Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Bogdan Petrea

Membri
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Bogdan Petrea

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Panda
  • Motorizare
    1.1
  • An
    2004

Profile Information

  • Sex
    Alege
  • Localitate:
    Iasi
  1. Nu gasesti sa cumperi doar pivot, gasesti doar bucsele de cumparat separat sau bratul complet echipat cu bucse si pivot. Diversi colegi pe diverse forumuri de prin diverse orase din tara cica ar mai fi reconditionat pivoti prin injectare cu teflon (sunt unele ateliere care pot face treaba asta, eu n-am gasit la mine in oras, adica in Iasi) ...tot acesti colegi sustin ca rezultatul final ar fi mai de calitate decat sa cumperi alte brate aftermarket ieftine. Eu am cumparat brate noi Sidem la 175 lei/buc si am pastrat in debara bratele originale in ideea in care astea noi vor tine prea putin sau vor fi foarte proaste, atunci voi insista mai mult sa gasesc pe cineva sa mi le rectifice pe cele originale. PS: Nici bucsile noi nu le poti pune prea usor pe brat ...am inteles ca e nevoie de o presa.
  2. Foarte bune explicatiile si mai ales pozele. Multumesc. Astazi am demontat la al meu Panda fata de portiera sa vad ce fel de broasca are si am descoperit ca e broasca fara motoras cu cei doi pini lipsa (firele 37 si 38 din imagini). Nu inteleg ce fac celelalte legaturi 24,25 si 55,62 ...ar putea sa fie alimentarea modulului de inchidere cu +12V si GND Marea mea rugaminte este sa-mi dai daca ai schema intregului tablou electric pentru ca nu reusesc sa o gasesc ...pe langa legaturile mentionate anterior mai am nevoie si de conexiunile pentru semnalizari care sa clipeasca la armare/dezarmare si ceva pentru portbagaj (aici nu sunt sigur ca am nevoie sa treaca prin tablou) ...si in ultimul rand pentru ridicarea automata a geamurilor electrice. Eu vreau sa cumpar un set de actuatoare universale, din care pe unul il distrug si scot motorasul din el sa-l bag in broasca soferului, si inca unul pe care sa-l adaptez si sa-l chinui pana o sa-mi inchida/deschida portbagajul care in prezent nu poate fi deschis decat cu cheia. Dupa toate astea montez modulul de inchidere centralizata sau alarma. Spune-mi te rog din ce fel de actuatoare ai scos motorasul. Sunt toate la fel astea universale? Cum ar fi astea? http://www.emag.ro/set-inchidere-centralizata-carguard-4-motorase-12v-ic001/pd/DG15SMBBM/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.