Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Nasu65

Membri
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Nasu65 last won the day on April 25

Nasu65 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Nasu65

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Albea
  • Motorizare
    1,2 16V
  • An
    2005

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Boldesti Scaeni

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am schimbat bujiile si deja , motorul toarce altfel. Am vazut clipul,este interesant.
  2. Buna seara . Stie cineva daca schimb computerul masinii cu altul identic , fara sa schimb bordul sau imobilizatorul va functiona? Acum am acel mers neregulat la ralanti. Am schimbat mai multi senzori si degeaba . I-mi face probleme pe gpl.
  3. O să încerc să schimb sondele lambda.
  4. Salut. Am schimbat clapeta de accelerație pentru că se oprea motorul când vroia. AC ul m-a costat 150 cu vidarea instalației. Pe benzină merge bine cu GPL ul am acea variație de turatie adică, nu se stabilizează. Știu că trebuie să crească turatia când folosesc ACul.
  5. Salut. Am bagat agent de racire în instalația de racire și funcționează bine. Ventilatorul de racire fuctioneaza o dată cu pornirea AC ului. Inainte aveam probleme cu turatia de ralanti . Am schimbat clapeta de accelerație și motorul mergea bine . Acum variază turatia motorului când merge ACul. O fi de la instalația de GPL? Mă voi duce să o verific .
  6. Am verificat sigurantele care alimenteaza cu tensiune ambele relee , pentru cele doua viteze, au tensiune . Verificat releele ,cu punere la masa a bobinei de comanda si am vazut ca ventilatorul functioneaza pe cele doua viteze. Acum am pus intrun dop gasit liber in chiuloasa o termocupla de dacia veche de 95 grade si functioneaza pe prima treapta conectata cu un releu de 30amp conectat separat. Ma intreb daca nu cumva are vreo importanta daca nu functioneaza ACul. Incerc sa incarc cu freon sa vad daca cupleaza ventilatorul cand comand de la bord . Dupa cum vad in schema postata de gabimilo 1, reiese acelasi lucru ca ventilatorul de racire nu este comandat de o termocupa ca la alte masini. Ma deranjeaza faptul ca nu afiseaza la bord cand temperatura este mare . Ramane tot timpul la jumatatea cadranului. Problema e ca timpul si banii nu imi permite sa ma ocup de toate problemele care apar. Fostul proprietar a vandut Fiatul din aceasta cauza , ca tot timpul apar probleme pe care cei de la service habar nu au cum sa le rezove . Oricum eu am reusit sa o fac funtionala . mai am de schimbat bucsile de la puntea spate care sunt terminate. Curios totusi nu am simtit vreo deviere in directia masinii.
  7. Puteti sa imi spuneti despre ce program am nevoie?
  8. Acum funcționează normal. Fostul proprietar a dat mașina pentru că a băgat bani mulți în ea și probleme tot timpul. Eu cred că și atelierele auto nu fac reparațiile corect. Un exemplu ĺa această mașină " repararea " alternatorului. Au umblat la el , nu era defect si i-au spus că încarcă. Eu am găsit cablul de plus cu pierderi de curent. Pentru a remedia problema am pus un alt fir direct la baterie, deoarece releul de încărcare ia ca bază de măsurare tensiunea de la plusul alternatorului.
  9. Sonda de temperatura este noua. Dacă mă gândesc mai bine si mașina donatoare a avut aceeași problemă ,se supraincalzea . Acum are garnitura de chiuloasa arsă a doua oară. Am schimbat și acea rezistență de pe radiator. Acum am pus o termocupla infiletata in chiuloasa cu releu care comandă treapta 1. După cum reiese din schema releul t6 și t7 se pun ĺa masă de către coputer.
  10. Nu am reusit sa ii dau de cap cu functionarea ventilatorului. Am montat o termocupla pe chiuloasa motorului, dar cred ca pleaca tarziu 95de grade. Voi cauta saptamana aceasta o termocupla care pleaca la 90 grade. Am verificat conexiunile intre computer si relee .Nu inteleg de ce nu are o termocupla care comanda separat ventilatorul cum are dacia sandero 1,6 . Nu am gasit schema electrica la motorul meu 1,2 80cp.
  11. Eu cred ca este pompa de benzina .Am avut o problema identica si am gasit pompa defecta.
  12. Azi am reusit sa schimb ABS ul. Am presiune pe roata spate dreapta . Sa vad cum funtioneaza frana maine . Curios este ca nu aveam vreun martor aprins .
  13. Schimbat senzor temperatura , niciun efect . Ajunge la 100 de grade ,ventilatorul nu se misca . Am bagat diagnoza chinezeasca si la unul din programe spune ca sunt probleme cu ventilatorul de racire . Am montat o termocupla pe chiuloasa cu legaturi separate si am observat ca ventilatorul porneste la 95grade. E ceva ,voi cauta una cu temperatura mai mica . Sunt in cautarea schemei pentru motorul meu.
  14. Incerc in seara asta. Am un tester cu bluetooth.
  15. Am constatat ca nu primește tensiune ventilatorul de racire. Am scos mufa de ĺa sonda de temperatura și am pus contactul fără să pornesc motorul. Constat că ventilatorul prinde viață. Am schimbat senzorul de temperatura cu altul de la mașina donatoare punto și am pornit motorul. Văd că s-a aprins indicatorul de probleme motor si nu s-a mai stins,și că ventilatorul tot nu primește tensiune. Menționez că am verificat releele sunt bune. Voi vedea mâine ce mai fac ,dacă am timp.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.