Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

blueeies

Administrator
  • Content Count

    372
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

blueeies last won the day on October 18

blueeies had the most liked content!

Community Reputation

119 Excellent

4 Followers

About blueeies

  • Rank
    New admin in town

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto Classic Facelift
  • Motorizare
    1242
  • An
    2007

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Siriu Buzau

Recent Profile Visitors

1,816 profile views
  1. Inseamna ca e bobina defecta, dar chiar si asa, ar trebui sa porneasca dar sa mearga in doua pistoane.. Schimba bobina si vezi daca isi revine.
  2. Acele simeringuri nu se schimba chiar greu, mai greu e sa scoti planetarele afara, dar daca nu curge nimic pe-acolo nu ai de ce sa umbli.
  3. Acolo se formeaza presiune doar dupa ce ai pus contactul. Cand pui contactul se aude pompa de combustibil cum amorseaza? Daca e pompa ar trebui sa ai o eroare in ecu. Verifica ce erori ai, ar fi de-ajuns si o diagnoza din aia bluetooth cu o aplicatie pe telefon.
  4. De unde stii ca ar merge fara sonda, ai incercat, si masina merge fara sonda conectata? Daca pompa a fost sh, e posibil sa nu iti bage presiune suficienta, dar la fel de bine poate fi filtrul de la sorb partial infundat. Presiunea combustibilului nu o poti verifica decat cu un manometru conectat la supapa de pe rampa, plus o diagnoza, ar fi niste puncte de plecare,..
  5. Deduc ca ar fi un simptom de amestec sarac. Pune-o pe un tester si vezi exact ce coduri de eroare iti da, altminteri putem suspecta multe, pompa benzina defecta, sau filtrul din sorb infundat, injectoare infundate, sonde lambda cu probleme etc... Pompa de benzina ai schimbat-o cu una noua sau sh?
  6. Bine de tinut minte. Dar cum ti-ai dat seama fiecare cip ce functie are?
  7. Datele gasite de tine sunt bune. De retinut ca in 99,9% din cazuri data primei inmatriculari trecuta in talon, este cu aprox un an mai tarziu decat data fabricatiei. De-aici si marea inselaciune, pentru ca 99,9% din vanzatori pun ca an de fabricatie data primei inmatriculari, tocmai ca masina sa fie intr-un mod fals mai noua cu un an. Si eu cand am cumparat masina, era trecuta ca an de fabricatie 2008, doar ca a tradat-o sigla care e albastra, nu visinie, ori sigla visinie s-a introdus in 2008 din cate stiu eu. La tine cureaua de distributie e cea ingusta, adica de 15mm.
  8. Salut, Crearea de topicuri noi similare cu unele existente deja, nu face altceva decat sa incarce inutil forumul. Pe viitor iti recomand sa verifici daca exista un topic legat de problemele cu care te confrunti. Topicul tau a fost mutat in topicul potrivit. Sincer sa fiu sunt putin confuz: Nu mai vrea sa mearga in ce sens, nu porneste, sau porneste si nu mai pleaca deloc? Ce versiune de motor ai, 8v sau 16v? De ce ai schimbat clapeta de acceleratie, ce avea vechea clapeta? Zici ca ai o eroare legata de "cheia electronica" ce cod de eroare ai mai exact. Lasa-ne cateva detalii ca sa incercam sa te ajutam. Asa la prima impresie, as banui motorasul pas cu pas; senzorul map sau poate vreo fisura la vreun furtun....
  9. Acela e codul pentru oring. Simeringul pentru cutie se gaseste si aftermarket, uite aici, l-am cautat cu codul 40004800
  10. Eu inteleg ca la ultima cursa contactul se blocheaza. Adica: Bagat cheie in contact-> Rasucit prima cursa (se pune contactul)-> Se actioneaza propriu zis demarorul, doar ca la cursa asta se blocheaza, practic nu poti actiona cursa la demaror. Atunci cand se blocheaza ultima cursa, cumva e volanul blocat pe antifurt? Eventual scoate contactul de pe coloana, si incearca sa-l cureti cu un degripant, poate e mizerie inauntru si blocheaza aleatoriu cursa. Eu cand am dat jos contactul, am urmat pasii de aici.
  11. Tot serpuita e si la mine. Ai depistat problema la cheia care ti-a facut figuri? Daca nu se mai rasucea in butuc, cel mai probabil e din cauza ca in timp, cheia, si mai ales varful acesteia se toceste si nu mai ramane in pozitia in care sa deblocheze cateii, de-asta nu se mai roteste, si uzura survenita la catei amplifica aceasta problema de blocare. Problema e valabila atat la cheia cu model traditional cat si la cea cu model serpuit.
  12. Exista mai multe coduri (cod inlocuit si cod inlocuitor), codurile sunt pentru acelasi simering, deci in principiu ar trebui sa se potriveasca. Fii mai explicit, poti rasuci cheia sau ramane blocata? Se rasuceste dar nu se aude nimic? Din ce stiu eu, daca nu iti citeste cipul din cheie, demarorul invarte dar motorul nu porneste, (corectati-ma daca gresesc). Daca se rasuceste cheia si nu iti da niciun semn, as suspecta bobina sau carbunii de la demaror, dar mai poate fi si din cauza mizeriei acumulate in zona carbunilor de la demaror. Cu o curatare se poate rezolva. Eu asa am patit, puneam contactul si nu invartea, am cumparat patul cu carbuni pentru demaror dar cand l-am demontat am vazut ca mai avea carbuni insa era destul de murdar, l-am curatat l-am remontat si nu am mai avut probleme, acum, uneori cand pun contactul, invarte cam dupa o secunda, suspectez iar mizerie la carbuni, oricum am carbuni de rezerva daca e cazul. Referitor la troncanitul de pe spate, pe langa amortizor, verifica si bucsa de la punte sa nu fie deteriorata, cu masina pe cric sau pe suporti ar trebui sa se vada un joc in momentul cand misti de roata sau cu un levier.
  13. Salut si bine ai venit! Sa o stapaniti sanatosi si fara incidente! Motoarele Fiat cel putin 1,1 si 1,2 si-au dovedit fiabilitatea de-a lungul timpului, motiv pentru care au fost montate pe mai multe modele din gama Fiat. Dar la fel de renumite sunt si pentru pierderile de ulei pe la diferite garnituri, cu precadere pe la garnitura capacului tachetilor. Inlocuirea garniturii este foarte simpla si nu dureaza mai mult de 30 min cu totul. Cat despre cutie, pe-acolo pierde, pe la acel simering despre care ai spus si tu, asa am patit si eu, dar nefiind sigur, am crezut ca pierde pe la cilindrul receptor, asa ca am cumparat alt cilindru si acum sta degeaba nou nout in cutie. Mai poate pierde si pe la capacul din capat al cutiei dar si pe la angrenajul ala de deasupra cutiei unde este amplasat si simeringul dar si capacelul ala de plastic. Din cautarile mele, se pare ca asta ar fi codul de piesa pentru simering: 40004800 La distributie, atat cureaua cat si pompa si intinzatorul am avut diferite marci, si mai scumpe, si mai ieftine si nu am avut probleme nu niciunele, totusi as recomanda INA; Contitech; Gates; Airtex, lista poate continua... Bujii as recomanda NGK sau Bosch (vezi ce se potriveste la tine, filet M12 sau M14. Sper sa nu ma insel, dar cel putin la ambreiajul pe cablu, cursa pedalei de ambreiaj nu se schimba, ci doar punctul unde tine ambreiajul, mai sus sau mai jos, in functie de cum strangi/desurubezi piulita. Corectati-ma daca gresesc.
  14. Version 1.0.0

    2 downloads

    Este în limba română. Cred că acoperă modelul 250
  15. Am comandat furtunele de la sistemul de racire, inclusiv cel care conecteaza caloriferul din bord si azi au sosit, am cumparat si marele antigel Hepu. De asemenea am cumparat si doua doze de solutie pentru curatarea radiatoarelor dar si o pompa pentru transfer combustibil pe care o voi folosi sa recircul solutia prin calorifer. Zilele astea vreau sa ma apuc de treaba. Piesele le-am cumparat de aici: Furtun radiator 1 Ma indoiesc ca e aceeasi marca precum celelalte doua, pentru ca a venit fara ambalaj iar materialul se vede ca e diferit decat celelalte, dar asta conteaza mai putin. Furtun radiator 2. Furtun incalzire Antigel Pompa transfer combustibil Solutiile pentru radiator le-am luat direct dintr-un magazin, dar ele sunt astea.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.