Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Faraon28

Membri
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Faraon28 last won the day on March 26 2014

Faraon28 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Faraon28

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Punto
  • Motorizare
    benzina
  • An
    2000

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    baia mare
  1. Am schimbat mecanicul, injectorul l-am curatat eu, insa pe partea de chiuloasa nu m-am bagat...mai ales ca trebuia luata jos cureaua de districbutie...azi am fost la noul mecanic...dat jos chiuloasa...rezultat, garnitura arsa...apa in postonul 4, Am asistat lla aceasta operatie...
  2. Am incercat sa gasesc pe forum o problema de acest gen, insa nu am gasit, de aceea imi cer scuze pentru deschiderea acestui topic... Saptamana trecuta am adus un fiat punto 1,2 8v din 2000 pentru sotia mea...arata bine, mecanicul a schimbat distributia, filtrul de aer, pompa de apa..., insa mi-a zis ca ar fi o problema la o bujie si ca ar fi bine sa schimb bujiile... Spre surprindereaa mea, desi masina are 140,000 KM, inca avea bujii originale fiat pe ea...Am zis ca trebuie sa le schimb, mai ales ca dupa ce a schimbat mecanicul distributia am avut sensatia ca nu a aerisit ca lumea instalatia....Am schimbat si bujiile, dar a sesizat aceeasi problema...uneori la relanti, nu tot timpul, trepideaza usor....Am descoperit ca un injector (pistonul4) nu lucreaza...L-am intrebat pe mecanic daca se poate curata injectorul, poate isi da drumul, mai ales ca anii trecuti la supernova dadeam jos injectoarele si le curatam...Mecanicul nici nu a auzit de asa ceva...mi-a zis sa-l schimb cu unul de la dezmembrari, sa nu fie nou ca atunci e problema cu celelalte care sunt folosite....Ce parere aveti voi? Asta ar fi una dintre probleme... O alta problema, mult mai importanta este faptul ca merg cate o data cu masina, duminica am facut 50KM si nu am avut probleme sa se incalzeasca motorul la 100 grade..., insa dupa ce am ajuns in oras, am oprit si dupa 5 minute am pornit in alta parte, in oras...maxim 500 m. si acul sare pe rosu...Este cand pornesc masina prin oras, merg 3-4 km si nu urca acul mai mult de jumate, ca daca dupa 15-30 minute sa pornesc si in 3-4 minute sa urca pe rosu...nu tot timpul urca pe rosu...Concluzia mecanic ca e dusa garnitura...Zice ca nu trebuie daca deschide dopul de la borcanul de la radiator sa scoata apa afara sau sa faca presiune pe instalatie...M-am uitat la "joja ulei". dar nu se pare sa aiba apa...ulei nu prea pare sa fie in borcan...sau cel putin nu imi dau seama...apa e curata, nu neagra cum e uleiul (inca nu am schimbat uleiul, am zis sa circul cateva zile cu masina sa constat ce probleme ar avea si abia apoi sa-i fac schimbul de ulei) Fum alb nu scoate decat cand pornesc mortorul...dupa ce se incalzeste masina, nu mai scoate fum alb, nici o culoare, nici nu scoate apa pe teava de esapament... Un prieten, mi-a sugerat sa incerca sa scot termostatul sa vad daca asa se mai incalzeste masina cu acul la 100 grade...Desi mie imi da senzatia ca lucreaza...dupa ce pronesc motorul si merg cu masina urca pana mai mult de jumate si pe urma scade la jumate si ramane acolo tot drumul, ca apoi daca opresc masina si pornesc cate o data (nu tot timpul) dupa 5 minute sa urce pe rosu... Dupa ce urca pe rosu, las vreo 5 minute masina oprita, deschid robinetul de pe radiator sa sa scoata aerul, si pronesc...nu mai urca pe rosu...ramane la jumate...a doua zi, apa e mai putin de minum si competez cam juma de litru daca nu mai mult de apa....Merge ok ca apoi dupa o oprire sa faca iar aceleasi probleme... Ce parere aveti, ce sfaturi imi dati? Care sa fie problema...? E piscata garnitura??? Nu ar trebui ca tot timpul sa incalzeasca motorul cu acul pe rosu? Am aerisit de nu stiu cate ori, caldura baga in masina.... A mai este o problema caldura imi merge numai pe treapta 4, pe 1-2-3 nu merge , nu stiu daca e contactul sa "butonul " de caldura nu merge decat pe 4...Se poate schimba sau trebuie curatat ... Ce parere aveti?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.