aibă modele de toate dimensiunile şi în cât mai multe segmente, Fiat se va concentra pe modelele de clasă mică şi derivatele acestora. Cel mai mare model din ofertă va fi înlocuitorul lui Bravo, model programat să debuteze în 2016.

 

Giugiaro: "Marchionne este un bun om de finanţe, nu un producător"

 

În baza noului plan, Fiat nu va încerca să recupereze cota de piaţă de odinioară prin volume de vânzări, cel puţin nu pe piaţa din Europa. Noua ”claritate de brand” planificată de Marchionne pe piaţa din Europa şi pe alte pieţe de pe Glob va aduce succesul mărcii Fiat în următorul deceniu, în urma unei reconfigurări a poziţiei pe piaţă şi a întregii game a producătorului italian. Revenirea Fiat la profit va fi completată de globalizarea mărcii Jeep, care este derulată conform planului şi de împrospătarea gamei Alfa Romeo.

 

Sergio Marchionne: "FCA va supravieţui chiar dacă nu va atinge obiectivele de vânzări"

 

Via Automotive News (înreg.) | Sursă foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.automarket.ro/stiri/fiat-chrysler-automobiles-ar-putea-lansa-variante-mai-mari-ale-lui-500x-si-61407.html

 

Fiat Chrysler Automobiles ar putea lansa variante mai mari ale lui 500X şi Renegade
Jeep Renegade şi Fiat 500X, doi fraţi de platformă ai concernului FCA, ar putea primi variante mai mari care să lupte în segmentul SUV-urilor compacte.
 

Fiat 500X şi Jeep Renegade ar putea primi o pereche de fraţi mai mari, titrează englezii de la Autocar. Cele două modele noi ar urma să împartă platforma tehnică şi fabrica, la fel cum fac şi fraţii lor mai mici, iar noua poziţionare a acestora ar fi încadrată în segmentul SUV-urilor compacte. Noile modele ale FCA promit echipări generoase şi preţuri competitive în segmentul SUV-urilor de clasă compactă. Cei de la FCA sunt convinşi că fraţii mai mari ai lui Renegade şi 500X vor deveni profitabili deoarece sunt bazaţi pe platforme deja existente şi vor împărţi numeroase componente tehnice.

 

Cele două modele noi ale concernului italo-american fac parte din noua strategie a concernului, care implică abandonarea ideii unei game complete pentru marca Fiat pentru concentrarea asupra modelelor de succes din ofertă şi pentru extinderea gamei de SUV-uri a celor de la Jeep. SUV-ul de segment C al mărcii Jeep vine ca un înlocuitor mult aşteptat al modelelor Patriot şi Compass. Încă de când au fost eliminate cele două modele compacte din gama Jeep, înlocuitorul lor fără nume fusese confirmat pentru debut în anul 2016.

 

Platforma actualelor modele Fiat 500X şi Jeep Renegade a fost construită de la zero şi se bucură de o suspensie independentă de tip MacPherson pentru ambele punţi şi de un sistem de tracţiune integrală dezvoltat de GKN. Spre deosebire de sistemele convenţionale de tip Haldex, sistemul de tracţiune integrală oferit pe Renegade şi pe 500X foloseşte un cuplaj comandat electronic pentru a decide momentul în care trebuie să transmită putere şi către roţile din spate, în timp ce sistemele Haldex se bazează pe un sistem hidraulic.

 

Via Autocar

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.automarket.ro/stiri/alfa-romeo-isi-va-modifica-sigla-odata-cu-lansarea-lui-giulia-61509.html

Alfa Romeo îşi va modifica sigla odată cu lansarea lui Giulia
Alfa Romeo va folosi o variantă stilizată a siglei sale odată cu lansarea noii game, titrează italienii de la Motori.it.
 
126118l-545x372-n-c123bc03.jpg

 

 
Esential400.000 de unităţi pe an vor să vândă cei de la Alfa Romeo până în 2018, de patru ori mai multe decât în 2014.
 

Alfa Romeo se pregăteşte de o relansare prin care speră să readucă vânzările pe creştere după ani de scăderi. Totul va începe în luna iunie a anului curent, când italienii vor lansa modelul Giulia, competitorul italian al lui BMW Seria 3, Audi A4 şi Mercedes-Benz C-Klasse. Odată cu Giulia, cei de la Alfa Romeo vor lansa şi noua lor siglă, titrează cei de la Motori.it. Cu toate că informaţia nu a fost confirmată încă de oficialii constructorului milanez, sigla Alfa Romeo nu a mai fost modificată din 1972, iar sursele citate de publicaţia italiană sugerează această modificare pe fondul necesităţii demonstrării unei reinventări a mărcii care poartă emblema Casei Visconti, conducătorii Milanului în secolul XIV.

 

Sergio Marchionne: "Sunt deschis la alianţe, dar nu vrem să vindem Alfa Romeo"

 

Primele informaţii despre noua siglă a celor de la Alfa Romeo sugerează o versiune mai stilizată a logo-ului folosit până acum de constructorul italian. Simbolurile clasice ale mărcii nu vor fi eliminate, dar vor fi operate modificări subtile la nivelul siglei pentru a marca noua eră a companiei care are acum sediul în Torino. Altfel spus, cele două elemente esenţiale ale siglei Alfa Romeo, crucea roşie pe alb – emblema oraşului Milano şi Biscione, vipera care a fost folosită de Casa Visconti începând cu secolul XI, vor rămâne pe sigla viitoare a mărcii deţinute de Fiat Chrysler Automobiles.

 

Alfa Romeo va deveni o marcă de sine stătătoare

 

948640l-545x384-n-0ecfb188.jpg

 

 

 

Ultima modificare a siglei Alfa Romeo a avut loc în anii '70, când a fost inaugurată fabrica Pomigliano d'Arco, din apropierea oraşului Napoli. La vremea respectivă, a fost eliminat numele "Milano", cratima dintre Alfa şi Romeo, au fost scoasă coroana de lauri care înconjura pe fond auriu sigla şi redusă suprafaţa respectivului fond – laurii fiind introduşi după câştigarea ediţiei inaugurale Campionatului Mondial de Automobilism şi au fost eliminate şi liniile dintre numele oraşului în care a fost fondată marca şi numele mărcii.

 

Moment istoric: Afla Romeo debutează oficial pe piaţa din SUA cu noul 4C

 

Via Motori.it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima plimbare a unui Fiat cu motor de 28.5 litri după un secol de repaos

http://www.automarket.ro/tv/teste/prima-plimbare-a-unui-fiat-cu-motor-de-285-litri-dup-un-secol-de-repaos-4401.html

 

Un colecţionar pasionat a reuşit să recondiţioneze ”Bestia din Torino”, un Fiat S76 din 1910. Acesta avea un motor de 28.5 litri care dezvolta peste 290 CP şi prima plimbare de la Goodwood a fost realizată cu Lordul March pe locul pasagerului.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.automarket.ro/stiri/sergio-marchionne-prevede-o-noua-fuziune-in-industria-auto-pana-in-63077.html

Sergio Marchionne prevede o nouă fuziune în industria auto: "Până în 2018 va apărea o nouă alianţă"
Nevoia limitării costurilor de dezvoltare şi a volumelor mari va duce la apariţia unei noi mari alianţe între actualii constructori auto, spune Sergio Marchionne, cel care conduce destinele Fiat Chrysler Automobiles.
 
0.gif
 

Industria auto va asista la naşterea unei noi alianţe în următorii trei ani. Cel puţin aceasta este opinia lui Sergio Marchionne, CEO-ul Fiat Chrysler Automobiles (FCA), care susţine că este "absolut sigur" că acest lucru se va întâmpla. Totuşi, afirmă unul dintre cei mai puternici oameni ai industriei, "este o opinie pur personală" şi nu are legătură cu o certitudine din piaţă sau legată de compania pe care Marchionne o reprezintă.

 

Presa din SUA a scris în ultimele luni despre un presupus e-mail pe care Marchionne i l-a trimis lui Mary Barra, CEO al General Motors, în care omul care conduce destinele FCA i-ar fi propus acesteia o fuziune între cele două companii. Marchionne a răspuns evaziv când a fost întrebat dacă este posibil ca acest lucru să se întâmple: "Scriu multe e-mail-uri, însă lucrurile astea nu se discută astfel".

Sergio Marchionne este artizanul celei mai recente mari fuziuni din industria auto, când Chrysler şi Fiat s-au transformat într-un singur constructor printr-un proces îndelungat care a început în 2009 şi s-a încheiat oficial în 2014. 

CEO-ul Opel: "În principiu, Marchionne are dreptate"
 

Contactat de Automotive News, CEO-ul Opel - singura marcă reprezentată de General Motors în Europa - susţine că ideea unei fuziuni între doi mari constructori este una corectă, pentru că o astfel de mutare ar elimina multe dintre costurile necesare dezvoltării modelelor.

"În principiu, Marchionne are dreptate, pentru că în acest moment industria auto dezvoltă acelaşi tip de modele în zece feluri folosind zece bugete diferite", spune Karl-Thomas Neumann, care consideră însă că acest tip de colaborare nu trebuie făcut cu orice preţ şi în orice condiţii: "A fost o mare greşeală din partea Opel să caute volum într-o colaborare cu PSA Peugeot-Citroen, şi nu în interiorul General Motors", spune CEO-ul mărcii germane, referindu-se la contractul semnat de cei doi constructori în 2012. Conform declaraţiilor lui Neumann, colaborarea nu va fi continuată şi extinsă, Opel urmând să se concentreze pe dezvoltarea modelelor pe platforme proprii GM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat reacţionează dur: "Acuzaţiile că am falsificat vânzările nu au niciun fundament. Dealerii vor tratament special" :

 

 

http://www.automarket.ro/stiri/fiat-reactioneaza-dur-acuzatiile-ca-am-falsificat-vanzarile-nu-au-68665.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergio Marchionne își toarnă cenușă în cap: ”Chrysler 200 n-a avut succes pentru că am copiat designul lui Hyundai Sonata” :

 

 

http://www.automarket.ro/stiri/sergio-marchionne-isi-toarna-cenusa-in-cap-chrysler-200-n-a-avut-succes-68909.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipoteză surprinzătoare: Germania ar putea interzice vânzările Fiat pe motiv că utilizează software pentru controlul emisiilor:

http://www.automarket.ro/stiri/ipoteza-surprinzatoare-germania-ar-putea-interzice-vanzarile-fiat-pe-motiv-71217.html

 

Un nou producător de maşini în România? Fiat, interesată să asambleze modelul militar Jeep J8 la Uzina Mecanică Bucureşti:

http://www.automarket.ro/stiri/un-nou-producator-de-masini-in-romania-fiat-interesata-sa-asambleze-71225.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.