Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

paulbt

Membri
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About paulbt

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Tipo
  • Motorizare
    1.4 95CP
  • An
    2019

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Iasi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Revin cu noutati: in ultimele doua luni am parcurs inca 2500km (acum am 6500) si a trebuit sa completez iar cu 400ml ulei (nivelul s-a ridicat de la 1/4 la 3/4 pe zona stantata pe joja). Vad ca papa ulei mai ceva ca turbodiesel-ul nemtesc. Ori uleiul e de vina, ori nu inteleg cum de nemtii si francezii au reusit acum 10-15 ani sa faca motoare de 1.4 aspirate care sa nu pape deloc ulei, iar acum italienilor nu le-a iesit ... ?
  2. Ok...vad ca am aruncat o scanteie de problema intre impatimitii de masini/mecanica/motoare si discutia a luat-o pe aratura. Deci cine mai are Fiat Tipo si ne poate impartasi ce consum de ulei a avut in primele cateva mii de km sau mai tarziu in exploatare? (eu cu intentia asta am postat aici)
  3. Recomandarile si observatiile tehnice de mai sus sunt toate corecte si bine-venite, dar sa nu fim absurzi in cautarea unui mod de exploatare a masinii care implica cat mai putina uzura/imbatranire. Din ce spuneti voi mai sus inteleg ca acum pe timp de iarna ar trebui intai sa dau la racleta toate geamurile apoi sa dau cheie si sa plec in 1-2 min maxim. Nu cred ca face nimeni asa. Cine vrea sa-si rasfete masina, sa-si construiasca garaj incalzit si cu asta evita majoritatea dezavantajelor pornirii la rece. Din ce am observat eu pe timp de iarna la benzinare, mai repede se incalzeste motorul stand pe loc la relanti fiindca se aduna treptat caldura sub capota, decat din mers cu 2000-2500 ture treapta 3 sau 4 si din fata bate aer rece si-l ventileaza/raceste.
  4. Salutare din nou, Acum o luna de zile am sunat la reprezentanta aici in Iasi si i-am intrebat daca am voie sa-mi completez singur uleiul fara sa anulez garantia si domnul respectiv mi-a spus ca pot sa fac treaba asta singur, dar a ramas mirat ca am asa o problema fiindca nimeni nu a venit pana acum la completat uleiul in service-ul lor si nimeni nu a cumparat de la ei ulei sa compelteze (s-a referit strict la motorizarea 1.4 95CP benzina fara GPL). Eu am gandesc ca ori toti au problema asta si si-au cumparat din alte surse uleiul si au completat singuri, ori sunt foarte putini cu problema asta si ne-am adunat aici pe forum sa discutam. Eu nu am postat sa ma plang, am postat in speranta ca o sa fie de folos cuiva informatia pe viitor. Cum intentionez sa-i fac schimbul la 10000km, asta ar insemna un cost aditional per revizie de ~45 lei (pretul unui litru cumparat de pe emag). Imi doresc sa fie asta singura problema in urmatorii 5-10 ani. Mai interesant e cum o sa evolueze pe viitor. Stilul de condus atat in rodaj cat si acum e urmatorul: 2000-3000 ture, rar cu acceleratii bruste, foarte putin intre 3000-3500, iar peste 3500 niciodata, la drum liber si drept cam 110-120km/h max in treapta 6, primii 2000km i-am facut cam 80% extra urban, ultimii 2000km au fost cam 50% urban (acum am 4500km), foarte putin stat bara la bara in oras, mai mult cat opresc la semafoare. Acum iarna o las sa mearga la relanti macar un minut sau vreo 10 min daca sunt inghetate bocna geamurile. Start-stop il dezactivez tot timpul si mi se pare o prostie indicatorul de shift up care apare pe la 2200 ture.
  5. Salut. Detin un fiat tipo tot 1.4 benzina 95cp cumparat in octombrie 2019. Am verificat uleiul dupa 4000km si era la sfert de joja. Am adaugat 400ml si nivelul s-a ridicat pe la trei sferturi. Pot spune ca pt mine nu e deranjanta treaba asta, dar sunt curios pe la 8000km daca tot aceeasi cantitate o sa trebuiasca sa completez sau daca a fost din cauza ca era motorul nou si si-a facut rodajul. Revin cu raspuns.
  6. Salutare! Eu iti recomand sa nu te complici cu jante de Alfa Romeo sau ce vechituri mai gasesti pe olx cu ET diferit decat ce scrie in talon. Fa un mic efort si cumpara de fiecare data lucruri nou-noute. Eu am cumparat de pe emag, 6Jx15, 5x98, ET 38 la 200ron bucata si sunt mutumit.
  7. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.