Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

io-seicento

Moderatori
  • Content Count

    229
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

io-seicento last won the day on November 3 2020

io-seicento had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

2 Followers

About io-seicento

  • Rank
    Membru Pasionat

Mașină

  • Marca
    fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1100
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    bucuresti

Recent Profile Visitors

1,519 profile views
  1. Ce marca de pompa ai cumparat? Indicatorul de nivel benzina indica bine?
  2. Ala este regulatorul de presiune. Nu se merita sa schimbi pompa,furtunul la care este conectata se scoate foarte greu si nu ai sa reusesti dupa sa refaci legatura etansa.Daca pui furtun de cauciuc nu o sa reziste prea mult in rezervor. O pompa noua este 239 lei https://targuldepiese.ro/sistem-alimentare-cu-combustibil-fiat-panda-169_-1-2-169-axb11-169-axb1a-benzina-60-cai-era-775165a/17628/100717/tdpid-2118122/
  3. Cel mai bine cumperi asta: https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/pt-atelier/testere/compresie/yato/yt-73022-manometru-compresie-motoare-benzina Costa ceva bani dar macar o sa stii situatia pe fiecare cilindru.Aia cu servetelul chiar daca banuiesti ca ai o pierdere de compresie nu o sa stii exact care este pistonul cu probleme.
  4. Daca in poza motorul era la relanti 459 mbar-manifold pressure,inseamna ca ai vacuum putin,normal trebuie sa stea in jurul valorii de 300 mbar.Ai o pierdere de vacuum pe undeva sau senzorul MAP nu functioneaza bine.
  5. Vezi si throttle position (senzor clapeta acceleratie) vad ca nu iti apare in citirile facute cu fiat ecu scan.Trebuie sa fie 0%
  6. Nu mai stiu exact parca jocurile la supape sint 0.35 mm admisie,0.45 mm evacuare +- 0.05.Mecanicii mai incurca jocurile cu cele de la motoarele fire mai vechi. Discurile de reglaj calibrate se gasesc greu,pentru ca la motoarele fabricate dupa 2004 se folosesc discuri mai subtiri. Daca tot umbli la motor poate nu ar strica o segmentare,asta ca sa fii sigur ca rezolvi problema,sa nu te trezesti ca faci chiuloasa si consuma ulei pe la segmenti.
  7. Motorul de 1.2 este unul dintre cele mai simple motoare.Distributia usor de sincronizat. Mare grija,daca cei de la reconditionat refac scaunele supapelor pe freza o sa trebuiasca sa reglezi jocurile. La stringere la fel trebuie dinamometrica,se stringe in 3 trepte 30 nm+90°+90°
  8. Electrovalva nu mai inchidea complet,motorul tremura la relanti.Cind deschideam busonul rezervor se auzea un suierat,facea vid in rezervor.Pe tester motorul avea STFT -90% (amestec bogat).
  9. Altceva nu face.In acceleratie primeste impulsuri de la ecu si elibereaza presiunea,baga gazele din rezervor in galeria de admisie. Pretul este mare 400,eu la Panda am schimbat-o si am pus de la Punto model mai vechi am facut o adaptare cu un colier in loc de mufa rapida.Am dat pe cea de Punto 50 lei din dezmembrari.
  10. Problema aia este la faza scurta din cauza subdimensionarii mufei si a contactelor.Am citit pe undeva ca ar fi trebuit puse niste relee dar ca sa faca economie le-au eliminat si au pus firele pe direct. Dar este posibil ca si semnalul pentru pozitie sa treaca tot prin mufa aia si sa fie aceeasi problema.Mufa se gaseste de cumparat.La mine am rezolvat problema cu faza scurta prin lipirea firelor direct pe placa de baza.Pentru faza scurta ai 2 fire unul faza dreapta si unul pentru stinga.
  11. Nu stiu cum este la Punto dar toate masinile au o masa mai solida pe motor-cutie luata de undeva de pe caroserie.Daca nu mai face contact bine,electromotorul nu are masa si de aici probleme la pornire. Arata cam asa :
  12. Eu as verifica-curata si cablul de masa care face legatura intre caroserie si blocul motor.Cu bucsa electoromotor am avut si eu probleme la Fiat Uno,pica numai cea dinspre volant,simptomele erau de baterie consumata electromotorul invirtea greu sau deloc.
  13. Asa trebuie sa lucreze,eu zic sa le lasi in pace sa nu le schimbi intre ele ca muncesti degeaba.Pentru cea de dinaintea catalizatorului iti trebuie cheie speciala,altfel nu o poti desuruba.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.