Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Diomet

Moderatori
  • Posts

    1,045
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Diomet last won the day on October 22

Diomet had the most liked content!

About Diomet

  • Birthday 08/24/1981

Mașină

  • Marca
    VW/SY
  • Model
    Golf6 Variant/Korando
  • Motorizare
    1.6-105/1.5-163
  • An
    2011/2021

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti
  • Interests
    cars, photo

Contact Methods

  • Yahoo
    diomet
  • Website URL
    http://www.diomet.ro
  • Skype
    diomet

Recent Profile Visitors

6,843 profile views

Diomet's Achievements

FIAT Fanatic!

FIAT Fanatic! (5/5)

141

Reputation

  1. Asta am avut 235.000km din care aproape 180.000 și pe GPL. A fost pentru mine o mașină bună.
  2. CDTI?! Cel care a scris articolul confundă merele cu perele. Da, este același motor, dar totuși, este redactor de presă auto.
  3. Motoarele de 1.4 8V Fire mănâncă ulei, al meu a mâncat de nou, service-ul a ridicat din umeri, că așa este motorul. Fiat are și renume de mâncător de ulei. Eu am testat mai multe uleiuri și am observat că LiquiMoly MoS2 nu îl mânca așa tare, în anotimpurile reci chiar spre deloc.
  4. Epoxy de la Bison, ținut presat și nu mai desfaci nici cu ranga.
  5. Știu, știu să le folosească. Acum 4 ani un pistol m-a lăsat fără permis
  6. Ka sunt cele de pe mașini, doar că sunt "cu impuls". Am înțeles ca cele tip pistol sunt laser, de aia nu țiuie detectoarele.
  7. Detectorul de radar te ajută parțial. Prin 2008 parcă, Poliția a trecut la radare cu impuls. Înainte semnalul era activ tot timpul și detectorul îl prindea chiar de la 1km sau chiar mai bine. Acum, pe impuls, ei îți citesc pe cameră viteza dar dau drumul efectiv la radar pentru consemnare, ceea ce poate fi prea târziu. Eu folosesc detectorul cumulat cu o mașină care merge mai repede la 50-100m în fața mea, astfel încât atunci când dau drumul la radar pentru cel din față, detectorul meu să mă poată avertiza. La drum lung eu "fac media" la stație CB (care este baza), Waze și detector. Eu folosesc un detector cumpărat prin 2006, Cobra 6600 parcă. De atunci sigur au apărut treburi mai performante.
  8. La Linea se găseau prin 2017 când mi s-a rupt un cablu doar pe OE și luate cu pile fără adaos comercial au fost aproape 800 de lei dacă îmi amintesc bine.
  9. Este foarte variabil prețul. Rectificarea poate fi 200 de lei sau poate fi 100 de euro, depinde de oraș, de atelier, de starea vremii, etc Depinde de prețul ganiturilor, depinde de cum arată valvele, prețul manoperei dacă faci la un atelier, etc etc. Poți începe de la un minim 1000 de lei până la...câteva mii de lei.
  10. 77 Am avut pe Linea, nu am avut niciodată așa bun.
  11. Am pățit asta și era masa de la motor la caroserie întreruptă. Trage bine de cablurile, poate stau agățate doar în cămașă
  12. 8 sau 16V (cel de 95cp parcă)?
  13. Am văzut topicul, cum se încălzește mă apuc de treabă. Tot aici am și vasul de expansiune care scapă pe la îmbinare și se găsește doar OE la un preț care e 10% din valoarea mașinii. O să încerc să pun pe interior un epoxy termorezistent. nu mai știu exact, dar din ce îmi amintesc pe pistoanele 1,3 și 4 aveam 10.1-10.2 și pe 2 era 9.9-10.
  14. @adrian2008 treaba era alta. Ce făceam cu scosul bornei și "procedura" aia era de fapt un fel de calibrare a clapete de accelerație, iar comportamentul era asa din cauza îmbâcsirii acesteia cu vaporii de ulei de la evacuarea din camera culburorilor. Curățarea clapetei peioridic a rezolvat problema oscilațiilor. De asemenea, am luat un furtun mai lung și am deviat sub mașină aburii de ulei care erau injectați în filtrul de aer fix deasupra clapetei. Astfel nu se mai acumulează mâzga aia uleioasa acolo.
  15. Update: compresia puțin mai mică pe cilindrul 2. Mecanicul la care merg a zis că m-am inflamat degeaba, pentru un FIat cu 235.000 e chiar ok (nu prea iubește Fiaturile :))) Ce trebuie să fac: - garnitura capac culbutori - curea transmisie - curea servo - întinzător curea transmisie - curățare circuit antigel...că e cu mizerie și din cauză caruia îmi încălzește greu instalația de gaz. - schimbare garnituri "plămân" gpl Cu alte cuvinte, mai bag o fisă pentru o bucată.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.