Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

korknea

Membri
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About korknea

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Linea
  • Motorizare
    1.4, 77cp, 57kw
  • An
    2010

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

537 profile views
  1. A trecut undeva în jur de aproape jumătate de an de când am pus instalația de gaz pe mașină, fără sa am vreun fel de problema cu ea și cum nu a mai postat nimeni nimic am zis sa va relatez întâmplarea mea de acum câteva zile. Știind că am bateria cam obosită, fiind cea originala de când am luat masina, mă urc dimineața în ea cu gândul să plec la servici, dau prima cheie si nimic. Știam că a decedat iar deoarece am mai pus pe redresorul de 2 ori anul asta. Îmi zic, dao naibii, cand vin de la Servici ma duc si iau alta ca nare rost să mă tot rog de ea. Dupamasa mă duc iau alta nouă, o pun pe ea, dau cheie si o ia la sfert.Plec cu ea la cumpărături și când trece pe gaz aud un sunet ciudat si dintr-o data nu mai trage, iar la primul semafor moare motorul.Dau sa o pornesc iar, după care văd că se aprinde checkul în bord.O dau pe benzina si o las așa cu gândul ca în ziua următoare ma duc la service sa schimb si filtrele la instalatie si sa vad ce are.Ma duc la oamenii ăia,o pun pe tester si îmi dau verdictul:ars calculatorul de la instalatie.Cica s-ar fi ars din cauza ca nu am scos siguranță de la instalație când am dat bateria jos,de care nici nu visam unde ar fi sau ca ar avea așa ceva.Cei drept au fost amabili si l-au schimbat pe garanție. În afară de asta nu am avut nici o problema cu mașina și încă sunt la fel de bucuros când merg la pompă si bag 44 de litrii cu 85 de lei în care fac cam 450 de km în oras tot la ore de vârf și cu aerul pornit.
  2. Nu am T-Jet, dar cum nu raspunde nimeni am zis sa iti relatez eu cateva pareri pro/contra, poate te ajuta la ceva. PRO -practic circuli aproape dublu cu aceeasi bani, nu vad alte argumente mai bune in afara de asta. CONTRA -revizii ale instalatiei la aprox. 15mii de km (80roni), cu toate ca nu e neaparat un argument contra dar totusi sunt niste bani dati in plus -calitatea proasta a gazului care uneori nu-i prea place, mai exact la demarari simti ca nu trage de aceea nici nu mai alimentez decat de la rompetrol. -consum mai mare cu 1/1.5l fata de benzina, dar la 2.07roni/litru credema ca nu iti mai pasa. -pretul instalatiei care se amortizeaza undeva la 13/14mii de km
  3. Am alimentat de la rompetrol zilele astea cu 42 de litrii din care am facut 600km doar extraurban un drum de bucuresti-deva si cateva plimbari in jurul devei. Cred ca am mai facut undeva in jur de 15/20km si pe benzina pe la dealu negru in rest doar gaz. Sincer e cea mai buna investitie, mai ales ca zilele astea am vazut ca incepe sa creasca iar pretul la benzina/motorina.
  4. Mersi de sfat. Sincer si eu am o parere proasta despre ei mai ales ca sunt patit cu benzina. Ma gandeam ca poate la gaz stau mai bine da observ ca nu. Dupa ce termin plinul asta o sa ma reprofilez si eu pe rompetrol ca tin totusi la masina.
  5. Am revenit si cu consumul dupa ce azi am auzit piuitul pentru prima data si a trecut singura pe benzina. Am alimentat cu 41 de litrii de gaz (mi s-a spus ca a doua oara vor intra mai multi, cei drept au intrat azi 43), cu care s-au facut reglaje din care 15 km pe benzina dus, 16 pe gaz intors plus cele facute stationat si am facut 436 de km minus 15+3/4km(facuti pe benzina la porniri) si ar iesii un total de 417km 100% in bucuresti. Deci consumul ar fi undeva la 9.8l/100. Cei drept dimineata cand plec la servici e destul de liber, fac un drum de 16 km cam in 20/25 de minute, seara destul de aglomerat cam o ora acelasi traseu la intoarcere. Sincer sunt foarte multumit cu toate ca consumul zic eu e destul de maricel dar la 1.93 lei litrul de gaz (am un card de taximetrist la lukoil de la un prieten si ai nu stiu cat la suta reducere) zic eu ca e destul de ok. Saptamana viitoare o sa fac un drum mai lung de vreo 430 km doar extraurban si o sa revin cu un consum si in afara orasului asta murdaricios.
  6. Dupa cum am promis ma intorc cu detalii. Am trecut si eu in randul celor cu GPL. Momentan nu iam facut consumul dar zilele astea ma astept sa termin gazul si dupa aceea ma intorc cu detalii. Am optat intr-un final pentru Stag4 qbox cu injectoare AC W01 si rezervor todoidal de 53l. Nu se prea simte diferenta, cei drept cred ca a mai pierdut 2/3 magari dar cand te uiti pe bon cat iti ia un plin, nu prea te mai intereseaza aspectul asta. Foarte incantat de achizitie mai ales ca am stat cu ochii pe cei ce au montato si reglato. O sa revin cu detalii despre consum.
  7. Multumesc pentru raspunsuri. Mai astept pana luni, poate pana atunci se mai si domoleste ninsoarea si o sa revin cu detalii. Sper sa mi-o reuseasca din prima ca sincer nu prea ma pricep sa-mi bag eu degetele prin softuri etc.
  8. O să sun luni dimineață la mai multe service-uri să găsesc ceva acceptabil calitate/pret și după aceea revin cu detalii. Am venit cu un GP 1.2 (undeva de pe lângă Deva până în Bucuresti), alimentat cu gaz înainte de plecare 35 de litrii și ceva (mers pe benzină până la peco deoarece cred ca mai era doar rugină în butelie, gaz cu siguranță nu), ceea ce cred ca a scos un costum destul de ok, în condițiile în care pe la dealu negru nam reușit sa-i dau treapta a4a ca nu mai avea săraca mașină putere să care 3 oameni și cv bagaje. Mi-am zis dacă aia săraca poate, a mea de ce nu? Încă o chestie și va las în pace. Check-ul vi să aprins până acum?
  9. Cica stag4 qbox si AGC Compact produsa de Autronic ar avea autoadaptarea cu ecu masinii. Cum sunt cei de la Supergaz? Ti-au reglato bine? Un consum real cam care ar fi benzina/gaz. Eu am mai avut gaz pe un opel mai demult dar pe vremea aia cand a fost pusa era alta mancare de peste. Nu era tehnologia asta de acum.
  10. Si cum ti-au facut baietii reglajele? Am vorbit cu cineva si cica ar trebui sa le faca si stationat si in mers. Vorbisem si la Varnesti, unde toata lumea ii lauda ca ar face niste reglaje perfecte, dar stau si ma gandesc ca pe langa cei 2700lei + drum, mai trebuie sa mai fac si drumuri pentru revizii etc., ceea ce nu ma prea avantajeaza.
  11. Observ ca nu a mai postat nimeni nimic de ceva timp (sper sa mai fie careva activ pe aici) si de aceea as vrea sa va pun si eu cateva intrebari. Am si eu un Fiat, cel mai lenes din gama Linea (1.4, 77cp) si dupa multe cautari, informatii, telefoane s.a., am zis sa fac si eu pe dracu in patru sa pun gazu pe ea. M-am limitat la doua optiuni, mai exact : AGC Compact + injectoare VALTEK + rezervor toroidal de 43l (SUPERGAZ 2300lei) sau STAG4 Qbox + injectoare AC-W01 + rezervor toroidal de 53l (AndreiGPL 2500lei). As fi mai incantat de cei de la supergaz Acum intrebarile ar fi: - care din astea doua modele ar fi mai potrivita? - am observat ca au mai fost posesori de Linea care au montat la supegaz; ce reglaje fac?sunt buni de ceva. sau e doar reclama de ei. - cu ce e mai bun/prost stag4 qbox fata de AGC. As fi interesat in special de AGC din cauza pretului in primul rand, dar parca as face un efort si tot stag4 as pune. Astept ceva pareri pro/contra sau ce instalatii aveti voi pe masini/cum functioneaza/service montator s.a.. Din cate am inteles si am tot sapat pe forumuri, la motoare asa mici ce nu depasesc 100 de magari fara turbo, nu prea merita un BRC sau cv mai sus.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.