Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

io-seicento

Moderatori
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

io-seicento last won the day on April 23

io-seicento had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About io-seicento

  • Rank
    Membru Pasionat

Mașină

  • Marca
    fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1100
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    bucuresti

Recent Profile Visitors

673 profile views
  1. Citi km are masina? Atentie cu lantul de distributie scria cineva pe aici ca se poate rupe pe la 150.000 km.
  2. Daca este coroziv o sa vedem in 2-3 luni un topic despre schimbarea tobelor.
  3. Uite aici cum se face calibrarea daca ai Valtek sau alte injectoare asemanatoare:
  4. Spalatul cu otet rezolva temporar problema.Posibil sa fi avut si catalizatorul infundat din cauza consumului mare de ulei,ulei ars-funingine pe catalizator. Daca cu motorul turat aveai MAP la 1 sigur era catalizatorul dar in cazul asta masina ar fi tras greu la viteze mari.Atasez un printscreen cu valorile mele MAP:la 2800 ture am 0.31 MAP (motor turat in gol,nu in sarcina)
  5. Calculatorul masinii trebuie imperecheat.Daca pe benzina merge bine si problemele sint numai pe gpl nu ai de ce sa il schimbi,probleme sint de la instalatia de gaz.Ce injectoare gpl ai?Au fost vreodata calibrate?Citi km au?
  6. Motorul merge si fara senzorul de pe axul cu came,eu cred ca este folosit numai la pornire pentru ca ECU sa stie daca pistoanele sint pe pozitie de ardere sau evacuare.La motoarele mai noi de la Fiat au renuntat la el. Mai poti incerca sa scoti mufa de sonda lambda si sa vezi daca face la fel.
  7. Calculatorul foloseste pentru gestionarea motorului senzorul de pe fulia arborelui cotit.In Fiat ecu scan apare ca roata fonica. Motorasul pas cu pas de pe clapeta de acceleratie se poate schimba nu trebuie inlocuita toata clapeta,la tine nu cred sa fie asta problema. Pentru inceput incearca sa schimbi benzina cu una mai buna si bagat in rezervor un aditiv pentru curatat injectoare. Cu motorul turat in gol la 3000 ture ce valoare iti arata senzorul MAP?
  8. Mike daca ai un tester OBD,vezi presiunea in galeria de admisie la relanti (MAP) trebuie sa fie ~0.30, timpii de injectie in jur de 2.4 ms cu motorul cald. Motorul este cel de 1.2 8 supape?Daca da ar trebui verificat jocul la supape.Din ce an eate masina?
  9. In delphi si in Fiat ecu scan ai optiuni de testare circuite.Poti da comanda la bobine si injectoare pe rind,in felul asta poti vedea de unde pleaca problema.Dai comanda si masori cu aparatul sa vezi daca ajunge curent.
  10. Ai incercat cu Fiat Ecu Scan? Ai varianta de motor cu injectie monopunct sau multipunct?Din ce an este masina?
  11. Daca check engine pilpiie atunci trebuie sa fie si un cod de eroare stocat.
  12. La ce erori ai acolo nu este chiar asa usor de reparat.Probabil nu au vrut sa se complice. Ai incercat sa stergi erorile?Mai reapar?
  13. Daca vechiul proprietar baga putina benzina e posibil sa fie si pompa de benzina cu probleme,adica presiune scazuta. Pe benzina cum merge?Incearca sa mergi citeva zile numai pe benzina,ar trebui sa isi refaca parametrii din calculator si pornirea sa fie ok. Cum zice colegul mai sus incearca sa vezi codul de eroare.
  14. Am intrebat mai mult de curiozitate nu prea conteaza ce instalatie ai. Iarna iti porneste bine? Benzina de cit timp o ai in rezervor?
  15. Aceeasi problema am avut si eu cu Fiat Panda pina saptamina trecuta.Totul este din cauza reglajului GPL problema la mine aparea numai vara pe caldura.Am rezolvat prin modificarea senzorului de temperatura motor,mai exact un buton pe care il actionez numai la pornire,un fel de soc,care modifica valoarea senzorului de temperatura (calculatorul vede temperatura de 0 grade in loc de cea normala).Alta solutie ar fi reglarea instalatiei de GPL sa dea un amestec mai sarac. Ca sa vezi daca ai amestec sarac,pulverizeaza niste spray de pornire in clapeta de acceleratie inainte de pornire. Ce instalatie GPL ai?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.