Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

danielomihai

Lancia Lybra- danielomihai

Recommended Posts

In acest topic va voi prezenta masinuta mea aka Albastrica la care tin foarte mult:

 

Lancia Lybra - 1747 16V VVT 131cp benz. fabricatie 2001 de culoare albastru inchis. Ca si dotari putem enumera:

 

- dublu climatronic cu afisaj multifunctional, display lcd, reglaj lum. ceasuri, volan si schimbator piele cusuta, tapiserie Piele intoarsa Alcantara crem, cotiera fata/spate cu suport separat pahare, bord piele, comenzi volan, sistem 8+1 si subwoofer 200W Bose + magazie 6 CD-uri, jante aliaj 15", geamuri electrice fata/spate cu sistem blocare spate la sofer, oglinzi electrice incalzite, abs, frana disc fata/spate, suspensie independenta spate, 6 airbag-uri, inchidere centralizata etc.

 

 

Masina a fost adusa pe rotile ei din Olanda si o detin din aprilie anul acesta (2012)! Are 205 k, din care aprox 2000 i-am parcurs eu, si nici o problema majora, carte service, masina vanduta de reprezentanta, distrib schimbata, totul functioneaza perfect pe ea, mai putin geamul dreapta spate care nu se deschide (aici lipseste o piesa stupida din plastic care la mine este crapata- problema des intalnita la Lybra), parbrizul- m-am trezit cu el crapat in parcare, caseta directie care are o mica "bataie" pe stanga, anvelope ce trebuiesc schimbate. In rest, ceea ce am schimbat la ea pana acum au fost: bujii- Champion double platinum made in USA, ulei CV- ulei cutii viteze si angrenaje industriale Petrom si o rola intinzatoare la cureaua accesorii- atat.

 

In 2013, urmeaza sa schimb parbrizul, revizie in februarie, sa refac bara fata- a fost prinsa dedesubt in nituri sau mai popular pocnituri- pentru ca a fost crapata de tov Eugen pe cand era la el, proiectorul stanga de ceata- crapat tot din cauza lui :)) si as fi vrut sa ii pun cutie de viteze in 6 trepte de pe Punto HGT- dar nu acum! Restul vin pe parcurs.

 

Poze:

lybra.jpg

lybra 3.jpg

lybra 4.jpg

lybra 2.jpg

lybra 5.jpg

  • Upvote 3

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este pe firma cu contract leasing la Ruse! Sunt multumit, m-a oprit politia o data si mi-au controlat actele, sunt in regula!

  • Upvote 1

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum am achizitionat pentru februarie filtru aer si filtru ulei plus patru anvelope vara Michelin Energy 195/65 r15 foarte putin rulate si in stare excelenta! Poza :D

DSCF3510.JPG

  • Upvote 1

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie facuta cu ulei Selenia Gold 10W40- aveau si sport 10W60 dar nu suficient :( !

Masinuta merge foarte bine si Duminica ii voi schimba placutele de frana fata/spate iar prin aprilie intentionez sa ii schimb parbrizul, ca in mai sa ii fac itp-ul!

 

 

Ma gandeam ca sa o inmatriculez in Romania cu noul timbru de mediu- dar costa 1200 euro - 1,8 benzina... mult- prefer Bg!

  • Upvote 1

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp imi aparuse in bord martorul de la ABS si s-a rezolvat prin simpla schimbare a unei sigurante ce a costat 6 lei -Norauto plus emblema de pe fata pe care am montato deja, proiector stanga schimbat-40lei dezmb. si i-am vopsit aripa dreapta spate din cauza unei intamplari nefericite- m-a costat 420 lei! Am schimbat placutele de frana atat pe spate cat si pe fata si i-am schimbat parbrizul- 380 lei Nordglass; la inceputul lunii iulie ii voi schimba caseta de directie plus bielete si capete de bara pe care le-am cumparat deja -ma va costa doar manopera :)  cam atat- alte probleme nu are Lybra- sunt foarte multumit de ea si merge foarte bine avand in vedere ca are 12 ani vechime :)

 

In rest, sper sa cada "Timbrul de mediu" sa il bage in benzina cum se auzea intr-un timp.. pentru a inmatricula Lybra in tara :) ...daca nu, raman pe firma dincolo... Merg cu masina, nu cu placutele de inmatriculare...

  • Upvote 1

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat caseta de directie cu una TRW sh- 250 lei de la un amic din Club Lancia adua din Germania, bielete directie- 120 lei ambele si capete de bara- 120 lei Optimal Italy plus geometrie roti 100 lei- - manopera schimbat caseta- 450 lei! Masina merge ca unsa acum... nu mai bate sau troncane nimic... directie foarte buna si ulei servo schimbat in totalitate cu unul Eneos- made in Japan! 

  • Upvote 1

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucuresti- Maneciu- retur.. dus 80/ 90/ 120 km/h (127 km) consum 5,0/ 6,3 l/100 km.. retur (A3) consum 14l/100 km- 160/ 170/ 200 km/h :D  plus o mica baie inainte de drum :) 

 

 

IMG_20130724_101349.jpg

respect.jpg

Fata.jpg

Spate.jpg

  • Upvote 1

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

In curand s-ar putea sa inmatriculez masina pe Ro prin partaj- ramane de vazut daca se poate :) 

  • Upvote 1

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica a picat. Bafta!

De unde stii ca a picat? Confirma cu un link util... 

  • Upvote 1

www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

,,Art. IV. - Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/2013 privind timbrul de mediu pentru autovehicule, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 119 din 4 martie 2013, se modifica dupa cum urmeaza:
1. La articolul 8, litera f) se abroga.
2. La articolul 15, alineatele (1) si (3) se modifica si vor avea urmatorul cuprins: „
Art. 15. -
(1) In vederea stimularii vehiculelor noi, nepoluante si eficiente din punct de vedere energetic, persoanele fizice, persoanele juridice, unitatile administrativ-teritoriale si institutiile publice care achizitioneaza autovehicule electrice noi beneficiaza de un tichet cu valoare nominala, pentru fiecare autovehicul nou achizitionat, denumit in continuare ecotichet.................................................................................................
(3) Criteriile de eligibilitate, modelul ecotichetului prevazut la alin. (1), modalitatea de utilizare, precum si metodologia de finantare se stabilesc prin Ghid de finantare a programului aprobat prin ordin al ministrului mediului si schimbarilor climatice.”
Ordonanta Guvernului nr. 16/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal si reglementarea unor masuri fiscal-bugetare a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 490, din 2 august 2013."

 

Iar notarii te trimit la plimbare.

 

Trebuia sa ne miscam repede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este, am aflat tarziu despre acest subiect! Nu se poate, nu se poate... nu circul cu numerele, circul cu masina :) Oricum la noi totul este gandit pe dos cand se aproba o taxa sau o lege! 

 

Poza recenta cu masinuta :)  

 

Tocmai am trecut de pregul celor 208 k si merge foarte bine- ca si problema, trebuie schimbata centralina ABS.. in rest masina nu are nimic :) - ne pregatim pentru o vacanta la Sovata! :)

My Lybra.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia ce am sosit cu ea dupa un drum de 730 km parcursi; masina s-a comportat exemplar si singura problema aparuta a fost zgomot pe partea stanga fata in timpul mersului... din fericire este doar anvelopa ce are o mica galma din cauza unei gropi de Bucuresti :( - trebuie sa schimb anvelopele pe fata .... :(  Masina a consumat decent pentru un motor de 1.8 benzina, 6,3 -7l/100 km la 110- 120 km/h pe ruta Bucuresti- Brasov- Sovata si retur! Ca si probleme am de schimbat: 

 

- centralina ABS- nu este o urgenata majora acum;

- anvelope fata; 

- revizie ulei; 

- semering palier; 

- bara fata;

- discuri si placute frana- pe viitor.


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pregatim de iarna: cauciucuri Pirelli Winter Contact 195/65/15 plus jante tabla! O poza cu Lybra in drum spre Sovata :) si poza cu unul din cauciucuri aflat pe o Lybra adusa din Germania la dezmembrat :P 

anvelope Iarna.jpg

Lybra mea.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

210 k fara probleme majore- pe langa centralina ABS si alte chestii de rutina gen revizie, placute plus discuri etc, trebuie sa dau jos caseta de directie pentru a se schimba toate garniturile (la un service specializat din Bv) deoarece am scuregeri de lichid pe partea stanga! 

 

Veste buna: in 2014- motor 1747, benzina, euro2 (asa trebuie sa "iasa"), an 2000- 14 ani vechime :D taxa 3700 lei :D asa ca, strangem bani la ciorap :D


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat toate cele pentru distributie: 


-doua role curea ditributie INA si curea distributie Gates; 


-pompa apa Ruville; 


-curea distributie arbore balansier Dayco;


-antigel Hepu Germany G12 rosu plus apa distilata 6L. :)



www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu ai luat kit distributie? In cazul meu am dat 146lei in loc de 180 daca luat separat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat separat pentru ca am iesit mult mai ieftin! Kit-ul este mult mai scump, mai ales ca vine de la o singura firma- gen Gates- toate accesoriile! Eu am preferat sa merg pe mai multe firme :) 


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat si cu scurgerile de ulei din caseta- o conducta buclucasa, distributia a fost si ea schimbata plus farurile pe care le-am polishat la o cunoscuta firma de colantari si i s-au aplicat si folie premium Oracal! Ca si probleme mai am de schimbat un senzor de ABS, nimic serios! 


 


 


Lybra in maxim o saptamana va avea GPL Agc Compact Italy si voi "dribla" pretul carburantului! Ma mai gandesc daca o mai inscriu in tara sau nu, la taxele si asigurarile de aici... prefer sa stea pe firma in continuare dincolo de Dunare!


far.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, am scapat de acciza lui Ponta si mi-am montat Gpl in Strada Ilioara- sunt foarte buni si atenti cu masina ta! Am optat pentru Tomasetto Stag 200-4 cu injector Valtec! Am testat Gpl de la Lukoil pentru calibrare... merge exact ca pe benzina, dar am sa incerc Gpl de la Crimbo Gas, Rompetrol sau Omv! 

1549451_520689991370216_4274113838796464493_n.png

1940014_520689881370227_8493155740627007105_n.jpg

10150729_520689954703553_8003462094179041995_n.jpg

10274332_520689874703561_3447836910849414189_n.png

10309479_520690044703544_6265735701376371298_n.jpg

10341588_520689901370225_1805674443071512245_n.jpg

gpl.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp s-au schimbat multe :) 

1 (2).jpg

2 (2).jpg

my lybra.jpg


www.clublancia.ro

Lancia Flavia Berlina - 1,5 boxer (aluminium engine) 1963

Lancia Lybra - 1,8 16V (V.V.T) 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.