Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Bounce

Moderatori
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Bounce last won the day on July 28

Bounce had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

1 Follower

About Bounce

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    Stilo
  • Model
    SW
  • Motorizare
    Benzina
  • An
    2003

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Tarnaveni

Recent Profile Visitors

386 profile views
  1. Atenție la instrucțiunile de instalare.dupa instalare cuplezi interfața care o ai,sper că ai o interfață ELM.deschizi programul, selectezi marca,motorizare...jos selectezi Motor și dai connect și modelul de ecu.Mai departe te descurci că nu e greu de utilizat.Daca e ceva ce nu înțelegi scrii aici
  2. Am văzut, Dacă ai laptop ia de aici multiecuscan și scanează cu ăla sau dacă folosești telefonul caută Torque, cu ele nu dai gres.Sterge erorile și apoi scanezi iar, dacă într-adevăr sunt probleme la senzorii respectivi va apărea iar eroarea, vedem și vorbim în funcție de ce rezolvi
  3. Șterge erorile, faci un drum scurt și o scanezi iar, dacă apar iar atunci într-adevăr ai probleme pe la senzorii respectivi.Poata să pară banal ce spun dar cu bateria cum stai? Senzorii necesita la pornire un anumit amperaj și dacă bateria ta ii pe duca atunci de acolo e.Nu te costa nimic, de exemplu mâine dimineață caută un prieten să-ți deie curent sau bateria și vezi cum se comporta, dacă pornește la ok la prima cheie cu o alta baterie atunci e clara treaba
  4. Acum noi ne dam cu parerea...c-am ce ar putea fi.Daca mergi la un tester si ne spui si noua codurile de eroare ai toate sansele sa ii dai de cap.Nu are rost sa investesti bani aiurea si sa te apuci sa schimbi la intamplare.Ca porneste rau la rece am inteles, dar la cald? deci dupa ce ai facut un drum cu masina si motorul atinge 90 de grade tot asa rau porneste?In oglinda din stanga ai un senzor de temperatura care iti indica in bord temperatura de afara, ala arata cat de cat ok temperatura? Cand pui contactul trebuie sa auzi pompa de benzina, merge 2-3 secunde dupa care decupleaza, se aude ceva la tine?
  5. Mă interesează ce zice martorul motor aprins, acolo e avarie, dute la un tester și spune ce cod de eroare ai
  6. Dacă ai bujii noi atunci ai și o scânteie buna, cel mai probabil cum zice colegul de mai sus este de la GPL.Ceva erori ai?
  7. O luam cu inceputul, bujiile le-ai verificat? după ce pornește motorul cum se comporta?
  8. Nu abuzați de soluția pentru injectoare, acum este motorină și benzină buna.dupa curățarea senzorului map trebuie să simți o mica îmbunătățire a motorului inclusiv la accelerare.Cand ai timp sa mergi iar la un tester sa șteargă eroarea respectivă și să vezi dacă mai apare.Iti poți cumpăra și tu o interfață cu 80 lei și îți poți face singur diagnoza ca sa nu mai platesti la anumite persoane.
  9. Nu ai nevoie de tutorial, dacă îl dai jos o sa vezi ce e de curățat pe acolo, nu e mare brânză dar sigur găsești pe YouTube ceva.Ai menționat mai sus de relanti, nu era stabil înainte de curățare? Pentru senzorul MAF și pentru EGR ai spray separat, de recomandat să folosești ceva de genu
  10. Aveai nevoie de niste biti in steluta, îți poți cumpăra un set de la magazinele unde sunt scule.in halul în care arata acel senzor îți dai seama și tu că poate transmite date eronate către ECU.Nu ar strica să cureți puțin și senzorul de aer de pe tubul filtrului de aer, senzor MAF ii spune.Supapa EGR când ai curatat-o ultima data?
  11. P0235 este o eroare pe senzorul MAP probabil, e vorba de boost sensor, cel cu tester ce a zis? Cum ii eroarea? are semnal?nu are? ii intermitent? Eu zic sa scoti senzorul afara si sa-l cureti putin, inclusiv mufa de conectare si apoi revii sa vedem.
  12. Cel mai simplu e cu un tester care iti spune exact ce problema ai, asa e prea greu sa urmaresti ceva sau sa te apuci sa verifici.Daca ai un engine fault sigur ai si un cod de eroare.Daca gasesti pe cineva, sa ne spui si noua acel cod si discutam
  13. Deci ai un semnnal prea mare nu mic cum a sspus electronistul tau :), testerul nu minte.Daca o stergi revine imediat? Din cate vad e intermitenta, deci poate fi de la mufa injectorului, sau fise,bobine,bujii.Bujiile cand le-ai schimbat ultima data?Incearca si muta bobina de pe 4 pe 3 si vezi daca ai aceeasi eroare.Scoate si bujia din cilindrul 3 si vezi cum arata
  14. Cu placere! sa faci un proxi alingment
  15. ruleaza HDD change cu drepturi de administrator, selectezi in el partitia C in dreapta iti apare "Serial Number" si scrii : ECB5-FA3D apoi apesi Change Deschizi programul de pe desktop, apesi Register si treci : Hardware Key treci: 747273047770-0275License Key treci: 2BD44-2B409-2C5FDF Ok si ar trebui sa mearga. Creaza o regula in firewall sa nu poate merge Online, isi va face update si nu mai e buna licenta
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.