Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

avrams

Membri
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

avrams last won the day on February 20 2020

avrams had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About avrams

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    FIAT
  • Model
    TIPO
  • Motorizare
    1,3
  • An
    2016

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Brasov

Recent Profile Visitors

164 profile views
  1. Buna ziua! Din cate am înțeles de la reprezentanta, nu poți să aduci diferite îmbunătățiri care implica conectarea la softul mașini.Din 2015/2016 concernul (FCA)nu a mai lăsat această opțiune.Si eu am vrut sa aduc diferite modificări,dar am fost sfătuit sa evit softul. Am montat senzori de parcare alarma și navigație cu android 10.Aceasta din urmă,am conectat-o la mufa radio dar are canbus care se setează pt modelul autoturismului și anul fabricației.In mod normal,acesta preia toate informațiile din bord și le afișează pe display.La mine preia numai o parte din aceste informații.In schimb, am o conexiune și la mufa OBD pt diagnoza care funcționează destul de bine.Fara erori dar nu citește chiar toți senzorii. Așa că sunt puține șanse cred să functiomeze la capacitate maxima noul dvs dispozitiv.Incercati totuși la o reprezentanta. Bafta!
  2. Buna ziua! Am cumpărat un modul de comanda de la distanta pt Tipo.Problema apare la cablajul din bord.Tb să mă leg la lumini,închidere uși și portbagaj și la geamuri. Mă poate ajuta cineva cu schema de cablaj? Mulțumesc!
  3. Buna seara! Vă mulțumesc pentru modul cum ați descris exploatarea motorului și pt răbdarea de a-mi citi mesajul. În mare parte cunosc acest mod de exploatare,l-am respectat în tocmai ,excepție făcând drumul lung de cca 1 ora extraurban.Eu fac cam 30 min pe saptamana in afara orașului. Am citit mult pe site-uri de specialitate înainte să aleg acest model de motor.La un francez am găsit ceva legat de probleme la motor.Explicatia unui ing.englez a fost că acest tip de motor trebuie folosit pe distante lungi.Drunurile scurte de până în 20km îl cam termina.Daca nu este cald nu funcționează în parametri optimi. Este exact ce ați spus și dvs. Eu nu plec decât după 5min de la pornire.Fie vara sau iarna. Erorile apar numai iarna,la drum lung.Ciudat este că dacă opresc motorul și îl pornesc,rămâne numai chek motor și masinuta merge de rupe.Acest aspect nu mă deranjaza,dar incep să mă tem sa fac depășiri accelerând de la 90 la 120. Ultima oara eram în oraș,mergem relativ ușor cu ea și au apărut. În oraș am experimentat cu ea toate variantele de condus:am schimbat vitezele conf indictatorului de bord,am schimbat la 2500 și de doi ani merg cu furata.Schimb la 3000 rot.Necazul a rămas același. Vara mașina nu are nimic.Dar nu cred că este făcută să meargă numai în anotimpul cald. Verific uleiul periodic și lichidul de răcire.Toate sunt ok. Am 49 000 km și nu am completat deloc ulei de la o revizie la alta.Esapamentul este curat.Nu sunt urme de funingine.Nu scoate fum deloc. Motorina bag numai aceea scumpă.Am fost atenționat de Ag de vânzări că sunt pretențioase la combustibil. Acum aștept să schimbe turbina iarăși. Nu este normal,dar daca nu se rezolvă voi cere probabil în instanță schimbarea mașinii pentru vicii. O seară buna!
  4. Buna ziua! Care este procedura cu invocarea schimbării motorului sau a altor componente importante? Eu am avut probleme cu turbina.A fost schimbata la 14500 km.Eu nu am crezut în aceasta problema.Dupa o luna au reapărut probleme.Aceleasi.Alta reprezentanta,alte piese schimbate,aceeași problema.Acum și aceștia spun că este de vina turbina. Eu cred că ar fi ceva legat de electronică,calculator,in nici un caz mecanica.Ceva nu funcționează normal iarna ,căci numai în anotimpul rece apar aceste erori. Sunt îngrijorat pt că mie îmi pare că se trage de timp până iese din garanție și după aceea,este problema mea că am ales Fiat. După dispariția ecastor martori check motor,ctl stabilității și presiunea in pneuri,mașina merge perfect.Ultima oară când au apărut nu am mai putut trece de 3800 rot/min.Aveam 110 km la ora și eram în depășire.Amajuns să îmi fie frica sa fac depășiri. Știe cineva ce ar putea fi?
  5. Buna ziua! Iarăși probleme cu turbina se pare! Pt a doua oară! Cel puțin așa spun cei de la reprezentanta. Din acest moment eu unul regret că am ales Fiat. Nu cred că este aceasta problema mașinii,ci altă care nu este de găsit sau de adus la cunoștință. Nu știu ce să mai fac. Mai am un polo din 98 van ,acum are 320 000 km numai de Romania. El nu a stat în service in 22 de ani cât a stat acest Tipo in 3 ani.
  6. Va mulțumesc pt sugestii! Abia aștept să ridic masina din reprezentanta si sa o alerg . Modelul îmi este drag,motorul este Ok fiind cumpărat și de alte mărci de auto renumite din Europa si koreea. Sper ca nu a fost decât un defect din fabrica si nu datorita calității materialelor. La reprezentanta băieții sunt ok,cooperanti îți explica tot legat de autovehicule.Am găsit cooperare si in reprezentanta din București. Așa mi se pare normal să existe o cooperare intre client si comerciant. Va doresc o zi plăcută tuturor!
  7. Buna ziua! Am un Tipo 1,3 diesel 95 CP sedan.Pana in prezent am facut 14 000 km din care 2 000 extraurban. Pana la 12 500 nu am avut probleme cu ea.Consum f mic in oras (5 vara si 6 iarna),in ext am fost in concediu si media a fost de 4,5 l/100 km.Viteza de deplasara a fost de cca 110-160 km/h mers pe autostrada si dr european pe distanta de 2000 de km. Comportament foarte bun la drum lung. La capitolul confort,scaunele mi se par foarte tari.In rest este spatioasa si bine compartimentata. Locuiesc intr-o zona in care frigul este la el acasa iarna.Spun asta ca iarna se incalzeste greu,avand in vedere ca 90% din km parcursi pe luna ii fac in oras. Dupa cei 12500 de km au aparut probleme.In momentul in care acceleram de la 40 km-90 km /h si ajungeam la cca 4000 r/min s-au aprins senzorii de presiune roti,controlul srabilitatii si chek motor,iar masina desi era turata nu mai avea forta.Practic cred ca nu mai avea tubo. Dupa porniri repetate in cursul zilei ,mai ramanea aprins numai chek motor .Masina isi revine in forta treptat iar cant se stinge si acest martor functioneaza noemal.Asta pana ma dau iarasi la ia si defectiunile reapar.Diferenta este ca apar la turatii din ce in ce mai mici. Am facut revizia la o reprez in Brasov,au sters acele erori,care nu mi le-au explicat,si gata.Masinuta se infigea si mai bine la drum.Pana cînd au reaparut problemele.În decembrie au aparut de 5 ori.Am programat-o la alta reprezentanta si la prima verificare un senzor se pare ca nu functiona bine,au spus. Nu a fost asa,presimtirea mea s-a adeverit.Turbina nu functiona la o tresiune mare de aer cica.Acum zace in service asteptand turbina.Sper sa fie atat. Am incredere in acest motor,pt ca este produs la scara larga pt mai multe marci auto germane,coreene si frantuzesti.El vine de pe gama comercial si aici motoarele si piesele de schimb nu se compara cu gama turism. În rest fiind o masina ieftina din clasa C alte pretentii nu am de la ea. Cand am cumpatat-o i-am cerut ca 5 ani cat timp am rate sa nu se strice.Sa vedem daca este serioasa. In rest si celelalte marci au problemele lor la diferiti km parcursi. Nimeni nu a stiut sa imi spuna daca este bine sa schimbi vitezele la indicatiile din bord.Parerile sunt impartite.Electonica multa bataie de cap multa,daca nu intelegi cum functioneaza acele circuite. Am circulat la inceput conform acelor indicatii din bord.Din 3500 km in 3500 km a aparut regenererea filtrului care s-a facut conform instructiunilor din manual.La reprezentanta mi s-a zis sa o turez mult.In afara de consum nu s-a intamplat nimic.Regenerarea a aparut la 4000 km .Unii au zis ca este prea devreme.A m ales sa schimb vitezele la o valoare medie a turatiilor.Nici a indicatorului nici a spuselor mecanicilor din reprezentanta.Undeva pe la 2800-3200 r/min.Dar a cazut turbina. Astept sa o schimbe si sa ma bucur de ea. Faptul ca turbina a cazut la 14 000 km nu este bine deloc.Sunt ingrijorat.Sa speram ca este un caz izolat asa cum a spus agentul de vinzari de la reprezentanta din Bucuresti. Va doresc o zi placuta si sper sa va vi fost utile informatiile prezentate de mine. Daca aveti ceva similar si rezolvate va rog sa scrieti!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.