Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Arkankent007

Membri
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Arkankent007

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto 2 (188)
  • Motorizare
    Benzina
  • An
    2000

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Jebel, Timis
  1. Am schimbat originala in decembrie din aceeasi cauza ca nu mai pornea. Am cumparat de la magazin la comanda doar pompa (motorasu), nu tot ansamblu si a mers. Se duce dracu de la apa si mizerie....la mine asa sa intamplat. Nu stiu de unde am avut apa in rezervor dar mizerie din benzina clar...poate si apa. E a doua oara in 2 ani. Acu am schimbat ansamblu. Si da nu mai da sa moara(ineaca). Vezi imagine ce am schimbat in decembrie.
  2. Nici a mea nu il are de vreun an am vazut eu ca nu e. Si eu am scapat acolo un capat de cheie de 10 mm si cred ca e acolo si acuma :)))) Nu am avut probleme.
  3. Am sunat si am ales cu cel de la telefon, de la magazin de piese, ce sa zic asta e. Pe banii mei...la naiba. Bine ca am rezolvat-o. Pompa cea noua e functionala doar presiunea e diferenta. Asta veche e ce trebuie. Dar sa stii ca se vede ca de cand o am (3 ani) nu a mers asa....probabil cum am curatat injectoare, schimbat bujii...mortii ei. Sper sa nu mai fie nevoie sa bag bani, sa isi faca treaba ca mi-a mancat zilele de cand o am. Bafta.
  4. Salut, vezi ca la fise eu aveam distanta la 2 fise gen de la capul bujiei nu facea click in mufa din fisa...nu stiu cum dar asa erau. Am masurat cu surubelinta si era diferenta de 3 cm. Nu stiu cum dar nu ajungea pe capul bujiei si vazusem inainte sa moara de tot ca pornea in 3 pistoane, ca batea si tremura de ziceai ca e tractor si e cutremur. Dar nu de fiecare data....apoi am taiat din cauciucul ala ce acoperea suficient sa ajunga fisa pe capu de bujie. Acu e bine.
  5. Buna colegi...am reusit sa masor presiunea din rampa de alimentare, dupa ce am cumparat pompa noua, sa vezi minune...presiunea din pompa noua era de 1.5 bari...drept urmare am cautat prin prieteni si am gasit la cineva o pompa cu subansamblu cu tot la mana a doua( omu dezmembrase masina) si am cumparat, montat, măsurat si merge ca un ceas elvetian. Nu mai are tendinta de a se îneca la apasarea acceleratiei la podea...porneste la sfert de cheie. Merge unsa. Credeam ca daca e noua e noua dar caca, asa e cand sunt mai bune aste-a vechi ca noi. Sa vedem cat o tine. Sper ca la cat mai multi ani. Aaa.. si am sa fac si o spalare a catalizatorului zilele aste-a. Mersi de sfat.
  6. Salut, si eu sunt din Jebel, la 25 km de Timisoara. Dar merg prin Tm deseori. Ar fi frumos sa ne intalnim la o cafea si o discutie despre masinile noastre nebune. :))) Sa auzim de bine
  7. Am schimbat motorasul de pas cu pas relanti si da...acu porneste si moare. Si am pornit-o si cand am dat pedala la podea sa gatuit( inecat). A murit, daca dau usor se ambaleaza. Deci am scapat de una din probleme. Am facut test cu obd si mi-a dat 2 erori: B2801si P02D6. Sa nu spun ca am curatat rezervor, curatat injectoare, schimbat pompa benzina, schimbat bujii, verificat fise, schimbat baterie ca aia era cam gata...deci sa moara masa o gramada de bani. Si timp, nervi si mai e de facut. Sper sa ii dau de cap...de la erorile aste-a. Am cautat si una e o supapa de pe alimentare...cica poate fi murdara si nu alimenteaza benzina. Sa vad unde e. Revin cu detalii.
  8. Nu e de la pompa ca asa am crezut si eu. Si la mine se ineca cand apasam pedala la podea. Si avea momente si momente cum zici. Daca apasam usor mergea blana daca dadeam la podea...mai greu. Pompa am pus noua si la fel. Deci nu e de la pompa. Acu am si de rezerva. Am facut comanda la motorasul pas cu pas de relanti. Maine vine si il montez. Am sa iti spun apoi cum e. Sa nu spun ca pana la acest diagnostic am schimbat bujii, schimbat pompa, curatat rezervor, filtru benzina. Vezi poze cu acel motoras pas cu pas.
  9. Si daca nu e nici 8v, nici 16v? E cel simplu. Benzizar, an 2000, 44 kw, 60 cp. Sa fie de la supapa reglaj relanti, admisie aer...vad maine. Revin cu detalii
  10. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  11. A mea(Punto 188), moare daca apas pedala de acceleratie la podea. In loc sa se accelereze, moare. Se inneaca parca. Daca apas usor merge. Si mai nou nu mai porneste deloc dupa ce am desfacut si curatat capacu cu clapeta de aerisire.( Nu stiu denumirea :D) Acel motoras pas cu pas am vazut ulterior pe youtube la cineva ca are o pozitie...cred ca l-am miscat si mort. Pana sa curat acolo pornea si mergea....acu mortus.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.