Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

CV-03-BRF

Membri
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About CV-03-BRF

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Doblo
  • Motorizare
    1.3
  • An
    2008

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Covasna
  1. Va salut. Incerc sa va expun patania mea cu niste injectoare. Masina prezenta o oarecare lipsa de vlaga, la mers subturat ( accidental ) trebuia imediat sa cobor o treapta de viteza in jos. Motorul prezenta in sarcina un tacanit asemanator cu cel al avansului de la motoarele pe benzina, si in mers in zgomot ca si cum ar vibra un element in bataia vantului sau ai merge cu viteza cu geamul lasat. Primul lucru ... am trecut la verificarea debitului de retur. Ma scos tevile de retur si am montat in locul lor niste furtunase de perfuzie la care am atasat 4 seringi cu pistonul tras la maxim si o mica gaura in peretele din apropierea cursei finale a pistonului. Am pornit motorul si in cateva secunde am avut in 3 seringi cca 1 cm volum iar in cea de a 4 cca 2 cm volum. Este testul clasic de verificare a debitului injectoarelor, doar ca am folosit seringi mari ca eprubete gradate. Mare atentie ca trebuie sa presati cu degetul furtunul de retur pentru ca pe acelasi treaseu functioneaza si returul de la pompa de inalta. Am dus injectoarele la curatat la o firma specializata din Brasov si mi s-a comunicat telefonic ca 2 injectoare au generat coduri IMA , la un injector duza nu era in parametri ( debit mic ) iar la celalat scapa pe retur mai multa motorina. Oferta de reparare urma sa o primesc a doua zi. A doua zi a venit si oferta pe WP la un pret de cca 1600 lei pentru 2 injectoare de reparat. Din ce am observat retestarea injectoarelor mai era trecuta inca odata desi dupa parerea mea nu ar mai fi trebuit sa ma taxeze intrucat le-am platiti odata verificarea injectoarelor. Mai era trecute 2 duze si o valva de retur. Intrebarea mea este cum au verificat duza daca returul scapa asa de mult. Mai mult se pare ca au confundat injectoarele mele cu unele de la un motor de 1.9 dar culmea cu fix aceleasi probleme ! Am hotarat sa achizitionez 3 injectoare de la o firma de dezmembrari unde am precizat ca voi returna injectoarele care nu genereaza coduri IMA. Am mers la alta firma din Brasov unde s-au miscat putin mai bine privind operativitatea , in sensul ca le-am primit in aceiasi zi cu precizarea ca sunt bune. Neglijenta mea a fost ca nu am stat sa citesc hartiile primite de la ei intrucat primul termen de 45 minute nu a fost respectat. Dupa montarea injectoarelor ( atentie la saibele de foc care trebuie schimbate si decalite inainte de montaj, nu mai vorbim de curatarea temeinica a scaunelor injectorului cu o freza speciala, am constatat ca in documente nu erau trecute pentru cele 3 injectoare codurile IMA. Daca as fi avut mai mult timp as fi demontat injectoarele si as fi mers cu ele inapoi, dar operatia ar fi presupus inca o zi sau doua intarziere intrucat saibele de foc ( 1,5mm ) trebuiau comandate Domnul de la atelier imi raspunde ca nu au generat codurile IMA intrucat nu am cerut, si oricum nu sunt esentiale la motoarele euro 4. Aici rog cunoscatorii sa imi precizeze acest aspect respectiv daca sunt importante rescrierea codurilor IMA in calculator , eventual sa ma indrume catre un material oficial unde este precizata importanta codurilor IMA la Fiat in mod deosebit. Multumesc
  2. Salut.. incerc sa pun la punct masina tatalui meu. Imi poate spune cineva daca masina este prevazuta cu semnala acustice la semnalizare sau avarii..? Intr-un material tehnic ( posibil pentru un model mai nou de Doblo ) am gasit indicatii cu privire la reglarea volumului avertizorului acostic. Se apasa butonul SET si ESC apoi cu butoanele sus si jos se regleaza intensitatea buzerului. Insa nu reusesc sa identific butoanele SET si ESC. Masina este fabricata in 2008. Am in partea din stanga a volanului ( in bord ) 2 butoane pentru reglat farurile mai sus sau mai jos iar in partea din dreapta a volanului 3 butoane . Cel central pare nefunctional iar cu cele de sus si jos se regleaza secundele. Voi avea in vedere demontarea ramei ceasurilor de bord si remedierea defectiunii.
  3. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.