Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

io-seicento

Moderatori
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

io-seicento last won the day on November 3 2020

io-seicento had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

2 Followers

About io-seicento

  • Rank
    Membru Pasionat

Mașină

  • Marca
    fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1100
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    bucuresti

Recent Profile Visitors

1,380 profile views
  1. Nu stiu cum este la Punto dar toate masinile au o masa mai solida pe motor-cutie luata de undeva de pe caroserie.Daca nu mai face contact bine,electromotorul nu are masa si de aici probleme la pornire. Arata cam asa :
  2. Eu as verifica-curata si cablul de masa care face legatura intre caroserie si blocul motor.Cu bucsa electoromotor am avut si eu probleme la Fiat Uno,pica numai cea dinspre volant,simptomele erau de baterie consumata electromotorul invirtea greu sau deloc.
  3. Asa trebuie sa lucreze,eu zic sa le lasi in pace sa nu le schimbi intre ele ca muncesti degeaba.Pentru cea de dinaintea catalizatorului iti trebuie cheie speciala,altfel nu o poti desuruba.
  4. Poti incerca pe intuneric sa vezi daca ai vreo bobina inductie sau fisa bujie care da la masa.Pe intuneric le vezi cel mai bine.Incearca acceleratie usoara si acceleratie brusca.Daca pe la 50 km/h cu viteza a 4-a accelerezi brusc,iti vibreaza motorul sau se accelereaza normal? Posibil sa mai fie si pompa de benzina dusa,sa nu mai bage presiunea normala. Am folosit si folosesc GPL si benzina de la Lukoil si nu am avut probleme.
  5. Oameni buni,pe bune...nu are cum sa mearga sacadat un motor din cauza busonului de la vasul de expansiune.
  6. Ai avut ceva de munca. Senzorul nou ar trebui calibrat cu Fiat Ecu Scan,si fie directia pe 0 grade cind masina merge drept. Uite aici dupa ce am facut unghiul de fuga am calibrat si senzorul directie.
  7. Mike capacul de la vasul de expansiune este tarat sa elibereze presiune cind trece de 1.4 bar,aia este presiunea de lucru in circuitul de racire,daca este mai scazuta influenteaza negativ racirea motorului.Iarna merge dar vara,mai ales daca ai aer conditionat o sa ai probleme. Vali,ai facut vreun test de compresie la motor?Poate ai un piston care are compresia mai mica si de acolo toate problemele.Nu cred sa fie din ambreiaj ala ori cupleaza perfect ori patineaza.Electrovalva canistra carbon este pe galeria de admisie,linga senzorul MAP,intra un furtunas subtire in ea.
  8. Apesi pe "Click pentru a alege fisiere" Dupa selectezi din telefon poza. Magneti Marelli am pus si eu la clapeta de vreo 2 ani si nu am avut probleme cu el.Inainte de Marelli am avut ceva chinezesc si m-a tinut o saptamina.S-a stricat in mers,asa am descoperit ca masina se accelereaza si fara senzorul ala.
  9. Senzorul de clapeta ce marca ai pus? Iti trebuie un tester dedicat Fiat,costa vreo 60 lei si sa faci niste inregistrari parametri in mers,altfel te invirti in cerc.Din ce am citit pe aici am inteles ca:Nu se aprinde eroare la deconectare lambda si nu este normal.Apesi ambreiaj si se tureaza motor,nici asta nu este normal.Se aprinde eroare bord cu benzina Lukoil asta e ciudat,ar trebui sa vezi ce eroare ai,este un lucru bun aici poti vedea cam de unde pleaca problemele.Poate ai missfire pe unul din cilindri macar stii la ce sa te uiti. Mie cind imi tragea aer fals plus electrovalva canistra stricata,din cauza socurilor am rupt placa de ambreiaj,mai exact 2 din cele 3 table flexibile. Daca poti pune o poza cu ECU.
  10. Asta cred si eu,ambreiajul nu are nici o legatura cu ce se intimpla.As fi banuit cutia dar daca spui ca si cu cea de dinainte facea la fel pica si varianta asta.Cind ai pus motorul de acum l-ai pus cu accesoriile celui vechi?Clapeta,map,injectoare?Ecu banuiesc ca a ramas acelasi.Cind am cumparat eu Panda am avut cam aceleasi probleme,nu aveam probleme in acceleratie doar motorul smucea foarte tare,la mine a fost din cauza instalatiei gpl montata prost+aer fals+supapa aerisire rezervor care nu mai inchidea.
  11. Normal trebuia sa se aprinda in bord becul de eroare.Nu stiu ce sa zic a mai ramas clapeta,senzorul MAP,injectoarele.Incearca sa mergi si cu mufa de la senzorul map scoasa vezi ce se intimpla.Si senzorul de temperatura ar trebui verificat.
  12. Daca era rece motorul atunci e normal sa aiba 3 ms timp de injectie.Daca poti fa si o masuratoare cu motorul cald.Map citeste valoarea inversata la 100 ai presiunea atmosferica la 0 ai vacuum total.De ex vacuum 300 este mai mare ca 350. Vali daca mai ai un Punto de piese cauta sa vezi daca calculatoarele sint la fel.Intrebare:masina echipata cu calculatorul asta a mers vreodata bine sau asa ai cumparat-o?
  13. Aveai consumatori pe masina cind ai pus testerul?Faruri ventilator pornit dezaburire. Daca nu, si masina era la relanti,injectia ar trebui sa fie in jur de 2.4 ms.Si valoarea MAP este cam mare ar fi trebuit sa fie in jur de 300 si sa stea cit mai fixa. Posibil sa iti traga aer fals pe undeva.
  14. Ca sa citesti erorile trebuie sa te conectezi la calculatorul de directie,iti trebuie Fiat ecu scan pentru tester pe usb sau AlfaObd (pe telefon) daca ai tester bluetooth.Cel mai simplu este cu Fiat ecu scan si interfata usb dedicata Fiat,care are comutator pentru module.
  15. Incarca si bateria daca poti,sau schimba cu una pe care o stii buna. Cel mai bine faci niste probe cu alta baterie,asta ca sa nu demontezi si sa schimbi piese degeaba.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.