Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Clau2000

Membri
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Clau2000

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Baicoi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut, clapeta a fost recalibrata, dar problema tot insista nu se mai tureaza după 2000 ii iau contactu în mers și își revine, dar după iar o apuca am observat ca, dacă bag motorina de la mol premium începe sa facă mult mai des sa fie ceva pe partea de injectie pompa inalta sau injectoare?
  2. Salut, da este diesel clapeta este noua a fost schimbata în service ca îmi apăruse pe tester ca era blocata pe deschis, și pe diesel trebuie recalibrate o sa vb cu cei care mi au schimbat o sa ii întreb dacă au calibrato și revin cu un răspuns.
  3. Salut, am si eu un fiat bravo 2 2008 1.6 120hp și am o problema cu el câteodată nu mai se tureaza după 2000 de ture și trebuie sa o opresc în mers sa își revină de la ce poate sa fie. Am schimbat debitmetru.reconditionst turbina, clapeta accelerație. Am fost sa ii fac și un stage 1 și mai mult de 6 cai pe dyno nu creste.
  4. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.