Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

io-seicento

Moderatori
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

io-seicento last won the day on April 23

io-seicento had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About io-seicento

  • Rank
    Membru Pasionat

Mașină

  • Marca
    fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1100
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    bucuresti

Recent Profile Visitors

425 profile views
  1. Valorile MAP sint mari.Intr-o poza ai 40 si in alta 60,normal trebuie sa fie in jurul a 30 la relanti.Daca iti trage aer fals iti poate da missfire.Daca poti vezi si valorile de la lambda integrator,sau incearca cu un alt soft sa vezi LTFT.
  2. Pai si cum?Doar erori?Fara proxi?
  3. Mica albastra am avut si eu dar nu era cu PIC si nu se putea conecta cu Alfaobd.Mergea cu alte aplicatii de diagnoza dar era instabila.Nu mai stiu exact pozitia rezistentei,difera de la model la model.
  4. Daca ai adaptor bluetooth poti folosi si AlfaObd pe telefon.Are aceleasi funtii ca MES.
  5. Acolo sint 240 de pagini in care se spune ca trebuie scos rezistorul si ELM trebuie sa fie cu PIC.Nu am studiat prea mult problema.La cel cu fir am scos numai rezistenta la cel bluetooth rezistenta plus inversat fire. Inca nu am reusit sa ma conectez la airbag,dar daca o sa fie nevoie ma apuc de modificari.
  6. La mine a mers sa fac proxy doar dupa ce am scos rezistenta,fara fire inversate.Dar ma puteam conecta numai la motor si body computer,nu mergeau abs si servo.
  7. Cu ELM 327 nu poti intra decit in modulul motor.Pentru proxy trebuie demontata si scoasa o rezistenta.Pentru celelalte module trebuiesc inversate niste fire.Elm trebuie sa fie cu chipset PIC.Am doua,una bluetooth una cablu,modificate,si amindoua merg perfect:motor,abs,servodirectie. Uite aici niste explicatii: http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&start=2440
  8. Ce instalatie este? La Albea se regleaza jocul la supape?
  9. Asa arata o sonda pentru Panda: https://www.epiesa.ro/sonda-lambda-fiat-panda-169_-1-2-benzina-60-cai-denso-dox-0121/17628/100793/prodid-149643703/
  10. Ar avea niste relee pe modulul de control,daca se mai repeta eroarea am sa le schimb.Deocamdata nu a mai aparut.
  11. Posibil.Din ce am mai citit eroarea este cauzata de senzor rotatie volan si costa cam 100 euro.Astazi vad ca nu a mai facut.
  12. Am inceput sa am si eu probleme cu servodirectia.Daca pina acum se aprindea doar la gropi,aseara s-a aprins imediat dupa plecarea de la semafor,in curba. Oprit si repornit motorul,totul a revenit la normal.
  13. Se accelereaza cu intreruperi,la Stilo are potentiometru si pe pedala de acceleratie.Pe clapeta are un servomotor si inca un potentiometru (sau doua) care indica pozitia clapetei de acceleratie.Stilo nu are motoras pac cu pas de relanti,este inlocuit de clapeta.Din ce am mai citit cind se strica clapeta nu mai poate fi reparata.
  14. Ok am sa ii transmit.Noi am banuit ca ar fi din calculator.Ar fi bine sa rezolve cu un spray de contacte.El apune ca problemele ar fi aparut dupa ce a fost schimbata distributia.
  15. Este bun si un tester la casa omului,ai avut noroc ca a mers fara. De curiozitate care a fost motivul curatarii clapetei?Ai avut erori? Am un prieten cu Fiat Stlo 1.6 si nu reuseste sa gaseasca defectul: eroare clapeta P1220
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.