Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

io-seicento

Moderatori
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

io-seicento last won the day on January 8

io-seicento had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About io-seicento

  • Rank
    Membru Junior

Mașină

  • Marca
    fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1100
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    bucuresti

Recent Profile Visitors

266 profile views
  1. Din ce an este masina?Modelele de pina in anul 2004-2005 aveau probleme la calculator. Incearca o diagnoza cu o interfata elm327 si Fiat Ecu Scan.
  2. Din fabrica vine echipata cu ceva Swiss made,am schimbat degeaba motorasul,astazi am alimentat cu benzina proaspata si am LTFT cu minus.
  3. Astazi am schimbat si eu motorasul pas cu pas.In ultima perioada incepuse sa nu mai porneasca la prima cheie dimineata plus ca am observat si o crestere a corectiei LTFT intre +40% si +60% dupa schimbarea motorasului LTFT a scazut la +33% este un inceput bun sper ca,in timp,sa scada la zero.Motorasul este de la meat&doria si a costat 130 lei.Din pacate pe original nu se gaseste.
  4. Maneta lumini este conectata la unitatea control habitaclu care da comanda la faruri printr-un releu. La tine poate fi una din cele trei,asta daca nu au fost facute alte modificari. Follow me home este comandat tot de calculatorul habitaclu.
  5. Ar trebui urmarit circuitul de aprindere a farurilor:maneta comanda,releu aprindere far. Incearca sa scoti mufa de la maneta de comanda si vezi ce se intimpla.Daca ramin aprinse poate fi releul blocat.
  6. Am sa incerc sa schimb doar bucsa cu probleme.Bascula nu mai cumpar,daca nici bucsa schimbata nu o sa reziste si pivotul este bun am sa dau comanda de un set de bucsi poliuretanice. Unghiul de cadere al rotii poate fi decalat si din gaurile de prindere fuzeta pe amortizor.Amortizoare tot marca QWP.
  7. Capetele de bara si bieletele sint cele originale,ma mir ca au rezistat aproape 200.000 km. Jocul este in bucsa de la bascula,cea mare fixata cu surub vertical.
  8. Calibram senzorul pozitie volan. Azi am vazut ca roata dreapta fata are un pic de joc fata-spate,cauciucul prost de la bucsa orizontala.Bascule QWP schimbate in luna august.Ma bate gindul sa cumpar bucse poliuretanice poate am noroc si sint mai rezistente.Cele mai ieftine le-am gasit aici: https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleje-wahacza-przedniego-dolnego-Fiat-Panda-typ-169-2szt./23110825
  9. Deschid acest topic pentru cei care au problema cu unghiul de cadere (camber) la rotile din fata.In 100.000 km am schimbat vreo 3 rinduri de bascule,amortizoare,rulment superior amortizor,plus facut de doua ori reglajul unghiului de fuga,fara ca problema sa se rezolve:cauciucuri noi care dupa 10-15.000 km incepeau sa prezinte semne de uzura pe interior.Din ce am mai vorbit cu alti proprietari de Fiat am inteles ca aproape toate au aceasta problema si ca ar fi din cauza basculelor aftermarket care nu au aceleasi dimensiuni cu cele originale.Am rezolvat problema montind suruburi cu excentric,recomand marca PowerFlex par sa fie fabricate in Anglia. Atasez foto cu valorile inainte (nu se vede bine in poza -1.38 stinga si -2.03 dreapta) si dupa montarea suruburilor corectoare.
  10. Vad ca masina este echipata cu instalatie GPL,problemele cu pornirea pot fi si din cauza functionarii pe gaz.Furtunele de la injectoare la galerie sint foarte lungi.Cind le aveam asa se oprea motorul la relanti si se accelera cu intreruperi.
  11. Poza este de la masina ta?Nu am mai vazut asa ceva. Cutia cu sigurante si relee din schema trimisa de mine se afla in compartimentul motor in dreapta bateriei. Daca schimbi ventilatorul si ai aer conditionat iti trebuie unul cu 2 viteze,daca nu ai aer este cu o singura viteza.
  12. Problema poate fi de la releul T06 sau siguranta F06.Daca este arsa siguranta,posibil sa fie ventilatorul ars sau gripat. Mai poate fi si de la mufa care intra in ventilator,contacte oxidate.
  13. Incearca sa masori jocul la supape,pun pariu ca nu au fost niciodata reglate.
  14. Pe diagrama se vad niste virfuri,in mod normal nu ar trebui sa fie acolo. Uite aici niste teste pentru sonda de oxigen: https://www.hella.com/techworld/au/Technical/Sensors-and-actuators/Test-lambda-sensor-4379/ Ar fi bine daca ai reusi sa le schimbi intre ele, sa verifici iar cu fiat ecu scan si daca se repeta defectul si cu a doua sonda inseamna ca este de la altceva.
  15. Acum am testat si la mine,la 2000 ture si la turatia de relanti. Eu as incerca mai intii sa schimb intre ele sondele,daca reusesti sa le scoti de acolo.Sonda 2 dupa catalizator pare sa lucreze bine, Dupa resetarea calculatorului ai facut si calibrarea,adica turata de 3 ori la 5000 ture?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.