Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Bounce

Moderatori
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Bounce last won the day on July 28

Bounce had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

1 Follower

About Bounce

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    Stilo
  • Model
    SW
  • Motorizare
    Benzina
  • An
    2003

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Tarnaveni

Recent Profile Visitors

572 profile views
  1. Hai sa o luam incet...din cate am inteles nu se deschid usile de pe spate si portbagaj.Ai inchidere centralizata nu? Pe cheie ai si buton de portbagaj, daca il tii apasat mai mult de 3 secunde se deschide? Geamurile de pe spate asistate electric au sigurante separat, stanga F33 si dreapta F34, ai o schema mai jos si portbagaj F38
  2. Nu ignora nici încălzirea apei, dacă trece de 95 de grade nu e ok deloc și cu 5w nu mai ai ungere.La temperaturi mari îți poate face bule de aer și pe traseele de frana, implicit ambreiaj.termocupla trebuie sa pornească la 93 de grade...aseară am verificat la mine, din nou îți spun sa verifici senzorul de temperatura care îi pus undeva pe traseu în partea dreapta și e de culoare verde, nu de alta dar sa nu ramai fara chiuloasă.Intreaba prieteni, un mecanic ce părere au de uleiul care l-ai bagat, după mine aia e problema și la ambreiaj și la supraincalzire
  3. parerea mea personala e ca e cam subtire uleiul 5w-30 si o sa ramai fara segmenti, totusi ai un motor pe benzina si sa mai punem in calcul si uzura lui.Se baga 5w si la benzina doar la temperaturi sub -20.Daca îl conduci mai sportiv nu e ok deloc uleiul ăla. A mea are 180k km si ii bag 10w-40 :), faci cum crezi dar mai intereseazate legat de aceasta problema.Referitor la ambreiaj eu zic in prima faza sa-l mai aerisesti. Mai așteptăm și alte păreri de la colegi
  4. Asta se întâmplă după ce ai schimbat ambreiaj? ai schimbat tot odată la ce ai scris?Dacă nu se ridică pedala nu e ceva ok acolo, eventual mergi la un meseriaș să-l mai aerisească puțin. Când scârțâie? Când e apăsat sau lăsat? Dacă apeși ambreiajul se aude ceva ca o bătaie când e pornit motorul? Referitor la apa nu e sigur că are legătură, verifica puțin senzorul de temperatura că el dă start la termocupla.Daca se ridică puțin apa peste jumate imediat trebuie să pornească termocupla...la mine așa face. Dacă ai ceva coduri de eroare ar fi bine sa ne spui și nouă. Ambreiajul folosește lichidul de frana, să-l verifici sa fie nivelul corect Ma gandesc ca lichidul de frana e DOT 4 si sa ne spui ce ulei ai bagat in motor?
  5. Nici la mine nu am cheie, se blochează ușa când închid mașina.Am un prieten cu exact aceeași problema, o sa ii cer puțin bușonul sa arunc și eu o privire
  6. Probabil se potrivește dacă ei așa zic, mare brânză nu trebe sa facă practic, doar sa agate după urechile de pe gura rezervorului.La cel original nu e cumva firul de care e legat bușonul de caroserie?să nu cadă pe jos? nu știu să aibă alt fir/Sonda pe buson...adică nu își are rostul.Are eventual o supapă de aerisire dar aia nu are treabă cu un fir.
  7. Da, ai nevoie de presă neapărat pentru acele bucșe.Mai așteaptă puțin că poate are vreun coleg ceva informații mai folositoare.Si la mine pe spate sunt praf...când o ridic pe cric se vad,într-un timp am văzut că a curs uleiul din ele dar acum nu mai curge că nu mai are ce
  8. Cu un buson second de pe un alt stilo nu rezolvi nimic, ai dreptate in privința cheii.Cel mai probabil e blocat și cu un spray w40 rezolvi problema.Baga bine spray pe el la toate îmbinările și cu cheia necajestel până își dă drumul.Nu am desfacut niciodată unul să vad ce e pe acolo, poate vreun coleg pe aici...In ultima faza îți cumperi unul cu cheie separat care nu trebuie sa fie musai de stilo și aia e.
  9. Dacă eram in locul tau nu mă complicam.O bucșă pe punte spate e cca 100 lei și cu ceva necăjeala le schimbam eu.Ti-ai făcut un calcul cat e puntea și cat e lucrarea? sau dacă schimbi la puntea ta doar bucșele? cum e mai ok pentru tine
  10. Ți-am răspuns și mai sus, normal da. Am zis de break că acolo poate fi diferența.Daca poți și ai posibilitatea sa te bagi sub amândouă și să le inspectezi macar vizual și/sau eventual să o masori cu o ruleta in anumite puncte...distanta dintre arcuri. De ce vrei sa schimbi puntea? Ce problema ai? Și eu am un stilo dar la punte chiar nu am umblat niciodata
  11. Salut! Normal da, dar nu cunosc diferența între break și hatchback...break e făcut să-l încarci mai tare și probabil are ceva in plus, nu cunosc multe detalii referitor la punte.Eu zic să suni la dezmembrări și să întrebi acolo că probabil ei știu, in anunțuri scrie că merge de la 1.6 până la 2.4.
  12. Atenție la instrucțiunile de instalare.dupa instalare cuplezi interfața care o ai,sper că ai o interfață ELM.deschizi programul, selectezi marca,motorizare...jos selectezi Motor și dai connect și modelul de ecu.Mai departe te descurci că nu e greu de utilizat.Daca e ceva ce nu înțelegi scrii aici
  13. Am văzut, Dacă ai laptop ia de aici multiecuscan și scanează cu ăla sau dacă folosești telefonul caută Torque, cu ele nu dai gres.Sterge erorile și apoi scanezi iar, dacă într-adevăr sunt probleme la senzorii respectivi va apărea iar eroarea, vedem și vorbim în funcție de ce rezolvi
  14. Șterge erorile, faci un drum scurt și o scanezi iar, dacă apar iar atunci într-adevăr ai probleme pe la senzorii respectivi.Poata să pară banal ce spun dar cu bateria cum stai? Senzorii necesita la pornire un anumit amperaj și dacă bateria ta ii pe duca atunci de acolo e.Nu te costa nimic, de exemplu mâine dimineață caută un prieten să-ți deie curent sau bateria și vezi cum se comporta, dacă pornește la ok la prima cheie cu o alta baterie atunci e clara treaba
  15. Acum noi ne dam cu parerea...c-am ce ar putea fi.Daca mergi la un tester si ne spui si noua codurile de eroare ai toate sansele sa ii dai de cap.Nu are rost sa investesti bani aiurea si sa te apuci sa schimbi la intamplare.Ca porneste rau la rece am inteles, dar la cald? deci dupa ce ai facut un drum cu masina si motorul atinge 90 de grade tot asa rau porneste?In oglinda din stanga ai un senzor de temperatura care iti indica in bord temperatura de afara, ala arata cat de cat ok temperatura? Cand pui contactul trebuie sa auzi pompa de benzina, merge 2-3 secunde dupa care decupleaza, se aude ceva la tine?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.