Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

xf1ref

Membri
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

xf1ref last won the day on October 19 2020

xf1ref had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About xf1ref

  • Rank
    Membru Junior

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Revin cu niste observatii poate ajuta si pe alti colegi in diagnosticare. Cam de juma de an masina pornea mai greu la rece, in ultimele doua saptamani se intampla sa dau de doua ori la cheie. Dupa pornire motorul era balbait si tremura uneori si in sarcina. Toate astea le pun pe seama pompei de benzina, acum au disparut. O intrebare offtopic. La pedale exista panou ce acopera consola? Acum am observat ca la mine nu este.
  2. MAGNETI MARELLI 313011313042 Asta e pompa. Indicatorul indica bine, aveam plinul facut. Mufa e la fel, pinii aceeasi configuratie, doar acele doua canale din mufa mama sunt mai departate. Sper sa-mi fi dat ceea ce trebuie de la epiesa. Codul eu l-am gasit compatibil pentru masina.
  3. Am montat pompa dar mi-a dat ceva de furca piulita ca sarea mereu de pe filet si nu reuseam sa o strang. Cheia intradevar a mers foarte ok la strangere. La final am descoperit ca mufa tata nu intra in mufa mama, doua nervuri de pe tata fiind decalate..dar le-am taiat cu cutterul si a mers. Trecand peste toate masina a pornit si pompa se aude frumos.
  4. Am incercat si acolo dar nu a mers, ori e cheia proasta ca am luat-o dintr-un targ si nu e nici o firma. Mai am si o mica fractura la mana si ma cam impiedica sa lucrez cum trebuie dar sper sa ma ajute cheia la montaj. Cu putina vaseline pe filet si garnitura cred ca va merge mult mai bine.
  5. Am desfacut motorasul pompei. Dupa cum se vede in ultima poza o perie nu mai atingea bine pe colector, nu mai are luciu. Si colectorul pare cam uzat, are santul prea adanc.
  6. Am inteles, de asta nu am vazut pe rampa de injectoare regulatorul...l-au integrat in pompa. Am comandat deja pompa si garnitura ca dupa cum am scris regulatorul a iesit din teava si mai mult ca sigur trebuia sa stea fix. Furtunul intradeva e foarte tare, nu am reusit sa-l scot si l-am taiat iar ca sa pun unul de cauciuc nu cred ca rezista imersat in combustibil. Putin offtopic dar cred ca are legatura cu pompa. Cred ca problema din iarna cand a mers balbait si am gasit bujii ude s-a datorat tot pompei sau regulatorului. Duminica cand am reusit sa o aduc aproape de casa, din cauza ca nu a bagat presiunea corecta s-a incins foarte tare esapamentul ca pocnea si mirosea a incins. Cred ca in ambele cazuri amestecul nu a mai fost facut corect din cauza pompei/regulatorului.
  7. Asta e senzorul de care ziceam. La el vine fir de masa comun cu firul de la flotor.
  8. Scrie codul de la Siemens Vdo A2C53029724 Scuze, sa ma exprim mai bine. Am testat motorul electric al pompei alimentat direct la baterie. Tot asa l-am curatat cu spray dar turatia e haotica si de cateva ori nu s-a invartit deloc desi era alimentat la 12V. Si eu cred ca toata negreala e de la perii. Voi reveni cu poze ca o sa disec motorul sa vad ce e in el. E de migalit mult, furtunul ala ce vine de la motoras la corp e tare si nu l-am putut scoate. In plus mai este un fel de senzor, ca o capsula metalica conectat printr-o teava metalica la corpul de plastic. Probabil de la varsta se misca teava aia si cand am tras a iesit din senzor.
  9. Revin cu diagnosticul. Am pus pompa direct pe baterie, pe unde trage am bagat spray de curatat si pe tur iesea negreala, dar turatia motorului e haotica, variaza si chiar alimentat nu porneste ceea ce indica o problema la perii sau colector. Invartit manual se misca usor ca sa exclud ca il blocheaza ceva. Un cod pentru pomp de benzina? Am sunat la piese auto si mi-au zis ca se gasesc 3 pompe si nu stiu care e cea buna. VIN: ZFA16900000222767
  10. Siguranta e sub scaunul soferului in partea stanga.
  11. Am reusit sa defac pompa dar tot batuta cu ciocanul. Nu prindea pe nervurile piulitei si scapata plus ca piulita era bine intepenita. Din pompa a curs ceva benzina mai neagra dar dupa cum se vede in sita nu este asa multa. Am invartiti pompa cu o surubelnota mica si se misca liber..nu pare blocata. Rotita aceea zimtata pare o elice..probabil plimba benzina sa raceasca rotorul. La cabluri e totul curat, are mufe si in interior si nu pare a fi contact imperfect. O sa alimentez pompa la 12V sa vad daca invarte si revin. Dupa cum pare se cere inlocuita.
  12. Multumesc tuturor pentru scheme si sfaturi. Astept cheia, ca am comandat-o si sper sa vina sapt. asta. Am incercat sa mai bat usurel in piulita dar nu se deface asa ca astept cheia. Tensiunea masurata la mufa este peste 12V cand pun contactul. Posibil sa fie mizerie desi la alte masini si dupa 200k km nu am gasit mizerie in rezervor. Apropo, Panda are filtru de benzina? ..cum au alte benzinare, cartus metalic cu mufe rapide. Cat despre siguranta de impact am apasat dar nu se intampla nimic..e ca un intrerupator fara retinere.
  13. Te rog sa-mi zici unde pot gasi cheia asta. E cumva de filtre de camioane?
  14. Cred ca deja s.au format niste microfisuri. Asta e pretul platit sa o aduc acasa. Vreo metoda ingenioasa sa desfac piulita de plastic? La alte masini n.am reusit sa o scot intreaga.
  15. Am reusit sa aduc masina la 200m de casa, am data cateva ciocane de cauciuc la capacul pompei de benzina. Pe drum a inceput sa mearga neregulat pana nu a mai mers deloc. Pompa se aude neregulat si nu porneste de fiecare data cand pun contactul. Se aude un fel de huruit. De siguranta de impact nu stiam, cred ca la panda 2004 e sub scaunul soferului, voi masura si tensiunea de la borna pompei. Cine a schimbat pompa a schimbat tot ansamblul sau doar pompa propriuzisa?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.