Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

gabimilo1

Membri
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

gabimilo1 last won the day on November 26 2020

gabimilo1 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About gabimilo1

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    opel
  • Model
    zafira
  • Motorizare
    y20dth
  • An
    2002

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Sibiu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. La multi ani! Ce fel de model de fiat este? (panda, stilo, doblo...) si ce motor (macar citi litri)? Ca sa caut schema.
  2. Vezi pozele de mai jos, poate te ajuta vreuna. Nu sint mecanic si nu ma pricep, am gasit niste cupluri de stringere pe la motor prin programele pe care le am. La primele 4 imagini fereastra ingusta din dreapta imi apare cind apas pe acel "i" incercuit cu rosu. Ultimele trei imagini sint una in continuarea celeilalte, o sa vezi ca ultimele rinduri din prima imagine se repeta si in a doua, si tot asa pentru celelalte doua imagini.
  3. salut, la ce motor de 1,9 (de citi cai putere)? sau e la toate de 1.9 la fel? Vreau sa caut exact.
  4. daca s-a aprins martorul la bor atunci cu siguranta s-a memorat o eroare in calculator. poate ar fi buna o diagnoza, cum am zis.
  5. Incearca si o diagnoza, poate se vede ceva acolo. Electric doar daca ai contacte imperfecte pe undeva, dar e greu sa depistezi fara ca sa te ghideze testerul catre ceva anume. Poate senzor de turatii, poate senzorul pedala de acceleratie, habar nu am. Vad ca motorul tau nu are sonde lambda, deci alea ies din calcul
  6. Eu as incerca de proba cu alta baterie, chiar daca e noua si chiar daca porneste inca bine. Am citit de scaderi de turatie cind intra un consumator electric dar la motoare de litraj mic... A fost gasita una din sondele lambda vinovata. Nu cred ca la tine e cazul, motorul e mare si nu ar trebui sa simta. Ramin la parerea mea. Daca vrei las-o nepornita cu o zi doua mai mult decit o lasi acum (daca acum nu o pornesti o zi, las-o 3 zile nepornita si apoi incerci - asta daca nu ai baterie de imprumut). Bineinteles daca ai nevoie de masina iese din calcul testul asta.
  7. salut, de cind ai bateria? Dupa parerea mea e posibil sa fie la limita de jos, in cele doua trei minute de functionare reuseste alternatorul sa o incarce suficient cit sa nu mai ai probleme.
  8. acum ca ai zis, da, sondele lambda par o idee buna la verificat. Poate e o idee buna sa incepi cu ele.
  9. uite mai josj. Sa- mi zici orice te intereseaza ca te ajut. ECM = ECU
  10. Trebuie sa ai puțină răbdare ca sa ajung la calculator, acum am pornit si eu masina ca mă lasă bateria si nu are trei ani inca.... O mai tin o tira pornita si mă uit si postez.
  11. Si eu zic de clapeta, trebuie ambele potențiometre sa fie perfecte ca sa zic asa, si de acel intrerupator de la ambreiaj. Asta pe parte electrica, daca defectul vine de aici. E ppsibil cred sa fie vreun defect mecanic, gen infundat ceba sau neetanș, habar nu am. Chestia cu antigelul nu cred că are treabă cu defectul tău, doar dacă nu o curs prin vreo mufă/ modul. Vezi ca la unele masini gen Opel cum am eu ajunge motorină prin mufe prin efect de capilaritate , nu am pățit dar am auzit. Daca nu- i dai de cap să iei in considerare și asta, să vezi mufa de la ecu si de la pedala de accelerație.
  12. uite mai jos. vad ca are un intrerupator la ambreiaj legat la ecu, poate e de acolo postez si o lista de verificari, ceea ce vezi in dreapta e lista pentru defectul din stinga. daca crezi ca te incadrezi la alt defect din lista din stinga spune-mi si il postez pe ala.
  13. Salut, ce motor este? Macar pot sa-ti postez schema ecu si eventual o lista de verificari din autodata. Este dat spre exemplu defectul denumit " Running on" = cumva inteleg ca ar fi "se accelereaza". La acest defect este o lista de verificari. Nu am gasit p 1121 la motorul de 1.6 (doar aici m-am uitat).
  14. salut, uite o schema mai jos. din multitimer de pe pinul 4 este un fir gri/rosu care ajunge in rezervor si se intoarce pe pinul 15, pe un fir alb/negru. multitimerul este cel care trimite semnal in bord la ceas. Nu are sigurante doar pentru functia asta, eventual daca s-a ars o siguranta de la multitimer, dar mai erau si alte lucruri care nu ti-ar mai fi mers. cred ca e o problema la fire/mufe, ori la rezervor, ori intre rezervor si multitimer. pe schema 52 este rezervorul si 17 este multitimerul.
  15. incearca sa faci o diagnoza si posteaza codul erorilor. Sint programe care te indruma mai precis, altfel e loterie, schimbi piese aiurea. Daca postezi erorile gasim si indrumarea.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.