Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

gabimilo1

Membri
  • Posts

    98
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

gabimilo1 last won the day on November 26 2020

gabimilo1 had the most liked content!

Mașină

  • Marca
    opel
  • Model
    zafira
  • Motorizare
    y20dth
  • An
    2002

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Sibiu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

gabimilo1's Achievements

Membru Junior

Membru Junior (2/5)

5

Reputation

  1. Salut, vezi ca ai sigurante pentru ambele geamuri, nr 47 si nr 48 in cutia din habitaclu, verifica si sigurantele.
  2. Daca era butonul de impact sarit nu mai aveai masa deloc pe alimentarea pompei (nu se mai aprindeau becurile pe care le-ai pus de proba).
  3. vezi sa fie sigurantele bagate in locul corect.
  4. motorasele sint comandate prin date din cite inteleg de pe schema (nu sint sigur);, sus in dreapta schemei este un modul de comanda, acela este alimentat? (sig 36 apare ca e cu alimentarea lui)
  5. cred ca este asta din cite imi dau seama. Programul vad ca nu o noteaza
  6. Salut, sigurantele principale de la motor le-ai verificat? Ar trebui verificate cu lampa sau aparat, alea nu prea se vad cind sint arse.
  7. @stefan mik din pacate nu am scheme decit la scudo pina in 2007, nu am decit un program generalist, nu foarte amanuntit. Ramin la parerea ca e o prblema cu acel difuzor mic sau circuitul de semnal pina la el (daca zici ca celelalte aertizari iti merg.). Ca si idee imi aduc aminte ca parca la corsa d se putea da pe mute sonorul de la semnalizare, corsa are un meniu in care se intra cu padelele si parca era optiune pentru asta. Poate e si la scudo asa ceva. Sau poate -a dezactivat cind ai luat vreodata borna jos, sau poate a umblat cineva cu testerul si l-a dezactivat din greseala. Ce vreau sa subliniez e ca dupa parerea mea acel sunet de la semnalizare nu cred ca vine de la releu direct, ci este un alt dispozitiv care-l produce si acolo e problema (sau la circuitul integrat de unde vine semnalul - posibil functie dezactivata). L.E. - uite la corsa d cum arata - doar pentru analogie este exemplul.
  8. Despre ce masina vorbim exact?. Model, an de fabricatie, motor? Poate gasesc ceva prin scheme. Am gasit postari in care se vorbeste de zona coloanei de directie ca sursa a sunetului. In poza atasata pare in bord
  9. Salut, @stefan mik la masinile moderne sunetul de la semnalizare nu se mai aude de la releu, ci de la un difuzor (buzzer). De exemplu la opelurile mai vechi acesta este in mulitimer plasat, la altele mai noi este in spatele ceasurilor. La fiat inca nu stiu deoarece nu am scheme amanuntite. La opel tot prin buzerul asta se face si avertizarea de usi deschise sau lumini aprinse (uitate). La tine toate celelalte avertizari merg in continuare? Sau nu aveai? Sper sa fi inteles corect problema ta.
  10. Salut, dupa mine ar trebui sa faci diagnoza (daca se poate cu tester tech 2) si sa postezi codurile de eroare. Ar trebui ca la diagnoza sa stergi toate erorile care pot fi sterse si sa vezi ce ramine (mai ales cele cu status "present"). Poti verifica pompa din rezervor (uite mai jos un tabel cu ce presiune ar trebui sa livreze, din cite stiu aia 8,5 bari ar trebui sa ii ai, dar daca mergi la atelier ar trebui sa stie mecanicii mai bine.
  11. Nu mai pare problema electrica, dupa mine. Pare ca nu se alimenteaza cu combustibil - poate ma insel.
  12. @Mike1alike la electromotor bucsile care sprijina rotorul pe capete sint cele mai importante, asta din cauza spatiului foarte mic dintre rotor si stator. Un joc foarte mic in bucsi, pe lungimea rotorului il face pe acesta ca in timpul actionarii sa ajunga sa stea cumva oblic si uneori sa frece de stator. Cam asta a fost explicatia de la vremea respectiva, nu mai spun ca mi-a subliniat ca la ORICE interventie la electromotor sa schimb bucsile (de regula sint ieftine si nu merita sa platesti manopera demontarii din nou doar pentru asta....Pe linga problemele pe care le pot produce daca sint uzate si nu te prinzi.. In afara de asta mai e uneori si problema intrarii in coroana dintata a bendixului, daca ai joc mare in bucsile astea ajunge sa nu mai intre bendixul in coroana. Sint curios de urmatoarele porniri.
  13. @Mike1alike, tot pe vremuri, cind nu gaseam bucsi mai reuseam sa facem din bronz grafitat la cite un strungar din fabrica. Poate e de luat in calcul si varianta asta. Un strungar bun va sti ce joc trebuie sa-ti lase in bucsile pe care le confectioneaza dar trebuie sa mergi cu piesele la el (rotor + capacele in care intra bucsile). Poate gasesti pe cineva dispus sa faca un ban.
  14. Salut, dupa mine la orice interventie la electromotor se schimba bucsiile obligatoriu, un joc de 0,1 mm al rotorului in bucsi poate provoca probleme mari, asa m-a invatat maistrul meu pe vremuri. La baterie, daca scade tensiunea ei sub 10v cind dai la automat atunci asta e un semn ca bateria e moarta. Pe parte electrica eu as incerca asta - bucsi noi + baterie buna( macar de proba). Pe parte de alimentare combustibil nu stiu sa-ti dau sfaturi. Daca gasesti erori posteaza=le sa vad ce gasesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.