Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

gabimilo1

Membri
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

gabimilo1 last won the day on June 28

gabimilo1 had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About gabimilo1

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    opel
  • Model
    zafira
  • Motorizare
    y20dth
  • An
    2002

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Sibiu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. acum ca ai zis, da, sondele lambda par o idee buna la verificat. Poate e o idee buna sa incepi cu ele.
  2. uite mai josj. Sa- mi zici orice te intereseaza ca te ajut. ECM = ECU
  3. Trebuie sa ai puțină răbdare ca sa ajung la calculator, acum am pornit si eu masina ca mă lasă bateria si nu are trei ani inca.... O mai tin o tira pornita si mă uit si postez.
  4. Si eu zic de clapeta, trebuie ambele potențiometre sa fie perfecte ca sa zic asa, si de acel intrerupator de la ambreiaj. Asta pe parte electrica, daca defectul vine de aici. E ppsibil cred sa fie vreun defect mecanic, gen infundat ceba sau neetanș, habar nu am. Chestia cu antigelul nu cred că are treabă cu defectul tău, doar dacă nu o curs prin vreo mufă/ modul. Vezi ca la unele masini gen Opel cum am eu ajunge motorină prin mufe prin efect de capilaritate , nu am pățit dar am auzit. Daca nu- i dai de cap să iei in considerare și asta, să vezi mufa de la ecu si de la pedala de accelerație.
  5. uite mai jos. vad ca are un intrerupator la ambreiaj legat la ecu, poate e de acolo postez si o lista de verificari, ceea ce vezi in dreapta e lista pentru defectul din stinga. daca crezi ca te incadrezi la alt defect din lista din stinga spune-mi si il postez pe ala.
  6. Salut, ce motor este? Macar pot sa-ti postez schema ecu si eventual o lista de verificari din autodata. Este dat spre exemplu defectul denumit " Running on" = cumva inteleg ca ar fi "se accelereaza". La acest defect este o lista de verificari. Nu am gasit p 1121 la motorul de 1.6 (doar aici m-am uitat).
  7. salut, uite o schema mai jos. din multitimer de pe pinul 4 este un fir gri/rosu care ajunge in rezervor si se intoarce pe pinul 15, pe un fir alb/negru. multitimerul este cel care trimite semnal in bord la ceas. Nu are sigurante doar pentru functia asta, eventual daca s-a ars o siguranta de la multitimer, dar mai erau si alte lucruri care nu ti-ar mai fi mers. cred ca e o problema la fire/mufe, ori la rezervor, ori intre rezervor si multitimer. pe schema 52 este rezervorul si 17 este multitimerul.
  8. incearca sa faci o diagnoza si posteaza codul erorilor. Sint programe care te indruma mai precis, altfel e loterie, schimbi piese aiurea. Daca postezi erorile gasim si indrumarea.
  9. salut, ar fi bine sa faci un test cu diagnoza dedicata fiat si sa postezi erorile. partea de evacuare a gazelor e ok? (de exemplu catalizator si dpf, daca exista pe masina, cum se prezinta?). Adica in sensul sa nu fie infundate.
  10. Scuze ca nu am fost suficient de explicit, sirma aceea se pune doar de test, bineinteles ca ea nu ramine acolo sub nici o forma! contactul intre 30 si 87(circuitul de forta) il face releul, dar daca acesta are contactele acelea defecte legatura nu se mai face. Din acest motiv probezi cu sirma. circuitul de comanda la releele obisnuite este pe 85 si 86. Am vorbit aici de releele cu 4 picioare, contactul de forta la aceste relee este normal deschis; daca releul are 5 picioare avem si 87a, acela impreuna cu 30 alcatuiesc un contact inchis. Doar pentru a explica mai in amanunt!
  11. daca pui o sirma intre 30 si 87 (in tablou, unde intra releul asta) ar trebui sa se aprinda faza scurta. Poate are releul ceva inauntru, la contacte. merge si schimbat cu cel de deasupra lui, doar de proba.
  12. salut, parerea mea este ca ai o problema pe circuitul de faza scurta iar calculatorul detecteaza asta si il intrerupe. Ai schimbat de curind becurile cu becuri cu led sau ai umblat de curind la faza scurta?
  13. salut doar partea din spate nu merge incuiat descuiat - usi/haion)? pe fata merg ambele geamuri? vezi daca merg lampile de la placuta de numar, este un intrerupator la haion care are aceeasi alimentare cu minus cu lampile astea, de aia te intreb. cum a aparut defectul? cind nu a mai mers inchiderea si geamurile s-a intimplat in acelasi timp?
  14. Salut, vezi daca te ajuta ce e mai jos, nu sint de meserie si nu ma pricep daca ce vrei tu se gaseste acolo. Pozele sint una in continuarea celeilalte. Daca nu e ce trebuie rog moderatorul sa stearga postul. Multumesc.
  15. Uite mai jos, in tabloul de la motor sint doua relee, nr 5 si nr 7, astea sint de la cele doua trepte de viteza. Ai si schema, se vad acolo releele (k12I si k12II). Ca sa le probezi fara diagnoza - scoti ambele relee (sa tii minte care de unde este) pui contactul si faci o punte cu o sirma intre gaurile unde intra piciorusele 30 si 87 de la fiecare releu (sint piciorusele perpendiculare, te uiti pe spatele releului ca scrie). Cind faci punte la unul din ele va merge pe o viteza si cind faci la celelalt va merge pe cealalta. releele le poti scoate si pe rind, unul din ele - ala de viteza mare - merge probat fara contact pus, celalalt doar cu contact (nu pornesti motorul, pui doar contactul). Termostatul deschide intre 85 si 89 de grade (asa scrie).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.