Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Vali2

Membri
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Vali2 last won the day on March 27

Vali2 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About Vali2

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto
  • Motorizare
    1.2 8v
  • An
    2001

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Vaslui

Recent Profile Visitors

239 profile views
  1. Salut! O intrebare: la T10 trbuie sa am releu? Lamele sunt in acel loc dar nu este releu.
  2. La mine tija din cilindrul receptor iese 2 cm, acum am facut masuratoarea, daca la cineva este mai mult asteptam raspunsuri. La fel arata si capacul meu doar ca nu am gasit niciun cod pe el.
  3. Din ce motiv ai schimbat-o? Cum se manifesta si cum ti-ai dat seama ca ea e problema?
  4. Trebuie sa mai fie si altceva. Mi se pare inutila o electrovalva de aprox 400 lei doar pentru asta.
  5. Fiind legat de sistemul de alimentare, cine imi poate spune care este mai detaliat rolul electrovalvei care iese din filtrul de carbon si intra in galeria de admisie?
  6. Spatele cum tine? Inclusiv frana de mana?
  7. Colegi fan Fiat din Vaslui?
  8. As vrea si eu sa se faca intalniri in fiecate oras, dar slabe sanse sa se realizeze.
  9. Ulei poate sa curga pe la simeringul ax came de la distributie, sau cel de langa bobine, pe la capacul ax came pe la baia de ulei sau simeringul de la arborele cotit, unde e volanta. Poate si pe la pompa de ulei sau filtrul de ulei. Cu astea am avut eu probleme.
  10. Aerisirea s-a facut corespunzator? Poti incerca sa vezi pe bucati daca este infundata. Sa desfaci unde intra in etrier sau de unde pleaca conducta din pompa. Dar cu grija sa nu traga aer pe instalatie. Lichidul in borcan este la nivel? Nu curge pe nicaieri?
  11. Tot aici pe forum am gasit ca asta ar fi problema. M-am mai interesat prin service-uri si se recomanda curatarea injectoarelor cu ultrasunete pentru ca punand aditiv in benzina, dizolva toate depunerile din rezervor pana in injectoare si exista riscul sa le infunde. La motorul celalalt am pus aditiv si nu a fost nicio diferenta. Voi pune si la asta in concentratie mult mai mare. Am mai realizat faptul ca in treapta 1 cand accelerez sa trec la urmatoarea treapta are suturi mici, nu dadusem importanta la treaba asta crezand ca e din alte motive.
  12. Din pozele de pe net, am vazut ca are o bucsa furca ambreiajului. In sfarsit pot dormi linistit. La vara cel mai probabil o sa schimb kit-ul ambreiaj si o sa vad despre ce e vorba acolo. Va multumesc pentru timpul acordat si sunt deschis la sugestii oricand. Cand voi rezolva problema voi scrie aici, la fel si cu sunetul din volan, inca nu m-am ocupat de el. O seara frumoasa!
  13. Cand apas pedala de abreiaj se ridica turatia cam cu 300-400 rpm nu am mai dat importanta, pana bag urmatoarea treapta. Daca nu bag urmatoatea treapta si stau cu pedala apasata, turatia se duce la ralanti. E chestie de 2 secunde dar par un incepator in ale condusului din afara autoturismului. E ca si cum apas ambreiajul cu acceleratia putin apasata.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.