Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

blueeies

Administrator
  • Content Count

    318
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

blueeies last won the day on February 4

blueeies had the most liked content!

Community Reputation

115 Excellent

3 Followers

About blueeies

  • Rank
    New admin in town

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto Classic Facelift
  • Motorizare
    1242
  • An
    2007

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Siriu Buzau

Recent Profile Visitors

1,275 profile views
  1. Parerea mea este ca daca s-ar potrivi, in cel mai bun caz s-ar potrivi cea de pe 1,4 16v, dar nu stiu sigur.
  2. Discutia a fost mutata in topicul dedicat.
  3. Salut, daca e pusa o cutie de pe un model similar cu al tau, sigur se va potrivi iar motorul nu vad de ce nu ar face fata insa economia la consum nu este garantata, banuiesc ca un rol important il joaca si cat de scurte sau lungi sunt rapoartele la noua cutie.... Ca avantaj ar fi ca vei avea o viteza in plus si probabil ca la viteze mari poti avea o usoara economie, Adica una e sa mergi cu a 5-a la 120 si alta e sa mergi cu a 6-a la aceeasi viteza, turatia motorului va fi mai mica si implicit (in teorie) un consum mai mic. Poate ca sunt alti colegi care te pot lamuri.
  4. Pe cantul peretelui anti foc, din zona grilei stergatoarelor exista un cheder, in ce stare e la tine? E posibil ca si pe acolo sa se prelinga apa. Carenajele de la roti cum sunt?
  5. Salut si bun venit pe forum. La tine cel mai probabil s-au infundat gurile de scurgere a apei, ele se afla sub grila stergatoarelor, daca apa nu are unde sa se duca intra pe fanta pe unde intra aerul in habitaclu si iti intra in masina pe sub bord. Vezi ca ai acces la acele guri de scurgere, cum ridici capota de uiti in zona grilei stergatoarelor, vei observa ca e un spatiu suficient cat sa introduci mana sau o surubelnita ca sa le desfunzi.. Trebuie sa le desfunzi cat mai repede pentru ca risti sa strici aeroterma din habitaclu pentru ca toata apa curge cam pe ea. Prin alta parte nu prea are pe unde sa intre apa in masina, doar daca ai uitat vreun geam usor deschis. Vezi ce rezolvi si vino cu impresii.
  6. Salut si bun venit pe forum! Topicul tau a fost mutat in topicul dedicat "Cutie de viteze". Iti sugerez ca inainte de a deschide o noua discutie, sa verifici daca este deja una deschisa care sa cuprinda si problema ta. De asemenea ai la dispozitie si regulamentul forumului pe pagina principala. Din ce stiu eu, acolo trebuie sa fie o aparatoare din tabla, Iti atasez doua imagini unde se observa prezenta lor. Dar cum ai constatat ca lipseste, ai schimbat ambreiajul si nu ti-a mai pus protectia la loc?
  7. Azi am inlocuit racordul flexibil. Toata treba nu dureaza mai mult de 2 maxim 3 ore, din cauza ca dupa sudura trebuie lasat ceva timp ca se raceasca, nu se recomanda stropirea cu apa imediat dupa sudura. - Se desurubeaza suruburile, de la racord, daca nu a fost demontat niciodata, cel mai probabil prezoanele se vor rupe si trebuie date gauri pentru noile suruburi (vezi cu doua postari mai sus). - Se desface brida care cupleaza teava de toba de esapament. - Se scoate din suportul de cauciuc. - Se taie cuplajul din fata racordului si se sudeaza la noul racord. - Se remonteaza provizoriu la locul lui ca sa poata fi pozitionat corect pe capatul tevii de esapament apoi aftuit. - Se demonteaza si se completeaza sudurile. - Dupa finalizarea sudurilor se remonteaza totul la loc. Dimensiuni racord: Lungime= 200 mm Diametru interior= 45 mm Lungimea racordului poate sa difere, in functie de racordul pe care il aveti pe esapament, dar diametrul e acelasi. Informativ va atasez si cateva poze.
  8. Salut si bun venit pe forum! Daca esti cu masina stationata si accelerezi motorul in gol, se aude bataia sau doar in treptele respective? Ai verificat daca cablurile de la timonerie sunt la locul lor? In viteze intra usor? Pare absurd dar nu te costa nimic, asa ca verifica sa nu ai vreo ata/sfoara/sarma infasurata pe un ax de la planetare, poate ca viteza fiind mica (trepta 1-2) bataia nu e sesizabila desi exista. Se pote suspecta si cutia/ambreiajul/planetare/de ce nu vreo boalfa la vreo roata/rulmenti...
  9. Asa cum am scris si mai sus, in programul MultiEcuScan nu gasesc parametrii LTFT si STFT (Long Term Fuel Trim / Short Term Fuel Trim), am cautat pe internet si am inteles ca pe langa Fuel Mixture ar mai fi si Multiplicative (FRA )si Additive (DTV) care ar insemna tot un fel de LTFT si STFT (nu stiu care e prima si care a doua), doar ca optiunile astea nu le am in MES, mai citisem undeva ca anumite ecu-uri nu au disponibile optiunile astea. Daca are cineva optiunile astea in MES poate sa imi spuna in ce categorie sunt, ca eu nu le gasesc.
  10. Nu stiu daca ajuta, dar poate fi ceva similar cu asta?
  11. Topicul a fost mutat in sectiunea Grande Punto/Probleme de ordin tehnic. E mai dificil sa afli ce poate fi dandu-ne cu presupusul, cel mai bine ii faci o diagnoza ca sa vezi ce eroare iti da, atunci o sa avem un punct de plecare de unde sa te putem ajuta E de-ajuns si o interfata ieftina bluetooth.
  12. In primele 2-3 secunde cand cand electroventilatorul porneste, el trage mai mult curent decat de obicei, atunci e momentul cand motorul tremura putin apoi tremuratul se diminueaza, e vorba de consumul mai crescut de curent-(compresor ac cuplat; electroventilator pornit; aeroterma pornita)- astea consuma mai mult curent si motorul urca putin turatia ca sa mentina ralantiul, dar asta e un lucru normal. La tine vad ca e motor in 16 valve, in cazul asta stiu ca dupa inlocuirea clapetei de acceleratie se cere o recalibrare, dar clapeta veche ce avea, ca ele nu se strica asa usor? Cat te-a costat incarcacrea agentului de racire? Doar au completat sau au scos vechiul agent->vidat instalatie pentru detectare scapari->reincarcare agent?
  13. Salut, ai nimerit bine forumul dar nu si sectiunea asa ca ti-am mutat topicul in sectiunea potrivita si anume Vânzări / cumpărări piese și accesorii auto Cand ai gasit ceea ce cauti (indiferent ca aici, sau prin intermediul altor portaluri cu anunturi) te rog sa anunti ca sa putem inchide topicul.
  14. Salut. Inainte sa deschizi un topic nou, te rog sa cauti in sectiuni sa vezi daca nu este deja un topic deschis pentru problemele sistemului de aer conditionat, astfel evitam sa aglomeram forumul cu topicuri inutile. Discutia ta a fost mutata in topicul dedicat "Aer Condiționat" Banuiesc ca te referi la teava de drenaj a condensului de la aerul conditionat. La 1.2 8v este amplasata pe peretele din spatele motorului undeva in partea pasagerului. Nu stiu exact cum este la diesel dar iti postez niste imagini cu teava de drenaj de la masina mea 1.2 8v, banuiesc ca si la diesel este amplasat cam in acelasi loc.
  15. Version 1.0.0

    0 downloads

    Manual de service Haynes pentru Fiat 500 ce acoperă modelele 1957-1973.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.