Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Diomet

Moderatori
  • Content Count

    1,029
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Diomet last won the day on November 21 2021

Diomet had the most liked content!

Community Reputation

135 Excellent

About Diomet

  • Rank
    FIAT Fanatic!
  • Birthday 08/24/1981

Mașină

  • Marca
    FIAT/VW
  • Model
    Linea/Golf6 Variant
  • Motorizare
    1.4 77cp/1.6 105cp
  • An
    2008/2011

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti
  • Interests
    cars, photo

Contact Methods

  • Yahoo
    diomet
  • Website URL
    http://www.diomet.ro
  • Skype
    diomet

Recent Profile Visitors

5,435 profile views
  1. La asta mă gândesc. Antigelul l-am schimbat de 2 ori doar, în rest am completat ocazional. Se cere unul nou.
  2. Doar ce am terminat de citit toate paginile, pornit fiind să fac o curățare completă a instalației de răcire, care contrar suspiciunilor mele, nu are ulei în ea. După lectura tuturor postărilor parcă nu îmi prea vine să mă apuc, cel puțin nu până se întoarce căldura Există și o versiune mai rapidă de a face măcar o curățare preliminară?
  3. O vând! În afara de treaba asta e ok-ish și are și îmbunătăți (multimedia 7", scaune încălzite, faruri noi, gpl. Interesat?:) "Ful dă ful fără pele"
  4. O să mai detaliez puțin. Motorul a avut probleme de nou, pe la 30.000km mânca deja ulei destul de mult, umblam mereu cu bidonașele după mine. Cei de la FIAT nu au vrut să recunoască un motor defect din fabricație și să schimbe motorul așa cum au făcut în alte 2 cazuri din România cu exact aceeași problemă - ulei mâncat, compresie dusă la un motor nou. Mașina era în leasing, cei de acolo mi-au zis că nu e problema lor, să îmi iau avocat și să îi acționez în instanță pe cei la FIAT. Ceilalți 2 de care menționam erau persoane fizice și au schimbat ușor și rapid după ce au apelat la ANPC. Acela a fost momentul când am renunțat la garanție. Am dus-o așa până pe la 150.000km când ajunsese să mănânce cam 1L/1000km, ceea ce este absurd. Am desfăcut motorul și ce am găsit nu era încurajator. Am făcut planare chiulasă, garnituri, segmenți. Trebuia tot atunci și blocul, dar nu am făcut din motive financiare. Uite-ne acum la 233.000 cu aproximativ aceeași problemă.
  5. Nu încă, treaba este recentă și nici nu îmi vine să dau banii pe treaba asta înainte de sărbători. În afară de faptul că mănâncă ceva ulei și că parcă merge ceva mai greu, ea merge. O să fac treaba asta mai spre primăvara-vară. Și da, trebuie să merg la RAR și să schimb seria în carte.
  6. Mașina a ajuns la 233.000km. Motorul prea mic, mașina prea grea, drumuri multe cu încărcătură și viteze mai mari. Să fim cinstiți până la capăt, nici motoarele de 8V de la FIAT nu au excelat vreodată. Prin urmare treaba stă cam așa: - garnitură chilasă "împușcată" - compresie dusă pe cilindrii 2 și 3 - ceva ulei în antigel - bujia 2 mereu udă - motorul merge clar in 3 jumate', se aude cam ca unul în 3 cilindri pe benzină - căldură din mașină, că tot e frig, miroase a ulei încins. Am luat în calcul repararea motorului, ceea ce ar însemna rectificare chiulasa și bloc, garnituri, etc etc etc. Costurile ar fi la prima strigare de cam 5-6000 de lei (doar manopera pentru rectificare este de 2500 de lei - 1000 chiulasă, 1500 bloc), la care mai adăugăm garnituri, distribuție și toate celelalte. Și nu e o țeapă, am un amic mecanic unde aș face operațiunea, fără manoperă la demontare-montare. Cum mașina face cel mult 10.000 lei într-o zi bună am decis să iau un motor de la dezmembrări, unii oferă verificare compresie chiar și factură. Prețul unui motor, în funcție de km este între 1000 și 3000 de lei. La asta se mai adaugă facerea distribuției, care e cam obligatorie în situația asta. Cam așa stă treaba...
  7. Low voltage și short circuit, scurt undeva. Eu aș face cam așa: As începe prin scoaterea siguranțelor pe liniile principale, încărcarea bateriei și punerea una câte una înapoi și verificarea voltajului după 1-2h. Asa ai restrânge căutarea scurtului.
  8. De ce nu încerci o reparație? O să fie o problemă în a găsi pe cineva dar este posibil să ieși mai ieftin. Cutia de înlocuit bănuiesc că este una second hand, ar fi o mâța-n sac.
  9. Încearcă să pui interfața pe altă mașină pentru a exclude o problemă cu ea. ELM-urile nu au viață lungă, am cam 5 bucăți arse până acum.
  10. Am pățit ceva similar zilele trecute. Eroare de imobolizator în bord, ELM nu se conecta, electromotorul nu voia să se dea peste cap. Am reușit să o pornesc împinsă și am dus-o la un service unde am niște cunoștințe. De la o problemă ce se anunța complicată și costisitoare s-a transformat în ceva simplu: firul se masă era întrerupt între caroserie și motor. Dacă ai fișe/clești de pornire, pune unul pe minusul bateriei și celălalt undeva pe motor (zonă curățată în prealabil). Sau: verifică cu un multimetru pus pe rezistență continuitatea de pe borna minus pe motor. Spor!
  11. Scoate radio și vezi pe spate o schemă de genul celei de mai jos, poate te poți prinde. Am văzut la un moment dat pe un forum străin un tip care a găsit sub mocheta aia mufa și doar a cuplat-o. Ai încercat să decopertezi puțin?
  12. Ce intrări are subwooferul? Fă o poză. Posibil să ia semnal de pe un difuzor.
  13. Pentru că am curând ITP și iar o să fie un chin cu noxele din cauza catalizatorului sunt tare interesat de cum îl cureți. Până acum am încercat "curățare profesională", care este doar o țeapă cu toate că părea în timul procedurii să scoată ceva funingine. De schimbat nu îmi prea vine, costă 25% din valoarea actuală a mașinii :)), iar SH este mâța-n sac, pot lua unul cel puțin la fel de dus ca și al meu. Și nici cele "universale" nu mă încântă în mod deosebit.
  14. Diomet

    Audio

    Salut, Probabil că ți-au crăpat și ție membranele și acum îți bârâie. Din păcate îți trebuie și niște inele adaptoare dacă vrei să pui ceva calitativ și nu pe cele "originale care au membrana din carton. Îți mai trebuie un clește de nituri sau șuruburi mici, un letcon/pistol de lipit pentru că mufele ori nu există la difuzorul nou, ori sunt diferite. Ca timp de lucru îți ia undeva între 30 si 60 de minute per ușă. Nu mai știu din păcate mărimile la difuzoare, dar parca erau de 10 pe spate si 13-14 pe față. Eu am luat inele adaptoare pentru GrandePunto. Un exemplu în link: https://www.esderman.ro/inele-adaptoare-fiat-grande-punto-11.html
  15. Detaliază, sunt interesat pentru FIAT. Pe partea dreaptă, de la drumurile lungi de iarnă prin sare, soluții deszăpezire și toate cele a cam fost atacată.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.