Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Vali2

Membri
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Vali2 last won the day on March 27

Vali2 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Vali2

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto
  • Motorizare
    1.2 8v
  • An
    2001

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Vaslui

Recent Profile Visitors

124 profile views
  1. Spatele cum tine? Inclusiv frana de mana?
  2. Colegi fan Fiat din Vaslui?
  3. As vrea si eu sa se faca intalniri in fiecate oras, dar slabe sanse sa se realizeze.
  4. Ulei poate sa curga pe la simeringul ax came de la distributie, sau cel de langa bobine, pe la capacul ax came pe la baia de ulei sau simeringul de la arborele cotit, unde e volanta. Poate si pe la pompa de ulei sau filtrul de ulei. Cu astea am avut eu probleme.
  5. Aerisirea s-a facut corespunzator? Poti incerca sa vezi pe bucati daca este infundata. Sa desfaci unde intra in etrier sau de unde pleaca conducta din pompa. Dar cu grija sa nu traga aer pe instalatie. Lichidul in borcan este la nivel? Nu curge pe nicaieri?
  6. Tot aici pe forum am gasit ca asta ar fi problema. M-am mai interesat prin service-uri si se recomanda curatarea injectoarelor cu ultrasunete pentru ca punand aditiv in benzina, dizolva toate depunerile din rezervor pana in injectoare si exista riscul sa le infunde. La motorul celalalt am pus aditiv si nu a fost nicio diferenta. Voi pune si la asta in concentratie mult mai mare. Am mai realizat faptul ca in treapta 1 cand accelerez sa trec la urmatoarea treapta are suturi mici, nu dadusem importanta la treaba asta crezand ca e din alte motive.
  7. Din pozele de pe net, am vazut ca are o bucsa furca ambreiajului. In sfarsit pot dormi linistit. La vara cel mai probabil o sa schimb kit-ul ambreiaj si o sa vad despre ce e vorba acolo. Va multumesc pentru timpul acordat si sunt deschis la sugestii oricand. Cand voi rezolva problema voi scrie aici, la fel si cu sunetul din volan, inca nu m-am ocupat de el. O seara frumoasa!
  8. Cand apas pedala de abreiaj se ridica turatia cam cu 300-400 rpm nu am mai dat importanta, pana bag urmatoarea treapta. Daca nu bag urmatoatea treapta si stau cu pedala apasata, turatia se duce la ralanti. E chestie de 2 secunde dar par un incepator in ale condusului din afara autoturismului. E ca si cum apas ambreiajul cu acceleratia putin apasata.
  9. Am schimbat termostatul am schimbat senzorul de temperatura cu ceva mai calitativ si sta mereu la jumate.
  10. Exact despre asta voiam sa vorbesc. Am o teorie: Curgea ulei pe langa baia de ulei si pana am etansat cu silicon sa ramana mereu uscata este foarte probabil sa fi ajuns destul ulei pe ambreiaj pentru ca mecanicul nu mi-a mai pus inapoi tabla de protectie a ambreiajului si poate si de la apele prin care am trecut a afectat. Sau poate a fost pus un disc de ambreiaj uzat sau un rulment uzat. Care "mai mergeau". La pompa veche iesea negru tot prin partea pe unde bagam benzina si clateam iar benzina ce trecea prin filtru iesea curata. Daca apas ventilul la rampa de injectoare iese curata si cu presiune.
  11. Codurile la sonde sunt corecte. Dupa ce am mers mai mult am observat ca sunt imbunatatiri cu pompa noua si la plecatul de pe loc si la urcat in rampa cu inclinatie mare ( un deal mai pe scurt) si accelereaza mult mai bine si cand apas pedala pana la fund. Eliminam si asta. Am schimbat senzorul clapeta, am reusit sa il scot intreg dar cu greu. Am schimbat si motorasul pas cu pas dar intreg nu a vrut sa iasa, am fost nevoit sa il faram bucati pe cel vechi care se pare ca era bun. Elimin si partea cu aerul fals pentru ca nu imi da nimic de banuit sa fie asta problema, ralantiul nu are fluctuatii si nici in mers nu imi da de banuit treaba asta. Distributia a fost verificata, eliminam si asta. Am mai vorbit astazi cu cineva si parerea lui e ca este din aprindere/amestec/injectie si ori sa schimb calculatorul de injectie ori sa verific fiecare fir in parte de la injectoare cu mufele lor. Ca o concluzie asta ramane, ambreiajul si amestecul.
  12. Am incercat din mai multe locuri si nu e diferenta.
  13. Cade si treaba cu aerul conditionat. De cand am schimbat motorul nu am mai pus freon. Dar cu motorul "vechi" cand cuplam AC nu erau variatii ale turatiei in schimb nu prea avea putere. La ralanti la masina asta cu AC cuplat aveam maxim 800 de rpm pe cand la cealalta masina se ridica ralantiul pe la 1000 rpm cu AC cuplat. Dar si la treaba asta avem o asemanare, cam la fel e comportamentul ca si cum nu are destula putere (fiind AC pornit si motorul mic) si smunceste. Sunt nerabdator sa schimb tot kit-ul de pornire cu calculatoare de pe cealalta. Inca ceva, e normal ca motorul stand la ralanti consumul din bord sa creasca? Exemplu am 13 km/ l si cu cat sta motorul pornit ca coboare la 12.9, 12,8 etc.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.