Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Iri

Membri
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Iri

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Bravo
  • Motorizare
    1.9
  • An
    2007

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Galati
  1. Panou de la usa l am dat jos pentru a schimba difuzorul deorece am vazut membrana fisurata la cel vechi. Referitor la piesa care am gasito, am scos un panou delanga consola centrala pe undeva vine aerul la picioare, am cautat pe net si este de la un actuator. Da se incalzeste chiar foarte bine am termostat la ea si imi urca apa repede. Apa nu a mai scazut cine stie ce este putin, la 2-3 luni completez dar nu foarte mult am observat ca intre habitaclu si zona unde este motorul, axact peunde intra furtunele pentru calorifer are o masca mica semi rotunda, nu este etansa adica din compartimentu motor sa zic asa pot baga doua degete pelanga ea. Nu stiu daca poate fi acest aspect problema gen sa intre aer de afara rece umiditate si sa loveasca in calorifer. Astazi mi a dezaburit greu de ex, dar dupa dezaburire l am tinut normal setat la 19 grade, am fost surprins ca nu mi a aburit iar, am cautat sa vad ce umiditate este afara si sa fac o diferenta alta data deorece de obicei sub 5 grade imi aburea din nou rapid. Chiar nu stiu, singura varianta sa ma uit pe la filtru din habitaclu cu o mini camera sa vad exact.
  2. Buna! Astazi dimineata m-am apucat sa dau jos masca de la portiera fata partea pasager (masina e cu volanul pe dreapta) deorece in difuzor se aut pocnituri si vreau sa vad care e motivul poate este un contact slab sau alt ceva. Dar am vrut tot odata sa vad daca am acces la caloriferul de caldura, am dat o parta mica de masca exact peunde aerul iese afara si am gasit asa ceva! Cred ca este un brat de la un actuator posibil sa fie si din cauza asta aburire si tot odata ca dezabureste greu?
  3. Salut! Scuze pentru intarziere dar am avut ceva probleme si nu am mai putit intra. Nu il tin pe recirculare, de fiecare data il tin pe H1 la maxim fan pentru dezaburire desi o face greu. Dupa care automat sare pe caldura unde e setat la maxim 22. Problema este ca atunci incepe imediat sa abureasca din nou, recent au fost -2 grade afara am folosit spray pentru parbriz sa il dezghet pe exterior surpriza a fost cand am urcat, si pe interior aveam un strat foarte subtire de gheata din ce cauza nu stiu exact. Inafara de asta ca sa poata bag caldura spre partea din fata trebuie sa dau ventilatorul la maxim si se aud doua pocnitiru presupun ca sunt niste clapete care se deschid datorita presiuni desi trebuiau sa se deschida electric sau poate ma insel. Intrebare este ca daca voi fi nevoi sa schimb caloriferul de caldura se poate face fara sa dau tot borul jos? Incerc sa caut un pdf online sa vad daca va merge dar nu gasesc nimic.
  4. Buna! Sper sa gasesc si eu aici cateva raspunsuri pentru problema mea cu care ma confrunt. Detin un Fiat Bravo an 2007 motor 1.9 120cp. De anul trecut am sesizat o problema in sezonul rece dar mereu m-am ferit sa vad exact deunde pleaca problema din cauza costurilor. In fiecare dimineata cand plec la servici in sezonul rece gasesc parbrizul aburit pe interior uneori chiar se simte urme de apa destul de considerabile daca dai cu mana. Pornesc dezaburirea cu ventilatia la maxim si automat se porneste si AC ul imi ea cam 30-40 de min uneorei sa imi dezabureasca parbrizul destul de bine aici mai ajutand si eu cu o carpa stergandul si lasand sa sufle aerul spre el in continuare. Dupa ce parbrizul e dezaburit si ma pun la drum dezaburirea mai sta cateva minute dupa care trece automat pe incalzire(asa cred ca se cheama) de obicei este setat intre 18-20C* imediat la cateva minute dupa ce trece pe incalzire parbrizul incepe sa abureasca din nou si nu inteleg care poate fi motivul am mai lasat uneori si geamu de la portiere putin jos dar daca il ridic inapoi aceiasi problema incepe sa abureasca, recent am verificat si antigelu in vas si era aproximativ de minim si am mai completat putin. Ma tot gandesc sa nu fie radiatorul de incalzire fisurat ca alt ceva nu stiu ce poate fi filtru este schimbat. Daca este radiatorul pentru inlocuirea lui trebuie dat tot bordul jos iar costul nu stiu la cat se va ridica
  5. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.