Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

blueeies

Administrator
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

blueeies last won the day on February 4

blueeies had the most liked content!

Community Reputation

115 Excellent

3 Followers

About blueeies

  • Rank
    New admin in town

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto Classic Facelift
  • Motorizare
    1242
  • An
    2007

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Siriu Buzau

Recent Profile Visitors

673 profile views
  1. Incearca sa cauti fisa tehnica pe internet, poate acolo este trecut. Sau daca nu, mers la un electronist priceput.
  2. Rezultatul unei cautari pe internet arata ca: U1600- Electronic key-immobiliser system fault, adica immobilizerul nu recunoaste cipul din cheie, doar ca , la tine, zici ca masina pornese, e posibil ca aceasta eroare sa fie aleatorie, in cazul asta e posibil sa fie contact imperfect la mufele immobilizer-ului. Ai idee daca s-a umblat pe la immobiliser? Celelalte erori au descriere... Incearca sa cureti injectoarele, eu le-am curatat cu solutie la spray. Daca ai avea de la cine sa imprumuti o pompa buna, ti-ai dai seama daca e ea de vina sau nu. Totusi intra si pompa in raza de suspecti. Am suspectat probleme cu impamantarea sau cu conectica tocmai pentru ca ai erori din zone diferite, Dar in bord ramane vreun martor aprins?
  3. Salut, vezi ca ti-am mutat conversatia in topicul dedicat. la tine este posibil sa ai o problema cu impamantarea, Firul de impamantare este amplasat pe langa tabloul de sigurante din compartimentul motor, firul este negru si e prins de caroserie cu o piulita, cand o sa-l vezi, o sa-l recunosti. Curata zona de prindere dar si urechea cablului si vezi daca mai primesti erori. Fisele le-ai montat in ordine corecta? Verifica si asta. Injectoarele sunt cele originale sau le-ai inlocuit odata cu rampa? Daca ai inlocuit si injectoarele, ai pus injectoare similare cu cele vechi? De preferat sa cureti mufele cu un spary de contact ca sa fii siguri ca ai legaturi bune.
  4. Pentru a cuprinde o arie cat mai mare referitoare la servodirectie, topicul a fost redenumit Servodirecție - Probleme / rezolvări. Bun venit pe forum si sa va bucurati de ele chiar daca sunt ale firmei unde lucrati. Din cunostintele mele, daca bateria este slaba, prima care pica este servodirectia, as recomanda verificarea baterie dar si a alternatorului. La modelele mai vechi de punto, picau acele doua relee de pe placa electronica de la motorasul de servodirectie, dar fiind masina din 2010 stiu ca acei condesatori nu mai sunt pe placa, si in principiu asa au rezolvat problema.
  5. Salut si bun venit pe forum! Topicul tau a fost mutat in sectiunea dedicata. In principiu, la diesel, injectoarele stiu ca au o garnitura de cupru, ce ajuta la etansare. Cuplul insa nu il stiu, desi nu este cel mai indicat, presupun ca se strange "la simt".
  6. Salut si bun venit pe forum! Discutia ta a fost mutata in topicul dedicat. Nu ai specificat ce motorizare ai, insa fiat a construit motoare fiabile, Ca exemplu iti dau un punto mk1 cu motor de 1108 benzina care a fost al socrului fratelui meu si folosit de fratele meu pana a fost dus la casat. In momentul casarii motorul avea peste 300.000 de km si mergea ceas, fara nicio problema. Motoare la fel de fiabile sunt si cele de 1242 cmc 8v si 16v, prin constructie sunt niste motoare mai simple iar asta le face foarte fiabile, in momentul de fata eu am peste 170.000 de km si motorul merge foarte bine, parerea mea este ca aceste motoare duc lejer peste 250.000 km cu investitii uzuale: ulei filtre... insa trebuie tinut cont si de modul de exploatare... Dereglarile emisiilor de gaze nu este o problema ce tine neaparat de motor -cu mici exceptii-, ci mai de graba de sondele lambda si mai ales de catalizator. Ar mai fi si cele diesel, din auzite cica cele de 1,3 ar fi foarte bune, dar aici ma abtin intrucat nu cunosc motorizarile diesel.
  7. Si eu sunt de aceeasi parere: ca problema nu e de la turbina, aceasta este efectul unei cauze inca negasita. Desi cei din reprezentanta sunt amabili si comunicativi, e poibil sa fie incompetenti (asa cum se intampla in marea majoritate a reprezentatelor) din moment ce nu ti-au dat niste raspusuri concludente. Sau e posibil sa fii unul din cei carora li s-a nimerit un motor defect din fabrica. Sau asa cum ai spus tu, cel mai probabil o proasta calitate a materialelor folosite,
  8. Salut si bun venit pe forumul! Off topic: Pe viitor, inainte sa deschizi un topic nou, incearca sa cauti problema cu care te confrunti in topicurile existente. Discutia ta a fost mutata in topicul dedicat. On topic: Din ce imi dau seama, la tine exista o proasta comunicare intre ecu si anumite injectoare, dar si clapeta de acceleratie. Ecu pe care l-ai pus este similar cu cel pe care l-ai avut inainte, adica a fost luat de pe o masina care era exact aceeasi versiune ca a ta? Daca nu, este posibil sa fie chiar de la ecu, care nu recunoaste noua configuratie a masinii, de-aici si problemele tale, Sau poate ai contact imperfect la cele trei injectoare, iar clapeta de acceleratie probabil este necalibrata sau are potentiometrul defect. Recomandarile mele: - Afla daca ecu pe care l-ai pus este 100% compatibil cu configuratia masinii. -Verifica sa nu ai lipituri reci la pinii de la ecu, adica sa nu cumva sa ai vreun pin usor dezlipit care nu mai e la aceeasi inaltime cu ceilalti pini, si astfel sa ai o conexiume defectuaosa, cam cum a patit persoana din filmuletul asta. - Verifica conectica injectoarelor sa nu fie contact imperfect. -Curata clapeta de acceleratie, iar la remontare recalibreaz-o. Anunta-ne ce ai rezolvat, informatiile tale pot fi de folos si celorlalti colegi.
  9. Vezi ca ti-am mutat topicul in sectiunea dedicata. Da-mi seria de sasiu ZFA-ul, sa vad daca gasesc in eper o imagine care te-ar putea ajuta,
  10. Acum 3 zile am schimbat si cealalta flansa, procesul a fost la fel, am promis niste poze, insa intrucat nu se vedea bine urechea de la saiba care trebuie aliniata, am colorat-o. Eu am folosit un bit torx pentru a tine contra la desurubarea piulitelor, initial am folosit o cheie imbus care din pacate s-a rupt, de altfel acolo este locas pentru torx nu pentru imbus. Iata pozele:
  11. In sectiunea "Descarcari" tocmai am urcat manualul de utilizare Fiat Albea, il poti descarca de-acolo si poti consulta tabelul de sigurante, nu strica sa verifici si sigurantele din compartimentul motor, poate ai contact imperfect sau e vreun releu defect. La fel de bine poate fi si de la bujii / fise bujii / bobine de inductie, sau poate chiar de la pompa de combustibil, - Ai verificat sebzorul arbore cotit? De obicei pe el se mai depune murdarie si e posibil sa nu citeasca fulia arborelui, fapt ce nu permite pornirea motorului. Solutia ar fi sa-l cureti cu o carpa sau cu o surubelnita dreapta (daca e multa mizerie pe el) dar nu agresiv, ci cu simt de raspundere. - Cand pui contactul, se aude pompa de benzina cum amorseaza?
  12. Version 1.0.0

    1 download

    Am urcat acest manual pentru a servi deținătorilor de Fiat Albea. Dacă nu mă înșel, cuprinde modelele între anii 2005 - 2011. Sper să vă fie de folos
  13. Electromotorul invarte? Daca da, este posibil sa fie senzorul arbore cotit, poate este murdar si nu mai citeste fulia. Cand pui contactul se aude pompa de combustibil?
  14. Pentru rezultate concludente, topicul a fost redenumit in "Caut spațiu service auto" In momenul cand ati gasit spatiul dorit, va rog sa anuntati, pentru a putea inchide topicul.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.