Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

alexmarius_1

Membri
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

alexmarius_1 last won the day on June 25 2012

alexmarius_1 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

3 Followers

About alexmarius_1

  • Rank
    Membru Pasionat

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Regata
  • Motorizare
    1.9 DS
  • An
    1986

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Bucuresti
  1. Va salut baieti, ce mai faceti? din fericire n am vandut King u ), dar sta in garaj cu prelata pe el pentru ca a fost putin forjat de tata si cred ca ia cam omorat ambreaju sau cutia. Eu insa mi am luat alta masina si nu prea i am mai acordat asa multa atentie fiatului. Oricum sunt hotarat sa o pun iar pe roti si sa va mai fac o vizita ca mi e dor de voi. < <.
  2. Va salut, dupa indelungi discutii cu ai mei am ajuns la concluzia ca a sosit momentul ca si altcineva sa se bucure de regele meu, asa ca m am gandit foarte bine si il pun la vanzare.
  3. Salut baieti, am nevoie urgent de planetara scurta pentru regina mea Regata 1.9DS, daca aveti sugesti! Multumesc.
  4. hmm, eu am patit o la baia de ulei, mi s a rup un surub si am reusit sa l scot, inearca sa l scoti si daca ai noroc sa nu o fii aruncat iti dau eu o carcasa de pompa, ca eu am una noua pe masina, dar asta o sa dureze cava ca acum lucrez la alta. daca am timp o sa ma uit in weekend acum dupa ea si te bazai.
  5. Cand o termini alex??? Mai ai? Nu vrei o regata? Florin a lasat o pe a lui pe dreapta ca si a luat logan ), nu stiu ce prb zicea care are le ea ca nu i mai porneste, oricum pacat de ea.
  6. Sal baieti, o chestie foarte interesanta, timd sa cred ca antigelul care la m bagat in maisna mi a mancat chiuloasa, si cred asta pt ca am inca 2 prieteni care la fel au patit si ei dupa schimbarea antigelului. la un matiz cu 38.000 de km, si un opel vectra mai vechi, Problema am rezolvat o de mult, ca nu m a rabdat sufletu sa o las sa stea asa stricata. Acum este masina de care ma folosesc si eu si tata pentru ca ne am schimbat masinile , k intotdeauna un ne lasa la greu , iar in privinta vandutului creed ca ai dreptate alex, nu prea ma lasa inima sa o dau cuiva sa si bata joc de ea, cred ca nu as mai putea sa dorm nopatea stiind ca e pe mana cuiva . Bafta.
  7. din pacate nu credeam ca o sa scriu prea curand urmatoarele randuri!!! Din pacate se pare ca am ars garnitura de chiuloasa:((. problemele au inceput in vara anului trecut cand am venit de tara si mi a plesnit furtunul care face legatura intre pompa de apa si chiuloasa. atunci apa a ajuns undeva in jur la 100 G. in momentul in care am vazut am lasat motorul la relanti si am continuat sa merg dand drumu la ventilatorul auxiliar pus de mine. am vazut ca temperatura a inceput sa scada si am crezut initial ca nu mi a cuplat termocupla. dupa ce temperatura apei a scazut in jur de 80G i am dat iar talpa crezand ca totul s a rezolvat moment in ce m a sunat fratimiu si mi a zis sa trag pe dreapta ca imi curge antigelu. de atunci si pana acum nu am mai avut probleme decat in momentul in care am schimbat antigenu. (nu stiu daca chiar asta e cauza) dupa ce am schimbat antigelu am vazut ca nu mai baga caldura absolut deloc. iar pe furtunul de la retur care pleaca din calorifer si pe furtunul de supraplin de la radiator imi venea spuma. initial am crezut ca antigelul este prost motiv pentru care l am mai schimbat odata si degeaba. am vb cu un mecanic care este foarte bun mecanic si mi a spus ca ar putea fii una din urmatoarele variante: antigel prost, chiuloasa arsa sau mai rau chiuloasa fisurata. astazi a venit si le a luat prin eliminare. imi primiul rand a eliminat varianta ca ar fii antigelu prost (a pus limba pe el si a scos putin intr o sticla si la agitat sa vada daca afce spume), al doilea rand m a intrebat daca din vada si pana acum sau acum de curand am observat scaderi in vasul de expansiune a antigelului. ceea ce nu s a intamplat niciodata pana acum sa pierd apa, si a treiea varianta (sa verificam daca imi baga compresie pe circuitul apei) am varificat o printr un mod cu totul si cu totul ciudat. am cumparat un prezervatitv!!!!!!! si l am pus pe busonul de la vasul de expansiune. drept urmare dupa ce am turat o de cateva ori acestat s a unflat destul de rau. semn sa imi baga compresie in apa. ((((((((((( am bagat o in garaj si pana nu or sa iasa ghioceii nu o sa fac nimic la ea. cred ca e momentul sa se bucure si altcineva de ea. eu m am cam saturat.
  8. lucrari noi!!!! polish faruri matiz si opel astra H, scuze calitatea dar sunt facute cu telefonul pozele.
  9. nu cred ca termin cu punctele de rugine de pe pedalier ca sa i fac itp u, poate ajung cu alta masina.
  10. pai merita din plin, asa mi e un dor sa merg cu ea
  11. salut baieti, aici pot sa va ajut cu un sfat. cele mai bune paste pentru polish sunt cele de la 3M, sunt un pic mai scumpe dar isi fac treaba cum nu se poate mai bine, ceea ce faceti voi e lustruire atat. iti trebuie si bureti adecvati in funcite de pasta, lavete speciale. si o masian de polishat, cu bormasina iti rupi mainile. daca nu ai facut asta niciodata pana acum , s ar putea sa ti ramana numai dare pe masina. sunt 3 tuputi de polish: abraziv, fin si de luciu. (asta pentru pretentiosi) daca va pot ajuta cu vre un sfat apelati
  12. numai cuvinte de aluda:D, cutia nu mai caraie deloc, merge impecabil, iar pompa nu scoate pic de fum turata la maxim. mai am de reglat avansul, cateva puncte de rugina de indepartat si gata.
  13. Eheee si cum e taomna a venit si vremea ITP ului, si logic ca sa nu ti l dea din prima cum, cum s a intamplat acum 2 ani de nu aveau ce sa verifice, acum s au gandit ei ca masina nu e pusa la punct. M au respins pentru ca aveam urmatoarele probleme: 1. lumini pozitie, lumini ceata, lumini marsalier, lumini numar de inmatriculare, 2. puncte de rugina pe lonjeronul stang spate, 3 scurgeri de combustibil a pompa de injectie, 4. dimensiune roti neadecvate (asta in conditiile in care in cartea ei scrie ca DS are roti pe 14). Si ca tot am fost respins am zis sa fac si unele chestii care le am tot amanat. In primul rand am dat cutia de viteza jos pentru ca incepuse sa mi trepideze foarte tare masian cand plecam de pe loc (clar ambreajul) si unde mai pui ca imi si caraia foarte rau la cuplarea vitezelor (problema de sincroane si timonerie). Dupa ce am dat cutia jos primul lucru la care m am uitat a fost ambreajul si nu mica mi a fost mirarea cand am vazut ca discul era prin de vaselina si de valvolina pentru ca atunci cand mi am aruncat privirea la cutie semeringul de la axul cutiei era copt si tot capacul de la cutie era prin de valvolina. Ca sa pot curata volanta, discul si palca de presiune am folosit 3 tuburi de sprei degresant. Am desfacut si cutia sa vedem de ce tot caraie si am constatat ca pinioanele 1/2 unde intra sincronu pt al griap inainte de a cupla viteza era foarte uzat, sincronul ajungea pana in pinion fara sa copleze deloc, asta in conditiile in care intre sincron si pinion tre sa raman o distanta cam de 1mm. Am incarcat cu alama pinioanele si le am dus la un strungar pentru a ajusta incarcatura pana cand sincronul a intrat pana la fata pinionului. Sincroanele pentru vitezele 3/4/5 prezentau o oarecare uzura si cum nu le am gasit sa le iau noi, sincronul 3 l am intors 4/5 le am schimbat dintr o cutie veche. Acum astept sa iau pompa de injectie de la mecanit pentru ca am dat o la schimbat garnituri, semeringuri si marirea debitului pentru o mai buna accelerare, asta numai daca nu scoate fum, sa le montez si sa vedem daca am facut treaba buna. In rest problemele pentru care am fost respins la ITP au fost remediate.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.