Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

versus

Membri
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About versus

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Stilo Multiwagon
  • Motorizare
    1.9 JTD, 115 CP
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Arad
  1. A venit bușonul nou și m-am decis să îl folosesc așa out of the box, chiar dacă nu e la fel de masiv ca cel original, îl găsesc mult mai solid în construcție. Și chiar nu mă deranjează o cheie în plus!
  2. Ah, da...dar asta în ideea în care nu vechul butuc are o problemă, ci mecanismul care e acționat de acel butuc (din moment ce cheia în butuc se învârte în gol).
  3. Fără alte artificii, manevre și combinațiuni tehnice, acest bușon nu o să poată să fie folosit așa cum e, out of the box? Va trebui neapărat combinat cu cel original, sau...?
  4. @blueeies Mulțumesc pentru informații, momentan am comandat bușonul ăsta, dacă nu o să fie compatibil (sper să nu fie cazul), o să duc butucul original la un tinichigiu, cu cel after market, presupun că singurul impediment e o cheie în plus!
  5. Bușonul nu e legat de caroserie, e detașabil, îl pun pe pompă când alimentez, sonda aia atârnă de bușon și intră în rezervor.
  6. Mulțumesc @Bounce, mai așteptăm și alte păreri! L-am găsit pe ăsta dar chiar dacă zice că e compatibil cu modelul meu de Stilo, mi se pare prea mic în comparație cu cât de mare e cel original! Oare sonda aia (e un fir) la cel original...la ce folosește?
  7. Bună! Se dă un Fiat Stilo 1.9 JTD Multiwagon din 2004. Am avut ”noroc” că s-a blocat la închidere și nu la deschidere căci mai aveam doar vreo 10 litri în rezervor și încă vreo 300 de Km până acasă, nu știu cum alimentam. De deschis s-a deschis (bușon+butuc) original, dar de închis nu a mai vrut nicicum. Pur și simplu se învârte cheia în gol. A rămas acolo doar așa, pe post de dop, dacă am ghinionul să mă testeze cineva la motorină, o poate trage pe toată, nu îl oprește nimic. Cam ce e de făcut? S-o fi stricat/gripat ceva în butuc? Butucul ăla se poate desface, eventual repara? Bușonul se deschide cu cheia cu care pornești mașina, dacă iau un butuc/bușon de la o dezmembrabilă, o să se potrivească cheia? Presupun că nu, presupun că fiecare mașină e cu cheia ei, nu poți nici porni și nici deschide un bușon de la un alt Fiat Stilo același model, cu altă cheie, corect? Cam care e soluția? Parcă nu-mi vine să-l las așa neblocat să mă trezesc în rezervor cu cine știe ce, poate îl mai și pierd și sparg parbrizul cuiva. Dacă cineva s-a confruntat cu o problemă similară, cam care ar fi rezolvarea? Mulțumesc anticipat!
  8. Salutare ! De cateva saptamani am inceput sa am probleme cu contactorul de frana, imi ramaneau pozitiile de frana aprinse indiferent daca apasam pedala de frana sau nu ! Din cauza asta mi se si ardeau foarte repede becurile de frana. Am presupus ca e contacorul de frana defect, prin urmare l-am schimbat cu unul nou, moment in care mi-am dat seama ca nu contactorul de frana era defect ci pedala de frana sau ceva la pedala de frana, dar nu imi pot da seama ce anume e defact sau lipseste, problema e ca daca soferul sau cel ce spala masina baga piciorul sub pedala si ridica (voit sau accidental) se aude un parait, se intinde parghia de la contactorul de frana, ramane in extensie si prim urmare raman si luminile de la stopuri blocate pe on, astfel incat trebuie scos contactoru din nou, impinsa tija la loc si remontat contactorul la loc. Ideea e ca e un comportament anormal, la o functionare normala a pedalei de frana, presupun ca ar trebui sa aibe o reductie, un arc, un opritor care sa impiedice pedala de frana (la o retractie voluntara sau accidentela) sa blocheze contactorul de frana si in consecinta si luminile de frana ! Ce ar fi de facut totusi, e problema de electrician sau de mecanic ? La voi cum reactioneaza pedala de frana daca bagati varful pantofului sub ea si ridicati in sus, blocheaza contactorul de frana sau nu ? PS. Asa arata contactorul de frana: https://www.pieseauto.ro/switch-frana/fiat/stilo/comutator-senzor-lumini-frana-fiat-stilo-192-654067908.html Multumesc anticipat !
  9. Intentionez sa achizitionez aceste faruri, sa le schimb pe cele vechi clasice, dar astia de la emag nu au trecut si compatiblitatea pe modele ci doar pe ani...! Modelul e: FIAT STILO Multi Wagon (combi / 192) (1.9 JTD, 115CP - 85 KW), An Fabricatie 2004 Poate ma luminati voi, sunt compatibile sau nu...? Multumesc !
  10. Salut ! A "indraznit" careva sa ia taurul de coarne si sa-si doteze masinuta cu astfel de tehnologie, fie doar senzori de parcare OEM cu averizare led (vezi exemplu) sau de ce nu, kit complet senzori de parcare OEM + camera mers inapoi cu display video (vezi exemplu) ? Ideea e ca procesul tehnologic (manopera) presupune instalarea in bara a senzorilor respectiv camerei prin demontarea barei din spate. Ce ma ingrijoreaza e faptul ca (asa cum stiti) la Fiat Stilo Multiwagon, bara propriu zisa e foarte jos situata, aproape de asfalt, restul (partea de sus) e hayon si mi-e sa nu fie senzorii prea jos si sa vada asfaltul ca obiect interferent. Aveti idee, bara din spate se da jos greu ? As prefera sa apelez pentru manopera la un service specializat sau la o persoana cu experienta in domeniu si care stie ce face, dar nu am gasit in Arad asa ceva, recomandari ? Multumesc !
  11. A fost siguranta arsa, dar nu siguranta in sine era problema ci sonda de marsarier, scurt in sonda si de fiecare data cand cuplam schimbatorul in marsarier se ardea siguranta, sonda de marsarier fiind in acelasi circuit electric cu aeroterama. A durat ceva pana electricianul pe cale eliminatorie a identificat problema, dupa schimbarea sondei de marsarier siguranta nu s-a mai ars prin urmare si circuitul de incalzire/racire habitaclu a inceput sa refunctioneze in parametrii normali.
  12. Mi-a suflat vantul (pe partea dreapta a autovehiculului), pe partea pasagerului, un card care a cazut intre parbriz si bord. Exista vreo sansa sa il recuperez fara sa demontez tot bordul, sa il aspir sau sa il "pescuiesc" cu un liniar infasurat in banda dublu adeziva, s-a mai lovit cineva de asa ceva ? 1. Am nevoie de acel card. 2. Mi-e sa nu se topeasca pe acolo si sa ma trezesc cu belele. 3. Mi-e teama sa nu ma trezesc cu zgomote suspecte prin bord si sa nu stiu de unde mi se trage ! Mersi anticipat !
  13. Sambata am iesit spre dupamasa, afara foarte cald, am pornit clima ca de obicei, a mers perfect ca de obicei, stiu ca am oprit la o terasa si cand am dat sa plec 10 minute mai tarziu nu mai functiona clima, (am sesizat imediat pentru ca nu se mai racorea inauntru), de fapt clima functiona pentru ca se tura relantiul cand o porneam) dar nu mai baga aer rece, atunci am sesizat ca de fapt nici aeroterma nu se mai aude, nu mai baga nici aer reciclat, nici aer cald, nimic ! Sa se fi ars ventilatorul de la aeroterma asa dintr-o data, sau ceva siguranta arsa, ceva contact imperfect...? E de electrician auto sau de mecanic ? "Fiat Stilo 1.9 JTD Multiwagon", 116 CP" Mersi anticipat !
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.