Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Nasu65

Membri
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Nasu65 last won the day on April 25 2020

Nasu65 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Nasu65

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Albea
  • Motorizare
    1,2 16V
  • An
    2005

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Boldesti Scaeni

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Buna seara. Am reusit sa rezolv problema masinii mele, adica mersul neregulat si acea intarziere in acceleratie care era mai pronuntata la mersul pe gpl. Fostul propietar a schimbat cureaua de distributie la un service . De aici au inceput problemele la motor datorita montarii incorecte. Eu am achizitionat o trusa de pus la punct distributia, pentru Fiat Albea motor 1,2 16V. Surpriza nu era la punct. Un dinte in urma la axa cu came fata de vibrochen. Daca stiam de la inceput nu mai schimbam senzori , bobina de inductie etc. Dupa remediera erorii de montaj al curelei de distribuitie masina si-a revenit la viata si funtioneaza foarte bine . Mai incerc sa mai optimizez mersul pe gpl. Dar oricum merge destul de bine si pe gaz. Sa auzim numai de bine!
  2. Va salut ! Nu am reusit sa masor presiunea pe rampa. Am schimbat senzorul MAP si am rezolvat tremuratul la ralanti. Dar totusi am o intarziere la acceleratie [ GPL sau Benzina]. Schimbat prima sonda Lambda. Apropo cum arata prima sonda fata de cea dupa catalizator? La mine este pusa cea fara gauri si apoi cea cu capul mai mare perforat. Am gasit la masina donatoare puse invers . Pe internet nu m-am dumirit cum sunt puse.
  3. Rezervorul este jumate. Incerc să măsor presiunea pe rampa. Multumesc frumos!
  4. Am reusit sa rezolv instalatia pe gaz. Cu ajutorul fratelui meu am reusit sa intru in calculatorul GPL . Problema era rampa de injectoare . inlocuit rampa noua valtek 3ohm. Cine este interesat si vrea interfata gaseste la ARDUSHOP . Dar a venit frigul si odata cu el si problemele la funtionarea pe benzina , merge neregulat la ralanti si lipsa de putere cand acelerez. Schimbat de la masina donatoare senzor MAP. Merge o zi bine si apoi revine la mersul neregulat. Schimbat buji ,bobina inductie cu fise. Cred ca trebiue sa cumpar un senzor MAP nou sau sa iau de la cineva sa ma conving daca este de vina aceasta piesa.
  5. Buna ziua ! Am si aceeasi problema. De cand s-a racorit afara motorul porneste greu si merge infect pana se incalzeste . Cred ca este de vina senzorul map. A fost schimbat cu altul de la un motor donator care nu a avut aceasta problema , degeaba. Mentionez ca au fost curatate . Merge putin si apoi o da in bara. Am si instalatie de gaz /tomaseto 200/ pe care am reusit sa funtioneze bine. Motorul este de 1.2 59Kw si nu am eroare in bord. Poate cunoaste cineva rezolvarea.
  6. Descarc acum. Este nevoie să dezinstalez programul anterior?
  7. Da am intalat . Este pe com 3.
  8. Am vorbit cu firma vanzatoare si au zis daca vreau vor intra in laptopul meu sa instaleze ei prgramul si sa verifice conexiunea cu calculatorul masinii. trebuie sa am internet si programul cu care se conecteaza prin net.
  9. https://gazmagazin.ro/en/lpg-workshop/interfaces/lpg-professional-diagnostic-interfaces/ac-stag-kme-lovato-lpg-tech-milano-professional-diagnostic-interface.html
  10. Programul instalat este stag 200 ful. STAG-200-300 Full.zip
  11. A venit vremea rece si odata cu ea si problemele la motor. Motorul porneste tot greu si cand trece pe gaz uneori se aprinde check engine . Am observat ca nu se incalzea bine vaporizatorul de gaz. La mine este inseriat cu radiatorul de incalzire. Am strangulat furtunul de aerisire al motorului cat sa scoata aerul. Acum se incazeste mai repede 2 , 3 Km. Am cumparat de la Gaz magazin din Buzau o diagnoza sa pot rescrie curba de aprindere a motorului. Nu pot sa o fac sa mearga . Nu recunoaste diagnoza. CD ul trimis de firma nu se poate citi , am incercat si pe alte laptopuri degeaba. In fine o sa merg la o firma de gpl in ploiesti. Am fost la Chiriac ( cine cunoaste Ploiestul stie ca este la servisul de la nord) degeaba , mi-a vorbit de sus de parca l-am deranjat cu ceva. Nu stiu daca e diagnoza defecta sau nu am gasit programul potrivit. Sant hotarat sa rezolv gpl-ul pana la urma. Sa auzim de bine.
  12. Am schimbat bujiile si deja , motorul toarce altfel. Am vazut clipul,este interesant.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.