Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Denver

Membri
  • Content Count

    607
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Denver last won the day on August 6 2013

Denver had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

6 Followers

About Denver

  • Rank
    FIAT Fanatic!
  • Birthday 07/28/1990

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti
  1. Denver

    Lancia Delta HF 1.6

    Nop , ideea e ca e o masina de raliu si nu am de gand sa ma port ca un bosorog cu ea
  2. Salutare ! Am adaugat o noua jucarie la colectie....
  3. Salutare oameni buni , unde gasesc si eu dezmembrari de italiene ? Caut un radiator de ulei pentru japita mea ...
  4. Am miscat-o in parcarea din fata , cu ce sa ajung ? I-am vandut si radiatorul , dupa ce pun motorul se misca si singura , cine stie cand se va intampla asta... , poate vin cu iveco , nu v-am mai vazut de mult avand in vedere ca stau cam prost cu timpul si cel pe care-l am il investesc in fiat . Stai linistit ca sta ea mai mereu cu capota deschisa dar cand se misca se misca mai bine decat ghena ta , stai sa vedem cum se misca cu 165 de cai
  5. Ei vorbeam de noutati , cam toate au ramas la fel doar ca in sfarsit mi-am luat un 2.0 turbo de lancia dedra , 8 valve , 165 de cai , urmeaza mult chin , multe adaptari , bani cheltuiti si zile pierdute , sper sa fie gata in vreo 3 luni , macar ....Cum intotdeauna este menit sa se intample ceva normal ca am ajuns in tarnaveni si motorul era gripat ca a stat fara bujii , l-am facut sa se invarta si am incredere in el , se prezinta bine si tare cred ca e neumblat , apoi am venit cu el acasa toate bune si frumoase , l-am lasat la "socra-miu" la garaj sa ma ocup de el si sa duc si masina acolo sa il adaptez , dar cum eu sunt eu si toate merg ca "unse" sau ma rog gripate , soacra-mea s-a certat cu el si am fost si eu adus in discutie nu stiu de unde pana unde , asa ca la 22:00 sau pe acolo am fugit sa iau motorul de la el de prin giulesti , m-am intors si m-a prins 1 noaptea desfacand la el sa fie mai usor ca deabia pot sa il manevrez , nah o sa fie greu cum mi-a fost mereu cu masina asta , am dus 131 celalalt de piese la fier vechi dupa ce am luat toate bune de pe el , era caroseria mult prea obosita , ramanea botul in urma ...
  6. Motor 1.9 Td , motor 1.9 D ., 3 cutii de viteze insa una are carcasa deterioarata deci ramane de piese , o bascula , bloc de lumini , consola de caldura , bord (ceasurile) , si niste geamuri...
  7. Alex , piese de batrane se gasesc la tine ? 131 , lancia dedra , delta , fiat coupe ...
  8. Noutati , pai am facut asigurare si apoi a inceput sa imi curga ulei din motor , mai am niste glitchuri pe la electrica dar parca vad ca am sa cumpar instalatie noua sau duc masina undeva sa mi-o refaca complet , deci in principiu nimic nou am dat radiatorul jos ca era obosit in draci si vedem ce as putea pune , deocamdata insa iveco este prioritate iar la 131 veau injectie si punct , dar degeaba zic pana nu fac , daca vrea cineva sa cumpere 1.6-le intr-o axa il dau cu mare mare drag
  9. Dragi colegi , daca vedeti vreun 2.0 la vanzare si nu e prea mult deranj sa imi spuneti si mie , sunt in cautari... din nou ! Am vrut sa pun un 1.8 turbo de pe alfa 75 insa nu aveam cum sa-i pun electromotorul , sper sa nu ajung la motor de bmw ca deocamdata e singura conversie ce necesita cele mai putine adaptari , insa e si cea mai proasta varianta... v6-le de alfa la fel , insa ma mai documentez ....
  10. Motorul meu cel drag este de fapt un 1.4 trecut in acte 2.0 pe care il vand cu cel mai mare drag , 90 de cai , la pret nici nu m-am gandit inca , nu am vazut bielele dar pistoanele sunt de 76 la 1.4 , 84 la 1.6/2.0 , probabil si acolo se regasesc mici diferente... este un 1.4 probabil de ultima serie cu supape mici si diferit de ce stiam ca trebuie sa fie cele in 2 axe , deci go planet , n-ar merge rau insa nu consider o investitie buna cand vreau sa ajung la macar 250 de cai cu motorul care va ramane final pe masina...
  11. http://www.fiatfan.ro/forum/topic/853-manual-fiat-131-mirafiori/page__pid__9607#entry9607 Manualul
  12. Salve ! Nu am ajuns inca sa desfac blocul ca nu am atelier si nici nu mai am vreun spatiu undeva , am dat jos pc-ul de pe birou sa lucrez la chiulasa , mi-a spus tata ca ar fi acelasi lucru , mici diferente fiind intre bloc la fiecare , de ex pompa de apa de la o axa nu merge la 2 axe .... rola intinzatoare difera iar , unele au blocul mai lung si bielele mai lungi , nu stiu exact toate diferentele intre ele , un manual era pe aici de 131 dar nu stiu daca are dimensiunile astea , vezi la 131 tehnic sau numai stiu pe unde s-au mutat topicurile ... Tu ai idee de un 1.4 in 2 axe de 131 ? mai gasesc asa ceva pe undeva ... fata de 2.0-ul meu 1.4-ul acela e designul original lampredi cu supapele mai mari , o diferenta la axele cu came , si de la 90 de cai cat avea de fabrica cu piesele originale si strict interventii tehnice asupra chiulasei am vazut unul sa ajunga la 145 , numai pistoanele au fost folosite unele de nisan sa il mai comprime daca nu ma insel , eu am supapele mici la 2.0 , adica mici pentru ce am eu nevoie , daca nu gasesc un carburator dublucorp potent trebuie sa pun 2 sau ma mai gandeam la 4 de motocicleta/scuter ceva , tata nu a avut probleme cu supapele la 2 axe pentru ca nu se gaseau mai deloc piese de fiat pe vremea aia si singurele supape care s-au potrivit au fost unele de lamborghini , care sunt pe motorul ala din 97 si inca activeaza pe o barca la buftea... In alta ordine de idei , dupa ce am fiert eu apa de cateva ori ca aveam un contact imperfect la butonul de ventilator , au aparut pe parcurs probleme si anume sa treaca usurel de 90 de grade mai mereu (mentionez ca s-a intamplat sa fiarba de multe ori in perioada in care am lucrat la ea ) , am fost intr-o sambata la intalnire la polivalenta m-am intors acasa cu 130 de grade , usurel am inceput sa observ umezeala intre bloc si chiulasa , nu ulei nu benzina , apa pur si simplu... cu masina am tot mers si vinerea trecuta am alergat-o , multa turatie si fara limitator etc. M-am intors acasa cu 110 grade temperatura , a 2 a zi aveam de lucru la un megane la o mica pauza desfac busonul de la radiator si vad spuma , scot joja uleiul era gri pur si simplu si amestecat in tot motorul cu apa , am scos chiulasa sa vad garnitura , era parfum nu ciupita nu nimic , insa nu era fiat si era foarte groasa , probabil a fost luat aiurea din chiulasa , iar asta in combinatie cu supapele arse o faceau sa mearga urat rau... Ah si colac peste pupaza ghidajele dintre chiulasa si bloc erau mai inalte decat ar trebui... a fost lucrat prost la motorul asta . Acum ca un baiat finut ce sunt am dat chiulasa la 2.0 jos , am luat-o in casa si e frumusel pe birou , o portez , o curat , maresc gaurile admisie / evacuare , galeriile la fel , galeria de evacuare chiar asa incerca sa-i concep eu una dar nu am timp ca am nevoie de masina , admisia la fel insa ramane de vazut , cat ramane galeria originala de admisie vreau sa-i fac un sistem de racire exterior cu ajutorul unor conducte de apa si a unui radiator de casetofon , deocamdata multe poze... Planul de bataie ar fi sa iau 70 de grame din biele , sa portez chiulasa , sa o duc la planat si apoi sa usurez volanta , ceva ce nu e musai ca nu vreau sa stau prea mult cu ea pe dreapta ar fi sa caut axe de 2.0 abarth cu supape cu tot , sau ceva lancie 8 valve , ca unele aveau 122 - 125 de cai
  13. Aici se vede pasiunea Ionut , dar pentru altceva nu si pentru fiat... Nu mai e nimic ca pe vremuri
  14. Da este , dar colectia din parcari e mai importanta , de ar fi la fel de usor de inmultit ca machetutele .....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.