Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

vj_alecs

Climatizare - Ventilație Fiat Stilo!

Recommended Posts

Dupa cum suna si titlu am o problema destu de urata mai ales pe aceasta vreme..

Problema suna cam asa clima nu mai baga caldura decat pe partea drapta.. pe partea stanga vine aer direct de afara.. adica foarte rece... am aceasta problema de la inceputul ierni si inca persista.. de precizat ca uneori cand pornesc motorul ramane si acel bazait din 2 in 2 secunde care ar fi calibrarea.. si ramane asa pana opresc motorul

am incercat si eu resetare a climei dar nu a mers. mai are cineva alte idei? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butelia de freon este dubla la bi-zone? Poate trebuie sa ii faci un refil. Poate e intrerupta/crapata pe undeva tubulatura din cauza frigului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu daca butelia e dubla.. dar face asa inca de cand erau 10 grade afara... si parca si anu trecut tot asa a facut.. asa ca nu prea cred ca a inghetat... posibil sa fie de la ceva clapete care deschid/inchid si au ramas pe deschis nu stiu nu imi pot da seama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu mai patesc asta, in general cand trec de la o temperatura mai mare la una mia mica sau invers, si zapacesc clima; Daca ii dau un reset sau un maxx defrost isi revine. Ce pot sa-ti spun, ca nu e de la freon, tubulatura, etc (daca era asta nu-ti mai baga deloc sau se manifesta la fel pe ambele zone).. Este de la clapetele care inchid/deschid/comuta - cum ai presupus si tu. Dar din pacate nu am rezolvarea pentru asta. Probabil e mai ocmplicat: desfacut pe la bord si mesterit pe acolo, probabil tot niste contacte etc. Daca cumva isi mai revine, incearca sa o lasi la aceeasi temperatura - ca sa nu mai fienevoie clapatele sa se miste iar.


Senzatie majora cu 40 la ora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu prea sigur cum e si cu resetu ala.. nu stiu ce trebuie sa imi apara... pt ca am inteles ca dupa reset trebe sa iti apara 00 mie imi apare 01... nu situ daca fac operatia corect.. ai idee cum se face mai precis? oricum de anu trecut nu mai merge deci slabe sanse sa isi revina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare: e aceeasi treaba ca la Linea/GP cand tii apasat butonul de recirculare 10-20 de secunde si afisajul climatronicului incepe sa arate diversi parametri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva de genul:

"SELF-LEARNING PROCEDURE

The AUTO and MONO buttons must be pressed simultaneously within 40 seconds of the ignition being turned to the ON position in order to active this procedure. A few seconds later a figure will appear on the display (in place of the driver's side set temperature) which will count down to indicate the time remaining before the start of the procedure. At the same time (i.e. whilst the count down is taking place) the previous self-learning status is signalled on the passenger temperature setting:

 

'1' flashes if the previous self-learning procedure failed

'0' indicates that the previous self-learning procedure was successful

This procedure is not carried out if at least one of the above mentioned buttons is released whilst the figure on the left hand side is not zero (this is designed to check the outcome of the previous self-learning procedure).

 

Exiting the procedure zeroes the 40 second counting period from when the ignition is switched ON, to allow the procedure to be repeated without having to switch the ignition OFF."

 

si cateva teste

 

se pune contactul, dupa care se apasa simultan la clima butoanele Auto si Mono. Se mentin apasate 3-5 secunde pana apare pe afisajul climei 01 in dreapta si in stanga un "countdown" de 3 secunde. Dupa ce s-a terminat "countdown-ul" se elibereaza butoanele si apare 02 in partea dreapta iar clima incepe sa sufle aer pe diferitele pozitii, dupa care iar apare 01 in dreapta si se mai apasa inca odata Auto si Mono simultan pentru un "countdown" de 5 secunde de data asta se elibereaza butoanele si se porneste masina sau i se ia contactul dupa dorinta

 

si aici la cineva care nu are eroare

 

eu am tinut apasat...si mi-a aparut 03 in stanga dar in dreapta 00....am dat drumu s-a dus count downu si apoi in dreapta a aparut 02...dupa care am tinut iar apasat a aparut countdownu de 05 sec in stanga iar in dreapta 00 iar la terminare 02...01 nu mi-a aparut niciodata in dreapta

 

Poate reusesti sa intelegi ceva; pe mine ma ameteste cand citesc .... nu mai inteleg nimic :)


Senzatie majora cu 40 la ora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici eu nu inteleg. am mai citit tot as ape undeva am incercat sa fac ceva dar este un pic cam incurcat.. o sa mai incerc.. oricum mie imi rame 01 deci cred ca este o eroare.. si nu imi sufla aer pe nicaieri cand ii dau reset..:)

ps: Diomet, Stilo este mai special. nu putea fi asa simplu:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

am intampinat si eu problema asta cu clima..imi baga aer rece peste tot dar cel mai tare baga la parbriz, la picioare si in fata baga usor dar tot rece...ati aflat rezolvarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

 

am si eu o problema mare - este frig si climatronicul nu mai merge.masina este un fiat stilo 1,9 jtd sw

il pornesc; ma lasa sa setez orice dar nu baga aer de nici un fel; a mai intalnit cineva problema asta; care ar fi posibila problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu cu clima, din cate am citit pe net si am aruncat un ochi in masina, motorasele ar fi de vina..la mine motorasele se invart in gol si nu mai cupleaza sa schimbe directia si cald/rece ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am si eu o intrebare. Sunt cam nou in fiat.. :) cand pornesc clima nu imi vine aer decat pe la parbriz, frontal nu vine, imi puteti spune de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Am o problema cu clima bizona la un Stilo 1.9 JTD din 2002 , Cnd bagă aer rece pe dreapta si pe stânga cald si doar prin fata si la parbriz . La picioare si spate nu bagă deloc ! Am făcut o diagnoza imi da eroare : B 1906 Feet / chest motor feedback ( present ) . In spate la clima am reușit sa demontez motorasul cu seria 0132801312 un search google si vedeți despre ce e vb . Ideea e ca dacă ar fi fost stricat si nu ar mai lucra sa închidă / deschidă clapetele teoretic Cnd l-am demontat si cu el in mufa se vede cum învârte își face cursa corect ! Problema sau întrebare este de aici buba sau unde intra el in consola gen ? Dupa câteva deconectari si băgat la locul lui fără cele 3 șuruburi aseară spre surpriza a băgat peste tot mai puțin picioare aer cald si sa oprit bâzâitul !! A mai pățit careva ? Știți unde ma pot duce la un service in București ? Exista mai multe motorașe ? Cu un search pe google am găsit ca defapt sunt 3 motorașe dedesubt lângă pedale ! Sa le iau la rând pe toate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

problemele voastre consta in uzura actuatoarelor  de la clima...e chestie nasoala pt ca unul costa 500-600 ron...la dublu climatronic sunt vreo 3-4 actuatoare pe parte ...aceste actuatoare au un motoras si niste rotite il el care cu timpul se uzeaza nu isi mai fac treaba...ceea ce nu stiu e daca sunt toate de acelasi fel...eu am fost la service...unul era rupt cel care directioneaza aerul pe zone....si celalalt mixare aer ...e obosit..."L-au miscat" putin pe acolo si a mers exact 3 zile...

 

daca sunt obosite urmareste clipul pentru a-ti forma o idee...

http://www.youtube.com/watch?v=o2_19YR_aHQ

am poze cu actuatorul rupt...daca ma poate ajuta cineva sa le pot atasa ar fi perfect... :help:  :salut:  :wave:

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

problemele voastre consta in uzura actuatoarelor  de la clima...e chestie nasoala pt ca unul costa 500-600 ron...la clima bizonica  sunt vreo 3-4 actuatoare pe parte ...aceste actuatoare au un motoras si niste rotite il el care cu timpul se uzeaza nu isi mai fac treaba...ceea ce nu stiu e daca sunt toate de acelasi fel...eu am fost la service...unul era rupt cel care directioneaza aerul pe zone....si celalalt mixare aer ...e obosit..."L-au miscat" putin pe acolo si a mers exact 3 zile...


 


daca sunt obosite urmareste clipul pentru a-ti forma o idee...


http://www.youtube.c...h?v=o2_19YR_aHQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sambata am iesit spre dupamasa, afara foarte cald, am pornit clima ca de obicei, a mers perfect ca de obicei, stiu ca am oprit la o terasa si cand am dat sa plec 10 minute mai tarziu nu mai functiona clima, (am sesizat imediat pentru ca nu se mai racorea inauntru), de fapt clima functiona pentru ca se tura relantiul cand o porneam) dar nu mai baga aer rece, atunci am sesizat ca de fapt nici aeroterma nu se mai aude, nu mai baga nici aer reciclat, nici aer cald, nimic !

 

Sa se fi ars ventilatorul de la aeroterma asa dintr-o data, sau ceva siguranta arsa, ceva contact imperfect...?

 

E de electrician auto sau de mecanic ?

 

"Fiat Stilo 1.9 JTD Multiwagon", 116 CP"

 

Mersi anticipat !


Look good, feel good !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ventilatia e climatronica sau manuala? Daca e manuala nu merge pe nicio treapata sau doar pe treapta a 4-a? Daca merge doar pe treapta a 4-a inseamna ca s-a ars acel condensator din capatul sigurantei termice. Daca nu merge pe nicio treapta ai putea verifica siguranta ventilatorului din tabloul de sigurante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima data electrician, Verifica sigurantele in prima faza ca e posibil sa se fi ars

 

Compresor climatizare siguranta F19  -  langa baterie

Ventilator control climatizare F08 maxi fuse  - tot acolo langa baterie. defapt la alea uitate la toate

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost siguranta arsa, dar nu siguranta in sine era problema ci sonda de marsarier, scurt in sonda si de fiecare data cand cuplam schimbatorul in marsarier se ardea siguranta, sonda de marsarier fiind in acelasi circuit electric cu aeroterama. A durat ceva pana electricianul pe cale eliminatorie a identificat problema, dupa schimbarea sondei de marsarier siguranta nu s-a mai ars prin urmare si circuitul de incalzire/racire habitaclu a inceput sa refunctioneze in parametrii normali.


Look good, feel good !

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11.09.2020 la 8:03, Sechila Cristian a spus:

Buna ziua ! Va rog sa-mi spuneti si mie cum se demonteaza  aeroterma aer / ventilatorul habitaclu .

Off-topic: Exista deja un topic legat de problemele de climatizare-ventilatie, asa ca inainte sa deschizi un nou topic, te rog sa cauti daca exista deja un topic deschis pentru problema cu care te confrunti, intrucat deschiderea unor topicuri similare cu unele deja existente incarca inutil forumul.

Postarea ta a fost mutata in topicul potrivit.

On-topic: Revenind la oile noastre, la o cautare sumara pe internet am gasit ceva informatii, sper sa iti fie de folos.

 

You remove the right hand centre console panel, you need to bend flex the rear of it to remove it, look at the arrows in the drawing

Traducere sumara: Scoateți panoul din dreapta al consolei centrale, trebuie să îndoiți / flexati din spate pentru al scoate, uitați-vă la săgețile din desen

image.png

 

 

 

 

It's best to remove the cabin filter so you have extra access there ( See Stilo Guides for cabin or pollen filter).

Traducere sumara: Cel mai bine este să scoateți filtrul de habitaclu, astfel încât să aveți acces suplimentar acolo.

image.png

 

 

Then you disconnect the cables and remove the three screws to remove the fan

Traducere sumara: Apoi deconectați cablurile și scoateți cele trei șuruburi pentru a scoate ventilatorul

image.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai reusit sa demontezi ventilatorul?

Procedura e similara cu cea din imagini? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.