Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Mike1alike

Membri
  • Content Count

    432
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Mike1alike last won the day on September 24

Mike1alike had the most liked content!

Community Reputation

12 Good

About Mike1alike

  • Rank
    Fan FIAT
  • Birthday 08/08/1982

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto
  • Motorizare
    1.2 8V benzina
  • An
    2006

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Timisoara

Recent Profile Visitors

1,946 profile views
  1. Mie mi se pare ca ai inlocuit tot ce puteai inlocui (putin exagerat deci) fara sa stii exact care piesa din cele inlocuite era defecta si era problema. Dar macar ai rezolvat, asta este bine! Intrebare: ce este BSI?
  2. Daca ai probleme cu incalzirea, nu e nevoie sa inlocuiesti caloriferul (in ciuda sfaturilor pe care le-ai primit de la "mecanici"). Iata aici rezolvarea: speli instalatia cu apa+sare de lamaie
  3. Fa un video sa vedem despre ce vorbesti sau macar poze langa care pui explicatiile.
  4. Cat de veche este bateria? Pare ca ea e defecta, degeaba ti-au tinut-o la rombat la incarcat. Cu un multimetru masoara voltajul pe borne. Cu motorul pornit trebuie sa fie 14.2 V fara consumatori si sa nu scada sub 13.8 V daca ai consumatori porniti. Apoi, masoara tensiunea la borne dupa 2 ore dupa ce ai oprit motorul. Si masoara din nou la baterie, dimineata, inainte de a porni motorul. Eu zic, dupa ce ai descris pana acum, ca rezolvi cu o baterie noua. Iti recomand Caranda, sunt mult mai bune decat Rombat si cam la acelasi pret, poate chiar mai ieftin. Aaa... la masuratoarea tensiunii cu motorul pornit, daca nu obtii valorile pe care le-am dat mai sus, inseamna ca alternatorul are probleme.
  5. Diesel?! Ce ne-ai pacalit...! Eu am crezut ca vorbim de motor Otto! Ok, pai nu are si pompa de injectie atunci? Acea pompa pe linia de motorina care face presiune mai mare? Si cu electromotorul de ce nu raspunzi? Cat de uzati au fost carbunii pe care i-ai dat jos?
  6. Nu ai spus cu electromotorul, cine ti-a inlocuit carbunii? S-ar putea sa fie de acolo problema.
  7. Alt SENZOR de arbore cotit! Insa ti-am pus video cum sa il testezi pe al tau. Daca totusi vrei sa incerci altul, iti recomand sa incerci cu unul nou, pretul lui e 70 lei. Distributia... desfaci aparatoarea de plastic de pe ea si privesti cureaua (sau lantul, parca ai spus ca e pe lant). De ce suspectezi ca s-ar fi rupt?
  8. Su dupa 60 sec, dupa ce reusesti sa o inchizi... daca o deschizi, o poti inchide din nou sau iar trebuie sa asteoti 60 sec?! Alta parere a mea... du-o la exorcist!
  9. Dar nu ai cumva activa setarea sa se inchida singure usile dupa 60 sec? Daca da, inseamna ca nu se inchid deloc din buton. Ori e un defect la telecomanda... Bateria din telecomanda e buna? Daca si bateria si telecomanda sunt bune si doar inchiderea se comporta ciudat, poti incerca urmatorul lucru. Si eu am avut ciudatenii cu inchiderea si asa am rezolvat. Sa iei modulul de alarma (la mine este prins in bord sus in compartimentul cu sigurante si mai e modulul cu senzori prin de coloana de directie, sub volan) sa desfaci mufele de pe el si sa le cureti bine de tot si partile de pe modul si contactele de la fire. Sunt oxidate si pot cauza o asemenea problema.
  10. @culdasergiu mai esti pe aici? Se pare ca problema cu pornirea poate sa fie de la electromotor. Eu am rezolvat problema punand vechiul platou cu carbuni inapoi, dar carbunii pe el sunt foarte buni. Cred ca trebuie sa slefuiesti carbunii astfel incat sa aiba contact cu intreaga lor suprafata cu colectorul. Daca ii dai jos se va vedea unde nu au atins. Se pare ca de noi nu sunt tocmai calati pe forma colectorului.
  11. Se inchid singure sau daca te dai jos si apesi butonul de pe telecomanda nu se incuie usile daca nu au trecut 60 de secunde?
  12. In sfarsit am rezolvat problema! Am pus intai un set nou de bujii, insa fara nici un rezultat. Apoi am pus vechiul platou cu carbuni si azi dimineata a pornit impecabil. Tensiunea in baterie, la pornire, a scazut la 10.5 V pornirea la rece si 11.5 V pornirea cu motorul cald. Cred ca am gasit si problema noilor carbuni. Doi dintre ei, un (+) si un (-) alaturati, faceau contact numai partial cu colectorul, nu cu intreaga lor suprafata. Se pare ca asta era de ajuns ca sa nu porneasca de dimineata. In poza aceasta se vede cred, cum aratau. I-am slefuit si ii am de rezerva @blueeies cred ca tu cand ai avut problema asemanatoare dupa ce ai umblat la electromotor, ai patit cam acelasi lucru. Carbunii nu mai faceau contact cum trebuie cu colectorul. Mai ales ca ai spus ca le-ai slefuit colturile ca sa nu agate in lamele. Practic ai redus suprafata de contact, bine ca ai luat numai foarte putin si a fost numai o coincidenta ca nu ai mai avut problema dupa ce ai desfacut si pus la loc electromotorul. Carbunii s-au mai tocit intre timp putin si s-au asezat cum trebuie pe colector.
  13. Pai desfa inainte selectorul de viteza si verifica daca nu este vreo peoblema la el. Ai cred 6 suruburi de desfacut, sigur ls asta te pricepi. Pt testul, daca nu e din selector, trebuie sa gasesti pe cineva in zona ta. Un amic cu ceva indemanare mecanica. Eu mi-am deschis cutia si mi-am inlocuot rulmentul de pe priza de putere, dupa ce am citit cum se face de pe topicul Fiat englezesc. Nu ca nu as fi dus-o la vre-un mecanic, insa cei la care am apelat au spus ca nu isi asuma o astfel de lucrare. Si erau mecanici cu experienta, unul facuse si facultatea de mecanica. Este oncredibil de simpla cutia de viteze la Fiat. Gaseste un amic priceput, fa-i cinste si puneti-va pe cutie. Sunt sigur ca o poti rezolva!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.