Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Mike1alike

Membri
  • Content Count

    289
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Mike1alike last won the day on August 15

Mike1alike had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About Mike1alike

  • Rank
    Fan FIAT
  • Birthday 08/08/1982

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto
  • Motorizare
    1.2 8V benzina
  • An
    2006

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Timisoara

Recent Profile Visitors

1,337 profile views
  1. De ce nu le-ai inlocuit totusi? Cele de pe motor au o varsta, ai dat chiulasa jos, ai cumparat piesele... Nu era mai bine sa le inlocuiesti?
  2. De ce ai refacut distributia? Pe fulia axului cu came se vad in poza numai semnele pe care le-ai facut cu vopsea.
  3. Buna treaba cu garnitura de chiulasa. Era bun de faceai poze cu semnele pt reglajul distributiei, sa le pui aici. Cum te-ai ales cu eroarea de abs? Ai uitat ceva neconectat la pompa? Frana functioneaza bine?
  4. Pare sa fie chiar de sub butonul din care selectezi fantele pe care sa iti sufle.
  5. Masoara cat trebuie sa fie si inlocuieste-l. Cred ca se poate face la strung sau poate gasesti pe la ceva aparat/piesa unul de aceeasi marime. Daca nu, cred ca alternativa e sa cauti la un shrot. Poti incerca si la un magazin de piese sa iti aduca ce parte s-ar gasi care sa inlocuiasca ce ti s-a rupt dar fiind vorba de ceva asa mic si care e parte dintr-un mecanism, nu cred ca gasesti pe undeva.
  6. Daca ce ai descris tu functioneaza cum spui, ar putea fi clapetele care directioneaza aerul, posibil sa fi sarit din prindere mecanismul cu care selectezi pozitia lor si sunt blocate iar tu nu mai poti selecta directionarea aerului pe unde vrei. Insa... caloriferul cum ti-ai dat seama ca ar fi fierbinte pe toata suprafata lui? Si ce inseamna ca baga caldura doar pe partea soferului? Pe celelalte fante simti ca sufla aer, insa e rece? Daca da, inseamna ca nu e chiar atat de fierbinte caloriferul, adica e infundat. Tu il poti simti fierbinte pe moment, dar cand pornesti ventilatorul sa sufle caldura il raceste si el nu tine pasul pt ca e infundat. Iti recomand spalarea sistemului de racire. Am facut-o si eu cand nu imi dadea mai deloc caldura si cu metoda de spalare cu apa+sare de lamaie nu dai gres. Gasesti in acest topic:
  7. Pune testerul pe ea si spune-ne ce erori sunt inregistrate. Off-topic: nu era nevoie sa deschizi un topic nou, iti va fi mutata problema in topicul care este deja deschis si vizeaza aceleasi probleme.
  8. Nope, nu e cazul la mine. Cum am zis, daca nu e stricat nu repar. Cu caseta mi-a intrat ideea in gand (daca e de acolo?!) pentru ca am citit tot aici pe forum, cred ca pe la Stilo despre probleme la caseta. Si ei chiar de bucsile de care spui se plangeau, sunt mai sensibile si scumpe de inlocuit sau nici nu se gasesc. Urata treaba.
  9. My bad, scuze. Da, cea cu litiu are ceva in plus (litiu de exemplu) si e si la spray, deci mai usor de pus. Galbuie e cea de la Motul parca, din ce am folosit personal, o apreciez pe cea de la Lucas, tot spray, tot cu litiu si e alba. Are insa o consistenta mult mai potrivita, e spuma. Motul imi pare ca un ulei putin mai ingrosat. Si corect cu suspectii pe care i-ai enuntat. Am inceput cu roata spate dreapta de la care auzeam bataia la franare. Nu stiu exact cum s-a intamplat, insa unul din sabotiera foarte uzat pe coltul de sus si se vedeau urme langa partea uzata de contact cu intreruperi - deci de acolo provenea bataia. L-am polizat foarte usor si acum e bine la franare si nici acel zgomot de scartait nu se mai aude. Cred ca pusesem arcul de sus dintre saboti pe o gaura alaturata celei pe care statea si de acolo problema, sabotul nu s-a mai miscar pe traseul lui, il tragea arcul in laterala iar scartaitul poate era chiar din arc sau oricum, de la ce era pozitionat incorect acolo.
  10. Si se pune vaselina in caseta, nu? Adica din cea uzuala, nu sunt pretentii specifice. Insa cum am zis, nu cred ca de acolo vine zgomotul asa ca nu umblu acum la ea. Vorba aceea: daca nu e stricata, nu o repar.
  11. Imi pare totusi cam eronata impresia mea ca sunetul ar veni din caseta. Deocamdata nu ma pun sa trag de ea, mai ales ca nu am gasit sau primit sfaturi cu detalii despre subiect. Am sa mai studiez problema. Si imi pare eronata prima impresie deoarece cred ca sunetul provine de la ceva ce e in miscare cu rotile, poate atinge usor scutul de la discuri, sau poate e chiar de la roata spate. Pe dreapta am o bataie usoara cand franez, cu ea am sa incep sa verific.
  12. Daca ati umblat la ea si imi puteti da un sfat, este binevenit. Daca sunt si poze e si mai bine. De putina vreme se aude un scartait si banuiesc caseta de directie ca fiind sursa. Nu este grav, nu se aude foarte tare, insa se aude. Se aude cand misc volanul ori stanga, ori dreapta si numai imediat cum il rotesc, in primele grade de viraj. Daca invart mai mult de 30 grade, asa estimativ, poate si mai putin in realitate, nu se mai aude. Banuiesc deci a fi din cremaliera si cred ca ar fi bine sa ii pun vaselina. Se poate face asta?
  13. Ca sa poti folosi cheia trebuie sa o pozitionezi pe primul cerc de sus, unde am facut semn pe poza. Nu se pune pe laterala unde am facut x-ul, pt ca acolo iti impinge bratele in laterala si sunt foarte slabe sanse sa poti desface. Pozitionata sus insa, merge foarte usor. Fixezi fiecare brat al cheii sa fie in marginea unui pinten din acela de pe capac, apoi strangi piulita din sistemul de blocare foarte bine. Eu am folositun mops. Si apoi poti desface si strange cu usurinta capacul pompei. Atentie cand montezi noua pompa, la garnitura de la capac. Sa stea corect sus pe pozitie, apoi strangi capacul bine.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.