Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

DanLazar

Membri
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DanLazar

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto
  • Motorizare
    1,2
  • An
    2002

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Clinceni
  1. Distributia am refacut o pentru ca nu am strans la cuplu fulia motorului si se slabise,plus un zgomot ca de tinichea,punctele facute cu vopsea le am facut pentru a se vedea mai bine si sunt exact peste punctele marcate de fabricant
  2. Am refacut distributia si am facut si cateva poze pentru a fi mai usor si celor care nu au*curaj* sa o regleze ,in poze se vede clar cum trebuie sa se alinieze punctele de pe pinioane cu cele de pe bloc sau chiulasa,am refacut distributia pentru ca nu e suficient sa vina semnele far a fi intinsa cureaua,asta pentru ca atunci cand se intinde cureaua semnele de pe pinioane si bloc sau chiulasa se deplaseaza,verificati de doua ori daca semnele de la pinioane coincid cu cele de pe bloc sau chiulasa.Succes!
  3. Imi pare rau dar nu am avut rabdare sa fac poze la reglajul distributiei dar sunt semne clare la pinionul crankshaft spre bloc motor si pinionul distributiei spre chiulasa,amandoua pinioanele au semne pe ele si trebuie sa corespunda pe carcasa din dreptul lor,recunosc ca nu a fost usor dar am urmarit niste tutoriale nemtesti si m-am lamurit,cat despre eroarea de abs este si ea clara pentru ca in incercarea de a avea frana de mana am tot strans reglajul din habitaclu fapt ce a dus la uzura excesiva de pe parghia de la sabot stanga ce a dus prin frecare la distrugerea inelului abs de pe tambur,asa ca... atentie la neatentie!,si inca ceva important,senzorii de abs la masurare indica pe ohmetru numai intro pozitie in cealata nu la fel ca o jonctiune dioda sau tranzistor! O seara placuta tuturor!
  4. Am montat la loc toate anexele si am reglat distributia,motorul merge bine,mi-a ramas doar martorul abs aprins in bord,am facut o noua diagnoza cu obd si nu mai am coduri de eroare.
  5. Lucrurile s-au limpezit, am facut o diagnoza cu obd si mi-a dat missfire pe cilindrul 4 am scos bujia si era afumata si umeda , am scos chiulasa de pe motor,garnitura de chiulasa era arsa intre pistoanele 3-4,maine o pun in functiune montand toate anexele si revin cu amanunte,o seara placuta tuturor!
  6. In timp ce ma deplasam pe centura motorul a pierdut din putere si in final sa oprit,am pornit din nou si am incercat sa plec dar motorul nu mai are putere si se opreste,m-am uitat la bujii si sunt toate afumate,am schimbat bujiile,bobinele si fisele dar defectul persista,ii fac azi o diagnoza cu obd si vin cu amanunte
  7. Multumesc pentru manualul de utilizare blueeise,pur si simplu nu am avut rabdare sa le scot pe fiecare in parte sa le verific,am facut poza cu telefonul si le-am scos pe toate ,sigur greseala asta nu o voi mai face in viitor,acum ma rog sa se mai arda odata ca sa stiu unde este buba... Voi posta imediat ce rezolv problema asta!o seara buna tuturor!
  8. Senzorul de viteza l-am comandat la bardy cu talonul masinii,altfel nu poti comanda nimic acolo,oricum senzorul era identic la aspect cu cel vechi,m-am uitat la cabluri si sunt bune toate,nu am gasit nimic topit sau rupt,nu-mi dau seama unde ar putea fi un contact imperfect,sigurantele sunt bune toate,am facut totusi o greseala pe care mi-o asum,am gasit o siguranta de 7,5 A arsa in tabloul din habitaclu cand le-am scos pe toate gramada si nu mai stiu din ce loc am scos-o pe cea defecta,de atunci tot verific sigurantele de 7,5 A pe rand cu speranta ca sa ars din nou dar nu sa mai ars nici una pana acum,cred ca vorbim de un defect atipic la punto sau poate ma insel!
  9. Am curatat toate mufele de la ecu si ce este langa el pe motor ,le-am curatat cu spray contact si U1601 a disparut insa nu scap de problema acului de viteza care se opreste la scurt timp dupa ce pun masina in miscare
  10. Masina merge cu benzina si GPL(,porneste cu benzina si continua cu GPL),bujiile sunt noi,(poate reglajul electrodului sa fie de vina)apropos,cat trebuie sa fie distanta la electrod?am curatat toate contactele electrice cu spray contact,nu am folosit alta cheie pentru pornire,am inlocuit senzorul de viteza si....ma disperat! nu stiu ce sa mai fac:((
  11. Va salut cu respect,sunt nou posesor al unui Fiat Punto 2002 si am o problema de care nu pot sa scap ,motorul merge bine doar ca mai fluctueaza putin ralantiul,cred ca de la gaz prost se trage dar nu ma deranjeaza asa de tare,problema mare este ca in timpul mersului acul vitezometrului cade la zero iar la fiecare pornire porneste si el insa nu merge decat cateva minute si se opreste din nou aparand si martorul (!),daca iau contactul in timpul mersului si il pun din nou porneste iar si merge putin samd,deasemeni martorul ABS este aprins tot timpul,am verificat senzorii pe fiecare roata si sunt buni ohmetric,am schimbat senzorul de viteza, am facut o diagnoza si am urmatoarele coduri de eroare;U1601,p0500,p0420,p0300,astept un sfat de la dumneavoastra,multumesc ,o zi placuta tuturor!
  12. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.