Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Bounce

Moderatori
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Bounce last won the day on November 22 2020

Bounce had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

1 Follower

About Bounce

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    Stilo
  • Model
    SW
  • Motorizare
    Benzina
  • An
    2003

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Tarnaveni

Recent Profile Visitors

721 profile views
  1. Ce chin ca acum m-ai facut curios? La mine merge fara probleme si asa e normal.Probabil cum ai umblat mult cu jentile de aliaj si nu ajunge prezonul destul de inauntru, s-o fi pus mizerie pe filetul din butuc si le strangi greu, alta problema nu vad.
  2. De ce sa nu le poti folosi? eu le folosesc pe aceleasi si la tabla si la aliaj.Au loc si cele de 4 sa intre in butuc chiar daca e janta de tabla. Nu ai facut niciodata pana? ai janta de tabla pe rezerva si prezoane de 4
  3. Acum 2 ani am schimbat sonda de după catalizator, nu am luat una scumpa,nici ieftina dar clar că nu e ceva original.Revin mâine cu detalii referitor la sonde.Ceva valori am văzut și cu testerul dar valorile exacte nu le știu și mă uit la ele degeaba
  4. nu stiu de ce sa ma leg.O sa ma apuc sa scot pe rand sondele lambda,senzorii si ii fac cate o proba fara sa vedem ce face.Mersi!
  5. nu-i stress stai linistit, cand este timp si chef.Daca te sti cu ele iti pot face niste grafice dar trebuie sa-mi zici la ce
  6. problema cu vacuum o elimin ca daca pun mana pe clapeta cu furtunul dat jos moare imediat, deci nu trage aer fals.O sa ma apuc sa scot furtunele sa suflu in ele :).La Hesitation/poor acceleration ce iti da? poti sa pui un screen te rog?
  7. Din prima poza nu inteleg eu mare branza,dar: Kit ambreiaj e schimbat de o luna, o sa ma uit putin si la acel intrerupator de la pedala La poza de mai jos selectat pe Running on observ in partea dreapta cam ce ar putea fi.Senzorul MAP e schimbat cu unul nou...si eu am crezut ca e de la el.Throttle position banuiesc ca e cel din clapeta care e curatat si face la fel si cu cealalta clapeta.Dupa parerea mea sunt prea slabe sansele sa fie amandoua clapete stricate la fel .... nu stiu zic si eu.Senzorul de la temperatura apei functioneaza in parametri normali zic eu, daca stau cu motorul pornit in trafic si e caldut afara imi porneste termocupla si tind sa cred ca acel senzor o porneste. La injectoare nu am umblat deloc si ECM presupun ce este ECU care are 2 ani.Am curatat mufele cu spray de contacte,am tras de furtune,cabluri,am curatat toate firele de masa ca am mai vorbit cu cineva si a zis ca e o anomalie electrica si nu o pot gasi.Ma deranjeaza ca face asa si stiu ca nu e ok. Am vazut acum de cand a dat frigul ca dupa oprire imi iasa ceva aburi pe langa farul din stanga si la o privire rapida cred ca e din radiator ca imi scade apa din borcan, o sa ma uit mai atent si o sa remediez problema, dar nu are nici o treaba zic eu cu problema mea.Tu ce parere ai?
  8. Motor de 1.6 benzina. P1121 ii vorba de potențiometrul de la clapeta de accelerație.Deocamdata nu am mai avut problema respectivă după ce am curățat potențiometrul dar rămâne accelerată și se întâmplă doar la 2000 de ture.Ajutama cu schema respectivă dacă poți te rog.Mersi!
  9. Salut colegi! Deschid un topic nou in speranta ca poti sa-mi rezolv si eu problema. De ceva vreme imi face niste figuri si mai nou sunt tot mai dese, sa va explic.Are multe momente in care nu revine motorul la relanti dupa ce i-au piciorul de pe aceleratie. Sunt in oras, merg in a 3-a la 2000 de ture si vreau sa schimb sau sa opresc...calc ambreiaj i-au piciorul de pe acceleratie si ea ramane turata, daca ii mai dau un "sprit" scurt revine imediat.Problema e ca nu face tot timpul dar face tot mai des. Cand a inceput sa faca figurile respective am dat clapeta jos si am curatat fluturele, pusa inapoi si tot asa...iar am dat-o jos si am curatat si potentiometrul,la fel.Am luat o clapeta SH cu care face la fel :D, am schimbat pedala de acceleratie,la fel Am inceput sa cred ca are o scurgere de vid dar oricat m-am uitat si ascultat nu am gasit nimic plus ca am schimbat toate colierele de la furtune sa stranga bine,am verificat si burduful de la frana sa nu fie cumva spart si sa traga aer pe acolo.Mentionez ca nu am nici un cod de eroare sa ma ghideze la ceva anume....inainte de curatare imi dadea P1121 dar dupa curatare a revenit. Astept idei si sfaturi
  10. La chestia cu pornitul pot fi multe...bujii vechi,fise,bobine,senzori,pompa benzina.Daca ai cumva o interfata ELM sa o poti scana si sa ne zici daca ai ceva coduri de eroare ar ajuta, asa putem elimina multe fara sa muncesti sau sa cumperi ceva degeaba
  11. Bravo tie ca sti sa-ti repari singur, ai dreptate in legatura cu mecanicii.Cel mai probabil semeringul a cedat din cauza temperaturii ridicate.Daca mai ai vreodata probleme te mai asteptam pe la noi sa vorbim de una alta.Drumuri bune!
  12. Hai sa o luam incet...din cate am inteles nu se deschid usile de pe spate si portbagaj.Ai inchidere centralizata nu? Pe cheie ai si buton de portbagaj, daca il tii apasat mai mult de 3 secunde se deschide? Geamurile de pe spate asistate electric au sigurante separat, stanga F33 si dreapta F34, ai o schema mai jos si portbagaj F38
  13. Nu ignora nici încălzirea apei, dacă trece de 95 de grade nu e ok deloc și cu 5w nu mai ai ungere.La temperaturi mari îți poate face bule de aer și pe traseele de frana, implicit ambreiaj.termocupla trebuie sa pornească la 93 de grade...aseară am verificat la mine, din nou îți spun sa verifici senzorul de temperatura care îi pus undeva pe traseu în partea dreapta și e de culoare verde, nu de alta dar sa nu ramai fara chiuloasă.Intreaba prieteni, un mecanic ce părere au de uleiul care l-ai bagat, după mine aia e problema și la ambreiaj și la supraincalzire
  14. parerea mea personala e ca e cam subtire uleiul 5w-30 si o sa ramai fara segmenti, totusi ai un motor pe benzina si sa mai punem in calcul si uzura lui.Se baga 5w si la benzina doar la temperaturi sub -20.Daca îl conduci mai sportiv nu e ok deloc uleiul ăla. A mea are 180k km si ii bag 10w-40 :), faci cum crezi dar mai intereseazate legat de aceasta problema.Referitor la ambreiaj eu zic in prima faza sa-l mai aerisesti. Mai așteptăm și alte păreri de la colegi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.