Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Valicori_bv

Membri
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Grande Punto
  • Motorizare
    1,3 MTJ
  • An
    2007

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Brașov

Valicori_bv's Achievements

Incepator

Incepator (1/5)

0

Reputation

  1. Al luat o pe logica și am discutat cu un prieten electrician.
  2. Am găsit cauza. Senzorul de temperatura interioara este problema. Acesta exista doar la modelul climatronic și este poziționat pe tubul de aer care direcționează aerul la pasagerul din dreapta fata . Este între aeroterma și vaporizator. După ce I am scos mufa clima și a revenit . Acum își citește temperatura interioara de pe blocul de comanda din panoul de bord .
  3. Fiind un model climatronic nu ar trebui sa existe în senzor de temperatura și pe vaporizator ? La alte mărci auto exista . Daca el este blocat pe temperatura mare ( 30gr de exemplu) el da comanda la compresor sa bage în continuare...zic și eu.
  4. Am urmărit fenomenul de îngheț. Începe sa înghete de la compresor către habitaclul și inclusiv radiatorul din habitaclu
  5. Acolo am umblat prima data ,este poziționată la întrarea țevilor în habitaclu lângă cele de apa și are rolul de a transforma freonul din stare gazoasa în stare lichida . Am schimbat 2 . Prima sh următoarea pe original ( Denso) . De fiecare dată am golit instalația și mereu am pus câte 500g de freon .
  6. Nu pierde gram de freon , am băgat fix 500g , compresorul funcționează. Ce legătură are radiator de antigel pentru motor cu cel de freon ? ....doar ca ele sunt răcite de acelas ventilator atat.
  7. Va salut. Sper sa găsesc aici o rezolvare. Dețin un Grande punto 1,3 mtj climatronic 2007 . Când pornesc clima după 15 minute începe sa nu mai între aer rece în mașină. Am ridicat Capota și am văzut gheata pe conducta de clima ( afara fiind 35 grade ) . Am scos filtrul de polen și cu o camera speciala m am uitat la radiatorul din habitaclu. Pe el se făcuse un strat de gheata parca era congelator și aerul împins de aeroterma nu mai putea sa treacă. După multe drumuri la service unde am schimbat pe rand supapa de vaporizare, radiatorul freon cu filtrul uscator ,freonul , supapa presiune, și tot asa ,face gheata. Am observat ca dacă scot mufa de la rezistenta electrica de la ventilatorul de răcire freon acesta nu mai pleacă pe treapta 1 și după 2 minute porneste la viteza 2 ( maxima) însă țeavă de freon începe sa se dezghețe și clima funcționează....doar ca ventilatorul porneste la fiecare 3 minute de staționare. Dacă cuplez mufa rezistentei înapoi ventilatorul funcționează imediat cum pornesc clima pe o viteza mica dar începe sa facă iar gheata pe conducta . Un sfat va rog!
  8. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.