Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Nasu65

Membri
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Nasu65 last won the day on April 25

Nasu65 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Nasu65

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Albea
  • Motorizare
    1,2 16V
  • An
    2005

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Boldesti Scaeni

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Acum funcționează normal. Fostul proprietar a dat mașina pentru că a băgat bani mulți în ea și probleme tot timpul. Eu cred că și atelierele auto nu fac reparațiile corect. Un exemplu ĺa această mașină " repararea " alternatorului. Au umblat la el , nu era defect si i-au spus că încarcă. Eu am găsit cablul de plus cu pierderi de curent. Pentru a remedia problema am pus un alt fir direct la baterie, deoarece releul de încărcare ia ca bază de măsurare tensiunea de la plusul alternatorului.
  2. Sonda de temperatura este noua. Dacă mă gândesc mai bine si mașina donatoare a avut aceeași problemă ,se supraincalzea . Acum are garnitura de chiuloasa arsă a doua oară. Am schimbat și acea rezistență de pe radiator. Acum am pus o termocupla infiletata in chiuloasa cu releu care comandă treapta 1. După cum reiese din schema releul t6 și t7 se pun ĺa masă de către coputer.
  3. Nu am reusit sa ii dau de cap cu functionarea ventilatorului. Am montat o termocupla pe chiuloasa motorului, dar cred ca pleaca tarziu 95de grade. Voi cauta saptamana aceasta o termocupla care pleaca la 90 grade. Am verificat conexiunile intre computer si relee .Nu inteleg de ce nu are o termocupla care comanda separat ventilatorul cum are dacia sandero 1,6 . Nu am gasit schema electrica la motorul meu 1,2 80cp.
  4. Eu cred ca este pompa de benzina .Am avut o problema identica si am gasit pompa defecta.
  5. Azi am reusit sa schimb ABS ul. Am presiune pe roata spate dreapta . Sa vad cum funtioneaza frana maine . Curios este ca nu aveam vreun martor aprins .
  6. Schimbat senzor temperatura , niciun efect . Ajunge la 100 de grade ,ventilatorul nu se misca . Am bagat diagnoza chinezeasca si la unul din programe spune ca sunt probleme cu ventilatorul de racire . Am montat o termocupla pe chiuloasa cu legaturi separate si am observat ca ventilatorul porneste la 95grade. E ceva ,voi cauta una cu temperatura mai mica . Sunt in cautarea schemei pentru motorul meu.
  7. Incerc in seara asta. Am un tester cu bluetooth.
  8. Am constatat ca nu primește tensiune ventilatorul de racire. Am scos mufa de ĺa sonda de temperatura și am pus contactul fără să pornesc motorul. Constat că ventilatorul prinde viață. Am schimbat senzorul de temperatura cu altul de la mașina donatoare punto și am pornit motorul. Văd că s-a aprins indicatorul de probleme motor si nu s-a mai stins,și că ventilatorul tot nu primește tensiune. Menționez că am verificat releele sunt bune. Voi vedea mâine ce mai fac ,dacă am timp.
  9. Cred ca desfac ambele ABS uri și schimb numai partea mecanica.
  10. Am gasit ceva scheme de 1,4 , poate sunt de folos. Electric sistemy1.4 8v Albea.pdf Electrical Albea1.4 8v.pdf Engine 1.4 8v.pdf Transmission Albea C514.pdf
  11. Am Tomaseto . Am motorul de1,2 16 supape 80 cp. Am pornit motorul si pare ca merge bine.
  12. Am reusit sa desfac conducta care pleaca de la ABS si am costatat ca nu pleaca lichid spre roata spate stanga . Am gasit un ABS de punto dar , nu are aceeasi cod. Cred ca voi schimba partea mecanica sa vad daca merge asa .
  13. Acum masina nu are ralatiul constant .Am schimbat senzorul MAP . Sper ca maine va merge
  14. Rezistenta era intrerupta . Acum cand aplic tesiune pe releul t6 din cutia de sigurante de la motor pleaca cu turatie mica si cand cupleaza tensiune releul t7 de 50 amp ventilatorul se roteste cu viteza maxima . Atasez instalatia electrica de la motorul 1,4 . Electrical Albea1.4 8v.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.