Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Car12

Membri
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Car12

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1242cmc benzina
  • An
    2007

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti
  1. Ok, multumesc. Am bujii noi dar nu stiam la ce distanta sa le reglez. Cele de pe masina nu stiu ce sunt... zilele astea le dau jos.
  2. Care e distanta intre electrozii de la bujie pt Panda 1.2 44kw? Bujie NGK BKR5EZ.
  3. Mda... nu stiu ce sa zic. Bujiile sunt la fel si la mine, seria motorului e 392xxxx. Am bujiile, dar nu le-am schimbat inca... am tubulara pt bujii, dar prelungitorul e prea scurt si nu pot sa pun clicket-ul in el. Distributia, ulei, filtre etc le-am schimbat in toamna. Apropo, masina asta are filtru de benzina?
  4. Nu cred ca e de la distributie... s-ar fi simtit si la mersul motorului. Aprindere (de verificat module aprindere, bujii, fise) sau alimentare (de verificat pompa benzina, presiune in rampa etc)... zic eu.
  5. Nu, n-am avut nici o problema cu pornirea... cateodata (dar foarte rar) trebuie sa dai mai lung la cheie, dar niciodata nu a facut figuri ca nu vrea sa porneasca... masina o am din vara trecuta. Eu am o interfata cumparata cu 60 lei... ceva de genul https://www.olx.ro/oferta/interfata-diagnoza-fiat-ecu-scan-ID2JZsR.html#481cf505b9 Am vazut si eu valorile puse pe forumul indicat de tine... intradevar valorile sunt similare cu ale mele. La tine, care e problema de fapt? Tu ai tot Panda 1.2 8v? In profilul tau apare seicento 1.1
  6. Da, am vazut si eu ca e o versiune mai veche, se poate up-data sau tine si de interfata? Throttle Position zic ca e bine 0.1, totusi e o zecime de grad. Nu stiu daca chiar trebuie sa fie 0. Plus de asta, motorul statea acum normal la ralanti. Trebuie sa o prind odata cand ajung acasa cu ralantiul marit ca sa vad daca sunt alte valori... si care. La Idle actuator Position (2) am 13% si Idle actuator (step motor) am 45 steps. La tine vad ca e 10.5%, respectiv 6 steps! Sotia merge cam 8-9km zi dus/intors cu o oprire intermediara (duce copilul la gradinita) vara trecuta a avut cam 7.3L/100km si cam 8.5L/100km asta iarna. Saptamana trecuta am mers la serviciu numai eu cu masina mai mult extraurban si dupa aprox 450km parcursi am avut 5.3L/100km.
  7. Am pus ecuscan, pun si print screen ca sa vezi valorile la masina mea. Acum a stat corect la ralanti, am facut si procedura de adaptare (turata de 3 ori cate 3 sec la 4500rpm). Sa vedem zilele astea daca mai face. Eu nu prea merg cu ea decat in weekend, in rest merge sotia. Am dat si F10 pe idle actuator si a crescut de 2 ori turatia pana la 1800rpm si atat.
  8. Salut! Da, am verificat cablul de acceleratie, merge usor, clapeta nu ramane blocata... impresia mea este ca e de la motorasul pas cu pas. Nu am verificat electrovalva de la canistra de carbon, dar o sa o fac. Circuitul de vacuum al servofranei l-am verificat pur si simplu vizual si miscand de furtun pe traseul lui. Dar faptul ca atunci cand ralantiul sta la turatia normala de aprox 800rpm si apas frana repatat... nu imi modifica mersul motorului, ma face sa cred ca nu e de la circuitul de servo. In Ecuscan am gasit ceva referitor la clapeta, dar cand accesez acea optiune motorul se tureaza de 2 ori pana sub 1500rpm si revine la normal. Nu stiu daca e o optiune de a invata clapeta sau de a o testa. Mai verific odata.
  9. Va salut pe toti membrii forumului. Am aproximativ aceaiasi problema ca si colegul de mai sus FlorianP. Masina este un Fiat Panda 1.2 8V 44kw pe care il detin de anul trecut din vara si este condusa de sotie. Cu motorul cald, turatia de ralanti creste cateodata la aprox 1200-1400rpm. Fenomenul se manifesta indiferent daca e cald sau frig afara, sau daca exista consumatori sau nu. Pentru a isi reveni la turatia normal de ralanti, trebuie sa opresc motorul, sa il las vreo 30sec-1min si apoi sa il repornesc. Rareori isi revine la turatia normal de ralanti din proprie initiativa... In momentul in care turatia de ralanti e crescuta si fac repetat pedala de frana, turatia creste si mai mult. Am banuit in prima faza ca e de la circuitul de vacuum al servofranei, dar nu exista neetanseitati.... iar in momentele cand ralantiul e normal la aprox 800rpm, apasarea repetata a pedalei de frana nu mai are nici un efect asupra turatiei, deci nu e de la servo. Am desfacut corpul clapetei de vreo 2 ori si l-am curatat cu spray de frane, dar degeaba... tot o apuca din cand in cand. Se poate ca motorasul pas cu pas sa nu functioneze corect, sa "agate" undeva, sau exista vreo procedura de invatare a clapetei/motorasului la tipul asta de motor? Mentionez ca am cumparat si o interfata Fiat EcuScan, nu exista nici o eroare si nici procedura de invatare nu am gasit. Ma poate lamuri cineva? Se poate face ceva sau trebuie schimbat corpul clapetei? Multumesc,
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.