Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Vali2

Membri
  • Posts

    90
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Vali2 last won the day on April 21

Vali2 had the most liked content!

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto
  • Motorizare
    1.2 8v
  • An
    2001

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Vaslui

Recent Profile Visitors

507 profile views

Vali2's Achievements

Membru Junior

Membru Junior (2/5)

5

Reputation

  1. Salut! Am motor reconditionat in totalitate daca stiti pe cineva care vrea.
  2. Din ce am observat, conteaza foarte mult sa se faca aerisirea instalatiei de racire, eu mi-am batut capul mult pana am facut o aerisire de o ora jumatate fara sa exagerez, undeva pe traseu ramanea aer si nu iesea. In timp am invatat sa ii fac aerisirea rapid, fara sa mai ramana aer si totusi, in momentul de fata se mai aude cateodata la prima pornire bulele de sub bord dar dispare sunetul repede.
  3. Salut! E simplu la caseta de directie, departezi burduful dinspre mijloc partea cu diametrul mare si bagi vaselina si prinzi burduful cu o brida de plastic. Mi-am schimbat singur caseta si am desfacut-o pe cea uzata, mecanismul e foarte simplu.
  4. La mine era asa cand alimentam de la Luk oil si cand mi-a cedat cate o bobina.
  5. Dar nici rulmentul nu a fost centrat.
  6. A fost Valeo si am pus Nexus, cel mai ieftin. Am mers foarte putin si are o cuplare lina, nu se simte cand pleaca de pe loc. Sper ca asta sa fi fost adevarata problema. Daca va uitati cu atentie la poze, eu am tras concluzia ca a fost montat gresit. Rulmentul nu a calcat egal pe placa de presiune si cateva lamele de pe placa sunt bagate in interior. La service, un singur om, cam 2 ore.
  7. Am schimbat si eu ambreiajul dupa ce a cazut brusc, fara niciun semn ca ar avea de gand sa faca asta. Atasez poze.
  8. Salut! O intrebare: la T10 trbuie sa am releu? Lamele sunt in acel loc dar nu este releu.
  9. La mine tija din cilindrul receptor iese 2 cm, acum am facut masuratoarea, daca la cineva este mai mult asteptam raspunsuri. La fel arata si capacul meu doar ca nu am gasit niciun cod pe el.
  10. Din ce motiv ai schimbat-o? Cum se manifesta si cum ti-ai dat seama ca ea e problema?
  11. Trebuie sa mai fie si altceva. Mi se pare inutila o electrovalva de aprox 400 lei doar pentru asta.
  12. Fiind legat de sistemul de alimentare, cine imi poate spune care este mai detaliat rolul electrovalvei care iese din filtrul de carbon si intra in galeria de admisie?
  13. Spatele cum tine? Inclusiv frana de mana?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.