Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

io-seicento

Moderatori
  • Posts

    251
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

io-seicento last won the day on May 25

io-seicento had the most liked content!

3 Followers

About io-seicento

Mașină

  • Marca
    fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1100
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    bucuresti

Recent Profile Visitors

2,032 profile views

io-seicento's Achievements

Fan FIAT

Fan FIAT (4/5)

8

Reputation

  1. xf1ref verifica electrovalva aerisire rezervor.Am avut-o defecta la Panda si la actuala masina.Daca nu inchide perfect,vaporii de benzina din rezervor intra in galeria de admisie si din cauza asta ai pornire greoaie cind este cald afara.
  2. Nu stiu de unde preturile astea.Am patit ceva identic la Panda numai ca la mine sa ciupit garnitura intre cilindrii 1 si 2.Am reparat-o in fata blocului,chiuloasa rectificat spalat si pasuit supape 200 lei,restul garnitura chiuloasa,suruburi noi,semeringe supapa au mai costat vreo 150 lei.Cureaua de distributie 40-50 lei pe Dayco. Nu trebuie planat blocul motor. Garnitura s-a ars din cauza temperaturii ridicate,ai ceva defect la circuitul de racire:termostat,senzor racire sau ventilator defect.
  3. Many testele au fost facute cu motorul cald sau rece?La senzorul MAP ai 41kpa vacuum.Daca citirea a fost facita cu motorul cald trebuia sa ai in jur de 30 kpa.
  4. Ce spune softul e una,ce face electrovalva e alta.Am avut probleme cu ea,stiu despre ce vorbesc.Cu ea defecta aveam stft -90%,in functie de cit de cald era afara si citi vapori de benzina erau in rezervor si asta la o pierdere foarte mica,abia sesizabila. Nealimentata trebuie sa inchida complet.
  5. Senzorul axa came spune calculatorului pozitia pistonului ardere sau evacuare.Senzorul arbore cotit comanda injectia si aprinderea. @xf1ref simptomele de care spui tu le aveam si eu la Panda,din cauza instalatiei gpl.Pornire greoaie si daca plecam imediat dupa pornire cu motorul rece,rateuri in admisie si lipsa putere.Cu motorul cald vezi valorile STFT si LTFT trebuie sa fie aproape de zero.Incearca sa vezi si daca electrovalva aerisire rezervor nu are scapari,trebuie sa inchida complet.Este pozitionata sub filtrul de aer,linga senzorul MAP.
  6. Sint mai multe cauzele.Benzina invechita,reglaj instalatie GPL calculator motor sau mai bine zis softul calculatorului facut prost.Daca as fi mers numai pe benzina sigur nu as fi avut probleme.
  7. Da,trebuiesc masurate.Daca ai de 12 mm trebuie sa cumperi de 10.
  8. La mine rotile sint verticale acum,nu mai am probleme.
  9. Daca ma uitam din fata masinii la mine se vedeau rotile ca nu erau verticale.Daca cumperi brate originale probabil or sa coate cit jumatate din valoarea masinii.Am auzit ca TRW sau Lemforder ar fi mai bune,dar tot acumpe sint si nu ai garantie ca rotile or sa fie drepte dupa ce le schimbi.
  10. Asa am zis si eu ca problema este din brate.Le-am masurat si erau la fel.Ar mai putea fi din uzura arcului,in manualul de reparatii Panda spune ca masina trebuie sa aiba o inaltime fixa.La mine era un pic lasata.Probleme aveam la ambele roti,cauciucurile se consumau pe interior.Acum,cu excentrice au 40.000 km si sint inca bune.Daca cumperi excentrice cumpara marca pusa de mine,trebuiesc comandate din UK.Se mai gasesc si chinezesti dar nu recomand.
  11. Bobina spre parbriz pistonul 1 si 4,bobina spre radiator 2 si 3.
  12. Ori gauri ovale in amortizor ori asta: Bratele din cite stiu sint din fonta nu prea are cum sa fie unul mai mare si unul mai mic.
  13. Se complica dar nu asa mult cum pare la prima vedere.Am mers cu Panda 150.000 km pe gpl singurele probleme au fost cu pornirea dimineata si asta numai vara.Daca reuseam sa o pornesc dupa 7-8 chei nu mai aveam probleme toata ziua.A doua zi o luam de la cap.Iarna pornea super bine.Problemele in cazul meu au fost din cauza reglajului la instalatia gpl plus ca vara din cauza temperaturii ridicate se deteriora benzina si influenta pornirea.
  14. Injectoarele benzina se pot curata.La cele de gaz este un pic mai complicat,se gaseste kit de reparatii (pistonase) dar daca le schimbi trebuie calibrata cursa cu un ceas comparator.In mod normal,daca se schimba filtrele la timp un set de injectoare ar trebui sa mearga fara pribleme 80-100.000 km.La vaporizator se recomanda schimbarea membranei la 50.000 km,dupa schimb trebuie reglata presiunea de lucru.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.