Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

io-seicento

Moderatori
  • Content Count

    185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

io-seicento last won the day on November 3

io-seicento had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

1 Follower

About io-seicento

  • Rank
    Membru Pasionat

Mașină

  • Marca
    fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1100
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    bucuresti

Recent Profile Visitors

911 profile views
  1. Termostatul defect.Cam asa facea si la mine dar nu in oras,doar la drum lung si scadea la frine de motor pe distante mai mari.La accelerare crestea la jumatate.
  2. Am cronometrat astazi incalzirea motorului,de la 0 la 40 grade a durat 4 minute si 23 secunde.Zero grade temperatura exterioara.
  3. Si Wahler are orificiu dar nu trece antigelul cald. Se poate proba foarte usor,cu motorul caldut furtunul de la termostat la radiatorul mare trebuie sa fie rece.
  4. Schimba termostatul.Acul trebuie sa stea la jumatate,fix.Am testat termostat Behr,scapa apa calda spre radiatorul mare cu motorul rece,un pic dar scapa.Eps-Facet la fel, a ajuns o gluma proasta.Recomand Wahler este singurul care inchide perfect cu motorul rece,nu scapa pic de apa spre radiatorul mare.
  5. Daca merge bine pe gaz si pe benzina nu,problema este pe traseul de alimentare-injectoare,pompa benzina,filtru benzina (daca ai).Eu as banui pompa benzina,daca se merge cu putina benzina in rezervor se poate incalzi si searde.Se mai poate masura si presiunea,trebuie sa fie de 3.5 bar.
  6. Ai eroare de circuit injector,adica firele intrerupte.Daca ai la toate 4 posibil sa fie firul de plus care este comun la toate injectoarele,masa vine direct din calculator pentru fiecare injector. Daca stergi erorile mai reapar?
  7. Am avut si eu aceeasi problema la Fiat Panda,doar ca la mine se ridica cind avea el chef+eroare de plutitor defect.Pompa este aftermarket. Problema a fost de la contactul elctric,mai precis mufa din rezervor.Mai este o mufa in exterior pe corpul pompei.Incearca sa le cureti pe amindoua cu spray contacte. Daca ai fiat ecu scan poti activa ceasul din bord asta ca sa vezi daca este functional.
  8. Da,trebuie dezinstalat.Cauta o versiune cit mai veche cu care sa mearga.Stiu ca de la o versiune de soft in sus trebuie facut update si la calculatorul GPL.Cel mai bine folosesti versiunea veche.
  9. Ai instalat driverul de cablu? Incearca sa folosesti un soft mai vechi pentru conectare. Incearca aici : http://ac.com.pl/download-center-archive
  10. stag 200 sau 200 plus?Sint diferite
  11. Eu consumul de GPL il fac de la plin la plin,pe benzina doar pe CB. Panda consuma putin sub 100 km/h,daca depasesti suta creste consumul.
  12. Eu am scos 5.7,extern,pe gpl cu motorul de 1.1 care ar consuma mai mult ca 1.2. In oras,Bucuresti,am scos 7% mers numai pe benzina,de proba.
  13. https://www.olx.ro/oferta/interfata-diagnoza-fiat-ecu-scan-IDb2axT.html Cred ca asta ar fi buna,are si comutator de module.Dar este pentru laptop.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.