Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

xf1ref

Membri
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

xf1ref last won the day on October 19 2020

xf1ref had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About xf1ref

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut colegi, Initial am crezut ca are incalzire in oglinzi dar nu are si pe vremea asta sta apa mereu broboane pe ele. In afara de carpa/laveta ce alte metode ati folosit pentru a elimina apa?
  2. L-am calibrat deja, de fapt am calibrat si position sensor si torque sensor (amandoua sunt integrate in acelasi senzor de fapt). Inainte de operatiune am pus masina in parcare cu rotile drepte si volanul blocat. Am verificat si pe diagnoza sa arate unghiul 0 grade. Merge la fel de bine in ambele directii, mi se pare ca dupa curba trage singura si aduce volanul drept putin mai accentuat decat inainte sa schimb senzorul...dar nu e deranjant. Referitor la topicul de uzura cauciucuri, nu am observat sa le uzeze ciudat...dar mai vedem in timp.
  3. It's alive. Am cumparat senzor si l-am schimbat. Cea mai nasoala treaba e siguranta care tine coloana de directie pe senzor. Pana nu am cumparat un cleste sanatos, tata clestilor, nu am reusit sa scot siguranta. De fapt cu banii dati pe scule aproape ajungeau sa imi schimbe baiatul de la care am luat senzorul. Cateva poze din proces inclusiv cu interiorul senzorului vechi, sa vad si eu ce are in el de costa 450 lei.
  4. Revin cu noutati. Azi am incarcat bateria dar degeaba, aceleasi simptome. Dupa-masa am cumparat interfata KKL si vreo 2 ore m-am chinuit sa ma conectez cumva la masina. Am reusit sa gasesc doar Fiat ecu Scan 2.5 crackuita. Daca are cineva o versiune mai noua il rog sa-mi share-uiasca si mie. Dupa ce am mai bibilit vreo juma de ore setarile portului am reusit sa ma conectez la servo. (mereu imi arata latency to high si nu reusesc sa fac sa dispara) Am mesajul C1002 - Steering column motor torque position sensor - Invalid - Fatal . Dupa ce il sterg si trag de volan revine, deci senzorul e caput.
  5. Cred ca voi lua diagnoza recomandata de pe olx sa vad exact ce mesaje da. Am mai cautat info de servo si am gasit ca de fapt la mine nu are acele relee. Motorul este brushless, in coada unde are capacul de plastic are senzorii hall iar alimentarea este facuta prin 3 power mosfet din ecu. De aia si radiatorul maricel atasat la carcasa ecu. La asta in cel mai rau caz ori s-a ars un power mosfet ori senzorul de unghi.
  6. Revin cu 3 coduri citite cu odb readerul universal:U1600, U1602 si U1700. Cred ca doar ultimul are legatura cu servodirectia...cel putin asa am gasit pe net. Voi scoate si incarca bateria maine, desi e ciudat ca masina porneste la "sfert". Filmuletul acela l-am vazut dar motorul electric e putin diferite la mine, are la spate o placa electronica acoperita cu un capac de plastic negru. Cod OE: 51746818
  7. Nu gasesc odb readerul sa citesc codurile dar revin de indata ce le citesc. Am gasit masa pe cutie si se misca usor....am sperat sa fie de acolo dar tot asa face.
  8. Am revenit de la masina, am verificat incarcarea si este 14v. Am verificat toate sigurantele si sunt bune, le-am scos si bagat in caz de contact imperfect. Mai am de verificat masa ce vine pe motor ca inca nu am gasit-o . Am desfacut sub bord si am scos/bagat toate mufele la servo. Acum la fiecare pornire se stinge becul de servo, cum invart putin de volan se aude clanc si adio servo. Am vazut filmulete cu schimbarea senzorului dar nu am gasit de relee, am gasit doar ceva de punto si cum se demonteaza motorul servo sa ajungi la relee dar nu prea seamna cu motorul de pe panda.
  9. Verific si revin. Inca nu m-am prins daca servo cu relee are si senzor de unghi (cel ce se poate inlocui) sau sunt doua versiuni diferite, una cu relee si alta cu senzor.
  10. La multi ani si an nou fara defecte! Dupa ce masina a stat 2 saptamani, azi am scos-o la drum iar cand mai aveam putin pana acasa s-a aprins servo in borda si am ramas fara. De cand am luat masina a mai facut o data asa dar dupa repornire motor totul a revenit la normal. Acum nu a mai vrut si am mers fara servo pana acasa. Bateria e ok, masina a pornit la sfert. Inca nu stiu daca incarcarea e in parametri dar dupa pornire motor se vede in faruri ca incarca. Cand repornesc motorul martorul servor se stinge, se aude un click de releu si se aprinde inapoi. Din ce am mai citit au fost unele prb la doua relee la modelul mai vechi iar la cele mai noi e senzorul de cuplu sau motor/ecu servo. O idee de unde sa incep?
  11. Am probat asa dar cand era mai cald afara si parea ok, adica acul la temperatura se ridica dar inca nu era cald furtunul catre radiator. Acum temperatura variaza intre cele 2 sageti rosii, la semafor urca dar in mers coboara spre prima sageata rosie. De la sageata verde da caldura mai bine.
  12. Pai cred ca si asta care e acum pe masina scapa, dar pe la 10 grade nu mi-am dat seama. Acum la -2 grade se simte si chiar ma gandeam ca nu ar trebui sa varieze temperatura la motor cu termostatul ok.
  13. Acum mi se pare ca "transpira" mai mult ulei...cred ca trebuiau suruburi si pe capete la capac. Oricum il las asa pana la primavara-vara. De cand s-au inregistrat -3 grade dimineata in Buc am vazut ca nu prea urca acul la caldura, adica el urca la relanti dar in mers mai scade pana la a doua linie completa. Nu bagam de seama dar caldura o tin la maxim si cu ventilatia pe treapta 2 tot nu scoate fierbinte si parca nu reuseste sa incalzeasca masina. Sper sa nu regret ca nu am schimbat termostatul cand am schimbat o-ringul la bobine. Si la voi variaza acul de la temp motor?
  14. Am mai mesterit cate ceva la masina, schimbat garnitura capac ax came la care am pus ceva adaos de silicon etansare. Acum sper sa nu mai dea ulei ca am vazut si pe la distributie umed cam pe tot blocul motor. Am mai reglat si frana de mana sa tina la 3..4 clicuri deoarece tinea pe la 7..8 ...dar nu prea tine destul. Am mai gasit un cablu cam parlit in far pe alimentare faza lunga/scurta. A fost afectata si mufa de la bec care s-a sfaramat, dar l-am reparat temporar, am mai strans papucii si sertizarea unde vine cablul prins pe papuc. O sa tai cablul ala si il voi inlocui, nu prea imi place cum arata si cuprul din el pare cam scopt. In viitorul apropiat vreau sa desfac toate capacele de la distributie sa curat uleiul de acolo si sa urmaresc daca mai umezeste, In viitorul indepartat sau la primavara voi schimba tamponul antibalans care e cam terminat si ma bataie cateodata in vit a 1-a si a 2-a. Mai e simeringul la cutie dar pe frig nu prea am chef de stat cu fiare in mana.
  15. Calculatorul a fost resetat cand am alimentat cu benzina inainte sa plec la drum, acum l-am resetat iar ca sa vad doar consumul de Buc.. Ajuns la destinatie aveam aprox 180 km parcursi cu 4.5% pe CB. In total am parcurs aproape 380km + lasat sa mearga motorul in gol cat am mai mesterit pe la ea si acul la benzina scazuse foarte putin sub jumate. Judecand putin babeste la un plin de 40l cred ca ii cam iese consumul. Inca nu am stat sa-i fac consum de la plin la plin dar voi face pe viitor.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.