Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Bounce

Moderatori
  • Posts

    167
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Bounce last won the day on June 5

Bounce had the most liked content!

2 Followers

About Bounce

Mașină

  • Marca
    Stilo
  • Model
    SW
  • Motorizare
    Benzina
  • An
    2003

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Tarnaveni

Recent Profile Visitors

1,661 profile views

Bounce's Achievements

Membru Pasionat

Membru Pasionat (3/5)

18

Reputation

  1. Nu îți face probleme despre BC că nu va recunoaște unele chestii, va recunoaște tot mai ales daca virginizezi ecu și mai faci și un proxi alingment și referitor la clima da...e discutabil dar eu cred că se rezolva. Cheia e normal sa nu o mai recunoaca dacă ai schimbat BC și se rezolva și aia dacă e, vedem ce rezolvi cu băiatul de la Buc.Bafta! Și să ne zici și noua ce și cum ai rezolvat
  2. Și eu am avut problema ta, până la urmă a trebuit să o învăț iar cu mașina, sa fac rost de PIN că fără el nu rezolvi nimic.Am cautat și eu tot felul de siguranțe, module in zadar. Cel mai simplu ar fi și pentru tine cu un tester sa o înveți iar, merge cu ELM327 și Multiecuscan. Din cate știu ai un Delphi, scanează mașina pe Body și vezi daca ai ceva erori la închiderea centralizata sau cheie, dacă nu ai atunci resincronizata e singura soluție.Exact nu știu să-ți explic de ce o uita că și la a mea s-a întâmplat de 2 ori.
  3. Cred că este siguranță separat pe unitatea de control din usa și dacă nu mă înșel e F32, sa o verifici. Daca nu ști care e respectiva uitate in manual la schema.
  4. In primul rand sa sincronizezi cheia prin apăsarea butoanelor nu e posibilă la Stilo.Daca sunt tutoriale pe net cu așa ceva sunt abureli... Modulul de închidere e situat in ușa de la șofer, dacă dai jos interiorul ușii îl găsești. O problema ar mai putea fi la BC, in spatele lui o să găsești mufele de conectare pe care le poți mișca putin sau curata. BC - body computer este cutia de siguranțe de sub bord.
  5. In prima faza schimba bateria, apoi trebuie resincronizata cu masina dacă tot face figuri.Daca nu ai PIN trebuie sa mergi nu la un electronist sa îl scoată din BC.
  6. Adică cum se întrerupe? Când merge când nu? Bateria din cheie dacă e veche poate fi un motiv sau butoanele de pe ea, apasă mai tare pe butoane. Dacă te decizi sa schimbi bateria, nu o lasă prea mult timp fara ea că se desincronizează de mașină și îți trebuie PIN și tester sa o faci înapoi.
  7. Chiar te rog, îl iau de pe net dacă e.Nici nu mă aștept să scoată petele din prima...îi dau până îmi place cum arata.Chestia nasoala e că dacă iasă după ce se uda culoarea din burete nu obtin rezultatele dorite, sper că spuma nu uda așa de tare. Mulțumesc de ajutor băieți!
  8. In apa cu care am spălat tot soluție de covoare am băgat și eu, vanish sau cum ii zice... Am văzut că este ceva spuma de curățat, cumpăr un tub sa vad ce rezultate da...revin după ce rezolv.
  9. Va salut! Zilele trecute mi-am uitat trapa deschisă și a plouat.Tapiteria s-a făcut foarte urâtă după uscare, am incercat sa o spăl dar mai rău am făcut. Sub textilul de la tapiterie este un burete subțire și a ieșit culoarea din el.... Știți cumva ceva sa o pot vopsi? pe la dezmembrări am găsit dar e foarte murdara și dacă o spăl o nenorocesc. Indicat ar fi ceva daca știți fara spray, sa nu murdăresc și restul sau să mă apuc sa o dau jos.
  10. Am luat bobinele din simplu fapt ca facea mai urat dupa ce se incalzea motorul, cu motorul rece nu aveam nici un rateu sau intrerupere si am zis ca poate e guma de pe bobina care la caldura se dilata si aia a fost.Bobinele sunt cele originale de pe masina, au mers ceva timp din 2003, nu mai am ce sa le cer :D, interesant era ca doar la anumite turatii sau cand acceleram. Am gasit la dezmembrari cu 50 lei bucata, nu e mult dar am cautat ceva timp sa gasesc 4 bobine cu guma necrapata.Bujiile le-am schimbat de vreo 20.000km, la o bujie nu e mult dar am zis ca le verific ca nu ma costa nimic.
  11. Stilo 1.6 nu are fise separat, are bobine pe fiecare bujie si e conectata direct la instalatia electrica, practic nu am avut cum sa vad scanteia ca e prea "in motor" bobina, dar da se poate observa si cu varianta ta in cazurile cu fise. Am incarcat mai jos o poza cu bobina, sa iti poti da seama mai bine despre ce vorbesc In capatul de jos intra peste bujie si acolo era guma crapata
  12. Problema rezolvată.Initial am crezut că sunt bujiile, le-am scos și totul ok. Urmează bobinele...le-am scos și verificat vizual fiecare în parte, din 4 bucăți la 3 era crăpată/coaptă guma care intra peste bujie și clar nu mai e ce trebuie. Schimbate toate 4 cu unele second in stare buna fara crăpături și totul a revenit la normal.Daca guma respectiva e crăpată este foarte posibil să împrăștie din tensiune și pe lângă bujie și de acolo aveam eu niste întreruperi la anumite turații.
  13. Version 1.0.0

    1 download

    CAN Connections
  14. Clapeta și pedala sunt electronice și contează orice coroziune pe contacte sau pe fire din păcate. Aseară au apucat-o dracii și pe a mea.Peste turație de 3500 îmi dă o eroare pe injectorul 3(P0203). Urmează zilele astea sa investighez sa vad care îi buba.
  15. Ecu trebuie clar virginizat pentru a putea fi folosit de tine. Pentru interfata ELM327 ai nevoie de mufe separat pentru module: ABS,Airbag,Can,Directie - https://www.emag.ro/set-4-cabluri-adaptoare-auto-fiat-la-obd2-16-pin-sku1267/pd/D20JXMMBM/?ref=smart-history-ml_1_1&provider=rec&recid=rec_51_5f36b145f24c4f6fe3edc4df6e2aff7f1dd6226c00614ca8ac30cc4839969c6b_1650141046&scenario_ID=51#specification-section S-au te mai poate ajuta ceva de genu -https://www.diagnozaobd2.ro/products/interfata-diagnoza-k-line-pentru-fiat-ecu-scan-completa/ , eu nu am folosit si nu pot sa-ti spun cum merge... Eu detin ceva ieftin cu toate adaptoarele - https://techstar.ro/263-interfata-diagnoza-auto-elm-327-v15-usb-obd2.html?search_query=elm327&results=5#regtonewsletter si in combinatie cu Multiecuscan isi face treaba de minune Si mai am https://techstar.ro/4556-interfata-tester-auto-multimarca-elm-327-prin-bluetooth-obd2-v15.html?search_query=elm327&results=34, care e tot timpul in masina si citesc/sterg erori cu ea de pe telefon
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.