Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

blueeies

Administrator
  • Content Count

    659
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

blueeies last won the day on December 15 2021

blueeies had the most liked content!

Community Reputation

132 Excellent

5 Followers

About blueeies

  • Rank
    New admin in town

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto Classic Facelift
  • Motorizare
    1242
  • An
    2007

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Buzau

Recent Profile Visitors

4,646 profile views
  1. Bun venit pe forum! Postarea ta a fost mutata in topicul dedicat, pe viitor iti recomand sa postezi in sectiunea corecta, -in cazul tau, Doblo-. Daca in sectiunea Doblo nu este topic dedicat, poti crea unul denumindu-l sugestiv cu trimitere la problema cu care te confrunti. Spor!
  2. Ce ai comandat, bluetooth sau pentru pc?
  3. Incearca sa achizitionezi o interfata, vag kkl cu comutator de pozitii cum e asta, si cu softul Fiatecuscan (parca postase cineva o versiune in sectiunea "Descarcari"), ar fi un punct de plecare. Daca nu, macar o interfata bluetooth. Sincer nu am intalnit la nimeni simptomul cu avariile... E posibil sa fie ceva legat de ecu, dar sa nu ne pripim. Incearca sa intri in posesia unei interfete si vezi ce erori iti da, ca sa avem un punct de plecare, altfel ne dam cu parerea orbeste.
  4. Off-topic: Din moment ce fisierul video a fost urcat in acest topic, cel din sectiunea "Descarcari" nu isi mai avea rostul, asa ca a fost sters. On-topic: Problema poate fii asa cum ai spus si tu de la ecu, Singura posibilitate ca sa ne luminam macar putin este sa o pui pe un tester, La fel de bine, toate problemele pot fi legate de immobilizer, poate ca nu e stricat, ci poate ca ai doar un contact imperfect la mufa lui, demonteaza capacul inferior al coloanei de directie si vei ajunge la ansmblul butuc-immobilizer, urmareste unde este mufa si deconecteaz-o, eventual curat-o cu un spray de curatat si poate se rezolva problema. Desi probabilitatea este mica, mai poti verifica si senzorul arborelui cotit, acesta din urma daca nu functioneaza nu porneste nici motorul. Sunt tutoriale pe youtube cum sa il verifici. Mai poti incerca sa vezi daca ai scanteie, scoti o fisa de la una din bobine si vezi daca iti da scanteie in momentul pornirii. Atunci cand pui contactul se aude pompa de combustibil cum amorseaza?
  5. La magazinele de piese online ai încercat? Poți încerca și la dezmembrări. Ca ultima soluție ar fi la reprezentanta, doar ca aici prețul va fi probabil mai mare.
  6. Treaba cu intruducerea apei în instalație alternând tur retur e eficienta, este ceva mai dificil de făcut în sezonul rece datorita capriciilor vremii, dar nu imposibil. O curatare mai sumara ar fi golirea instalației și clătirea ei de câteva ori cu apa chiar și de la robinet, ulterior sa reintroduci antigelul înapoi sau înlocuirea cu unul nou.
  7. Nu sunt automate, toleranta se reglează prin înlocuirea pastilelor uzate/decalibrate cu unele care sa fie la grosimea potrivita în raport cu spațiul dintre supapa și axul cu came. Pe piața sunt disponibile pastile la diferite grosimi.
  8. Parca prea dintr-o data s-a dus, iti pornea greu? Vezi sa nu fie singuranta de la pompa de combustibil arsa, incearca sa verifici sigurantele F21 si T17, nu stiu daca vor fi amandoua in tablou, probabil ca in functie de versiunea masinii au fost folosite doua modele de sigurante, una dintre ele trebuie musai sa se regaseasca si la tine, sau poate chiar amandoua. Acestea se regasesc in tabloul din compartimentul motor. P.S. De fapt, cred ca F21 este siguranta si T17 este releul, ambele pentru pompa. Macar sa elimini si suspiciunea asta.
  9. Doamne ajuta sa nu fie de la distributie, nici nu am pretins ca e de-acolo, am spus doar ca in eventualitatea in care s-a rupt distributia, mai mult ca sigur supapele si chiulasa au fost afectate. Nu contest ca poate fii si de la garniturile de la galeria de admisie, dar nu mi-e in clar, din moment ce acum 5 secunde motorul functiona, si la plecarea de pe loc a murit, cand si in ce fel sa se fi stricat garniturile? Suspecta ar mai fi si conexiunea la cablul de masa, sa nu fie rugina la contactul cu caroseria sau cutia de viteze, de regula acolo e pusa masa pentru motor, dar...de moment e doar o banuiala.
  10. In cazul în care s-a rupt cureaua de distributie cel mai probabil chiulasa a avut de suferit, inclusiv supapele. Totuși e devreme sa ne gândim la asa ceva, esențiale sunt eventualele erori stocate în ecu, de-acolo ar fi un punct de pornire.
  11. Vezi ce coduri de eroare îți dă și în funcție de asta o sa încercăm sa te ajutam.
  12. Si l-ai schimbat? Oare la itp se mai tine cont de seria motorului sau pana la urma este considerat piesa de schimb?
  13. Bun venit pe forum. Din semnatura deduc ca esti posesoare de Fiat 500, motiv pentru care discutia ta a fost mutata in sectiunea dedicata modelului Fiat 500. Cum adica cu interferenta sau fara? E cu cutie automata sau nu? Problema poate fi din mai multe cauze: Distributie sarita, senzor arbore cotit defect, probleme la sistemul de alimentare etc... Iti recomand sa ii faci o diagnoza sa vezi ce coduri de eroare iti da.
  14. Bun venit pe forum! Off topic: Postarea ta a fost mutata in topicul dedicat. Pe viitor te rog sa postezi in sectiunea dedicata modelului tau de masina. Daca nu exista un topic legat de problema cu care te confrunti in sectiunea modelului tau -in cazul tau Grande Punto-, poti deschide un topic (subiect) nou. Informativ iti recomand si consultarea regulamentului forumului. On topic: Ca sa schimbi caloriferul din bord trebuie demontat tot bordul, operatie destul de migaloasa ce are si un oarece grad de dificultate. Dar de ce vrei sa schimbi caloriferul?
  15. Desi tine mai mult de sistemul de climatizare, am hotarat sa postez aici pentru ca este vorba de radiatorul de AC care se monteaza in proximitatea celui de racire motor.. Asadar, dupa ce am schimbat majoritatea pieselor de la sistemul de suspensie-directie, in momentul cand coboram o panta cu inclinatie mai maricica, am sesizat un zanganit de undeva din compartimentul motor, totusi eram sigur ca nu provine de la componentele schimbate intrucat la montarea lor am verificat fiecare piesa si fiecare surub sa fie montate si stranse corespunzator la locul sau. Am mers cu masina asa cu gandul ca intr-un final va iesi la iveala de unde provine zanganitul Ei bine alalta ieri ma indreptam catre casa si pe drum am facut o mica oprire la o farmacie, si in momentul opririi/franarii, din inertie a reaparut zanganitul care de data asta persista si pe plan drept. Am ridicat capota si am incercat sa localizez provenienta zgomotului, in cele din urma zanganitul venea de la radiatorul de AC care nu mai era prins in suporti ci pur si simplu statea pe bara de protectie si rezemat de tragger motiv pentru care si zanganea in contact cu acesta. Am constatat ca iesise cumva din suportii de jos, asa ca am incercat sa-l repozitionez in gaurile suportilor dar nu am reusit pentru ca suportul dinspre vasul de expansiune al radiatorului de racire motor era partial crapat. Si pentru ca suportii respectivi sunt corp comun cu scheletul electroventilatorului de racire am hotarat sa-l dau jos ca sa vad mai bine in ce stare se prezinta. Intradevar era subrezit si am crezut ca din cauza asta a iesit de pe pozitie, asa ca l-am relipit cu picatura ca sa stea pe pozitie si ca sa fie rezistent l-am intarit cu doua piese de metal pe care le-am adaptat cat de bine am putut la suport. Cu toate astea am observat ca este un decalaj intre distanta picioarelor radiatorului si suporti, practic picioarele nu pica exact pe gaurile suportilor, motivul... nu stiu de ce.... In cele din urma l-am montat doar cu un picior in suport iar celalalt sta asa usor langa gaura suportului, dar l-am prins si in suportii din partea superioara. Acum radiatorul sta bine dar nu mi-e in clar de ce picioarele radiatorului nu s-au asezat perpendicular pe gaurile suportilor.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.