

io-seicento
Moderatori-
Content Count
213 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
io-seicento last won the day on November 3 2020
io-seicento had the most liked content!
Community Reputation
4 NeutralAbout io-seicento

-
Rank
Membru Pasionat
Mașină
-
Marca
fiat
-
Model
Panda
-
Motorizare
1100
-
An
2004
Profile Information
-
Sex
Barbat
-
Localitate:
bucuresti
-
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Oameni buni,pe bune...nu are cum sa mearga sacadat un motor din cauza busonului de la vasul de expansiune. -
Ai avut ceva de munca. Senzorul nou ar trebui calibrat cu Fiat Ecu Scan,si fie directia pe 0 grade cind masina merge drept. Uite aici dupa ce am facut unghiul de fuga am calibrat si senzorul directie.
-
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Mike capacul de la vasul de expansiune este tarat sa elibereze presiune cind trece de 1.4 bar,aia este presiunea de lucru in circuitul de racire,daca este mai scazuta influenteaza negativ racirea motorului.Iarna merge dar vara,mai ales daca ai aer conditionat o sa ai probleme. Vali,ai facut vreun test de compresie la motor?Poate ai un piston care are compresia mai mica si de acolo toate problemele.Nu cred sa fie din ambreiaj ala ori cupleaza perfect ori patineaza.Electrovalva canistra carbon este pe galeria de admisie,linga senzorul MAP,intra un furtunas subtire in ea. -
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Apesi pe "Click pentru a alege fisiere" Dupa selectezi din telefon poza. Magneti Marelli am pus si eu la clapeta de vreo 2 ani si nu am avut probleme cu el.Inainte de Marelli am avut ceva chinezesc si m-a tinut o saptamina.S-a stricat in mers,asa am descoperit ca masina se accelereaza si fara senzorul ala. -
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Senzorul de clapeta ce marca ai pus? Iti trebuie un tester dedicat Fiat,costa vreo 60 lei si sa faci niste inregistrari parametri in mers,altfel te invirti in cerc.Din ce am citit pe aici am inteles ca:Nu se aprinde eroare la deconectare lambda si nu este normal.Apesi ambreiaj si se tureaza motor,nici asta nu este normal.Se aprinde eroare bord cu benzina Lukoil asta e ciudat,ar trebui sa vezi ce eroare ai,este un lucru bun aici poti vedea cam de unde pleaca problemele.Poate ai missfire pe unul din cilindri macar stii la ce sa te uiti. Mie cind imi tragea aer fals plus electrovalva canistra stricata,din cauza socurilor am rupt placa de ambreiaj,mai exact 2 din cele 3 table flexibile. Daca poti pune o poza cu ECU. -
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Asta cred si eu,ambreiajul nu are nici o legatura cu ce se intimpla.As fi banuit cutia dar daca spui ca si cu cea de dinainte facea la fel pica si varianta asta.Cind ai pus motorul de acum l-ai pus cu accesoriile celui vechi?Clapeta,map,injectoare?Ecu banuiesc ca a ramas acelasi.Cind am cumparat eu Panda am avut cam aceleasi probleme,nu aveam probleme in acceleratie doar motorul smucea foarte tare,la mine a fost din cauza instalatiei gpl montata prost+aer fals+supapa aerisire rezervor care nu mai inchidea. -
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Normal trebuia sa se aprinda in bord becul de eroare.Nu stiu ce sa zic a mai ramas clapeta,senzorul MAP,injectoarele.Incearca sa mergi si cu mufa de la senzorul map scoasa vezi ce se intimpla.Si senzorul de temperatura ar trebui verificat. -
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Daca era rece motorul atunci e normal sa aiba 3 ms timp de injectie.Daca poti fa si o masuratoare cu motorul cald.Map citeste valoarea inversata la 100 ai presiunea atmosferica la 0 ai vacuum total.De ex vacuum 300 este mai mare ca 350. Vali daca mai ai un Punto de piese cauta sa vezi daca calculatoarele sint la fel.Intrebare:masina echipata cu calculatorul asta a mers vreodata bine sau asa ai cumparat-o? -
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Aveai consumatori pe masina cind ai pus testerul?Faruri ventilator pornit dezaburire. Daca nu, si masina era la relanti,injectia ar trebui sa fie in jur de 2.4 ms.Si valoarea MAP este cam mare ar fi trebuit sa fie in jur de 300 si sa stea cit mai fixa. Posibil sa iti traga aer fals pe undeva. -
Ca sa citesti erorile trebuie sa te conectezi la calculatorul de directie,iti trebuie Fiat ecu scan pentru tester pe usb sau AlfaObd (pe telefon) daca ai tester bluetooth.Cel mai simplu este cu Fiat ecu scan si interfata usb dedicata Fiat,care are comutator pentru module.
-
Incarca si bateria daca poti,sau schimba cu una pe care o stii buna. Cel mai bine faci niste probe cu alta baterie,asta ca sa nu demontezi si sa schimbi piese degeaba.
-
Daca ai cu ce incearca sa citesti codul de eroare,poate spune acolo problema ta.Si eu am mai avut erori la directie,ori ramin fara servo ori se aprinde doar volanul rosu in bord.Daca opresc si repornesc motorul isi revine.Uite aici codul meu de eroare:
-
Pai ai si senzor unghi si relee,senzorul citeste pozitia volanului,releele dau curent la motorul de servo. Senzorul se gaseste de cumparat si costa in jur de 500 lei.
-
Incarca bateria si verifica incarcarea.Daca se mai aprinde foarte posibil sa fie senzorul de pe coloana de directie.Am mai citit pe alte forumuri ca au rezolvat prin schimbarea releelor care se afla pe modulul de directie.
-
Mașina merge în șuturi, ralanti etc
io-seicento replied to Diomet's topic in Probleme de ordin tehnic
Spalarea catalizatorului nu are cum sa faca rau.La tine problema e cumva pe partea de reglare a amestecului,si componentele principale la amestec sint sondele lambda.Furtunul care merge in galeria de admisie o avea si el rolul lui,eu nu am reusit sa inteleg ce face cind toate gazele din carter intra prin furtunul mai gros in carcasa filtrului de aer.Incearca sa il desfunzi complet chiar sint curios daca apare vreo schimbare in mersul motorului.