Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

MXPunto

Membri
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MXPunto

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Cluj Napoca
  1. Salut, da m-am gandit și la senzorul ala este chiar pe volanta, dar cel mai probabil după cum ma gândesc eu este alternatorul care are niște rulmenți cu bile și la cald se dilată și nu da voie la cureaua de alternator sa învârtă
  2. Am verificat si cablurile, am pus robotul de pornire pe ea si tot asa face, e o chestie putin complicata..
  3. Bateria ok!! Am schimbat cu alta baterie, acelasi fenomen, am verificat electromotorul nu are nici o problema, la fel cablurile sunt ok.. Alte sugestii ?
  4. O sa încerc sa ii dau curent, poate direct pe Electromotor. Bateria încarcă cu 13,8v cu toate pornite, totuși s-ar putea sa aibă vreo celula arsa sau cv contact imperfect. Mulțumesc pentru sugestii, o sa revin cu detalii, poate cineva se mai joacă cu un Fiat de genu chiar și in 2020 și are aceeași problema
  5. U1602 care nu stiu ce e, P1135 senzorul lambda, P0105 care e de la MAP
  6. Imi apare eroarea de la MAP cat si un senzor lambda pe care l-am schimbat, dar fenomenul produs nu are legatura cu galeria de admisie intrucat arborele cotit nu are puterea sa faca rotatia pistonului, de aceea cred ca e mai mult o problema a circuitului electric care ii fura alimentatia electromotorului..
  7. Bateria are 5 ani, s-ar putea sa fie problema de la ea deoarece doar e responsabila cu actionarea asupra electromotorului. Cand am cumparat masina ea avea aceeasi problema insa avea o alta baterie. Dupa ce am schimbat-o, o perioada s-a linistit dar dupa iarasi a inceput sa aiba problema aceasta. O alta banuiala ar fi chiar calculatorul de bord, dar ma indoiesc..
  8. Salut, electromotorul l-am schimbat (am uitat sa mentionez) iar daca ar fi bateria, de ce nu ar avea problema asta si la pornirea la rece?
  9. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  10. Buna ziua. Sunt posesorul unui Fiat Punto 1.2 16 V Sporting, an 2001. Am cumparat acest Fiat in anul 2006. Motorul si transmisia functioneaza f.bine. Pornirea la rece f.buna. Acumulator nou. Cand motorul este cald apare o problema la pornire si anume are aceleasi simptome cand ar fi slab acumulatorul sau electromotorul ar avea probleme. Motorul porneste daca demarorul reuseste sa invarta motorul de 2-3 ori. Nu este aprins martor la bord. Incarcarea este in parametri. Va cer o sugestie in legatura cu aceasta problema Multumesc PS. In momentul cand actionez cheia de contact (pe pornire) becurile de la bord se sting.Contactele de la bornele acumulatorului sunt montate corect si stranse. Acum cateva saptamani m-a lasat in peco a trebuit sa o imping ca sa porneasca, dar totusi dupa ce porneste nu are nici o problema!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.