Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Bounce

Moderatori
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Bounce last won the day on May 22

Bounce had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

1 Follower

About Bounce

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    Stilo
  • Model
    SW
  • Motorizare
    Benzina
  • An
    2003

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Tarnaveni

Recent Profile Visitors

209 profile views
  1. Deci ai un semnnal prea mare nu mic cum a sspus electronistul tau :), testerul nu minte.Daca o stergi revine imediat? Din cate vad e intermitenta, deci poate fi de la mufa injectorului, sau fise,bobine,bujii.Bujiile cand le-ai schimbat ultima data?Incearca si muta bobina de pe 4 pe 3 si vezi daca ai aceeasi eroare.Scoate si bujia din cilindrul 3 si vezi cum arata
  2. Cu placere! sa faci un proxi alingment
  3. ruleaza HDD change cu drepturi de administrator, selectezi in el partitia C in dreapta iti apare "Serial Number" si scrii : ECB5-FA3D apoi apesi Change Deschizi programul de pe desktop, apesi Register si treci : Hardware Key treci: 747273047770-0275License Key treci: 2BD44-2B409-2C5FDF Ok si ar trebui sa mearga. Creaza o regula in firewall sa nu poate merge Online, isi va face update si nu mai e buna licenta
  4. am si una mica albastra bluetooth care ma lasa doar sa sterg erorile, nu m-am strofocat sa o fac ca o am pe cealalta.Trebuie sa o modific sa pot umbla in ea si de pe telefon ca nu se stie ce prind pe drum AlfaOBD ai gasit pe net ceva varianta full? cel mai probabil nu merge cu una demo sau ceva de gen... Mai exact care rezistenta ai luat-o jos de pe cea bluetooth? R2? ma intereseaza doar motor si body pentru ea
  5. la mine a mers totul ok din prima cu V1.5 pe motor si body si cum am zis pentru ABS si Servo am mufa separat facuta chiar de mine dupa ceva schita...Pe airbag nu m-am stresat nici eu sa intru ca practic nu ai ce face pe acolo :).Chiar ieri am facut un proxi alingment la un prieten cu Stilo ca a schimbat ceasurile din bord si palpaiau km in bord, m-am conectat si la el fara probleme LE. Ce am observat eu Nu am putut sa ma conectez la masina cu softurile mai noi, MES 3.6 si 4, merge foarte ok cu 2.2
  6. stiu de problema cu rezistorul, el e pus acolo intentionat sa nu mearga pe toate modulele...sa cumperi si restul mufelor :D. Eu nu l-am desfacut, am ales sa fac o mufa separat pentru abs si servo
  7. eu nu am scos nimic si functioneaza simplu pe motor si body, ce-i drept pt. celelalte module am mufe separat. Normal e sa mearga ok pe motor si body fara modificarile spuse de tine, stiu de acele modificari dar se aplica doar la unele...de exemplu la a mea e ok fara modificari La V1.5 nu mai trebuie cred, nu bag mana in foc
  8. Downloadeaza MultiEcuScan ca e mai bun - ai instructiuni de instalare Scaneaza masina si imi spui si mie ce coduri de eroare ai, apoi mai departe vedem
  9. Nu am inteles de unde stii ca e vorba de un semnal slab la injector, ai fost undeva la un tester si ai un cod de eroare?Daca esti dispus cumpara acea interfata... 50 de lei nu-i o avere si il ai, o poti verifica oricand si sterge erorile.Cu testerul poti face un test pe fiecare injector si vezi orice eroare + ca iti poti face singur acel proxi alingment de care am vorbit mai sus.
  10. De cand ai schimbat modulul cum se comporta masina si de unde ai stiut ca ecu e buba? Vad ca laptop ai, iti cumperi frumos cu 50 de lei o interfata ELM , programul necesar il downloadezi de aici si iti faci treaba singur. Sa-ti faci o idee eu am si sunt multumit de ea.Ai o poza mai jos sa o vezi INTERFATA DIAGNOZA AUTO OBD2 USB CU CIP ELM V1.5
  11. pai trebuie neaparat un proxi alingment, sa memoreze ECU si celelalte setari... ca momentan nu le cunoaste si nu au cum sa-ti functioneze. Cauta pe cineva cu un program MultiEcuScan si o interfata ELM sau te duci la un service si le spui baietilor de acolo ca vrei un proxi aligment ca ai schimbat ceva module Ecu nou montat de tine are setarile pt clima,geamuri,trapa de la masina respectiva, nu au cum sa mearga la tine.Proxi alingment sunt 2 tipuri: 1.Pe partea de motor unde sunt rescrise setarile motorului...injectie,clapeta,senzori 2.Pe partea de Body unde sunt rescrise in ECU modulele celelalte...inchidere,clima,geamuri si altele Eu zic sa le faci amandoua ca e cel mai ok
  12. un proxi alignment cu MES ai incercat? intra cu MES pe Body si la CAN SETUP / proxi aligment
  13. 0 downloads

    Manual reparatii Fiat Stilo: 1.2,1.4, 1.6, 1.8, 2.4 16v benzina, 1.9 JTD 8v si 16v Limbi disponibile: English,Spanish,Italiano,German,French 1.Extrageti arhiva 2.Montati imaginea 3.Instalati si lasati imaginea montata pentru a nu cere CD-ul la pornirea programului
  14. Asta nu stiu sa-ti spun cu exactitate,cel mai probabil accelerari intarziate sau care nu sunt constante, Lui ii spune clar MES-ul ca are eroare 1220 si invalid signal, deci nu are semnal clapeta.Daca era ceva de pedala de acceleratie avea alt cod. Spray de contacte pe mufa din clapeta si mufa care intra in ea, daca nici asa mergeti pe mufa D4. Va atasez mai jos ceva poze cu o clapeta de Stilo pentru curatarea unui potentiometru, cel mai ok e sa se foloseasca alcool izopropilic si la ungerea potentiometrului cu o vaselina care nu conduce curentul, sau sa conduca foarte putin 1.Cu o surubelnita se da siguranta jos de pe clapeta...eu m-am necajit ceva 2.Potentiometrul se afla in poza 2, are un semering rotund peste protectia pentru praf 3.Eu am folosit tot o surubelnita mica sa scot protectia in poza 3, dar grija mare sa nu o strambati tare ca e o tabla subtire In poza 4 daca va uitati mai atent se vad 2 dungi,pe langa ele e plin de praf si mizerie In poza 5 e smecheria care se invarte in potentiometru care si ea trebuie curatata atent ca e subtire si fragila. Se monteaza la loc,calibrata si clapeta ar trebui sa fie in stare buna de functionare.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.