Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

artevet

Membri
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About artevet

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto
  • Motorizare
    1.2 16v
  • An
    2003

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Sananadrei
  1. Ceasurile sunt ok. Am instalat si senzorul pe cutia de viteze, dar acum viteza indicata e de 5 ori mai mare decat cea reala, de ex la 40 km/h imi arata 200.
  2. Din ce scheme am gasit eu pana acum reiese faptul ca majoritatea Punto-urilor au un senzor pe cutia de viteze, mai precis un generator de impulsuri care se leaga la vitezometru prin body computer. Am instalat acel senzor, am refacut legaturile electrice dar viteza indicata e de 5 ori mai mare decat cea reala, de exemplu la 40 km/h im arata 200. Deci problema inca nu e rezolvata...
  3. Tot eu sunt... cu transplantul de cutie manuala in loc de automata. Stie cineva vreun model de Punto care ia semnalul pentru vitezometru din ABS? Si daca da, care este traseul semnalului. M-ar interesa de unde pleaca din modulul de ABS. Multumesc.
  4. Dragii mei, stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai adus vesti, dar.... In sfarsit, singura problema care a ramas nerezolvata este treaba cu vitezometrul care inca se incapataneaza sa nu fuctioneze. Sistemul a fost programat sa citeasca viteza vehiculuiui din senzorii de pe roti. Au fost testati senzorii, functioneaza in parametri. Nu s-a reusit reprogramarea ceasurilor originale de bord asa ca am cumparat altele de pe 1.3 diesel. Am rescris numarul de km , s-a facut proxy alignment, totusi vitezometrul nu merge. Undeva pe drum se pierde infomatia. In rest nu apare nici o eroare pe diagnoza. Ce idei mai aveti?
  5. Mutumesc frumos de ajutor, nu am gasit atunci sectiunea de market!
  6. Daca doreste cineva am de vanzare un flacon de solutie pentru reconditionare cutie de viteze cvt de la Bar's Leaks CVT Transmission Fix. Import Usa. Din pacate a ajuns foarte tarziu si eu nu mai am ce sa fac cu el. Pret fix 150 lei. Atata m-a costat pe mine distractia. Bafta!
  7. Masina porneste dar inca am agatat selectorul de la cutia automata ca sa porneasca, si am vazut ca lucreaza cu FiatEcuScan, si problemele nu sunt rezolvate nici astazi...
  8. Ieri am fost cu masina la calculatorist, am petrecut 12 ore acolo ( iuhuuu!). Toata lumea bine si frumos, mai putin ceasurile de bord care se indaratnicesc sa nu primeasca proxy-alignment-ul. Asa ca la ora 22 le-am demontat si le-am lasat la om sa rescrie soft-ul pentru masina cu cutie manuala. Ce o mai fi om mai vedea...
  9. Cealalta consola nu se potrivea pentru ca nu avea locul comenzilor de la oglinzile electrice decupat.... Si nu am ajuns la imobilizatorul electronic, ala este in capatul dinspre cheie, electromagnetul de care ziceam era aproape de capatul opus. La computere se lucreaza, azi sau maine sper sa fie gata.
  10. Am mai pierdut o ora dar am rezolvat 2 probleme: - am remontat consola centrala originala, se pare ca tot ce era de facut sa rotesc cadrul de la burduful schimbatorului 180 grade si s-a potrivit in gaura de la schimbatorul cutiei automate. -am desfacut masca de la contact, acolo era un electromagnet cu o tija scurta care patrundea in miezul contactului, l-am demontat si acum am reusit sa eliberez cheia.
  11. Era mai simplu poate sa repar cutia automata, dar nu are cine, si cand in sfarsit am gasit pe cineva a zis ca distractia incepe de la 1500 euro. Do the math yourself... Pe langa asta, cutiile astea sunt notoriu de stricacioase. ..
  12. Sa le luam pe rand: - totul se intampla asa cum trebuie cand intorc cheia in contact, mai putin partea cu actionarea electromotorului, care nu este actionat din cauza ca body-computerul nu recunoaste pozitia cutiei de viteze automate care trebuie sa fie in P sau N. Dupa deconectare ecu motor se invarte electromotorul dar evident motorul nu porneste. -cu vitezometrul inca nu am stabilit cauza nefunctionarii. -asa-zisul "tunel" inca nu l-am probat personal sa vad exact unde nu se potriveste, intrt-adevar masina este dotata cu modul climatronic si oglinzi reglabile electric ale caror comenzi sunt pozitionate langa frana de mana. -cheia nu o pot scoate din contact tot din cauza pozitiei cutiei de viteze automate care nu permite extragerea cheii decat in pozitia P. Astazi am lasat toate cele 3 calculatoare la electronist, omul nu era prezent, asa ca astept un raspuns zilele viitoare.
  13. Salut all! Revin cu update. Am ridicat ieri masina din service. Probleme nerezolvate (inca): Masina nu porneste decat impinsa (contactul nu da comanda spre electromotor), nu gasesc circuitul pentru luminile de mers inapoi, vitezometrul nu functioneaza, doar turometrul, partea centrala a consolei nu se potriveste, persista erorile cutiei de viteze automata, nu pot scoate cheia din contact. Ca parte mecanica functioneaza ok. A, si ar mai fi vasul lichidului de frana, dar ala l-am schimbat eu azi (un adevarat cosmar!!) . Ca si costuri : 1300 lei piesele ( demontate de pe un Punto 2010) kit ambreiaj complet, volant, timonerie, pedale ambreiaj si frana, planetare, pompa/cilindru receptor ambreiaj, un ecu pe care l-am luat aiurea, surubele si alte rahaturi. 1500 lei manopera pana in acest moment. Am uitat vasul de lichid de frana 50 lei. Mai departe am luat legatura cu cineva care se ocupa de resoftari body computer, banuiesc ca acolo e problema din moment ce am deconectat ecu si calculatorul cutiei de viteze si eroarea cu cutia de viteze inca aparea in bord. Va voi tine la curent cu stadiul lucrarilor de luni incolo. Cu stima!
  14. Salutare. Sunt fericitul proprietar al unu superb Fiat Punto 2003 Speedegear, si evident m-a lasat balta cutia automata. Nu mai vrea sa merga decat inapoi. Neavand alta solutie, mi-am cumparat (cred) toate piesele necesare conversiei spre cutia manuala. Pana aici totul bine si frumos. Dar acum baietii din service spun ca nu se descurca cu parte electronica. Mentionez ca am inclusiv un ECU de pe o masina cu cutie manuala. Intrebarea mea este: cunoaste cineva mai in detaliu ce trebuie facut in continuare. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.