Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Bounce

Moderatori
  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Bounce last won the day on July 11

Bounce had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

2 Followers

About Bounce

  • Rank
    Membru Pasionat

Mașină

  • Marca
    Stilo
  • Model
    SW
  • Motorizare
    Benzina
  • An
    2003

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Tarnaveni

Recent Profile Visitors

1,059 profile views
  1. 0351,0352,0354 sunt bobinele. In prima faza eu zic sa incerci sa o pornesti cu o alta baterie ca sunt foarte sensibile la curent bobinele respective, de preferat sa aiba minim 60A
  2. Eu zic sa mergi si pana la colegu' sa o scanezi si cu un alt tester, nu te baza doar in delphi ca e ceva universal.Colegu daca are ELM sigur are si multiecuscan sau fiatecuscan care este special pentru "italience"
  3. 0443 este electrovalva de pe retur si controleaza presiunea din rezervor, teoretic functioneaza si fara ea. 3 erori pe injectoare intermitente: alea daca le stergi apar instant inapoi? ai umblat la rampa de injectoare? bujiile in ce stare sunt? bobina e bagata calumea peste bujie? Am intalnit erori pe injectoare din cauza clapetei de acceleratie care era foarte murdara, trebuie curatata si invatata iar. De cand a inceput mai exact sa faca figuri? inainte sa schimbi senzorul de pe volanta sau dupa? mufa de la senzorul respectiv e in spatele motorului si are o siguranta de sarma...sigur e bagata ok?
  4. Merge și elm dar trebuie adaptorul pentru airbag
  5. Stai putin sa ne intelegem pe romaneste Ca nu porneste am inteles, ca ai schimbat bobine si ecu...ce ecu ai pus? a fost virginizat? banuiesc ca nu ai luat nou.Cu un ecu second luat de pe alta masina si nevirginizat nu are cum sa porneasca pentru ca el are alte setari.Daca schimbi asa la nimereala nu merita ca bagi bani aiurea si nu prea nimeresti. Eu zic sa chemi pe cineva cu un tester si sa ne zici si noua codurile de eroare si atunci te putem ajuta, sa ma apuc acum sa-ti spun de ce nu porneste ii imposibil de aici, pot fi o gramada nu doar bobine,sigurante,senzor vibrochen
  6. Ce eroare ai? sa te conectezi la Airbag ai nevoie de alt cablu, acum depinde de tester daca stie si are setarile necesare pentru airbag.
  7. Ecu de la airbag este sub consola centrala, dacă desfaci in dreapta la pasager acolo unde e situat filtrul de polen ar trebui să-l vezi undeva pe acolo, in spate la consola de unde reglezi caldura Totuși de ce vrei sa umbli la el?
  8. Ți-am zis de la început că sunt 90% sigur că era de la ecu :).Foarte bine că ai rezolvat și ți-ai reparat mașinuța, drumuri bune sa ai!
  9. Acolo pe mijloc unde poti infileta subub sa adaugi firul de masa. Prima pornire dupa virginizare: Pui contactul 1 minut , nu atingi nici o pedala - timp necesar sa citeasca ecu pozitia clapetei de acceleratie si arcul cat e deschisa. Opresti contactul 1 minut - timpul in care eeprom-ul din ecu memoreaza datele din clapeta. Pornesti masina si butoiul galben (MIL) ar trebui sa palpaie, asta din cauza ca senzorul de pe vibrochen nu e invatat. Lasi motorul sa mearga pana ajunge apa la 90 si apoi o accelerezi de 3 ori pana la 6000rot/min - invatarea lui se face doar cu motorul cald pentru ca sunt citite si noxele si daca nu e in parametri normali nu o sa-l invete si trebuie sa incepi procedura de la capat. Accelerezi pana la 6000 si o lasi pana se stabilizeaza relantiul, inca o data pana la 6000 si o lasi sa se stabilizeze...de 3 ori, ai inteles, dupa a 3-a acceleratie MIL-ul trebuie sa se opreasca din palpait si atunci e invatat. Dupa procedura o opresti 1 minut si daca ai testerul la tine sterge toate erorile care sunt active, la urmatoarea pornire ar trebui sa fie ok. Daca mai ai intrebari sunt aici Bafta!!!
  10. Sunt 2 tipuri de ECU: 5NF.T9 si 5NF.T1, daca ai avut T1 poti pune un T9 care e o versiune mai noua. Daca ai avut pe masina T9 nu prea merge sa pui T1 ca o sa ai probleme la module chiar daca e virginizat, sa tii cont de acest detaliu mic
  11. Urâtă treabă. Știu prin ce treci că și pe mine așa mă lasa tot prin intersecții unde era traficul mai mare.solutia e altul sau mergi cu el la alt electronist bun, poate te ajuta.
  12. Acum 2 săptămâni și eu am schimbat termostat și radiator, după părerea mea am avut termostatul blocat pe închis...borborosea in borcan după 10 minute și pornea termocupla chiar daca radiatorul mare era rece și de atunci și-a revenit. Alta poveste pățită de un prieten cu mașina exact că a mea: ii pușca radiator, îl schimbă, apoi ii pușca borcan, îl schimbă și ăla...apoi ii pușca un furtun pentru că făcea o presiune foarte mare și el nu a știut.Dupa ce a fost cu ea la 10 mecanici 1 dintre ei a zis că e dusa chiuloasa și de acolo vine acea presiune.A rectificat și a pus o garnitura nouă și de atunci mașina e ok. Nikita eu nu vreau sa te sperii dar daca nu rezolvi după spălări cu presiunea să știi la ce sa te aștepți sau unde sa pui mana,sper sa nu ajungi până acolo că e mult de munca și bani grămadă.
  13. Langa baterie mai ai un panou cu siguranțe și sub el se afla mufa D4 cu mov, este cea mai solicitata mufa și ar trebui curățată puțin dacă pinii sunt afumați. Ecu vechi îl mai ai? Ai exact aceleași erori când moare? Poate totuși ai ceva pe instalație și atunci îți dau niste diagrame sa verifici
  14. Eu mi-am luat unul de pe ebay, nou dar nu original acum 3 ani și de atunci e ok.Initial și eu am vrut sa iau unul second dar nu rezolvi mare brânză...toate sunt prăjite.Ca preț a fost undeva la 300 de lire. De curios doar, ai zis că era virginizat și ma interesează cum ai procedat la prima pornire? Ai lăsat-o pornită sa memoreze toate modulele? Eu nu am Delphi și nu știu dacă poate să șteargă toate setările și să înveți iar modulele mașinii, cu multiecuscan poți. ai poza cu motorul oprit, faina cu el pornit sa vedem ce ai activ acolo
  15. Bun asa. U1600 - eroare ca nu recunoste cheia P1687 -P1687 Motorised throttle(stop learn)/Throttle driven. Aici ai o problema la clapeta de acceleratie, ar fi bine sa o cureti si sa ii faci o calibrare inainte de pornire,am un post pe undeva cum se face exact. Vad ca pe Body citeste in hexazecimal, D602 e U1602 - Can data bus. In spate la Body Computer (cutia de sigurante) ai niste mufe pe care poti sa le cureti cu ceva spray de contacte si poate se rezolva. Revenind la U1600, langa contact este un inel care citeste cheia si acolo poti sa cureti putin pe la mufe si ce mai gasesti pe acolo...iti atasez o poza cu inelul respectiv Cu bateria cum stai? e de minim 60A? Iti recomand sa iti cumperi o interfata ELM 1.5 ca e pana in 100 de lei si iti faci singur diagnoza daca ai si un laptop, nu mai dai banii pe la alti meseriasi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.