Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Diomet

Moderatori
  • Posts

    1,037
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Diomet last won the day on June 8

Diomet had the most liked content!

About Diomet

  • Birthday 08/24/1981

Mașină

  • Marca
    VW/SY
  • Model
    Golf6 Variant/Korando
  • Motorizare
    1.6-105/1.5-163
  • An
    2011/2021

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti
  • Interests
    cars, photo

Contact Methods

  • Yahoo
    diomet
  • Website URL
    http://www.diomet.ro
  • Skype
    diomet

Recent Profile Visitors

6,229 profile views

Diomet's Achievements

FIAT Fanatic!

FIAT Fanatic! (5/5)

140

Reputation

  1. Este foarte variabil prețul. Rectificarea poate fi 200 de lei sau poate fi 100 de euro, depinde de oraș, de atelier, de starea vremii, etc Depinde de prețul ganiturilor, depinde de cum arată valvele, prețul manoperei dacă faci la un atelier, etc etc. Poți începe de la un minim 1000 de lei până la...câteva mii de lei.
  2. 77 Am avut pe Linea, nu am avut niciodată așa bun.
  3. Am pățit asta și era masa de la motor la caroserie întreruptă. Trage bine de cablurile, poate stau agățate doar în cămașă
  4. 8 sau 16V (cel de 95cp parcă)?
  5. Am văzut topicul, cum se încălzește mă apuc de treabă. Tot aici am și vasul de expansiune care scapă pe la îmbinare și se găsește doar OE la un preț care e 10% din valoarea mașinii. O să încerc să pun pe interior un epoxy termorezistent. nu mai știu exact, dar din ce îmi amintesc pe pistoanele 1,3 și 4 aveam 10.1-10.2 și pe 2 era 9.9-10.
  6. @adrian2008 treaba era alta. Ce făceam cu scosul bornei și "procedura" aia era de fapt un fel de calibrare a clapete de accelerație, iar comportamentul era asa din cauza îmbâcsirii acesteia cu vaporii de ulei de la evacuarea din camera culburorilor. Curățarea clapetei peioridic a rezolvat problema oscilațiilor. De asemenea, am luat un furtun mai lung și am deviat sub mașină aburii de ulei care erau injectați în filtrul de aer fix deasupra clapetei. Astfel nu se mai acumulează mâzga aia uleioasa acolo.
  7. Update: compresia puțin mai mică pe cilindrul 2. Mecanicul la care merg a zis că m-am inflamat degeaba, pentru un FIat cu 235.000 e chiar ok (nu prea iubește Fiaturile :))) Ce trebuie să fac: - garnitura capac culbutori - curea transmisie - curea servo - întinzător curea transmisie - curățare circuit antigel...că e cu mizerie și din cauză caruia îmi încălzește greu instalația de gaz. - schimbare garnituri "plămân" gpl Cu alte cuvinte, mai bag o fisă pentru o bucată.
  8. La asta mă gândesc. Antigelul l-am schimbat de 2 ori doar, în rest am completat ocazional. Se cere unul nou.
  9. Doar ce am terminat de citit toate paginile, pornit fiind să fac o curățare completă a instalației de răcire, care contrar suspiciunilor mele, nu are ulei în ea. După lectura tuturor postărilor parcă nu îmi prea vine să mă apuc, cel puțin nu până se întoarce căldura Există și o versiune mai rapidă de a face măcar o curățare preliminară?
  10. O vând! În afara de treaba asta e ok-ish și are și îmbunătăți (multimedia 7", scaune încălzite, faruri noi, gpl. Interesat?:) "Ful dă ful fără pele"
  11. O să mai detaliez puțin. Motorul a avut probleme de nou, pe la 30.000km mânca deja ulei destul de mult, umblam mereu cu bidonașele după mine. Cei de la FIAT nu au vrut să recunoască un motor defect din fabricație și să schimbe motorul așa cum au făcut în alte 2 cazuri din România cu exact aceeași problemă - ulei mâncat, compresie dusă la un motor nou. Mașina era în leasing, cei de acolo mi-au zis că nu e problema lor, să îmi iau avocat și să îi acționez în instanță pe cei la FIAT. Ceilalți 2 de care menționam erau persoane fizice și au schimbat ușor și rapid după ce au apelat la ANPC. Acela a fost momentul când am renunțat la garanție. Am dus-o așa până pe la 150.000km când ajunsese să mănânce cam 1L/1000km, ceea ce este absurd. Am desfăcut motorul și ce am găsit nu era încurajator. Am făcut planare chiulasă, garnituri, segmenți. Trebuia tot atunci și blocul, dar nu am făcut din motive financiare. Uite-ne acum la 233.000 cu aproximativ aceeași problemă.
  12. Nu încă, treaba este recentă și nici nu îmi vine să dau banii pe treaba asta înainte de sărbători. În afară de faptul că mănâncă ceva ulei și că parcă merge ceva mai greu, ea merge. O să fac treaba asta mai spre primăvara-vară. Și da, trebuie să merg la RAR și să schimb seria în carte.
  13. Mașina a ajuns la 233.000km. Motorul prea mic, mașina prea grea, drumuri multe cu încărcătură și viteze mai mari. Să fim cinstiți până la capăt, nici motoarele de 8V de la FIAT nu au excelat vreodată. Prin urmare treaba stă cam așa: - garnitură chilasă "împușcată" - compresie dusă pe cilindrii 2 și 3 - ceva ulei în antigel - bujia 2 mereu udă - motorul merge clar in 3 jumate', se aude cam ca unul în 3 cilindri pe benzină - căldură din mașină, că tot e frig, miroase a ulei încins. Am luat în calcul repararea motorului, ceea ce ar însemna rectificare chiulasa și bloc, garnituri, etc etc etc. Costurile ar fi la prima strigare de cam 5-6000 de lei (doar manopera pentru rectificare este de 2500 de lei - 1000 chiulasă, 1500 bloc), la care mai adăugăm garnituri, distribuție și toate celelalte. Și nu e o țeapă, am un amic mecanic unde aș face operațiunea, fără manoperă la demontare-montare. Cum mașina face cel mult 10.000 lei într-o zi bună am decis să iau un motor de la dezmembrări, unii oferă verificare compresie chiar și factură. Prețul unui motor, în funcție de km este între 1000 și 3000 de lei. La asta se mai adaugă facerea distribuției, care e cam obligatorie în situația asta. Cam așa stă treaba...
  14. Low voltage și short circuit, scurt undeva. Eu aș face cam așa: As începe prin scoaterea siguranțelor pe liniile principale, încărcarea bateriei și punerea una câte una înapoi și verificarea voltajului după 1-2h. Asa ai restrânge căutarea scurtului.
  15. De ce nu încerci o reparație? O să fie o problemă în a găsi pe cineva dar este posibil să ieși mai ieftin. Cutia de înlocuit bănuiesc că este una second hand, ar fi o mâța-n sac.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.