Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

xf1ref

Membri
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

xf1ref last won the day on October 19

xf1ref had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About xf1ref

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. La voi cum porneste ursuletul Panda benzinar la rece? Parca invarte mai mult decat am vazut eu la alte masini pe benzina. La cald o ia la sfert...dar la rece nu prea.
  2. Codul la oringul ala e cumva 14463980? Nu m-am uitat atent pe la bobine dar cumva iese capatul arborelui cu came ? Masina e culoarea verde guacamole. La gume inca nu am vazut uzura ciudata dar voi monitoriza.
  3. Masina e full fara piele :)), glumesc. E din Romania de la auto italia cu full istoric, a fost folosita probabil 90% in oras. Are Ac si servocity...pare o masina corecta, am vazut vreo 3 panda "impecabile" de pe olx pana sa ma opresc la asta. Masina a trebui sa o iau neparat din Buc, asa ca mi s-a parut cea mai ok...oricum acum regretele sunt prea tarzii. La butuc voi folosi link.ul dat de blueeies, cei drept merge cam greu..trebuie curatat si uns. Ulei un lasa pe jos, doar e umezit motorul. A mai avut schimbata garnitura la capac culbutori de 2 ori pana acum dar se pare fara succes.
  4. 1900 euro 77k km Parca am mai citit pe aici de uzura pe interior la gume. La geometrie nu se vedea de unde vine? E cumva si din cauza bratelor care nu mai sunt la fel ca cele originale? Apropo, stiti situri cu diagrame pentru Panda. Eu folosesc catcar.info dar pt. Fiat nu au diagrame.
  5. In ce hal? Pana acum prb mici cunoscute de ceilalti colegi de pe forum si care nu o impedica sa functioneze zilnic.
  6. Exact, cursa demarorului nu o pot efectua. Buna idee asta cu volanul blocat pe antifurt, voi verifica.
  7. Sa descriu faza cu cheia ca nu am descris cum trebuia. Cheia se rasuceste, se pune contactul dar nu se mai invarte sa dau la demaror. Secventa o fac completa, adica daca am omorat motorul, iau contactul, scot cheia din contact, o bag iar si pun contactul iar ultima faza dau la demaror. Ultima faza e buba, nu se mai invarte sa poti da la demaror. Cheia nu pare uzata, adica cheile amandoua, ca am incercat cu ambele. Parca ar fi un fel de protectie, nu te lasa sa dai direct la demaror daca ai omorat motorul. Frustrarea e pentru sotie ca e incepatoare iar daca omoara motorul nu-l poate porni imediat, pur si simplu nu se mai rasuceste mai departe de contact. Cheia este cu model serpuit, varful are o tesitura dar pe serpuiala nu par sa aiba uzura. Referitor la troncanit voi verifica cand o duc pe rampe. Imi suna a amortizor...m-am uitat in seara asta si pare usor umezit. De toba am tras in toate partile si nu se aude nimic. De fapt toba a fost schimbata acum 3 ani dar in interior e ruginita rau. Mai analizez si revin. Azi am luat o parte din consumabile, am mai completat cu ceva ulei ca masina nu a mai vazut ulei de aproape 2 ani si pana ajung la socri sa ii schimb toate consumabilele sa nu stea cu uleiul aproape de minim. Am luat liqui moly 10w40 mos2, nu mai vazusem ulei deja negru de nou dar asa se pare ca e cel cu bisulfura de molibden. Motorasul se pare ca da ulei pe la toate colturile, da pe la capac culbutori, da si pe la bobinele de inductie. Parca am vazut si ceva furtunase la admisie pline de ulei...probabil ulei din epurator. Aveti vreun cod pentru oringul de la bobinele de inductie? Cutia de viteze la fel..e invelita in pelicula de ulei. I-am luat si ulei de cutie API GL5. Filtru de combustibil am inteles ca nu ar avea, asa e? De masina sunt multumit, merge bine, pozitia schimbatorului e foarte faina, masina e manevrabila si te poti strecura oriunde cu ea.
  8. Eu am gasit codurile 55240149 old code (black), pe care l-am si comandat la epiesa, si new code 55250937 (brown) pe care nu l-am gasit deloc. Nici dimensiunile lor nu le-am gasit ca sa vad daca este la fel cu cel dat de tine. Acum sa vedem daca am comandat ce trebuie, daca nu mai insist. De Ausburg nu am auzit, am gasit site dar e pentru pers. juridice. Trebuie sa ma duc fizic la ei? Alte cateva intrebari/curiozitati: 1.Cand accelerez in sarcina se aude un fel de barait, am astupat evacuarea cu motorul la relanti si a facut presiune..deci nu prea scapa gaze. Asa se aude normal? Poate nu sunt eu obisnuit cu ea 2. Contactul e cam ciudat, cateodata nu pot da la demaror desi scot cheia de tot din contact si o bag iar. Asa fac toate? ca defect nu pare. 3. La gropi mari, pe spate partea soferului se aude un troncanit ca si cum ceva e desprins. Au vreo boala anume? Inca nu m-am bagat sub ea dar daca mai au cate o boala e bine de stiut. Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
  9. Salutare tuturor si bine v-am gasit, Sunt nou posesor de Panda 2005 1.2 60hp si as avea cateva intrebari mai tehnice inainte sa-mi bag mainile in ea. Masina am luat-o pentru sotie si as vrea sa o pun putin la punct. Eu vin de pe Citroen c5 x7 unde imi cam fac singur reparatile, in afara de chestii care necesita neaparat elevator. 1. Am vazut ceva ulei in zona motorului si a cutiei, masina nu lasa urme pe jos dar e umezita. Din ce am inteles la motor e de vina garnitura la tacheti iar la cutie e un simering la tija schimbatorului care scapa ulei si il arunca pe la aerisitor. Oricum voi curata intai si mai astept sa vad exact pe unde iese uleiul. Simeringul la cutie unde l-ati gasit? la o prima cautare nu prea dau de el. Ceva hint-uri aici? 2. Distributia. Recomandati ceva anume ca si marca, ceva mai bun? Bineinteles voi schimba si pompa de apa. 3. La bujii recomandati ceva anume? Vreau sa le schimb si sa fac si o curatare a corpului clapetei de acceleratie. 4. Ambreiajul se regleaza ca e pe cablu, pedala de ambreiaj trebuie sa fie la nivel cu aia de frana sau mai sus? Si ultima, recomandati vreun service aici in Bucuresti? in caz de nu am timp de bibileala. Vreun garaj dedicat sau vreun user pasionat care mai face si un ban pe treaba asta? Numai bine, Adi
  10. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.